Nyt, kun pitäisi neuvotella Istanbulissa maanantaina ehdoitta, Ukraina on ryhtynyt esittämään vaatimuksia pelkästään neuvotteluihin saapumiseksi.
Ukraina on vaatinut 30 päivän aselepoa, mutta lipsauttanut samalla, että se ei tee mitään komporomisseja, joten Venäjällä tiedetään että Ukraina haluaa vain tauon, jotta voi aseistaa itseään. Venäjä taas haluaa suoraan rauhan, eikä sillä ole mitään järkeä suostua tulitaukoon, jos toinen osapuoli ilmoittaa, ettei neuvottele mistään.
Ukraina ei halua rauhaa
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
😂🤣😂🤣 ryssä kuvittelee, että muutkin ovat yhtä tyhmiä, kuin hän.
- Anonyymi
Ukraina on tyhmempi, kertoo ettei neuvottele mistään, ei tee kompromisseja, mutta kerjää tulitaukoa, jotta voisi vahvistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina on tyhmempi, kertoo ettei neuvottele mistään, ei tee kompromisseja, mutta kerjää tulitaukoa, jotta voisi vahvistua.
Putin on naZi.
- Anonyymi
Venäjä on imperialistinen natsivaltio. Sitä johtaa diktaattorina sotarikollinen Vladimir Vova Kalsarimyrkyttäjä Putler. Pidätysmääräys kaikissa sivistysvaltioissa!
- Anonyymi
Aivan. Aiemmin Ukraina kehui, että se on valmis neuvottelemaan milloin vain ehdoitta. Mutta nyt kun siihen on tilaisuus, alkaa venkoilu.
- Anonyymi
Kylläpä oli taas aloitua.
Minun asianajajani sanoi kerran että on turha mennä neuvotteluun jos ei tiedä neuvottelussa käytäviä asioita.
Sama juttu tuolla venäjän ehdottamalla neuvottelulla, se olisi sama laittaa vaikka juoksupoika hakemaan ne ehdot sieltä neuvotteluista, turhaa lähettää isoa delegatiota.
Tai oikeastaan venäjän ehdothan tiedetään, ukarinalta kielletään armeija, ukrainaa ei saa tukea, uksrainaan pitää saada venäläismielinen presidentti jne.
Lopuksi venäjälle i saa asettaa sanktioita jos valloittaa ukrainan 5v sisällä.
Pitää kuitenkin muistaa kuka on hyökkääjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136