Itselläni on skitsofrenia sairaus.
Minulla se on sellainen että, öisin kun nukun niin uneni ovat hyvin voimakkaita, tunnen jopa eläväni tuossa unimaailmassa yhtä voimakkaasti kuin päivisin hereillä oikeassa maailmassa. Sitten taas päivisin hereillä kaikki mikä on skitsofrenia sairautta on sitä että ne yön unet jatkuvat. Näen siis hereillä unta jatkuvasti ja siten nämä kaksi eri maailmaa ja "todellisuutta" sekoittuvat hyvin voimakkaasti.
Tämä unien näkeminen hereillä aiheuttaa hyvin voimakkaita psykooseja, eli hallusinaatioita, jotka vaikuttavat todellisilta.
Tämä skitsofrenia ja unten maailma pohjautuu täysin samoille periaatteille ja uskonnoille kuin mistä on kyse Venäjän KGB:n asioissa.
Sairauteni on jatkuvaa unien näkemistä.
Nämä unet ovat satutarinoita, hyvin Stephen King kirjojen helvetillisiä maailmoja.
Nämä unet sekoittavat koko päivittäisen elämän kauhun sortoon.
Sen tiedän että unet ja näyt päivisin ovat demonistisia valehtelijoita. Heillä ja niillä ei pitäisi olla mitään sanottavaa eikä mitään ohjailtavaa elämässäni.
Onko Putin KBG:n alaisena ja siten koko KGB ja Venäjä unimaailman skitsofrenia potilaita?... Sotilaita?... Kaukana todellisuudesta, palvomassa ja palvelemassa sortajaa joka vain ja ainoastaan vaatii kaiken, käyttäen demonistista valheiden valtaa eduksensa, pitääkseen sortovallan alla palvelijoita itsellään? Jossa vallan ylläpitäjän tavoite on saada kaikki unelmointi todeksi itselleen positiivisissa merkeissä.
Näin ajattelen itse tämän asian olevan, enkä varmastikaan ole siinä väärässä.
Miten skitsofreniaa voisi tutkia ja hoitaa, jos ajatellaan että jokaisen skitsofrenia ja psykoosi potilaan sairaus onkin se että he näkevät jatkuvasti unta, sitä samaa unien potaskaa mitä nukkuessaankin. Uni vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Vai liittyykö unien näkeminen valveilla sittenkin johonkin suurempaan, johonkin jonka kirkon edustajat ja demonien manaajat tietävät? Olemmeko vain sairaita demonien riivaamia, jollaisia Jeesus raamatun kirjoitusten mukaan paransi?
Mistä unet tulee, mitä unet kertovat, mikä on niiden tarina ja tarkoitus?
Voisiko parannus olla jokin manaaja tai lääke joka lopettaa unien näkemisen?
Haluaisin itse eroon unistani, niiden näkemisestä.
Onko Putin, Venäjä ja KGB periaatteet skitsofreniaa?
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
näen käytännössä aina painajaisia tai jos en iha joka yö painajaisunia niin monasti tai aina niissä on jotaki ahdistavaa hieman ja joskus painajaiseni voi olla hyvin pelottavia mut harvoin mulle itselle on käynyt huonosti painajaisissa. eräs entinen nettikaverini sano että hänelle käy aina huonosti hänen painajaisunissa että hän saattaa esim palaa liekeissä kuoliaaksi tai muuta vastaavaa.
Itse taistelutilanteissa unissa mä selviän lähes poikkeuksetta voittajana.
usein näen myös outoja unia, jopa yliluonnollisia ja myös uskonnollisia unia. Mulla saattaa unessani olla itselläni joku ylimääräinen hieman yliluonnollinen voima ja oon herätessäni pohtinut että se voisi liittyä luonteeni tietynlaiseen vahvuuteen nuo ylivoimaiset voimavarat unissa kun voitan aina kiusaajani unitilassa.
Kerran esim näin semmosen unen jossa oltiin iso porukka jossain leirintäalueella jossa ne alko isolla joukolla joukkokiusaamaan mua niin mun nuppi sillai sekosi ja mä kaadoin kumoon niiden kaikki majapaikat joissa ne lomaili siellä. Olin kuin pyörremyrsky =)
emmä mieti noita unia kun herrään että emmä jää niitä vellomaan ja aina käännän painajaiset positiivisiksi jos nyt ylipäätään juuri koskaan tulkitsenkaan omia uniani.
mä koen ettei ole viisasta syventyä unimaailmaan liikaa koska kun oon aika herkkä tyyppi niin se vois aiheuttaa vakavia seurauksia pian.
Painajaiseni varmasti johtuvaa syy -ja seuraussuhteesta eli eletyn keskipitkän elämäni aikana tapahtuneista kauheista elämänkokemuksista eli mun kohdalla ne on lähinnä kiusaamiskokemuksia että esim 10 vuoden aikajaksolla kaikissa kouluissa mua pidettiin jonain hylkiönä jota osa porukasta kiusasi rankasti kohdistaen minuun joka päivä ja melkein joka hetki henkistä väkivaltaa.
mä aloin miettiä jopa että onko mussa itsessä jotain vikaa /pahaa kun ne kiusas että ei kukaan tietääkseni kertonut syytäkään miks ne kiusas. Kai se kun oon aika syrjäänvetäytyvää sorttia mutta vastaisuudessa toisena hetkenä mulla oli lapsenmielisiä puheita ja ylivilkkauttakin sekä joissakin helpoissa asioissa kompuroin älyllisesti kun taas monimutkaiset asiat oli mulle heleppoja.
voisin antaa sulle neuvon; älä mieti ainakaan liikaa uniasi. Ne on vain silti unia että ei ne ole kuitenkaan valveminääsi että mun kohdalla se mitä tapahtuu unissa , ei tapahdu valveilla. oisko tuosta sulle jottain apua??
skitsofreniasta semmone tiedote että mulle on diaknosoitu itseasiassa lievä skitsofrenia.
nuo maailman pahat johtajat&puolueet ja niin monet valtiot jotka harjoittaa julmuutta toisen maan kansalaisia ja myös oman maan kansaa kohtaan on mun mielestä nuo poliittiset johtajat suoraan sanoen yksinkertaisen tyhmiä ja pahoja. Onneksi toivoa on aina ja löytyy myös esimerkillisempiäkin valtioita maailmasta.
Tällä hetkellä maailman "kaava" ei vaikuta kovin lupaavalta. Mä oikeastaan jo 15 vuotta sitten aloin hahamottaa tuota maailman (poliittista) kaavaa että se voi olla menossa pahempaan suuntaan.
viestin kirjoittaja Juha pohjola - Anonyymi
en ole käyny enkä aio koskaan mennäkään ns unitohtorin luokse. En aio. Voi pian asiat mennä vielä vaikeammaksi kun jos pitää kohdata ns totuus että kun ne voi pian sannoo jottain kuten "sul on elämässäs ongelma, sussa on vika" niin tuo ei välttämättä ole hyvä asia kaikille ja yleensäkin myö oon funtsinu ton elämän vähän sillai "meis kaikissa on jottain vikaa aina ettei liialliseen häsläämiseen ja liialliseen kontrolliin kannata lähttee" mut toki mielpijeasia eli se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle.
varmaan jos kertoitin unitohtorille kaikki uneni yksityiskohtaisen tarkasti mitä unia mä muistan (muistan valtaisan suuren määrän eri uniani ja myös eri vuosilta koska kun mun pitkämuisti on kuin elefantilla kun muistan myös asioita kun olin alle 1-vuotias) nii varmaan se unitohtori pitäis mua hulluna hahha =)
on nimittäin jotkut uneni kyllä aikamoisia että esiinnyn niissä aikamoisena luonnonvoimana. Voin esim liikkua paikasta A paikkaan B hurjalla nopeudella että se voi tapahtua ihan muutamassa sekunnissa liikkumine paikasta A paikkaan B eli esim ihan 5000km pituinen matka. Kerran esim Suomesta Brasiliaan ilmateitse leijumalla etenin noin viijessä sekunnissa. Ei siinä paljoo ehtiny mitään nähhä paitsi maisemat vain vilisi.
sitten on paljon myös hyviä unia kuten rakkausunia. On myös paljon maisemaunia kuten aika usein oon veden äärellä. Paljon järviä, paljon meriä. Paljon veden äärellä.
juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856