On sillä käytöstavat. Tai päässä ei yhtään mitään. Eikä siis pitänyt kiitospuhetta, koska ei avaudu suomalaiselle medialle. Ei ne surkeat käytöstavat vaan se asenne minä-minä-minä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/647278bd-637a-46de-bb17-c2dd2c9c616f
Sanna Marin halusi mököttää
32
169
Vastaukset
- Anonyymi
sanna kommari hirviö
- Anonyymi
Joo, todellakin. Sehän yrittää hipsiä takaisin politiikkaan takaovien kautta. Liekö oikein sukua samankaltaiselle Stubbille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, todellakin. Sehän yrittää hipsiä takaisin politiikkaan takaovien kautta. Liekö oikein sukua samankaltaiselle Stubbille...
"
"
" - - SDP:n Sosialisti-Sanna - HILLUU - Vain - - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana - !
"
" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"
"
" - - SDP:n Sosialisti-Sanna - HILLUU - Vain - - VerkkoSukissa ja Tissit Paljaana - !
"
"Ja kun sen talous tosta heikkenee edelleen, voinemme odottaa paljastavia onlyones-kuvia... Tai onks sillä edes mitään näytettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun sen talous tosta heikkenee edelleen, voinemme odottaa paljastavia onlyones-kuvia... Tai onks sillä edes mitään näytettävää.
😂😂😂👍
- Anonyymi
sannapöljän vaihtoehdot on sdp tai kassa
- Anonyymi
- SDP - on MÄTÄ-Paise - yäk yäk yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- SDP - on MÄTÄ-Paise - yäk yäk yäk
Ja vahvasti venäjämielinen.
- Anonyymi
Ei muakaan huvita mikään ku on kankkunen.
- Anonyymi
juha kankkunen
- Anonyymi
Ei tarvitse suomalais mediaa mihinkään sen mollaamisryöpyn jälkeen mitä media vuosia harrasti.
- Anonyymi
Meinaatko että ei ollut aihetta.
- Anonyymi
Sannalla on tietysti omat luottotoimittajat, jotka fanittavat Sannaa ja saavat kommentteja. Fanitoimittelijat kirjoittelevat ylistäviä juttuja sannafaneille.
- Anonyymi
No jos ei ole pätevä ja vain vähän sopivakaan, Suomessa on sananvapaus. Kyllähän se aikamoinen möhläri oli.
- Anonyymi
aihetta oli enemmän kuin millään muulla poliitikolla Suomessa koskaan
- Anonyymi
Kyllä, jos se juhlimisen ja riekkumisen määrä jota ex-pm harrasti jäi joltakin huomaamatta niin eli täysin umpiossa.
Oma puolue joutui antamaan nuhtelut tämän lady bossin käytöksestä.
Eli aihetta tosiaan oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jos se juhlimisen ja riekkumisen määrä jota ex-pm harrasti jäi joltakin huomaamatta niin eli täysin umpiossa.
Oma puolue joutui antamaan nuhtelut tämän lady bossin käytöksestä.
Eli aihetta tosiaan oli.huomauttamisen aihettä töistään, huomauttiasin. Perustelitkin sen jo ennenkuin itse ehdin
- Anonyymi
Siinäpä taas tämän aamun Sanna. Oliko herätyskello soimassa?
- Anonyymi
Siinäpä taas tämä, yhdenyön Sanna. Tarkoitin yllä.
Siis saisi MORAALINEN herätyskello olla, kun valitti väsymystä!
---
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0971591e-b739-4177-9960-d63b26948c9c
Marin: ”Olen väsynyt” – pääministeri ei sulje pois, etteikö myös Flow’sta tulisi bilekuvia julkisuuteen
---
Ja herätyskello kuka SAATNAN KUOVI ottaa tuollakin festareille ilmaisliput ja nussii vierasta miestä!
"olen väsynyt" - JA SENTÄÄN OLI KESÄLOMA ja pääminsiterin fakanssi?
- Anonyymi
Siinäpä taas tämän aamun Sanna.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/647278bd-637a-46de-bb17-c2dd2c9c616f
Politiikan puskaradio: Sanna Marin unohti käytöstavat
Politiikan puskaradiossa puhutaan Sanna Marinin huonosta käytöksestä s- Anonyymi
Miksi Marin ei pitänyt kiitospuhetta?
– Koska hän haluaa mököttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Marin ei pitänyt kiitospuhetta?
– Koska hän haluaa mököttää.Mitä jos oli vaan sovittu että Haavisto pitää puheen?
Ei sen kummempaa. Taas lillukanvarsilla media menee. Ja tollot öyhöttää turhasta.
- Anonyymi
Minäkin olin alkanut mököttämään, kun tajusin ettei edes yrittämisestä tule enää yhtään mitään Kajaloiden takia. Kajalat eivät pankeista tienneet enää mitään. Olimme Villen kanssa perustaneet Fitneksen, joka esitteli Meritan pankkiirin kauniin amerikkalaisen Eeva-vaimon kauneutta ja olimme saaneet siitä nousukkaiden mainetta. Me olimme Fitneksen perustamisen takia nousseet kokonaan uuteen miljardööriliigaan (on sekin totta), koska Meritan pankkiirin Eeva-vaimon uskomaton kauneus kiinnosti lähes kaikkia maailman ihmisiä. Eevan kauneus oli alkanut kiinnostamaan ihan liikaa ennen Fitneksen perustamista ja sitä oli alettu tutkimaan tieteellisesti ja sen vuoksi Merita ilmoitti sen salaisuuden olevan sporttinen elämäntyyli eli kuntosalien Fitness ja ruokavalio. Fitness oli ihan pakko perustaa, koska Eevaa häiriköitiin ihan liikaa hänen ulkonäön takia. Häiriköille ei ollut edes se selvää, onko se kauneutta vain rumuutta. Kauneutta se on ja amerikkalaista naiskauneutta parhaimmillaan.
Kajalan Jannelle ei edes tämän vertaa pystynyt kertomaan pankeista, että ne perustuvat pankkiirin vaimon kauneuden esittelemiseen joka puolella ja kaikissa maissa (eli Eevan kauneuteen), missä on pankki. Janne sai sählärin maineen, koska hän piti täysin järjetöntä älämölöä Sari Kajalan kauneudesta. Esim. Sari Kajalan kauneus ei liity mitenkään Meritan esittelemään Fitnekseen. Koska hän oli syöpäpotilas Eevaan verrattuna ja tästähän soditaan edelleen tänä päivänä. Eevan kauneus ei ole pelkkä treenattu perse ja peruukki, vaan hän oli ihan eri tasoinen kaunotar.
Kajaloiden arvion mukaan me olimme fitnessmiljardöörejä eli meille sai kyhättyä helpolla nousukkaan maineen ja sitten olisimme olleet kyvyttömiä johtamaan pankkia niiden miljardien kanssa. Kun ei pankeista enää kukaan tajunnut mitään. Minäkin ehdotin heille viittä miljoonaa euroa ja omaan käyttöön, koska sellainen summa rahaa olisi heille ollut ihan riittävästi hyvän elintason saamiseksi. Mutta Kajalat jostain syystä halusivat päästä johtamaan sekä USA:ta että Venäjää meidän rahoilla. Se oli alusta saakka aivan hullu haave ja täysin järjetöntä älämölöä. En anna edes 5 euroa Amnestyllä koskaan.
Yrittäminen ei enää onnistunut, koska Kajaloiden arvion mukaan siitä tuli nousukkaaksi, jos yritys alkoi menestymään. Nousukkailta viedään vain rahat pois ja ne kuuluu antaa rikkaille. Aivan järjetön johtopäätös taas kerran. Perustimme enää vain Internetin Meritan (silloin Nordean) lakkauttamisen mahdollistamiseksi, koska koko maailma piti arkistoida valokuviin ennen sen lakkauttamista. Muut pankit olivat joutuneet samankaltaisen tilanteen eteen ja pankin lakkauttaminen oli ainoa vaihtoehto.
Normal on toinen uusi merkittävä yritys ja se perustettiin vielä sen vuoksi, että dermatologia oli mennyt aivan liian pitkälle. Olimme puhuneet ihon suojavoiteista ja siitä, että ihon suojavoide riittää ihonhoidoksi yllättävänkin pitkään. Myös Fitnekseen liittyvä kosmetiikka oli todettu puutteelliseksi ja Normal perustettiin vielä yllättävänkin hyvästä syystä. Kun ensin aina pitää huutaa ja haukkua meitä siitä, että Nordean taso ei ole riittävä. Normal oli todella tarpeellinen lisä Nordean yrityksiin, koska se tavallisempi valittaja ei ollut löytänyt Tokmannin tai Citymarketin kosmetiikkaosastoa edes.
Kun edes Citymarketista ei ollut löytynyt ihovoiteita, vaikka muu maailma oli jo siirtynyt täysin uudentyyppisen kosmetiikan käyttöön jo vuosia aiemmin. Suomesta löytyi ihan pohjois-korealaisia, jotka eivät osaa edes pukeutua itse tai valita ihovoidetta. Jos ihovoide löytyy, niin sitä aletaan käyttämään monta kertaa päivässä. Pohjois-korealaisuuteen liittyy siirto naisvankilaan ja siihen tyyliin niitä typeryksiä pakkohoidetaan Pohjois-Korean kaltaisissa maissa. Ei pääse suihkuun ja ihovoiteistakin vain haaveillaan. USA:ssakin käytetään pakkokeinoja. - Anonyymi
IS, IL, HS, Yle ja yleensä Suomen mefia ovat täyttä paskaa.
- Anonyymi
mefia Möffi dielo - eli marinin velanteon seurauksia. mikä kielo
- Anonyymi
Marin on yksi huono käytöksisimmistä ja itsekkäimmistä ministereistä mitä koskaan on ollut. No, narsistilta ei muuta voi odottaakaan. Jauhobiletelkööt ulkomailla minkä ehtii pääasia ettei tule tänne möksöttämään.
- Anonyymi
Ei enää koskaan Sdp, ei koskaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Eikä yhteisisä verovaroja nakella olan yli huoletonna ja sitten panna seuraavia hallituksia vastuuseen omista veloistaan !
- Anonyymi
No ei todellakaan sellaista venäjämielistä puoluetta.
- Anonyymi
Voi tyhmäpoikia... Jokainen kunniamerkin luovutukseen josku osallistunut tietää, että kunniamerkin saaja pitää kiitospuheen. Sitä ei pidetä medialle vaan kunniamerkin antavalle taholle. Sanna Marinilla ei ole enää virallista asemaa Suomessa. Miksi ihmeessä hän pitäisi tiedotustilaisuuksia medialle?? Katkeria, sanoin kettu pihlajanmarjoista...
- Anonyymi
Aivan! Taas kateellisia kirveltää Marinin saama huomio! Pitää oikein keksimällä keksiä öyhötyksen aihetta’
- Anonyymi
Median edustajien marinoissa ei ole kyse Marinista, vaan halpamaisuudesta. Marin on yksityishenkilö, jolla ei ole mitään velvollisuuksia mediaa kohtaa. Kiitospuheet pidetään kunniamerkin antajille suljettujen ovien takana, eikä median edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228