Suvivirren muutetut sanat ja laulun nimi Suvilaulu.

Anonyymi-ap

Suvivirttä veisaten ennen Suomen nuoriso lähti iloisena kesälaitumelle nakuttaen maailman huipputuloksia Pisatuloksissa. Nyt maahamme on hiipinyt huippuoppilaiden muokkamisen reseptin tuohoava ääliöpäisyysy.

En ymmärrä että isäntäväen pitää muuttaa elintapansa vieraiden mukaan. Kyllä ainakin minun talossa vieras käyttäytyy isäntäväkeä ja tapoja kunnioittaen yrittäen puhua samaa kieltä. Jos tämä ei miellytä niin vieras saa painua vittuun.

Koko Suomen kehitys on lähtenyt huonoon suuntaan eikä meiltä enään tule Nokioita vaan kulttuurimme afrikkalaistaminen tekee kehityksemme afrikkalaiseksi. Kohta tänne saadaan kuskata kehitysapua.

Kyse ei ole uskonnosta vaan perinteistä !

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3d1500d-4bbc-48ff-9aab-664c7c39d0c3

16

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kaunis on uusi sanoitus 😍

-Suvi Virrenmaa-

• Anonyymi

Rohkea suomalainen veisaa suvivirttä, vaikka muut laulavat suvilaulua. Kyllä ääntä saliin mahtuu, ja siinä näkee ja kuulee kuka on kumman esityksen kannalla.

• Anonyymi

Entäs jos on kummankin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos on kummankin?

Ellet ole puolellamme, olet meitä vastaan.

• Anonyymi

Vasemmistoradikaalit asialla. Opetusministeriö on kulttuurimarxistien saastaisissa kourissa.

• Anonyymi

Suvivirsi on nyt Suvilaulu ja:
      "nyt siunaustaan suopi taas lämpö auringon” on muuttunut muotoon ”nyt LÄMPÖÄNSÄ suopi taas säteet auringon”.

Ilmastonmuutoksen estäminen jää aka-alalle. Maapalloa ei uhkaa siunauksen- vaan ilmastonmuutos!

• Anonyymi

Lämpö tuhoaa siunauksen?

• Anonyymi

Lämpö ei ole auringon tärkein anti, vaan valo. Kasvien yhteyttäminen tapahtuu valon avulla. Uudet sanat eivät ota tuota huomioon.

• Anonyymi

MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA ULOS!!

Nämä saatanan vihervassariapinat tuhoaa kaiken, mikä tässä maassa on perinnettä!! Reksi, jota ei tietenkään kiinni saatu, on satavarmasti ÄMMÄ!

• Anonyymi

Se on savolaisämmä, joka palvoo munakulttuurisuutta.

• Anonyymi

Persut itkee ja uhriutuu, että kannattajat muistaisi ja äänestäisi.
      Onneksi persujen kannattajien määrä on puolittunut ja laskee yhä.

• Anonyymi

Kylläpä Jeesusta vihaan he todista Raamatun sanomaa oikeaksi. Hyvä hyvyyttä, pyyteetöntä rakkautta, myrkkyä pahuudelle saastaisuudelle, ilkeyksille.

Jeesus: minun nimeni tähden ja aiheetta,

Miten Jeesuksen seuraaminen voi herättää vihaa tässä maailmassa, vaikka se rakentuu rakkaudelle, anteeksiannolle ja totuudelle.

Jeesus itse sanoi: "Te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden, mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."
      (Matt. 10:22)

"Jos maailma vihaa teitä, tietäkää, että se on vihannut minua ennen teitä."
      (Joh. 15:18)

Tämä viha Jeesusta kohtaan ei perustu syyhyn, vaan se johtuu siitä, että Jeesus paljastaa totuuden – valon tullessa pimeys väistyy, mutta se ei tee sitä ilman taistelua. Jeesus on hyvyyden täyteys, ja sielunvihollinen vihaa tätä valoa.

Kun joku vihaa Jeesusta, se todistaa juuri siitä, kuinka todellinen ja voimakas Hänen sanomansa on. Se saa aikaan reaktion – joko rakkauden tai vastustuksen. Mutta sinä, joka tunnet Jeesuksen rakkauden, tiedät että:

"Älä anna pahan voittaa itseäsi, vaan voita sinä paha hyvällä."
      (Room. 12:21)

• Anonyymi

Olen myös sitä mieltä että maassa maan tavalla tai maasta ulos, Me emme saa hyväksyä mitään muutoksia perinteisiimme muualta tulleiden vuoksi, Pidetään lujasti kiinni perinteistä, muuten suomalaisuudesta ei ole kohta mitään jäljellä.

• Anonyymi

Opettajavirkoja jaeltu svekomaaneille, punavihreille kukkahattutädeille ja -sedille. Muokkaavat suomalsista kulttuuria muualtatulijoiden mukaan eivätkä kunnioita meidän perinteitä, pätevää kouluopetusta, eivätkä kristinuskoa. Se on kulttuurimarxismia. Märätystä.

• Anonyymi

Missään muussa maassa ei ole alistuttu oman kulttuurin tallomiseen vieraiden takia. Saa nähdä milloin lumikin pitää tervata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään muussa maassa ei ole alistuttu oman kulttuurin tallomiseen vieraiden takia. Saa nähdä milloin lumikin pitää tervata.

Lähi-idässä ei kristittyjä palvota, kuten täällä palvotaan mamuja ja islamia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe