Moni jakaa Janus Putkosen ja muun Z-studioväen ajatukset eli venäjämielisyyden ja ukrainavastaisuuden.
Lukeeko MV-lehteä muka vassut? No ei, vaan persut ja muu äärioikeisto
21
98
Vastaukset
- Anonyymi
Netta on ainoa jonka tiedän lukevan...
- Anonyymi
Suuri osa myös trumputtajia.
- Anonyymi
MV on aina ollut persujen meedioita.
- Anonyymi
Kyllä vassut lukee MV-Lehteä, koska vassuja ja MV-Lehteä yhdistää venäjämielisyys. "Persun" survominen tähänkin aiheeseen kertoo vain yrityksestä projisoida syyllisyystaakka tapojen mukaan toisten harteille.
Ja mitä tulee persunnäkijöihin, niin tämä ryhmä on luultavasti jo Sipilän ajoilta kärsinyt hoidon puutteesta johtuen mt-palveluihin kohdistuneista leikkauksista. Sanomattakin on selvää, ettei persunnäkijä kuulu vapaalle jalalle. Joka jumalan päivä persu siellä persu täällä persu siellätäällä persu persu.... Eikö yhtään kirpase moinen sairas oireilu missään?- Anonyymi
Janus Putkonen, Kosti Heiskanen, Johan Bäckman, Ano Turtiainen jne. ei vassun vassua vaan perzuja ja muuta äärioikeistoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janus Putkonen, Kosti Heiskanen, Johan Bäckman, Ano Turtiainen jne. ei vassun vassua vaan perzuja ja muuta äärioikeistoa.
Epätoivoista on tuo "persun" hokeminen ja yrittäminen valehdella äärioikeistoksi. Mutta on vaan jatkettava, koska punainen kirja käskee :)
- Anonyymi
Vasut ovat jo tunnustaneet lukeneensa. Paljastuu aloituksesta.
- Anonyymi
Putinistit löytyy nykyään myös jenkeissä republikaaneista, ei demokraateista.
- Anonyymi
Nistit o manssilla, briteissä.
- Anonyymi
Oliko se äärioikeiston Suuri herääminen "Great Awakening" putinismiin?
- Anonyymi
Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen lue MV lehteä? Paitsi tietysti huumori mielestä, MV on 2020 luvun MAD tai Pahkasika?
- Anonyymi
Jokainen valitsee itse. Sinä et voi päättä. Vaikka kuinka syyllistät, se on turhaa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
KAIKKI LUKEE MV JULKAISUA. Muuten ne ei osaisi mollata omin aivoin ajattelevia ihmisiä
- Anonyymi
Paskasta tuotetta voi lukea vain rukkaset kädessä, sanottiin aikanaan telakalla, jossa Tiekkaria jakoivat telakan portilla intomieliset Tiedonantajan kannattajat. Se oli Neuvostoliiton aikaa, kehuttiin Nliittoa ja sen saavutuksia, kunnes koko pashkakasa lysähti. Samoin tulee käymään Venäjlle, varimaa kun durakit lähti sotimaan.
Hommat piti olla kolmessa päivässä pulkassa, mutta vhitut yli 3 vuotta rypenyt, eikä ole saaneet Donetskia vallattua. - Anonyymi
Ikävää että videot siellä tosia. Ymmärrän että halutaan pimittää kansalta.
- Anonyymi
Vihanlietsonta tuo sodan. Sitä haluat näillä aloituksillaa?
- Anonyymi
Kyllä näyttää harmittavan, ettäkansalaiset saa itse valita mitä lukevat.
- Anonyymi
Minä luin mv-lehteä viimeksi silloin, kun se paljasti Ylen muunnellut totuudet. Sitä aihetta seurasin jonkun aikaa, mutta sen jälkeen en ole avannut sivustoa. En lue yleensäkään mitään venäjämielisten ja kommunistien julkaisuja.
terv. persu MV-roskakasaa lukee joukko hyvin erikoista väkeä. Hyvän kuvan heistä saa, kun lukee juttujen perässä olevia "keskusteluja".
- Anonyymi
Aktiivi lukijakin tuli paikalle😅🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228