Kaikki voimavarat menee vihasotaan Ukrainassa
Venäjä: Siltoja sortuu – IL seuraa sotaa
"Venäläiset viranomaiset ovat kertoneet kahden sillan sortumisesta muutamien tuntien aikana.
Kumpaankin onnettomuuteen liittyy viranomaisten mukaan junaliikennettä.
Kurskin alueen kuvernööri Aleksandr Khinštein sanoo viestipalvelu Telegramissa, että Kurskissa sortui silta, kun rahtijuna oli kulkemassa sen yli. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.
Alustavien tietojen mukaan yksi veturinkuljettajista on loukkaantunut, Khinštein sanoo.
Yöllä venäläisviranomaiset raportoivat tapauksesta, joka sattui Venäjän Brjanskin alueella myöhään lauantaina.
Rautatieyhtiö syytti Brjanskin sillan romahduksesta ”laitonta liikennetoimintaan puuttumista”. Telegramissa julkaistu viesti on sittemmin poistettu, kertoo Reuters.
Viranomaisten mukaan matkustajajuna suistui raiteiltaan, kun silta romahti rautatielle. Ainakin seitsemän ihmistä kuoli ja 69 loukkaantui onnettomuudessa, viranomaiset sanovat Reutersin mukaan."
www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10
Venäjän oma insfrastruktuuri romahtamassa
16
91
Vastaukset
- Anonyymi
Silta sortui 'kurskissa'. Rauhallisessa karjalassa sillat pysyy pydessä stars and stripes.
- Anonyymi
Koska venäjän viha laantuu?; paljonko suomen on maksettava putinille, että putin leppyy?. Sitähän se puolueettomuus tarkoittaa. Suojelurahan tilittämistä venäjän mafialle suomen valtion , eli meidän kansalaisten pusseista
- Anonyymi
Putin kuolee kohta. Uusia mielipuoliahan siellä kyllä riittää. Venäläisistä ei ole vastuunkantajiksi.
- Anonyymi
Ukrainan bkt ei riitä puolueettomuuteen.
- Anonyymi
Ukraina kokee vastaavan talouskehityksen kuin Japani ja Länsi-Saksa WWll jälkeen.
Sekös jurttaryssiä kyrsii jo nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina kokee vastaavan talouskehityksen kuin Japani ja Länsi-Saksa WWll jälkeen.
Sekös jurttaryssiä kyrsii jo nyt.Eikö sitä venäjädiktaattoria jo saada Haagiin kahleissa ei pitäisi olla ongelma nykyaikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä venäjädiktaattoria jo saada Haagiin kahleissa ei pitäisi olla ongelma nykyaikana?
Minun mielestäni Putinia ei pitäisi teloittaa vaan kuletuttaa pitkin Brysselin ja Kiovan katuja tervassa ja höyhenissä kierrätettynä ja hänen pieni pippelinsä Venäjän lipun värein maalattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni Putinia ei pitäisi teloittaa vaan kuletuttaa pitkin Brysselin ja Kiovan katuja tervassa ja höyhenissä kierrätettynä ja hänen pieni pippelinsä Venäjän lipun värein maalattuna.
Microtaide on tulossa muotiin taas.
- Anonyymi
IL uutisoi täyttä basgaa ihan joka asiassa. Pitää olla täysin aivoton deb,iili, jos vieläkin uskoo valevaltamedian uutisointiin.
- Anonyymi
Sinä se Tassin valheita korvat höröllä! HöhöÖö
- Anonyymi
Venäläiset saavat katsoa itseään peiliin jos ihmettelevät miksi maailma nauraa Venäjän asevoimille.
- Anonyymi
Kas uusi termi palstalla ja uusi luotettava tietolähdekin voiko uusi kirjoittelija esittäytyä. Mikä puolue? Luetut kirjat mikä aatesuuntaus?
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Tuskinpa putinisti
- Anonyymi
Hyvä neuvottelujen lähtöasetelma Istanbuliin.
Slobot eivät hillu niin rinta rottingilla. - Anonyymi
Menköön kaikki, putlerin puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228