Lahkoilla on omat epäraamatulliset rituaalinsa

Anonyymi-ap

"Ja sovituksen toimittakoon se pappi, joka on voideltu ja joka on vihitty papinvirkaan isänsä sijaan; hän pukekoon yllensä pellavavaatteet, pyhät vaatteet,"

Srk:n johtaja

1. Jumalan kutsuma

2. Vihitty papin virkaan

3. Voideltu

4. Pyhät vaatteet (parannuksen teko)

20

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko vielä kaljoissa ?

• Anonyymi

Oletko vielä hurmoksen jälkeisessä krapulassa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vielä hurmoksen jälkeisessä krapulassa ?

Ovatko helluntaipastorit antaneet raittiuslupauksensa ?

• Anonyymi

Matt 22:8: "Sitten hän sanoi palvelijoillensa: 'Häät ovat valmistetut, mutta kutsutut eivät olleet arvollisia."

• Anonyymi

Valehtelevat olevansa Jumalan palvelijoita.
      Varo näitä.
      Älä anna ainakaan rahaa niiden käyttöön.

"Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut.""

• Anonyymi

Lahkorituaalit ovat salaisia ja niistä ei kerrota ulkopuolisille.

• Anonyymi

Jumalan viholliset onat aina pilkannet Jesuksen opetuslapsia lahkoiksi.

Ap.t. 24:
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      Ap. t. 26:22
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      Dan. 12:2; Joh. 5:28-29

• Anonyymi

Raamatun mukaan lahkolaisuus ja eriseuraisuus on syntiä.
        Jotkut ovat selkeitä lahkolaisia ja esim. uudestikastetut seitsemännen päivän adventismiin hurahtaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ovat selkeitä lahkolaisia ja esim. uudestikastetut seitsemännen päivän adventismiin hurahtaneet.

Jotkut ovat jopa ylpeitä lahkolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen Kristuksen oma on elää erossa maailman hengestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkkinä helluntailaisuuden perustajat.
        Lihallisessa hurmoksessa touhuiltiin - Sodoman uskossa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät mielikuvitus maailmassa.
        Valheen hengessä elät. Hyvä jos kerran kuukaudessa käyt leivämurtokokouksessa mehun kera.

• Anonyymi

Musta ei ole kovin pyhä väri vaatteissa.

Lahkoissa ehtoollisen jakavat mustapukuiset vanhemmiston jäsenet.

• Anonyymi

Kristus on ainoa perustus

1.Kor.3:
      10. Sen armon mukaan, jonka Jumala on minulle antanut, olen viisaan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, ja toinen rakentaa sille. Mutta kukin katsokoon, kuinka rakentaa.
      Room. 15:20; 1. Kor. 15:10; 2. Piet. 3:15
      11. Muuta perustusta ei kukaan voi laskea sen lisäksi, mikä on jo laskettu, ja se on Jeesus Kristus.
      Jes. 28:16; 1. Piet. 2:6-7
      12. Kuka sitten rakentaakin tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
      13. itse kunkin työ tulee näkyviin. Sen tuo ilmi se päivä, joka ilmestyy tulessa, ja tuli koettelee, millainen kunkin työ on.
      Room. 2:5-6; 1. Kor. 4:5; 2. Tess. 1:8; 1. Piet. 1:7
      14. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, hän saa palkan.
      2. Joh. 1:8
      15. Jos jonkun työ palaa, hän kärsii vahingon. Itse hän kuitenkin pelastuu ikään kuin tulen läpi.

• Anonyymi

Teoria on kaukana koetellusta käytännön uskosta.
      Myös lahkolaisilla on omat uskomuksensa ja omat rituaalinsa seurakunnan paimenen kohdalla.
      Ovatko ne raamatullisia vai epäraamatullisia ?

• Anonyymi

Lahkolaiset eivät edes kerro totuutta pastorina valitsemisesta.
      Lahkolaisuus = valheen henki = eksytys.

• Anonyymi

Mitenkä suhtaudut hengellseen veljeesi, joka en eri seurakunnassa kuin sinä.

1.Joh.4:
      12. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
      13. Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
      Joh. 14:20; 1Joh. 3:24
      14. Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
      Joh. 1:14; Joh. 3:17; Joh. 12:47; 1Joh. 1:1
      15. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
      1Joh. 2:23
      16. Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
      17. Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
      1Joh. 2:28; 1Joh. 3:21; Jaak. 2:13
      18. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
      Room. 8:15
      19. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
      20. Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
      1Joh. 2:4; 1Joh. 2:11; 1Joh. 3:17
      21. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
      3Moos. 19:18; Matt. 22:39; Joh. 13:34; Ef. 5:2; 1Tess. 4:9; 1Piet. 4:8; 1Joh. 3:11

• Anonyymi

Pakkovauvakastettujen johtajien hyvä esimerkki on Kari Kanala, joka on kolmannen kerran naimisissa.
      Virka on varma!

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty haluaa raiskata uskovien lapsia. Hän vihaa uskovia yli kaiken

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe