Tapasin rappiomiehen

Anonyymi-ap

Hän tiesi minut kirkon työntekijäksi ja tuli juttelemaan kanssani. Hän kertoi olevansa alkoholin suurkäyttäjä. Hän ei voinut olla ilman viinaa. Se oli hänen sairautensa. Hän kertoi uskovansa Jumalaan ja Jeesuksen kuolleen hänenkin syntiensä takia.

Minulle tuli mieleen tästä Paavalin tunnustus että hän teki sitä mitä ei tahdo. Ajatus sopi tällekin miehelle hyvin. Minusta miehen tunnustus oli tosi rehellinen ja hyvin puhutteleva.

Myös publikaanin ja fariseuksen tapaukset temppelissä tulivat mieleeni. Jeesus julisti vanhurskaammaksi publikaanin joka tunnustu syntisyytensä kuin omaa jumalisuuttaan kehuvan fariseuksen.

Niin alhaalla ei kukaan kulje etteikö siellä Jeesus ois. Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.

Luterilainen kristitty Jumalan armosta

93

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, ihan helvetissä asti Jeesus on - kirottuna kiroukseksi, kuoliaaksi kidutettuna ja uhrilampaana teurastettuna, että siihen piikkiin voi laittaa myös alkiholismisairauden.

Ihan on auki piikki mihin itse kukin haluaa Paavalin opilla, mutta Jeesuksen evankeliumin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska hedelmistään puu tunnetaan, eikä Jeesuksen opetuksen tarkoitus ollut sen enempää kasvatella murha puun hedelmiä kuin alkoholismi puunkaan.

• Anonyymi

Paavalin opin Jeesus on oikeuttamassa kaiken mahdollisen pahan, kun taas Jeesuksen opin Jeesus oli opettamassa, että miten päästään kiinni mahdollisimman hyvään elämään.

• Anonyymi

Minä olen se mies - tai ainakin samanlainen. Työttömänä juopottelen ja tupakoin kaiken vähänkin rahan, mitä käyttöön jää. Olen ollut uskossa vuosikymmeniä, ja ironista kyllä opettelin juomaan ja tupakoimaan vasta tultuani uskoon, kun erehdyin liberaalien uskovien nuorten porukkaan. Kaikkea on kokeiltu; lääkitystä, rohtokasvihoitoa, katkaisuhoitoa, AA:ta... Mikään ei auta. Olen myös kertonut asiasta vapaiden suuntien saarnaajille, ja he ovat rukoilleet, julistaneet vapautusta, ajaneet demonia ulos... Mitään ei ole tapahtunut. Myös luterilaisten pappien kanssa on keskusteltu, tuloksetta. Ehtoollisessa ja ripissä käyminen ei myöskään ole poistanut himoa. En odota liikoja viimeisen tuomion jälkeiseltä ajalta, suunta on selvä.

• Anonyymi

Ensinnäkin olet nyt kyllä käsittänyt koko uskonnonkin väärin, jos todella olet kuvitellut, että siitä olisi apua himojen hallintaan, kun juutalaisen opilla se on juuri luotu niitä ylläpitämään. Ja viimmeiset tuomit voit jättää aitouskoville - Raamatun mukaan se koskee vain heitä - Jeesuksen pettäjiä - jotka lähtivät Jeesuksen murhaajan ja vihamiehen opin matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin olet nyt kyllä käsittänyt koko uskonnonkin väärin, jos todella olet kuvitellut, että siitä olisi apua himojen hallintaan, kun juutalaisen opilla se on juuri luotu niitä ylläpitämään. Ja viimmeiset tuomit voit jättää aitouskoville - Raamatun mukaan se koskee vain heitä - Jeesuksen pettäjiä - jotka lähtivät Jeesuksen murhaajan ja vihamiehen opin matkaan.

Totuus Raamatusta on se, että Jeesus opetuksineen olisi ollut tarjoamassa sinulle vain ja pelkkää selkärankaa, siinä missä uskovaiset palvovat Jeesusta uhrina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus Raamatusta on se, että Jeesus opetuksineen olisi ollut tarjoamassa sinulle vain ja pelkkää selkärankaa, siinä missä uskovaiset palvovat Jeesusta uhrina

Ja - lisäystä - ja tuon tiedät itsekin - sinun tekosi ovat sinun itsesi tekemiä valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja - lisäystä - ja tuon tiedät itsekin - sinun tekosi ovat sinun itsesi tekemiä valintoja.

Ja niin kauan kuin kuvittelet niiden olevan jotakin muuta, et niitä edes haltuun saakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niin kauan kuin kuvittelet niiden olevan jotakin muuta, et niitä edes haltuun saakaan.

Ja se missä Jeesuksen opetuksen tarjoama pelastus oikeasti piilee, on niiden tikkujen nyppimisessä omista silmistä, hänen väitteellä, että kun tulet - todella - tuntemaan itsesi, sinä muutut, ja hallitset kaiken, eikä sinulle ole silloin mikään mahdotonta. Kyse on itsehallinnan opettelusta, että ihminen on sisältäpäin vahvasti ohjautuva, eikä ulkoa päin. Nämä ovat Jeesuksen omat sanat. Saat lainata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se missä Jeesuksen opetuksen tarjoama pelastus oikeasti piilee, on niiden tikkujen nyppimisessä omista silmistä, hänen väitteellä, että kun tulet - todella - tuntemaan itsesi, sinä muutut, ja hallitset kaiken, eikä sinulle ole silloin mikään mahdotonta. Kyse on itsehallinnan opettelusta, että ihminen on sisältäpäin vahvasti ohjautuva, eikä ulkoa päin. Nämä ovat Jeesuksen omat sanat. Saat lainata.

Toisin sanoen - sinun on käännettävä kiikarit silmilläsi oikein päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisin sanoen - sinun on käännettävä kiikarit silmilläsi oikein päin.

Aloita siitä, että kysyt itseltäsi äärimmäisen rehellisesti: "KUKA MINÄ OLEN?"

Jokaisella ihmisellä on elämän tarkoitus, ja joku viisas on joskus sanonut, että elämän tarkoitus on löytää se tarkoitus - jos et tunne itseäsi, et voi löytää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä tunnet itsesi todella. No hyvä, sinulle ei siis mikään ole mahdotonta. Näetkö tuon suuren puun tuolla pihalla? Nosta se pelkällä itsetuntemuksesi tai tahtosi voimalla irti maasta ja siirrä mereen. Sen jälkeen luo maailma, koska mikäänhän ei ole mahdotonta, eihän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä tunnet itsesi todella. No hyvä, sinulle ei siis mikään ole mahdotonta. Näetkö tuon suuren puun tuolla pihalla? Nosta se pelkällä itsetuntemuksesi tai tahtosi voimalla irti maasta ja siirrä mereen. Sen jälkeen luo maailma, koska mikäänhän ei ole mahdotonta, eihän?

MIKSI PILKKAAT JEESUKSEN OPETUSTA?

Ei edes enempää voisikaan olla kuin suoraan kopioituna Raamatun evankeliumeista, kun fariseukset pilkkaavat Jeesusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKSI PILKKAAT JEESUKSEN OPETUSTA?

Ei edes enempää voisikaan olla kuin suoraan kopioituna Raamatun evankeliumeista, kun fariseukset pilkkaavat Jeesusta!

En pilkkaa. Sinä luulet uskovasi, mutta missä on uskosi? Miksi sinä et tee kuten Jeesus sanoi: nosta puu. Vai pilkkaatko epäuskollasi Jumalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pilkkaa. Sinä luulet uskovasi, mutta missä on uskosi? Miksi sinä et tee kuten Jeesus sanoi: nosta puu. Vai pilkkaatko epäuskollasi Jumalaa?

Mitä sinä kuvittelet luulevasi?! Jeesus on käskenyt uskoa opetuksiaan - KELLÄ KORVAT ON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä kuvittelet luulevasi?! Jeesus on käskenyt uskoa opetuksiaan - KELLÄ KORVAT ON!

Matteuksen evankeliumi:

11:15 Jolla on korvat, se kuulkoon.
        13:9 Jolla on korvat, se kuulkoon."
        13:43 Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon.

Markuksen evankeliumi:

4:9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
        4:23 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."
        7:16 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."
        8:18 Silmät teillä on, ettekö näe? Ja korvat teillä on, ettekö kuule?

Luukkaan evankeliumi:

8:8 Ja osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja teki satakertaisen hedelmän." Tämän sanottuaan hän lausui suurella äänellä: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
        14:35 Ei se kelpaa maahan eikä lantaan; se heitetään pois. Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätän teille jumalanpilkan palvoa Jeesusta teurastettuna uhrilampaana omien pahojen tekojenne puolesta tosi Jumalana kirottuna uhrina, johon oppiin ei todellakaan korvia tarvita - yksin uskosta.

Roomalaiskirje:

"11:8 niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi huudat? Miksi raivoat? Missä ovat Hengen hedelmäsi? Sinä luulet uskovasi. Jeesus sanoo juuri sinulle:

Luuk. 17:6 Niin Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.

Miksi sinä et tee niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi huudat? Miksi raivoat? Missä ovat Hengen hedelmäsi? Sinä luulet uskovasi. Jeesus sanoo juuri sinulle:

Luuk. 17:6 Niin Herra sanoi: "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle silkkiäispuulle: 'Nouse juurinesi ja istuta itsesi mereen', ja se tottelisi teitä.

Miksi sinä et tee niin?

Entä sinä - miksi palvot Jeesuksen vihamiehen ja murhaajan käskystä Jeesusta taivasten valtakunnan isä Jumalana itsesi puolesta kirottuna uhrina Raamatussa Jeesuksen sanomalle Saatanalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sinä - miksi palvot Jeesuksen vihamiehen ja murhaajan käskystä Jeesusta taivasten valtakunnan isä Jumalana itsesi puolesta kirottuna uhrina Raamatussa Jeesuksen sanomalle Saatanalle?

Oliko se niin, että Saatana haastoi Jeesuksen erämaahan ja sanoi - kaikki on sinun, kun kumarrat minua? Mitä saitte, kun kumarsitte Jeesuksen verellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen vihamiehen? Miten Jumala voi olla Jeesuksen vihamies? Huomaan, että Jumala on lyönyt sinua sokeudella ja hulluudella.

5. Mooseksen kirja 28:28

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se niin, että Saatana haastoi Jeesuksen erämaahan ja sanoi - kaikki on sinun, kun kumarrat minua? Mitä saitte, kun kumarsitte Jeesuksen verellä?

Se oli niin, että:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen vihamiehen? Miten Jumala voi olla Jeesuksen vihamies? Huomaan, että Jumala on lyönyt sinua sokeudella ja hulluudella.

5. Mooseksen kirja 28:28

Se Jumala ei ole Isrselin Jumala, joka puhuu Mooseksen suulla. Se Israelin Jumala on Jeesuksen kirottuun nimeen palvoma uhrinne, Mooseksen puhumalle Jumalalle, jonka Jeesus sanoo olevan Saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Jumala ei ole Isrselin Jumala, joka puhuu Mooseksen suulla. Se Israelin Jumala on Jeesuksen kirottuun nimeen palvoma uhrinne, Mooseksen puhumalle Jumalalle, jonka Jeesus sanoo olevan Saatana.

Löytyy - wikipedia Jahve myös Jehova myös Allah myös JHWH myös Baal myös Marduk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy - wikipedia Jahve myös Jehova myös Allah myös JHWH myös Baal myös Marduk.

Tämä ei ole Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan isä Jumala, vaan Mooseksen suulla puhuva tulivuori, juutalaisten Jumala.

Löytyy 5.Mooseksen kirja, luku 4:10 alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloita siitä, että kysyt itseltäsi äärimmäisen rehellisesti: "KUKA MINÄ OLEN?"

Jokaisella ihmisellä on elämän tarkoitus, ja joku viisas on joskus sanonut, että elämän tarkoitus on löytää se tarkoitus - jos et tunne itseäsi, et voi löytää sitä.

”Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭17‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭91‬:‭14‬-‭15‬ ‭

”Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."”
        ‭‭Psalmit‬ ‭50‬:‭15‬ ‭FB38‬‬

”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭10‬:‭8‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭10‬:‭17‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli niin, että:

Ei ole kyse uskon suuruudesta vaan kohteesta

”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭10‬:‭8‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

”Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta. Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."”
        ‭‭Johannes‬ ‭15‬:‭22‬-‭27‬ ‭FB38‬‬

”Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän. Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.”
        ‭‭Johannes‬ ‭16‬:‭7‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

”Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭2‬:‭13‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

”Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭2‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Monilla hiukan laitapuolen kulkijoilla on usko, vaikka "ylempänä" olevat aitouskovat heidät tuomitsevatkin.

• Anonyymi

Tässä edellä on esimerkki - usko ei pelasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä edellä on esimerkki - usko ei pelasta.

Alkaako nyt uskovaisten syyllistäminen?! Uskosi oli heikko, uskosi oli väärä, uskoit väärin, uskoit väärään jne. On varmaan satoja variaatioita miten tuo tehdään.

• Anonyymi

Mielenkiintoista, että luot uskoon jopa kastijärjestelmän 'eliitti' ja ne muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista, että luot uskoon jopa kastijärjestelmän 'eliitti' ja ne muut.

Onhan siinä sellainen, palstallakin havaittava oikeauskoisten joukko ja kelvottomat.

• Anonyymi

Me luterilaiset olemme syntisten-pyhien yhteisö. Olemme itsessämme syntisiä, mutta Jeesuksessa Kristuksessa pyhiä.

• Anonyymi

Aamen. Lyhyesti ja täsmällisesti ilmaistu. ✨️

• Anonyymi

Mutta opin mukaan Jeesus vain kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana, ja syötynä uhrilampaana teidän pahojen tekojen puolesta. On tosi pyhää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta opin mukaan Jeesus vain kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana, ja syötynä uhrilampaana teidän pahojen tekojen puolesta. On tosi pyhää

Ja - totta "Jeesuksessa Kristuksessa", joka on opin mukaan tosi Jumala.

Ja jos katsotte Paavalin 1.Korinttolaiskirjeen 3.luvun viimmeisen jakeen, niin siinä lukee te otette Kristuksen, mutta Kristus on Jumalan.

Toisin sanoen - Jumala on Jumala. Jeesuksen opettama tsaivasten valtakunnan isä Jumala on teidän palvoma uhri juutalaisten Baal-Jshve umalalle, jonka. Jeesus sanoi Joh.8 olevan Saatana ja kaiken valheen isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja - totta "Jeesuksessa Kristuksessa", joka on opin mukaan tosi Jumala.

Ja jos katsotte Paavalin 1.Korinttolaiskirjeen 3.luvun viimmeisen jakeen, niin siinä lukee te otette Kristuksen, mutta Kristus on Jumalan.

Toisin sanoen - Jumala on Jumala. Jeesuksen opettama tsaivasten valtakunnan isä Jumala on teidän palvoma uhri juutalaisten Baal-Jshve umalalle, jonka. Jeesus sanoi Joh.8 olevan Saatana ja kaiken valheen isä.

Siis Jumala on Jumalan 1.Kor.3, viimmeinen jae. Raamattu on timantin tarkkaa kirjoitusta.

Tämä on selityksenä edellä olevalle 1.Kor.3:13, jossa lukee, että se päivä TULESSA ilmestyy, joka kertoo, että mikä oli teidän TEKO, rakentaa Paavalin syntiopin varaan.

Te palvotte tosi Jumalaa Jeesuksen nimeen uhriksi Saatanalle, ja menette helvetin tuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Jumala on Jumalan 1.Kor.3, viimmeinen jae. Raamattu on timantin tarkkaa kirjoitusta.

Tämä on selityksenä edellä olevalle 1.Kor.3:13, jossa lukee, että se päivä TULESSA ilmestyy, joka kertoo, että mikä oli teidän TEKO, rakentaa Paavalin syntiopin varaan.

Te palvotte tosi Jumalaa Jeesuksen nimeen uhriksi Saatanalle, ja menette helvetin tuleen.

Myös Saatanaa kutsutaan Jumalan nimellä, mistä tulee kristinuskoon kaksi Jumalaa - tosi Jumala ja vihainen Jumala - joista toinen onkin Saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös Saatanaa kutsutaan Jumalan nimellä, mistä tulee kristinuskoon kaksi Jumalaa - tosi Jumala ja vihainen Jumala - joista toinen onkin Saatana.

Olisi kyllä pitänyt hälytyskellojen soida, jos käsketään palvomaan Jeesusta Kristuksna, tosi Jumalana, kuoliaaksi kidutettuna uhrina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä. Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa. Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa. Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa. Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.”
        ‭‭Jesaja‬ ‭53‬:‭6‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭21‬-‭26‬ ‭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kyllä pitänyt hälytyskellojen soida, jos käsketään palvomaan Jeesusta Kristuksna, tosi Jumalana, kuoliaaksi kidutettuna uhrina.

”Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭2‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt. Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen. Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä. Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman. Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."”
        ‭‭Johannes‬ ‭12‬:‭44‬-‭50‬ ‭FB38‬‬

”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭6‬ ‭FB38‬‬

”Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭8‬-‭10‬ ‭FB38‬‬

”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt. Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne. Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭26‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

oliko törmännyt jeesukseen delirium tremens aikana ?

• Anonyymi

Kyllä täällä törmäillään Jeesukseen vain helvetissä, missä tämä on kirottuna kiroukseksi uskovaisten palvomana tosi Jumalana.

• Anonyymi

Mikähän sairaus ja synti vaivasi Paavalia josta hän ei päässyt eroon? Se teki hänet nöyräksi ja hän sai Jumalalta vastauksen: TYYDY MINUN ARMOONI.

• Anonyymi

1). Mutta kun se Paavalin Jumala on Jeesuksen sanoin Raamatusta Saatana ja kaiken valheen isä.

2) Ja ITSE PAAVALIN MUKAAN te menette helvettiin.

3) Ja luterilaisuudessa "yksin armosta' on se, jos tosi Jumala, taivasten valtakunnan isä Jumala, jota palvotte itsenne puolesta kiroukseksi kirottuna uhrina, tulee teidät pelasamaan helvetistä YKSIN ARMOSTA , mihin joudutte YKSIN USKOSTA.

Onko teille ihan uusi asia, että Saatanan voiman avulla luetaan kirouksia?

• Anonyymi

Toisin sanon Saatana sanoi:

"Tyydy minun armooni, ja tapata minulle itse Israelin Jumala ihmeiden tekijän nimeen, ja kiroa se kiroukseksi, niin että ihmeidentekijät seuraajat seuraavat sitä minulle uhreiksi helvettiini, niin teidän, juutalaisten ei tarvitse enää pääsiäisenä teurastaa ja syödä esikoispoikianne (2.Moos.13), vaan pelastutte lain kirouksesta (Gal.3:13) kun Jeesus Kristuksena tulee kiroukseksi teidän puolestanne."

Juutalaisten Jumalan määräys ihmeiden tekijän surmaamisesta löytyy 5.Mooseksen kirja, luku 13.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tyydy minun armooni, ja tapata minulle itse Israelin Jumala ihmeiden tekijän nimeen, ja kiroa se kiroukseksi, niin että ihmeidentekijät seuraajat seuraavat sitä minulle uhreiksi helvettiini, niin teidän, juutalaisten ei tarvitse enää pääsiäisenä teurastaa ja syödä esikoispoikianne (2.Moos.13), vaan pelastutte lain kirouksesta (Gal.3:13) kun Jeesus Kristuksena tulee kiroukseksi teidän puolestanne."

Juutalaisten Jumalan määräys ihmeiden tekijän surmaamisesta löytyy 5.Mooseksen kirja, luku 13.

Täysin simppelin selvä tarina, jonka uhrikultin vastustamisesta juutalainen fariseus tapatti Jeesuksen, joka olisi käryttänyt heidän jumalahuijauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin simppelin selvä tarina, jonka uhrikultin vastustamisesta juutalainen fariseus tapatti Jeesuksen, joka olisi käryttänyt heidän jumalahuijauksen.

Mooseksen puhuva Pedon kuva Raamatussa on ilmestyskirja, luku 13, ja vaikka se saa kaikki kumartamaan itseään, se ei ole Jeesuksen opettama Israelin Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tyydy minun armooni, ja tapata minulle itse Israelin Jumala ihmeiden tekijän nimeen (5.Moos.13), ja kiroa se kiroukseksi, niin että ihmeidentekijät seuraajat seuraavat sitä minulle uhreiksi helvettiini, niin teidän, juutalaisten ei tarvitse enää pääsiäisenä teurastaa ja syödä esikoispoikianne (2.Moos.13), vaan pelastutte lain kirouksesta (Gal.3:13) kun Jeesus Kristuksena tulee kiroukseksi teidän puolestanne."

2.Mooseksen kirja:

"13:1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: "Pyhitä minulle jokainen esikoinen, jokainen, joka israelilaisten seassa, sekä ihmisistä että karjasta, avaa äidinkohdun; se on minun".
        Ja se olkoon MERKKINÄ SINUN KÄDESSÄSI JA MUISTUTUKSENA OTSALLASImerkkinä sinun kädessäsi ja muistutuksena sinun otsallasi, niin luovuta Herralle kaikki, mikä avaa äidinkohdun; ja kaikki ensiksisyntyneet karjastasi, urospuolet, olkoot Herran.

Mutta jokainen aasin ensiksisynnyttämä lunasta lampaalla; mutta jos et sitä lunasta, niin taita siltä niska. Ja lunasta jokainen ihmisen esikoinen poikiesi seassa.

'Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, SURMASI HERRA KAIKKI ESIKOISET EGYPTIN MAASSA, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. Sentähden MINÄ UHRAAN HERRALLE JOKAISEN UROSPUOLEN, JOKA AVAA ÄIDINKOHDUN, JA JOKAISEN ESIKOISEN POJISTANI MINÄ LUNASTAN. Ja se olkoon MERKKINÄ SINUN KÄDESSÄSI JA MUISTOLAUSEENA SINUN OTSALLASI,"

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2mo&luku=13

Pedon merkki käteen ja otsaan.

Paavalin Galatalaiskirje:

"3:13 Kristus on LUNASTANUT meidät (juutalaiset) LAIN KIROUKSESTA, kun hän tuli KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3

Ilmestyskirja, luku 13:

"13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan KÄTEENSÄ tai OTSAANSA, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=ilm&luku=13

Jahve on kuningas Salomon Jumala, joka keräsi hengensäästämisestä ja syntimääräyksin lunastusmaksuina 666 talenttia kultaa vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tyydy minun armooni, ja tapata minulle itse Israelin Jumala ihmeiden tekijän nimeen (5.Moos.13), ja kiroa se kiroukseksi, niin että ihmeidentekijät seuraajat seuraavat sitä minulle uhreiksi helvettiini, niin teidän, juutalaisten ei tarvitse enää pääsiäisenä teurastaa ja syödä esikoispoikianne (2.Moos.13), vaan pelastutte lain kirouksesta (Gal.3:13) kun Jeesus Kristuksena tulee kiroukseksi teidän puolestanne."

2.Mooseksen kirja:

"13:1 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: "Pyhitä minulle jokainen esikoinen, jokainen, joka israelilaisten seassa, sekä ihmisistä että karjasta, avaa äidinkohdun; se on minun".
        Ja se olkoon MERKKINÄ SINUN KÄDESSÄSI JA MUISTUTUKSENA OTSALLASImerkkinä sinun kädessäsi ja muistutuksena sinun otsallasi, niin luovuta Herralle kaikki, mikä avaa äidinkohdun; ja kaikki ensiksisyntyneet karjastasi, urospuolet, olkoot Herran.

Mutta jokainen aasin ensiksisynnyttämä lunasta lampaalla; mutta jos et sitä lunasta, niin taita siltä niska. Ja lunasta jokainen ihmisen esikoinen poikiesi seassa.

'Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, SURMASI HERRA KAIKKI ESIKOISET EGYPTIN MAASSA, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. Sentähden MINÄ UHRAAN HERRALLE JOKAISEN UROSPUOLEN, JOKA AVAA ÄIDINKOHDUN, JA JOKAISEN ESIKOISEN POJISTANI MINÄ LUNASTAN. Ja se olkoon MERKKINÄ SINUN KÄDESSÄSI JA MUISTOLAUSEENA SINUN OTSALLASI,"

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2mo&luku=13

Pedon merkki käteen ja otsaan.

Paavalin Galatalaiskirje:

"3:13 Kristus on LUNASTANUT meidät (juutalaiset) LAIN KIROUKSESTA, kun hän tuli KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3

Ilmestyskirja, luku 13:

"13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan KÄTEENSÄ tai OTSAANSA, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=ilm&luku=13

Jahve on kuningas Salomon Jumala, joka keräsi hengensäästämisestä ja syntimääräyksin lunastusmaksuina 666 talenttia kultaa vuodessa.

Käteen ja otsaan - kaste ja vihkisormus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käteen ja otsaan - kaste ja vihkisormus.

Pedon merkit siis - katosilla vihkisormus on oikeassa kädessä - luterilaisuus vaihtoi sen vasempaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedon merkit siis - katosilla vihkisormus on oikeassa kädessä - luterilaisuus vaihtoi sen vasempaan.

Edeltä puuttuu nyt vain, kun Jahve!määrää ihmeiden tekijän surmaamisen, joka houkuttelee toisen jumalan luo,c ja nostamaan seuraajien ylle koston käden.

Löytyy 5.Moiseksrn kirja 13

Ja kun katsotte edelle - totuuden löytämiseksi Raamatusta tarvitsette vain numeron 13.

• Anonyymi

On arveltu että Paavalilla oli siihen aikaan hyvin yleinen silmäsairaus. Myös epilepsiaa on veikattu mihin viittaa hänen kokemuksensa Damaskon tiellä. Homoseksuaalisuuttakin on veikattu. Paavalin kokemus on hyvin yleinen nykyuskovienkin keskuudessa. Sitä nimitetään ristin teologiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On arveltu että Paavalilla oli siihen aikaan hyvin yleinen silmäsairaus. Myös epilepsiaa on veikattu mihin viittaa hänen kokemuksensa Damaskon tiellä. Homoseksuaalisuuttakin on veikattu. Paavalin kokemus on hyvin yleinen nykyuskovienkin keskuudessa. Sitä nimitetään ristin teologiaksi.

Paavali koki itsensä syntisistä suurimmaksi koska hän oli vainonnut Jumalan seurakuntaa. Kokiko hän tästäkin vielä syyllisyyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli psykopaatti sarjamurjaaja Raamatun mukaan, kun juutalaisneuvoston johdossa johti Jeesuksen ja tämän oppilaiden surmaamisia, ja Room.7 kertoo tekevänsä sitä pahaa mitä vihaa, mutta ei pysty olemaan tekemättä, ja perustelee tätä sillä, ettei hän sitä pahaa tee, vaan synti joka hänen sisällä asuu.

Tämäjän vastaa täysin samaa asiaa, kuin sarjamurhaaja vakuuttaa äänen käskevän häntä tappamaan, muuten hän on itse syytön.

Jos on niinkin hankalat tekojensa hallintaongelmat kuin Paavali kuvaa, niin kyllä ongelma on vahvasti psyykkeen puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän te nyt ylipäätään näette Paavalin jutussa uskottavalta?!

Ihan vahingossa vain tappoi yhden Israelailaisen, ja teki kristinuskolla jumalahuijaksen, ja sai saatananpalvonnan kirkkoihin myynnin edistämiskampanjaksi, jonka avulla askartelivat holokaustin ja juutalaiset saivat palestiinalaisten maat?!

Missä kohdassa te löydätte vilpittömän mielen, silmäsairauden tai epilepsian - epäilen vahvasti, että ne ovat enemmänkin siellä uskovalla puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli psykopaatti sarjamurjaaja Raamatun mukaan, kun juutalaisneuvoston johdossa johti Jeesuksen ja tämän oppilaiden surmaamisia, ja Room.7 kertoo tekevänsä sitä pahaa mitä vihaa, mutta ei pysty olemaan tekemättä, ja perustelee tätä sillä, ettei hän sitä pahaa tee, vaan synti joka hänen sisällä asuu.

Tämäjän vastaa täysin samaa asiaa, kuin sarjamurhaaja vakuuttaa äänen käskevän häntä tappamaan, muuten hän on itse syytön.

Jos on niinkin hankalat tekojensa hallintaongelmat kuin Paavali kuvaa, niin kyllä ongelma on vahvasti psyykkeen puolella.

Kommentoija taitaa olla helluntailaisia siellähän se on mitä hullumpi niin sen muka suurempi Pyhä henki vaikuttaa . Muka ristin teologia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoija taitaa olla helluntailaisia siellähän se on mitä hullumpi niin sen muka suurempi Pyhä henki vaikuttaa . Muka ristin teologia.

Kaikki kristinuskon lahkot ja alalajit ovat perustaltaan täysin samaa

Kymys nyt on vain siitä, että mikä on ylipäätään juutalaisuuden jumaluus, mihin perustuvat kristinusko ja islam.

Kyseessä ei ole Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan hyvä isä Jumala, vaan salalakavalisti Paavali ujuttaakin uskovaiset palvomaan juutalaisella synyiopilla Jeesusta itseään uhrina Jeesuksen vasuistamassa juutalaisuuden synytiopissa ja uhrikultissa, josta vastustamisesta juuri Paavali Jeesuksen surmasi.

Paavali teki siis vihollisestaan lampaana syötävän uhrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kristinuskon lahkot ja alalajit ovat perustaltaan täysin samaa

Kymys nyt on vain siitä, että mikä on ylipäätään juutalaisuuden jumaluus, mihin perustuvat kristinusko ja islam.

Kyseessä ei ole Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan hyvä isä Jumala, vaan salalakavalisti Paavali ujuttaakin uskovaiset palvomaan juutalaisella synyiopilla Jeesusta itseään uhrina Jeesuksen vasuistamassa juutalaisuuden synytiopissa ja uhrikultissa, josta vastustamisesta juuri Paavali Jeesuksen surmasi.

Paavali teki siis vihollisestaan lampaana syötävän uhrin.

Jeesuksen opetus, kuten edeltä näkyy on universumin mitan päässä hurmoshokemin euforisesta uskontoideasta - se on vain elämän realismia, ei uskomista sokeasti uskoon.

Voin hyvin kuvitella, että Jeesus oli aikansa ateisti vastustaessaan valtauskontoa, juutalaisuutta.

Tämä kristinuskon idea ylipäätään toimisi sata kertaa paremmin, jos Paavali olisi ollut se, joka olisi ristiinnaulituttanut itsensä kaikkien uskovaisten syntien puolesta, jos olisi edes haluttu oikea uskontoa tehdä , mutta tehdä uhri sellaisin valhein kuin Paavali teki vihamiehestään, lopputulos on kornia pilkantekoa niin Jeesuksesta kuin uskovaisista, ja sellaiseksi se on tarkoitettukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edeltä puuttuu nyt vain, kun Jahve!määrää ihmeiden tekijän surmaamisen, joka houkuttelee toisen jumalan luo,c ja nostamaan seuraajien ylle koston käden.

Löytyy 5.Moiseksrn kirja 13

Ja kun katsotte edelle - totuuden löytämiseksi Raamatusta tarvitsette vain numeron 13.

Ei voi kuin hämmästellä miten sekaisin sinä, jahve/ baal/ tulivuorijumalista selittelevä ressukka olet.
        Pyydä hoitajilta "larkkua" tai jotain muuta rauhoittavaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Saatanan enkeli" ---angelos suomeksi lähetti. Jonkun lähettämä. Se ei ole mikään "silmä sairaus" vaan ulkoapäin "saatanan lähettien" toimesta tapahtuneet kivitykset yms.
        ”Etten näin suurenmoisten ilmestysten tähden ylpeilisi, minulle on annettu lihaani pistin, Saatanan lähettiläs, runtelemaan minua, etten ylpistyisi. Tämän vuoksi olen kolme kertaa rukoillut Herraa, että se väistyisi minusta. Mutta hän sanoi minulle: ”Minun armoni riittää sinulle, sillä voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.” Sen tähden kerskaan mieluummin heikkoudestani, jotta Kristuksen voima lepäisi ylläni. Siksi olen mieltynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin ja ahdistuksiin, joihin joudun Kristuksen tähden, sillä kun olen heikko, silloin olen voimakas.”
        ‭‭2. kirje korinttilaisille‬ ‭12‬:‭7‬-‭10‬ ‭FINRK‬‬

Saatanan lähettiläitä "enkeleitä" olivat myös valhe apostolit.

”Minkä nyt teen, sen teen vastedeskin poistaakseni kerskailun aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, mistä kerskailevat, havaittaisiin samanlaisiksi kuin meidät. Sellaiset ovat valeapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, sillä itse Saatana tekeytyy valon enkeliksi. Ei siis ole suuri asia, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi. Heidän loppunsa on heidän tekojensa mukainen.”
        ‭‭2. kirje korinttilaisille‬ ‭11‬:‭12‬-‭15‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi

vieroitusoireet voi tehdä kepposet

• Anonyymi

Myös rappiomiehet ja -naiset kaipaavat Jumalan rakkautta joka on ilmoitettu Jeesuksessa Kristuksessa meidän edestämme.

• Anonyymi

Muistakaamme kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana - Jumala rakastaa teitä ja on aina kanssanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaamme kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana - Jumala rakastaa teitä ja on aina kanssanne.

Mutta olkaa huoleti - vain viattomat kelpaavat uhreiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olkaa huoleti - vain viattomat kelpaavat uhreiksi.

Ja niinpä teillä on pelastus Paavalissa, kun pelastuitte hänen opillaan palvelemaan lihalla symnin lakia (Room.7).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niinpä teillä on pelastus Paavalissa, kun pelastuitte hänen opillaan palvelemaan lihalla symnin lakia (Room.7).

Lukutaidossasi on vakavia puutteita tai olet sokea. Meillä on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, ei Paavalissa, mutta apostoli Paavali toki pelastuu samalla tavalla kuin mekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukutaidossasi on vakavia puutteita tai olet sokea. Meillä on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, ei Paavalissa, mutta apostoli Paavali toki pelastuu samalla tavalla kuin mekin.

Sen takia usein liitänkin tekstiä sanojeni vakuudeksi Raamatusta - voidakseni yhä uudelleen nähdä, te ette kykene lukemaan.

Ja yhtä heikko on näkökyky myös, kun ette näe Jeesusta äärimmäisen julmalla tavalla pahoinpideltynä ristillä, sen opin vastustamisesta, jolla te palvotte häntä uhrina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viattomathan ja täysellisethän ovat vain VT:n Jumalan uhria - ja tehän ette ole viattomia, vaan läpeensä pahoja Paavalin opilla, teitä ei ristiin naulata lampaina - hyvä esimerkki jälleen, että puuttui täysin tekstin luetun ymmärtäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viattomathan ja täysellisethän ovat vain VT:n Jumalan uhria - ja tehän ette ole viattomia, vaan läpeensä pahoja Paavalin opilla, teitä ei ristiin naulata lampaina - hyvä esimerkki jälleen, että puuttui täysin tekstin luetun ymmärtäminen.

Kuten dosentti Eskola kirjoittaa Jahven ylipapin ateriasta, ehtoollisesta, ettei Jeesuksen jalkojen luitakaan murskattu, kun teurasuhriampaan on oltava myös luiltaan täydellinen ja ehjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten dosentti Eskola kirjoittaa Jahven ylipapin ateriasta, ehtoollisesta, ettei Jeesuksen jalkojen luitakaan murskattu, kun teurasuhriampaan on oltava myös luiltaan täydellinen ja ehjä.

Tämä siis liittyy Paavalin näihin sanoihin - Jeesus taas opettaa taivasten valtakunnan olevan happaman taikinan kaltainen Matteuksen evankeliumin 13:33 jakeessa.

1.Korinttolaiskirje:

"5:7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu."

Ja täältä voitte lukea tarkan selostuksen, että miten kuuluu uhrata ja mihin tämä uhraaminen perustuu.

https://www.luterilainen.net/vanhan-testamentin-kaksi-paauhrilajia-polttouhri-ja-yhteysuhri/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis liittyy Paavalin näihin sanoihin - Jeesus taas opettaa taivasten valtakunnan olevan happaman taikinan kaltainen Matteuksen evankeliumin 13:33 jakeessa.

1.Korinttolaiskirje:

"5:7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu."

Ja täältä voitte lukea tarkan selostuksen, että miten kuuluu uhrata ja mihin tämä uhraaminen perustuu.

https://www.luterilainen.net/vanhan-testamentin-kaksi-paauhrilajia-polttouhri-ja-yhteysuhri/

Otetaanpa se pelastus taas uudemman kerran - tämä edellä oikein peukutettunakin:

"Lukutaidossasi on vakavia puutteita tai olet sokea. Meillä on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, ei Paavalissa, mutta apostoli Paavali toki pelastuu samalla tavalla kuin mekin."

Jos Paavali ei olisi ristiinnaulinnut Jeesusta, eikä häntä olisi Paavalin sanoin kavallettu, eikä Paavali olisi itse luonut tätä oppia, niin teillä ei olisi teurastettua pääsiäisen uhrilammasta!

"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, VAAN MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle JEESUKSEN, KRISTUKSEN meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7

Paavali pelasti teidät - hän on teidän isänne - Paavalin omin sanoin:

1.Korinttolaiskirje:

"4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

2.Korinttolaiskirje:

"11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."

Tästä ei ole edes kahta puhetta, ja myös Paavali pitää kiinni omasta kunniastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaanpa se pelastus taas uudemman kerran - tämä edellä oikein peukutettunakin:

"Lukutaidossasi on vakavia puutteita tai olet sokea. Meillä on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, ei Paavalissa, mutta apostoli Paavali toki pelastuu samalla tavalla kuin mekin."

Jos Paavali ei olisi ristiinnaulinnut Jeesusta, eikä häntä olisi Paavalin sanoin kavallettu, eikä Paavali olisi itse luonut tätä oppia, niin teillä ei olisi teurastettua pääsiäisen uhrilammasta!

"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, VAAN MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. 7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle JEESUKSEN, KRISTUKSEN meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

1.Korinttolaiskirje:

"4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

2.Korinttolaiskirje:

"11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen."

Tästä ei ole edes kahta puhetta, ja myös Paavali pitää kiinni omasta kunniastaan.

Ja totean lopuksi vielä, että ketkähän tässä todellisuudessa ovat niitä lukukyvytyömiä!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja totean lopuksi vielä, että ketkähän tässä todellisuudessa ovat niitä lukukyvytyömiä!?

Sinä et liiku missään todellisuudessa. Kaukana niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Korinttolaiskirje:

2.Korinttolaiskirje:

Mitä hölynpölyä???? Sen yksi aivosolu on hukkumassa kuseensa-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et liiku missään todellisuudessa. Kaukana niistä.

Totta, kukaan ei ole vielä pelastunut toisen kuoliaaksi kiduttamisella ja sen palvonnalla, kuin korkeintaan vankilaan tai hoitoon, ja tässä tapauksessa sillä pelastuu helvettiin.

Onkin paljon realistisempaa kuvitella pääsevänsä sillä taivaaseen, kun koko opissa ei edes ole mitään taivasta, vaan sen pois perkaaminen.

• Anonyymi

Tuliko sellainen olo että olisit Jeesuksen asemassa?

• Anonyymi

Keneltäköhän sinä kysyt, jos tarkoitat minua, joka temmon tiskiin Raamatun totuuksia, niin - kyllä -tuli, olen tutustunut fariseuksiin niin sandaalini pohjia myöten, että tunnen ihan kuuman hiekan rapisevan jalkojeni alla. Ja oikein hyvin pystyn kuvittelemaan, että huomenna jo olisin ristiinnaulittavana. Näin on käynyt aikaisemmin jokaiselle, joka on yrittänyt samaa - jo ennen Jeesustakin, hänen sanoin - kaikki ne tapettiin ja on tapettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltäköhän sinä kysyt, jos tarkoitat minua, joka temmon tiskiin Raamatun totuuksia, niin - kyllä -tuli, olen tutustunut fariseuksiin niin sandaalini pohjia myöten, että tunnen ihan kuuman hiekan rapisevan jalkojeni alla. Ja oikein hyvin pystyn kuvittelemaan, että huomenna jo olisin ristiinnaulittavana. Näin on käynyt aikaisemmin jokaiselle, joka on yrittänyt samaa - jo ennen Jeesustakin, hänen sanoin - kaikki ne tapettiin ja on tapettu.

Mutta, jos realistisesti ajatellaan, niin mikä olisi sellainen asia, jonka voisi kuvitella oikeasti aiheuttaneen sen, että ;Jeesus henkensä kaupalla riehui happamattoman leivän juhlan aikaan juutalaisten temppelissä, niin en keksi kuin yrityksen pelastaa oma poikansa teurastukselta ja syömiseltä.

Ja niin päätyi kaikkien esikoispoikien edestä syötäväksi kristityille ehtoollisella, jossa on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä kun ne siinä nautitaan (Augsburgin tunnustus).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, jos realistisesti ajatellaan, niin mikä olisi sellainen asia, jonka voisi kuvitella oikeasti aiheuttaneen sen, että ;Jeesus henkensä kaupalla riehui happamattoman leivän juhlan aikaan juutalaisten temppelissä, niin en keksi kuin yrityksen pelastaa oma poikansa teurastukselta ja syömiseltä.

Ja niin päätyi kaikkien esikoispoikien edestä syötäväksi kristityille ehtoollisella, jossa on kuviteltava ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä kun ne siinä nautitaan (Augsburgin tunnustus).

Eikä tämä ajatus ole vain tuulesta temmattu - on syytä olettaa, että Nag Hammadin kirjastossa on ainakin yksi kirje, joka tähän viittaa, ellei jopa suoraan todista sen.

• Anonyymi

(…JHWH, Jahveh
      ”Minä Olen” (1 Moos 2:4)
      Tämä on tärkein Jumalan nimistä. Se kertoo, että Jumala on kaiken olemassaolon ikuinen perusta. Jumala on ja siksi mekin olemme olemassa. Tällä nimellä Jumala ilmaisi itsensä mm. Moosekselle palavassa pensaassa (2 Moos 3:14). Ytimekkäästi ja tarkasti nimi on Minä Olen (1992 käännös), vaikka se on käännetty myös ”Minä olen se, joka minä olen” (1933/38 käännös).
      Sen oikea lausumismuoto on Jahveh. Etenkin jehovantodistajien käyttämä muoto Jehova perustuu tulkintavirheeseen, koska hepreankielen kirjoitusasussa ei varsinaisesti käytetty vokaaleja…”

• Anonyymi

Totta, mutta miten tuo liittyy aloitukseen

• Anonyymi

Niin, tulesta puhuu vain tulen Jumala, koska sillä on se helvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tulesta puhuu vain tulen Jumala, koska sillä on se helvetti.

Jehovantodistajilla ja anventisteilla ei ole helvettiä, en ole kuullut luterilaisissa kirkoissakaan enää puhuttavan siitä. Raamatun myyteistä onkin jo aika luopua. Aika on ajanut ohi sinun helvettikuvitelmistasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehovantodistajilla ja anventisteilla ei ole helvettiä, en ole kuullut luterilaisissa kirkoissakaan enää puhuttavan siitä. Raamatun myyteistä onkin jo aika luopua. Aika on ajanut ohi sinun helvettikuvitelmistasi

Kuule, on ihan sama onko sanallisesti vai eikö ole helvettiä, tuo hahmo on joka tapauksessa Raamattu nimisen kirjan tarinan Saatana, josta käytetään NIMEÄ JUMALA, vaikka väitettäisiin sen laittavan vain kristityt helvettiin ja muut pääsisivät taivaaseen. JAHVE ON KOKO USKONTOKENTÄN JUMALA ISLAMIA MYÖTEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, on ihan sama onko sanallisesti vai eikö ole helvettiä, tuo hahmo on joka tapauksessa Raamattu nimisen kirjan tarinan Saatana, josta käytetään NIMEÄ JUMALA, vaikka väitettäisiin sen laittavan vain kristityt helvettiin ja muut pääsisivät taivaaseen. JAHVE ON KOKO USKONTOKENTÄN JUMALA ISLAMIA MYÖTEN.

Ja niin kauan kuin on Raamattu -niminen (satu) kirja, te ette voi vaihtaa sen hahmoja mielenne mukaan niin, että Lumikki olisikin Prinsessa Ruusunen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niin kauan kuin on Raamattu -niminen (satu) kirja, te ette voi vaihtaa sen hahmoja mielenne mukaan niin, että Lumikki olisikin Prinsessa Ruusunen

Tosi Jumala asuu paratiisissa, siellä ei pala tuli ja vihainen Jumala asuu tulivuoren sisällä ja siellä palaa tuli. Ja nämä hahmot edustavat sitten tarinan Jumalaa ja Saatanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko Jeesukseen niin sinä pelastut. Älä usko Raamattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK. Raamattu ei ole uskon kohde vaan KRISTUS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK. Raamattu ei ole uskon kohde vaan KRISTUS

Niinpä. Löytyy Paavalin 1.Korinttolaiskirje:

"3:10 olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa. Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus KRISTUS. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin TEKO (rakentaa tälle perustukselle) on tuleva näkyviin; sillä sen on SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY..."

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=3

Ja viimmeinen jae:

"3:23 Mutta te olette Kristuksen, ja KRISTUS ON JUMALAN."

Augsburgin tunnustus:

"KRISTUS OLI tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta HÄN OLI UHRI."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus

Kerrotteko, että miten Jumala on uhri Jumalalle - kirottuna kiroukseksi ja teurastettuna uhrilampaana ja ehtoollisella syötynä Herran kuoleman julistamiseksi Jeesuksen nimeen (Gal.3:13, 1.Kor.5:7 ja 1.Kor.11:23)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USKO JEESUSTA, ei Jeesukseen - usko Jeesukseen on persoonauskoa, uskoa, joka on tehty vain Jeesuksen nimeen, näille hän sanoo, menkää pois te laittomuuden tekijät, en tunne teitä. Löytyy Matteuksen evankeliumi, luku 7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USKO JEESUSTA, ei Jeesukseen - usko Jeesukseen on persoonauskoa, uskoa, joka on tehty vain Jeesuksen nimeen, näille hän sanoo, menkää pois te laittomuuden tekijät, en tunne teitä. Löytyy Matteuksen evankeliumi, luku 7.

Ja on todellinen klise uskonnossa juuri hokea "Jeesuksen nimeen saat syntisi anteeksi" tai "Jeesuksen nimeen sinunaan sinut" ja niin edelleen.

Matteuksen evankeliumi:

"7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. "

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=mat&luku=7

Ja Raamatun mukaan tämän "alkupiste" on Paavalissa ja Apostolien tekojen 19. luvussa, joka samalla todistaa valheeksi Paavalin alun tarinan Jeesuksen ylösnousemuksesta ja kaataa koko kristinuskon pyhänä uskontona, kun Jeesus jäikin kirottuna helvettiin uskovaisten sielujen lunnaiksi. On määritelty Paavalin matkojen perusteella historiallisesti ajoittuvan noin vuoden 53 paikkeille.

Apostolien teot:

"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko PYHÄN HENGEN silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "EMME OLE EDES KUULLEET, että Pyhää Henkeä on olemassakaan". Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella". Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen". Sen kuultuaan HE OTTIVAT KASTEEN HERRA JEESUKSEN NIMEEN. "

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=apt&luku=19

Jeesuksen ylösnousemuksen piti liittyä helluntain Pyhän hengen vuodatukseen opetulspsille - näin lopulta Raamattu itse kumoaa koko kristinuskon ja kertoo, että se olikin vain Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä tehtyä valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on todellinen klise uskonnossa juuri hokea "Jeesuksen nimeen saat syntisi anteeksi" tai "Jeesuksen nimeen sinunaan sinut" ja niin edelleen.

Matteuksen evankeliumi:

"7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. "

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=mat&luku=7

Ja Raamatun mukaan tämän "alkupiste" on Paavalissa ja Apostolien tekojen 19. luvussa, joka samalla todistaa valheeksi Paavalin alun tarinan Jeesuksen ylösnousemuksesta ja kaataa koko kristinuskon pyhänä uskontona, kun Jeesus jäikin kirottuna helvettiin uskovaisten sielujen lunnaiksi. On määritelty Paavalin matkojen perusteella historiallisesti ajoittuvan noin vuoden 53 paikkeille.

Apostolien teot:

"19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia. Ja hän sanoi heille: "Saitteko PYHÄN HENGEN silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "EMME OLE EDES KUULLEET, että Pyhää Henkeä on olemassakaan". Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella". Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen". Sen kuultuaan HE OTTIVAT KASTEEN HERRA JEESUKSEN NIMEEN. "

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=apt&luku=19

Jeesuksen ylösnousemuksen piti liittyä helluntain Pyhän hengen vuodatukseen opetulspsille - näin lopulta Raamattu itse kumoaa koko kristinuskon ja kertoo, että se olikin vain Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä tehtyä valhetta.

KUULUI USKOA JEESUSTA, KUN HÄN KÄSKI JULISTAA TAIVASTEN VALTAKUNNAN TULEMISTA MAAN PÄÄLLE TOTUUDELLA JA OIKEUDENMUKAISUUDELLA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7746
    2. 110
      5997
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5177
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4546
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2977
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2938
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe