TS, ihmisille valehtelu kyllä onnistuu jotenkuten

Anonyymi-ap

Mutta JUMALALLE EI SINUN VALHEESI MENE LÄPI.
Joudut jokaisesta valheestasi ja Paavali-herjastasi vastaamaan PYHÄN JUMALAN EDESSÄ.

49

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pälkähästä pääsee sillä, että selittää Helvetin olemattomaksi. Se on vain katolisen kirkon keksintöä, kun Jeesus selittää siitä se kaatopaikka tai joku muu käännösvirhe.

• Anonyymi

Ei pääse pälkähästä kukaan. Vain tunnustamalla synnit joi päästä Jumalan lasten vapauteen ja rauhaan.

1 Joh 1:9
        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pääse pälkähästä kukaan. Vain tunnustamalla synnit joi päästä Jumalan lasten vapauteen ja rauhaan.

1 Joh 1:9
        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”

Johannes tarkoittaa Jeesuksen kanssa maan päällä kulkeneita apostoleita, joille Jeesus antoi synnit anteeksi maan päällä.

Luuk. 5:24

Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.

• Anonyymi

Ilm. 14:10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. [Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes tarkoittaa Jeesuksen kanssa maan päällä kulkeneita apostoleita, joille Jeesus antoi synnit anteeksi maan päällä.

Luuk. 5:24

Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.

Jumalan anteeksianto Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta on yleinen, kaikille tarkoitettu, ketkä vaan Hänen tykönsä tulevat rukoillen ja parannusta tehden.
        Jos ei olisi, et olisi sinäkään saanut syntejäsi anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan anteeksianto Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta on yleinen, kaikille tarkoitettu, ketkä vaan Hänen tykönsä tulevat rukoillen ja parannusta tehden.
        Jos ei olisi, et olisi sinäkään saanut syntejäsi anteeksi.

Jeesus tulee ihmisen luokse sakramenteissa, armovälineiden kautta, kuten kasteessa ja ehtoollisessa.

Ei ihminen voi mennä Jeesuksen luokse taivaaseen.

Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tulee ihmisen luokse sakramenteissa, armovälineiden kautta, kuten kasteessa ja ehtoollisessa.

Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Ei kukaan voi seurata Jeesusta.

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sakramentit ovat oikein.
        Mutta!
        Oletko koskaan kuullut Jeesuksen lupauksesta omilleen?

” Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.”
        Joh 16:7

Ilman Pyhän Hengen osallisuutta on kaikki vain turhaa ihmisvetoista touhuskelua. Siksi sinunkin lahkosi hajosi päreiksi. Älä sitä unohda!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan voi seurata Jeesusta.

Joh. 8:21

Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

Jeesus puhui noin niille juutalaisille, jotka eivät uskoneet häneen. Leikkasit raamatunkohdan irti varsin saatanallisesti. Se jatkuu:

8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

ELLETTE USKO MINUA... NIIN...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus puhui noin niille juutalaisille, jotka eivät uskoneet häneen. Leikkasit raamatunkohdan irti varsin saatanallisesti. Se jatkuu:

8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

Kaikki ihmiset kuolee edelleen perisynnin vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset kuolee edelleen perisynnin vuoksi.

Jokainen joutuu tuomittavaksi omista synneistään viimeisellä tuomiolla.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo vääristelee ja vääntää kaiken.

• Anonyymi

Hurmoslahkoissa, kaatolahkoissa rukoukset ja syntien tunnustukset haihtuu taivaan tuuliin.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Jeesus varoitti tulevasta ajasta, eli tästä ajasta kun hoetaan, että profeetat ja lait olivat voimassa vain Johannekseen asti, sen jälkeen pelkkien julistuksien perusteella ihmiset tunteutuvat väkisin sisälle Jumalan valtakuntaan omilla uskonratkaisuillaan.

• Anonyymi

Jeesuksen varoitus:

Luuk. 16:16

Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

Jeesus ei kumonnut yhtään Jumalan lain kohtaa, eikä hävittänyt profeettoja.

Päinvastoin Jeesus lähetti lisää uusia profeettoja ja lainopettajia.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen varoitus:

Luuk. 16:16

Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

Jeesus ei kumonnut yhtään Jumalan lain kohtaa, eikä hävittänyt profeettoja.

Päinvastoin Jeesus lähetti lisää uusia profeettoja ja lainopettajia.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Jeesus armahtaa edelleen syntisiä TS.
        Milloin sinä, TS aiot kääntyä ja pyytää Jeesukselta syntejäsi anteeksi?

• Anonyymi

Harhaoppisten mielestä Jeesus varoitti uskomasta mitä Raamattuun on krjoitetettu.

Siitä hulluudesta tunnistaa harhaoppisten paasaamisen.

• Anonyymi

Raamatussa on paljon sellaisia kohtia, joiden mukaan eri oppeja pitää varoa, vaikka ne perustuvat johonkin Raamatun väittämiin.

Käärme piti heti paratiisissa ensimmäisen herätyskokouksen, kun se opetti, että mitään perisyntiä ei ole olemssa: Syökää vapaasti kaikista paratiisin puista. Nainen tuli uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon, lahkouskoon, kohtalokkain seurauksin.

1. Moos. 3:6

Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

• Anonyymi

Sana kehottaa tutkimaan Raamattua: tutkikaa kaikki ja pitäkää vain se mikä on oikein ja hyvää.

Ei ne siihenkään aikaan purematta nielaissut Paavalin uusia oppeja.

Ap. t. 17:11

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

• Anonyymi
        UUSI

Olet myös valheellisesti muuttanut aiempia saatanallisia säkeitäsi. Tässä yksi pimeä esimerkki:

Ensin sanoit näin”
        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

Sitten muutit häpeissäsi sen tällaiseksi:
        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos."

JUMALA NÄKEE SINUN VALHEESI TS!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet myös valheellisesti muuttanut aiempia saatanallisia säkeitäsi. Tässä yksi pimeä esimerkki:

Ensin sanoit näin”
        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

Sitten muutit häpeissäsi sen tällaiseksi:
        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaa Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos."

JUMALA NÄKEE SINUN VALHEESI TS!

Teuvo ei pysty Jumalaa huijaamaan, vaikka kaikki kikkansa käyttäisi ja päällänsä seisoisi.

• Anonyymi

Joissain lahkoissa mennään väkisin sisälle Jumalan valtakuntaan pelkällä käden nostolla, kaatumisella hurmostilassa ja eikös Lestadiolaisuudessa riitä pelkkä kädellä vilkuttelu siihen suuntaan?

• Anonyymi

Lahkoissa voidaan opettaa, että erilaiset henkikokemukset, illuusiot ja hallusinaatiot ovat niitä taivasmatkoja ja tarkoittavat pelastusvarmuutta, kun nyt eläissään on jo päässyt käymään siellä taivaassa.

Jeesus on asiasta eri mieltä.

Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

• Anonyymi

On lahkoja, jotka kaatuvat heti alkumetreillä, kuten sinun, TS lahkollesi kävi.

Matt 15:13
        Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On lahkoja, jotka kaatuvat heti alkumetreillä, kuten sinun, TS lahkollesi kävi.

Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”

Ihmisen on luovuttava omasta käännyttämällä aikaansaadusta lahkouskosta.

Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen omaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen on luovuttava omasta käännyttämällä aikaansaadusta lahkouskosta.

Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei ole sovelias Jeesuksen omaksi.

Mutts herjaajien lahkosta ei pidä luopua.

Pitää olla sen päämies.

Eikä unohtaa amerikan homoherjoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutts herjaajien lahkosta ei pidä luopua.

Pitää olla sen päämies.

Eikä unohtaa amerikan homoherjoja.

No nytpä sentään tunnustit lahkosi pääteemat ja perusperiaatteet!

• Anonyymi

Se on NIMENOMAAN näin, jämpti on!!!

• Anonyymi

Luopumus olisi täydellinen jos lupuisi amerikan homoherjoista.

Ei kuitenkaaan niin paha jos sotakiima menee ohi.

• Anonyymi

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi

Portto nyt menettelee,hän tekee hyvää, mutta sotakiimainen on tuhon oma.

• Anonyymi
      UUSI

Onpas narsistijumalan juoksupoika nyt pahana.

• Anonyymi
        UUSI

Kai se on hänelle eräänlaista terapiaa tuo ihmisten uhkailu, niin elävien kuin jopa kuolleittenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se on hänelle eräänlaista terapiaa tuo ihmisten uhkailu, niin elävien kuin jopa kuolleittenkin.

Paavalia nimenomaan herjataan täällä rutosti…

• Anonyymi
      UUSI

Lahkolaiset menivät Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

Tarjolla oli vain syntisten katusmuskaste.

Johannes ei kastanut uskovaisia lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.

• Anonyymi
        UUSI

Syntiä on montaa eri lajia, kollektiivinen perisynti Adamin sukuun sikiämisestä alkaen, vanhempien ja isovanhempien syntivelka, omat synnit, käsien alle lahkoihin menemisestä aiheutuneet siirtyvät synnit jne.

Ps.51:7
        Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

Neh. 9:2

Israelin kansaan kuuluvat vetäytyivät erilleen kaikista muukalaisista, ja sitten he tunnustivat omat syntinsä ja myös isiensä synnit.

Matt. 3:6

He tunnustivat syntinsä, ja Johannes kastoi heidät Jordanissa.

• Anonyymi
      UUSI

Jenkkilahkot kieltävät, että kaste ja ehtoollinen liittyisivät mitenkän ihmisen syntiongelmaan.

Karmeata eksytystä ja heresiaa, mitä ne levittää!

• Anonyymi
        UUSI

Siksipä TSn lahko hajosikin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä TSn lahko hajosikin.

Lopeta vainajan muiston häpäiseminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta vainajan muiston häpäiseminen.

Kuka on vainaja? Ei ainakaan TS. Täällä hän jatkuvasti herjojansa kirjoittelee aivan samoin kuin ennenkin rekisteröityneellä nimimerkillä, mutta nyt siis anonyyminä. Hän ei pääse eroon lempiherjpistaan ja kirjoitustyyli on samaa vanhaa teuvoismia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on vainaja? Ei ainakaan TS. Täällä hän jatkuvasti herjojansa kirjoittelee aivan samoin kuin ennenkin rekisteröityneellä nimimerkillä, mutta nyt siis anonyyminä. Hän ei pääse eroon lempiherjpistaan ja kirjoitustyyli on samaa vanhaa teuvoismia.

Älä herjaa vainajan muistoa.

Teuvo oli tämän ajan profeetta, tälle sukupolvelle,
        Jumalan totuuden äänitorvi ja soofari tälle luopumuksen tilassa olevalla seurakunnalle ja Saatanan synagoogalle.
        Siksi häntä vihataan vielä vaikka hän on Isän luona Taivaassa.

• Anonyymi
      UUSI

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia perinteisten kristillisten kirkkokuntien ja niiden kanssa työskentelevien herätysliikkeiden lisäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Teuvolahko onneksi kuitenkin kaatui alkuunsa. Sen jäsenet pääsivät pakoon kuin kanarialinnut pienestä ja tukalasta häkistään.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Täyttä valhetta ja viruksia tuollaiset linkit.

Ei ihmisessä voi olla yhtä aikaa sekä paha henki että hyvä henki taistelemassa.

Ihmisessä on jompi kumpi henki, mutta ei molempia yhtä aikaa.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Paavaliin kun tuli Saatanan enkeli eli demoni, niin kyllä Pyhä Henki poistui, jos hänessä sellaista edes oli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki voi tulla syntisen ihmisen "päälle", mutta ei sisälle.

Pyhä Henki ei koske syntiin.

Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki voi tulla syntisen ihmisen "päälle", mutta ei sisälle.

Pyhä Henki ei koske syntiin.

Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan.

Ensin KASTE syntien pois pesemiseksi, vasta sitten Pyhä Henki voi tulla sisälle puhtaaseen ja tyhjään sydämeen asuvaiseksi.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus koskee."
        Tästä nykyisestä sukupolvesta.

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children. This untoward generation.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin KASTE syntien pois pesemiseksi, vasta sitten Pyhä Henki voi tulla sisälle puhtaaseen ja tyhjään sydämeen asuvaiseksi.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teitä ja teidän lapsia tämä lupaus koskee."
        Tästä nykyisestä sukupolvesta.

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children. This untoward generation.

Petrus svarade dem: »Gören bättring, och låten alla döpa eder i Jesu Kristi namn till edra synders förlåtelse; då skolen I såsom gåva undfå den helige Ande.
        Ty eder gäller löftet och edra barn.
        »Låten frälsa eder från detta vrånga släkte.»

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe