Jos suomalaiset olisivat eläneet vuosikymmeniä sotilaallisen miehityksen alla, täällä olisi kapinoitu verisesti alvariinsa. Miehittäjälle ei annettaisi hetkenkään rauhaa.
Palestiinalaisten kärsivällisyys on poikkeuksellista
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
99% suomalaisista eli nöyränä vuoroin Venäjän ja Ruotsin vallan alla. Ne, jotka eivät tykänneet järjestelystä, lähtivät vapaaseen Amerikkaan.
- Anonyymi
Paitsi että "Suomea" ei ollut olemassakaan noina aikoina.
- Anonyymi
Suomalaiset taistelivat itsenäisyytensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansallisvaltiot on aika uutta muotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varhaisin tallella oleva maininta Suomesta on 700-luvulta. Eli kyllä se on ollut olemassa.
- Anonyymi
Paitsi että palestiinalaisten kärsivällisyys ei nyt niin mallikasta ole, koska alueella on nahisteltu jo 1800-luvun lopulta lähtien.
- Anonyymi
Juutalaiset terroristit (jopa Israelin oman määritelmän mukaan) hyökkäävät jatkuvasti palestiinalaisten kimppuun: tappavat ja tuhoavat omaisuutta kuten koteja ja viljelyksiä. Mitä tekee Netanyahun hallitus, kannustaa heitä. Mitä tekee Suomi, ei mitään.
- Anonyymi
Suomesta ei ole kaikkien ongelmien ratkaisijaksi. Hoitakoon itse omat sotkunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta ei ole kaikkien ongelmien ratkaisijaksi. Hoitakoon itse omat sotkunsa.
Aivan oikein, laitetaan silmät kiinni ja korvat tukkoon ja äänestetään Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein, laitetaan silmät kiinni ja korvat tukkoon ja äänestetään Perussuomalaisia.
Hyvä idea, mutta mitä olet aikonut itse tehdä.
- Anonyymi
Lehdessä oli juttu, että Israel saattaa rangaista hyvin pienestä, jos kapinoi sitä vastaan. Jos israelinpalestiinalainen esim tykkää somessa väärästä kuvasta (Gazan sodan uhrit esim), voi seurata potkut töistä tai yliopistosta. Mielenosoitukseen osallistumisesta voi seurata vankeutta tai kotiarestia! Se on todellinen hirmuvaltias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136