Joko pian vähä älyisten ja lajattomien putinistien miljoonan raja on rikki kaatuneiden ja aavoittuneiden määrissä
Kaikki on onnellisia kun nämä https://www.hs.fi/maailma/art-2000009806273.html
putinnatsit vähenevät maailmasta hurjaa tahtia
Onko miljoona kohta rikottu
9
98
Vastaukset
- Anonyymi
Luvut on vain lukuja. Jokainen venäläinen on puolen hehtaarin arvoinen. Sille kun laskee tuhannen vuoden tuoton niin sotiminen kannattaa aina, miettii asiaa Putin
Uutisten nukaan pari rautatiesiltaa on tullut alas. Tuohan tarkoittaa että venäjältä löytyy viimein muutama rauhantahtoinen ihminen.- Anonyymi
Miljoonan raja lähenee:
https://x.com/DefenceU/status/1929061502180339848
- Anonyymi
Ensimmäinen miljoona on täynnä. Seuraavaa täytetään. Aikamoinen saavutus kolmen päivän erikoisoperaatiossa.
- Anonyymi
Toksiset vihaajat, jotka jatkuvasti haukkuvat Venäjää ja venäläisiä, eivät aiheuta "kansan tyytymättömyyttä" Venäjällä, vaan päinvastoin –
monet aiemmin neutraalit ihmiset alkavat tukea Putinia ja hallitusta.- Anonyymi
Jospa ne vihaavatkin Putinin rikollista hallintoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ne vihaavatkin Putinin rikollista hallintoa?
Sitä juuri vihataan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228