Voi, kuinka HELPPOA tuntuukaan olevan suomalaisten AIVOPESU erilaisten "GALLUPPIEN" avulla. Tämän ovat erityisesti äärivihervassudemarit "tukijoineen" huomanneet. Näin liityttiin Natoon, valittiin väkeä EU parlamentiin ja MELKEIN pressakin, näin saatiin joitakin äänestäjiä aivopestyä kunta- ja aluevaaleissa, sekä eduskuntavaaleissakin. Toki nämä äärivihervassudemareiden Trollithan ovat olleet koko Orpon hallituskauden ajan ERITTÄIN AKTIIVISIA lävittäen suoranaisia VALHEITA, joita jotkut, tavallista tyhmemmät äärivihervassudemareiden kannattajat jopa uskovat!!!!?? No, sehän se on heidän tarkoituskin saada TYHMÄT uskomaan, että kannattaa äänestää samoja leikkaajia ja maamme talouden 2019-2023 paskoneita seuraavissakin eduskuntavaaleissa.
Kuinka HELPPOA onkaan suomalaisten AIVOPESU!!???
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan on järkyttävää kuinka oikeisto media näitä vassareiren galluppei hehkuttaa .
- Anonyymi
Ookkonä Pietarin trolli vai persutrolli ?
- Anonyymi
Se on persulla taas krapula-aamu eikä helpotusta ole hetimmiten luvassa. Oireen huomaa isosta harmituksesta. Käypäs katsomassa josko naapurin Elmalle olisi vielä jäänyt eilisen iloittelun jälkeen tilkka kiljua tai pontikkaa.
- Anonyymi
Viimeisin galluppi oli sekin Persuille ikävää kuultavaa, nimittäin peräti 44% suomalaisista tunnustaisi Palestiinan valtion heti vain 16% vastustaa sen tunnustamista...
- Anonyymi
Tietenki gallupit on väärässä sekä väärin tehty jos väittävät PervoPersujen suosion romahtavan ja PersKökkare hallituksen suosion sukeltavan pohjamutiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228