Uskovien pitäisi olla hereillä ja valvoa sen sijaan, että he etsisivät herätystä ja henkikokemuksia. Jumalattomat tarvitsevat herätyksen, jotta nousisivat ylös kuolleista hengelliseen elämään Kristuksessa Jeesuksessa.
Miksi hellarit tavoittelevat herätystä uskoville eivätkä maailmalle?
Uskovaiset eivät tarvitse herätystä niin kuin jumalattomat
9
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin jumalaton, kuten minä, tarvitsisi herätystä?
- Anonyymi
Jotta heräisit hengellisesti kuolleesta tilasta ja lähtisit seuraamaan Jeesusta. Se pelastaa ei vain sinua vaan myös ne, jotka sinua sitten kuulevat ja uskovat. Jos kukaan ei kuule, niin se on sitten heidän vikansa. Nyt et voi olla valona maailmalle ja todistaa Jumalan Pojasta, kun et usko häneen evankeliumin tekstien mukaan. Se on pyhä sanoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta heräisit hengellisesti kuolleesta tilasta ja lähtisit seuraamaan Jeesusta. Se pelastaa ei vain sinua vaan myös ne, jotka sinua sitten kuulevat ja uskovat. Jos kukaan ei kuule, niin se on sitten heidän vikansa. Nyt et voi olla valona maailmalle ja todistaa Jumalan Pojasta, kun et usko häneen evankeliumin tekstien mukaan. Se on pyhä sanoma.
Nii, että sillä tavalla.
- Anonyymi
En tiedä. Jotain uudistus kokemuksia haluavat hengellisesti raittiille ihmisille.
Vaikka uudesti syntymätön ihminen kirjoittaa ja opettaa.
Se on vaikeaa myönnän. Jopa uskovainen voi eksyä.
Uskovainen voi eksyä tai vasta uskoon tullut voi ymmärtää opetusta väärin. Lapsi tarvitsee maitoa ja nuori uskovainen kiinteää ruokaa.
Näin nuorena toisten samanikäisten seurasta paitsi jääneenä tuli kaipaus samoihin työpaikkoihin, samoihin ympyröihin sellaisten luokse keitä piti hyvinä uskovaisina.- Anonyymi
Mutta he opettavat jotain uskosta luopumista/etsikon aikani menetys opetusta. Joka osoittaa minua.
Että tarvitsisi jotain armollista ojennusta, vaikka vaikeampia ongelmia on seurakunnan sisällä.
- Anonyymi
Seurakuntani jäsen on aikanaan ollut Jumalan käytössä väkevästi. Sekä monet ovat tulleet uskoon hänen kauttaan.
Tänä päivänä hän olettaa että kaikki on kuin ennenkin, ne ihmiset keiden päälle hän kädet laskee tulevat uskoon.
Koen että osan liha vastustaa ja vastusti ajatusta valvomisesta.
Osa on minusta täysin ulkopuolella pelastuksesta, uskosta osaton, hedelmä on huono.
Meidän kuuluisi kantaa hedelmää. - Anonyymi
Helluntailaisten uskoontulot on käännyttämällä aikaansaatuja psykologisia tapahtumia ihmisen mielen tasolla, jossa on käytetty hyväksi suggestiota ja aivopesua yhdistettynä Raamatun jakeisiin ja niiden hokemiseen.
Oikea pelastava usko on Hengen lahja kasteessa synneistä pestyyn täysin tyhjään sydämeen saatu Henki meissä.
Usko on Henki meissä.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme SANATTOMIN huokauksin.- Anonyymi
Henki ei molise sakavia molotuksia, vaan pitää ihan hiljaa yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki ei molise sakavia molotuksia, vaan pitää ihan hiljaa yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä.
Henki ei siis puhu mitään? Sitäkö tarkoitat? Että Jumalan henki on mykkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730