Jokainen pärjätköön sillä mitä on. Yhteiskunta ei enää tue, niin miksi me tukisimme yhteiskuntaa?
Yhteiskunta, onko sitä enää?
11
98
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat kuulua yhteiskuntaan, niin teet perheen. No minä nauran sinulle.
- Anonyymi
Minä ainakin teen työni vasemmalla kädellä niinkuin venakko .
- Anonyymi
Tuemme tietenkin toinen toisiamme. Mutta rahan kaataminen ilman syytä toiselle on järjetöntä ja vie moraalin tehdä töitä enää koska rahan takia töitä tehdään. Jos emme tee töitä niin meillä ei ole mitään.
Minusta on hyvä että yhteiskunta ryhdistäytyy. Vielä kun saisi pois työn esteet eli ay:n , eläkefirmat, ylisuuren julkishallinnon ja virkamies armeijan yms niin töitä olisi eikä sen tekemisestä enää rankaistaisi. Verot laskisivat ja ylevero poistuisi.- Anonyymi
Yritys- ja elinkeinosossutuet pois !
- Anonyymi
Minä en ainakaan sodi tämän maan puolesta
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Ei ole enää kotimaata-
- Anonyymi
Yhteiskunta voi romahtaa. Ensimmäiseksi se näkyy siinä että valtio ja kunnat eivät pysty enää hoitamaan lakisääteisiä tehtäviään. Sitten ikävät päätökset tehdään EU:ssa.
- Anonyymi
Poliitikothan ne yhteiskuntasopimuksen tuhosivat, kun ahneuksissaan unohtivat että demokratiassa heidän kuuluisi olla kansansa palvelijoita eikä toisinpäin.
- Anonyymi
Itse näen asian näin: koska en käytä yhteiskunnan palveluja miksi minun pitäisi maksaa veroja?
- Anonyymi
Muuta Amerikkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146