Epäilijöitä on paljon

Anonyymi-ap

Moni on mukana JT uskonnossa, koska on tottunut siihen. Mutta epäilijöitä on paljon.

17

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vartiotornilaiset ovat milestään ainoita jotka tietää jumalan nimen JHWH.
      Samoin että jumala aloiit luomisen sunnuntaina, jolloin sapatti onlauantaina.
      Että sielu asuu veressä vs käpyrauhanen.
      Kasvisruokailja Kain tappoi Abelin.
      Että kuolleet eivät tiedä mitään.
      Että Jeesus naulittiin paaluun Mooseksen lain mukaan.

• Anonyymi

Soopaa!

• Anonyymi

Saarnaaja 9:5 Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään,

-Tuo ei tarkoita ikuisuutta, vaan ajallisuutta.

Jatko ei anna ohjeita ikuisuutta ajatellen, vaan jatkaa ajallisuudesta, kuinka siihen tulee suhtautua, koska se on loppuvainen:

Saarnaaja 9:7 Tule siis, syö leipäsi ilolla ja juo viinisi hyvillä mielin, sillä jo aikaa on Jumala hyväksynyt nuo tekosi.

Ikuisuus:
      Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      Matt. 25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Niin ja:
        Joh. 11:25,26 Jeesus sanoi hänelle: " Minä ole ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se ELÄÄ, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, IKINÄ KUOLE."

JT:t pyrkivät estämään jäseniään tulemaan näille sivuille, koska täällä tulee esille heidän uskoaan torbedoivia raamatun opetuksia. M.m. tuo Joh.11:25,26 on sellainen.
        JT:t eivät usko noihin Jeesuksen sanoihin ja esittävät monimutkaisia selityksiä, ettei asia ole niin kun Jeesus sanoi.
        Siksi he ovat kirottuja, niinkuin Gal. ensimmäinen luku opettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja:
        Joh. 11:25,26 Jeesus sanoi hänelle: " Minä ole ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, se ELÄÄ, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, IKINÄ KUOLE."

JT:t pyrkivät estämään jäseniään tulemaan näille sivuille, koska täällä tulee esille heidän uskoaan torbedoivia raamatun opetuksia. M.m. tuo Joh.11:25,26 on sellainen.
        JT:t eivät usko noihin Jeesuksen sanoihin ja esittävät monimutkaisia selityksiä, ettei asia ole niin kun Jeesus sanoi.
        Siksi he ovat kirottuja, niinkuin Gal. ensimmäinen luku opettaa.

Ja vartiotorni kieltää Jeesuksen.

Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
        2. Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa

Joh. 1:1 Sana oli Jumala.
        -Elikkä Jeesus oli Jumala

Joh. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot.

Vartiotorni sanoo Jeesuksen enkeli Mikaeliksi.
        Dan. 12:1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana
        -Mikael on siis lasten suojelusenkeli

Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".

-siis myös enkeli Mikael kumartaa Jeesusta

• Anonyymi

Kaikilla todistajilla lienee epäilyksiä toisinaan, mutta monet painavat ne taka-alalle ja ovat välittämättä niistä. Tämä voi auttaa jatkamaan todistajana, mutta voi kostautua myöhemmin. Asiat olisi parempi käsitellä.

• Anonyymi

Näin se on.
        Jos itse olisin poistunut lahkosta 1976 kun kerran harmagedonia ei tullutkaan 1975, niin olisi ollut elämäni ihan toisenlaista.
        Kun kuitenkin venyttelin lähtöä 20 vuotta, niin lähtö tuli hankalaksi. Olisi ollut helpompaa lähteä jo vuonna 1976.

• Minä en epäile yhtään. Tiedän, että jt huuhaa on täyttä kakkaa. Sillä ninku mooses sanoi Haamunraapille Kaksoisvirtsojen massa: onpa pabuloonian papupata siunannut kaunisäänistä Peräilmaa. Mites teitillän, herra tirehtööri? Tähän Haamunraapi pani vastaten, nosti kankkua valtaistuimelta käsin ja laski Peräilmaa.

• Anonyymi

Uskotko Kookoo mihinkään?

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotko Kookoo mihinkään?

Pitäisikö?
        No tiätysti isoääniseen Peräilmaan. Siinä ei ole vuskua, ja sen vaikuttava voima on aistein havaittavissa. Ja se on vuosituhansia hauskuuttanut ihmisiä ilmaiseksi ympäri Maapalloa. Toisin kuin uskisten syntientehtailut ja synkistelyt.

• Anonyymi

Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni minä olen heidän keskellään.

Jehova ja Jeesus vahvistaa uskoa monin tavoin.

Lähestykää Jehovaa niin hän lähestyy teitä.

Jw org ja sadat raamatun käännökset on miljardin dollarin palvelu ja site.

Kuitenkin Jumalan valtakuntaan mennään ahdingojen ja nöyryytysten kautta. Sillä Jumala vihaa ylpeyttä ja kaikkea korkeaa alennetaan ennen Herran päivän tuloa. Mikä on oikea sydämen asenne Jumalan edessä on lapsenmielisyys. Usko, toivo ja rakkaus. Niin ehkä jopa pyhyys olisi, mutta se saattaa ylpistää ihmistä.

• Anonyymi

>> Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni minä olen heidän keskellään.

Onko jokin syy uskoa mitään vain, koska se on Raamatussa? Ota huomioon, että tuon samaisen suuhun on pantu tällaistakin paskaa:

12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
        13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
        14 Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.

• Anonyymi

jehovantodistajille tulisi toimittaa postilaatikkoon valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosien kohdalta.
      Ja sellaisista vanhoista opeista, jotka ovat kumotut ja nyt väitetään ettei sellaisia oppeja ole ollut

Yksi kerrallaan silloin tällöin. Silloin todistaja on kahdestaan oppiensa kanssa, vaikka mieleen voi tupata ne valtakunnansalin kehumasanat.

Vartiotorniseuralla on siellä Irlannissa jo se sijoitusyhtiö miljardivarallisuuksineen, ihan tarpeeksi vanhoille miehille

Ei tarvitse kerjätä enää jopa lapsilta näiden jäätelörahoja.

• Anonyymi

soopaa

• Anonyymi

Moi sinä soopaa-tyyppi! Kiva kun tulit taas linjoille! Sinun nasevaa ja hyvin perusteltua argumentointiasi onkin ollut jo ikävä.

• Anonyymi

" Vartiotorniseuralla on siellä Irlannissa jo se sijoitusyhtiö miljardivarallisuuksineen, ihan tarpeeksi vanhoille miehille
      Ei tarvitse kerjätä enää jopa lapsilta näiden jäätelörahoja. "

-Onko tämä totta ?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4178
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2685
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1561
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1273
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe