Usko Jeesukseen johti psykoosiin kaksi kertaa

Anonyymi-ap

Olin luja uskossa ja halusin kuulla Jumalan äänen niin kuin profeetat Raamatussa. Tahdoin todistaa ihmeistä ja merkeistä, joita Raamattu lupaa Jeesuksenkin suulla tapahtuvan uskovien elämässä. Tätä janotessani menetin kykyni nukkua ja aloin kuulla ääniä. Heräsin molemmilla kerroilla mielisairaalassa. Se olikin harhaa.

Tässä näemme esimerkin siitä, miten loppuun asti viety usko johtaa mielisairauteen. Älä vain sinä yritä vastaavaa. Ääniä kyllä voi alkaa kuulua, mutta ne eivät ole Jumalasta: ne ovat mielisairaan harhoja. Näkyjäkin näin, jotka eivät olleet totta. Muut eivät niitä sitten nähneetkään.

52

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja.

• Anonyymi

Koko suomi on luterilaisuuden uhri, koita tajuta asia jo viomeinkin !

Ainuttakaan uudestisyntynyttä ei ole kirkko saanut aikaan.

Eikä saa, ellei totaalista suunnanmuutosta tule, ja sitähän ei tule, koska he rakastavat kirkkoisien huuhaaoppeja!

• Anonyymi

Olisi ollut iloinen kun rukouksiisi vastattiin.

• Anonyymi

Kyllä niihin rukouksiin vastaa toisen helluntain hengessä liikkuvat olennot.

• Anonyymi

En tiedä mitä ääniä aloittaja kuuli mutta Pyhä Henki puhuu ihmiselle ja siinä ei kukaan sairastu.
      Hänen sairautensa on aiheuttanut silloin jokin muu hän ei kertonut että mikä oli ääni minkä kuuli.

• Anonyymi

Aloittajan teksti on provo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan teksti on provo.

Ei pidä poroista provosoitua, ne ovat laumaeläimiä.
        Liikkuvat tälläkin palstalla laumassa.

• Anonyymi

Juuri siksi pitää uskossa luottaa vain ameriks homoherjoihin.

Se pitää tiellä ja homot saavat mitä ansaitsevat.

• Anonyymi

Ei ole mitään herjaa raamattu selvästi tuomitsee sellaisen riettaudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään herjaa raamattu selvästi tuomitsee sellaisen riettaudeksi.

Juuri siksi pitääkin herjata amerikan homoja iljettäviä sairaita otuksia ja se uskon ydin.

Niin välttyy hairahtumista idiootiksi tai muutoin eksymästä.

Pitää vain valita oikea uskon tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri siksi pitääkin herjata amerikan homoja iljettäviä sairaita otuksia ja se uskon ydin.

Niin välttyy hairahtumista idiootiksi tai muutoin eksymästä.

Pitää vain valita oikea uskon tie.

Ei usko ole herjaamista et vain kestä että raamattu ei hyväksy homoja se ei ole herjaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei usko ole herjaamista et vain kestä että raamattu ei hyväksy homoja se ei ole herjaamista.

Ei urpo tajua, että juuri iljettäviä amerikan homoja juuri tulee herjata. Se aitoa ja oikeaa uskoa ja niin välttää uskon. Ettei vaikka ala ihannoimaan tappamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei urpo tajua, että juuri iljettäviä amerikan homoja juuri tulee herjata. Se aitoa ja oikeaa uskoa ja niin välttää uskon. Ettei vaikka ala ihannoimaan tappamista.

Uskon ydin on evankeliumi et ole tainnut ymmärtää raamatun sanomaa.

• Anonyymi

Kun psyykkisesti herkkä ihminen joutuu fanaattisten saarnamiesten vaikutuspiiriin, hän helposti manipuloitavana yksilönä uskoo kaiken sen väärän opetuksen, mitä harhaopettaja kertoo. Se särkee hänen hauraan munankuorimielensä. Jokaiselle uudelle tulijalle pitäisi olla seurakunnassa pitkään uskossa ollut, vakaa, lempeä ja maltillinen opastaja, jolla on ihmistuntemusta ja kokemusta ihmisten kanssa toimimisesta. Pyhä Henki ei ole missään luvannut puhua ihmiselle korvin kuultavalla äänellä. Hän puhuu Raamatun sanassa ja saarnoista nousevina rakentavina, Kristusta kirkastavina oivalluksina. Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa Kristusta ja rakentaa seurakuntaa.

• Anonyymi

Nyt tuli paksua valetta Pyhä Henki puhuu niin että ihminen yksilönä kuulee hänen äänensä sisimässään. Minulle kerran kävi niin kuulin ja siinä ei ollut mitään pelottavaa. Se oli ihanin ääni minkä koskaan olen kuullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli paksua valetta Pyhä Henki puhuu niin että ihminen yksilönä kuulee hänen äänensä sisimässään. Minulle kerran kävi niin kuulin ja siinä ei ollut mitään pelottavaa. Se oli ihanin ääni minkä koskaan olen kuullut.

Mitä hän sanoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Siitä on niin kauan että en muista mutta Pyhä Henki opasti minua. Vuosien aikana olen tuntenut Pyhän Hengen läsnäolon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän sanoi?

Että älä tapa, äläkä puolustele tappamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki ei laita ääniä päähän. Raamatun aikana joskus harvoin puhui aidoille profeetoille, mutta ei enää. Sellainen äänten kuuleminen johtuu hurmahenkisyydestä. Kuulit ihan(an) oman äänesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki ei laita ääniä päähän. Raamatun aikana joskus harvoin puhui aidoille profeetoille, mutta ei enää. Sellainen äänten kuuleminen johtuu hurmahenkisyydestä. Kuulit ihan(an) oman äänesi.

Pyhän Hengen äänen kuulin.

Joh. 14:25-26 Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne. Mutta puolustaja Pyhä Henki jonka Isä lähettää minun nimessäni opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta mitä minä olen teille sanonut.

Alla videossa lisää jakeita Pyhästä Hengestä.

https://aktiivikristinusko.fi/26-raamatunjaetta-pyhasta-hengesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhän Hengen äänen kuulin.

Joh. 14:25-26 Tämän minä olen puhunut teille ollessani teidän luonanne. Mutta puolustaja Pyhä Henki jonka Isä lähettää minun nimessäni opettaa teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta mitä minä olen teille sanonut.

Alla videossa lisää jakeita Pyhästä Hengestä.

https://aktiivikristinusko.fi/26-raamatunjaetta-pyhasta-hengesta

Opettaa kaiken, kyllä. Ja tekee sen kirkastamalla Kristusta Jumalan sanan Raamatun tekstistä, tai antamalla harvoille valituille viisauden sanojen armolahjan opettamiseen, mutta ääneen puhumista ei ole luvattu.

Psalmi 18:4
        "Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettaa kaiken, kyllä. Ja tekee sen kirkastamalla Kristusta Jumalan sanan Raamatun tekstistä, tai antamalla harvoille valituille viisauden sanojen armolahjan opettamiseen, mutta ääneen puhumista ei ole luvattu.

Psalmi 18:4
        "Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla."

En kuullutkaan korvilla sitä on vaikea selittää.

• Anonyymi

Alotus on valetta jo täyttä roskaa ilman pienintäkään totuuden siementä.

• Anonyymi

Mielisairaaloissa on paljon kristittyjä, joilla on uskonnollisia harhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on kristitty , et osaa sanoa mitään siihen !

Mielisairaaloissa on paljon mielisairaita luterilaisia, tiesitkö sitä @

Tiesitkö ketä suomen täpötäysissä vankiloissa on, et tietenkään joten kerron, niitä sinun mittapuusi kristittyjä, oliko yllätys @

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielläkö sinä kirjoittelet valheitasi.

• Anonyymi

Aloittaja on trolli.

• Anonyymi

Joko olet istuttanut puun mereen?

• Anonyymi

On se totta että amerikan homoherjoilla pysyy kallonkutistaja loitolla.

• Anonyymi

Sinä aloittaja olet trolli. Valehtelemalla sinä et pelastu.

• Anonyymi

Vaikka olenkin trolli, niin puhun totta. Usko Jeesukseen johti kaksi kertaa psykoosiin. Jos en olisi ollut uskossa, niin en olisi mennyt psykoosiin.

Mielisairaalassa tiedän käyneen monia uskovia potilaina ja jopa saarnamiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olenkin trolli, niin puhun totta. Usko Jeesukseen johti kaksi kertaa psykoosiin. Jos en olisi ollut uskossa, niin en olisi mennyt psykoosiin.

Ikävä kyllä, totta on. Nuoriakin on hellareissa sairastunut. Kotona painostettu liikaa. Jopa tyttöihin päin katsominen oli eräälle nuorelle miehelle opetettu olevan liikaa. Koki tekevänsä syntiä ja sairastui mieleltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja. Maallikot toimii pastoreina ja opettavat kuka mitäkin ja mekastavat niiden uskonasioiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä, totta on. Nuoriakin on hellareissa sairastunut. Kotona painostettu liikaa. Jopa tyttöihin päin katsominen oli eräälle nuorelle miehelle opetettu olevan liikaa. Koki tekevänsä syntiä ja sairastui mieleltään.

Voi miten kehtaatte tuollasta hiekkalootaa laittaa kokomailman ikkunaan hah, miten opitte ajamaan pyörällä, se on ihme &

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja. Maallikot toimii pastoreina ja opettavat kuka mitäkin ja mekastavat niiden uskonasioiden kanssa.

Ei niitä helluntailaisuus tuota.
        Lutherilaisia niistä sairaista on suurinosa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten kehtaatte tuollasta hiekkalootaa laittaa kokomailman ikkunaan hah, miten opitte ajamaan pyörällä, se on ihme &

Eräs maahanmuuttaja Ruotsissa meni työnantajan haastatteluun.
        Haastattelija kysyi: "Ahmed, vad har du för kvalifikationen?"
        Ahmed svarade: "Jak kan cikla."

Kuulin tämän vitsin vuosia sitten.

Mvh J - K

• Anonyymi

Nyt äkkiä lääkärinhoitoon!

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Liian lapsellista naurettavaa roskaa juttunne, menkää töihin käsi pois yhteisk taskusta !

Onko pian puolet i etelänvetelistä kaljoissaan raapustaa kaikkea roskaa foorumeille.

Mitään normaalielämää ei ole, jälkikasvu huitoo missä sattuu kaikkien riesana kuka tämän kansan elättää tulevaisuuded !$

• Anonyymi

Elävässä uskossa matkaavilla on ikioma Turkistarhaaja.

• Anonyymi

Turkistarhaajat ei jonoile sossun luukuilla, ne tekevät työtä ja saavat palkkansa siitä.

Kaupunkipiiperöt itkee ilmastoa ja polttaa kynttilöitä raakkupurolla, tyhjää toimittavia venkuloita vailla mitään elämää.

• Anonyymi

TV7:lla eräs helluntailainen nainen tunnusti, että hän alkoi hokemaan kokouksissa kolmea keksimäänsä outoa sanaa peräkkäin kiihtyvällä nopeudella ja hänen arvostus nousi huomattavasti siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Keksi jotain vähemmän naurettavaa pöljää valetta !

• Anonyymi

Psykoosille altistavia tekijöitä: 1) perinnöllisyys 2) tietyt persoonallisuuden piirteet ja 3) elämänään liittyvät stressitekijät. Kaikki asiat - ml. usko - suodattuvat oman persoonallisuuden ja kokemuksien kautta. Tasapainoisen ja mieleltään terveen usko on eri näköistä, kuin mieleltään hauraan ja vähemmän terveen.

Elämässä on aina stressitekijöitä, jotka voivat laukaista kytevän sairauden. Psykoosia eivät aiheuta usko, opinnot, ihmisuhteet tms., vaan se lähtee omasta sisimmästä. Sen myöntäminen on tervehtymisen merkki.

• Anonyymi

En usko, että usko Jeesukseen johtaa psykoosiin.
      Kyllä se on oma psyyke, joka johtaa psykoosiin,
      jos psykoosiin menee. Ei henkisesti terve uskova
      mene mihinkään psykoosiin uskonsa tähden Jeesukseen.
      Mutta henkisesti sairas ihminen voi mennä psykoosiin,
      mutta silloin se ei ole usko Jeesukseen, eikä varsinkaan
      Jeesus, joka pysykoosin aiheuttaa.

Mvh J -K

• Anonyymi

Niin mutta kun harhat ovat luonteeltaan vain ja pelkästään uskonnollisia. Kyllä uskonto on silloin se suurin tekijä, joka johtaa psykoosiin. Usko Jeesukseen siis.

• Anonyymi

Usko Jeesukseen johtaa taivaaseen, ei psykoosiin.

Toki ihmisen mieli voi olla niin sekaisin jo valmiiksi, että sama mikä iso muutos johtaa sekoiluun.

Jeesus kun kohtasi riivatuksi sanotun, hänen mielensä selveni kuten luemme raamatusta.

• Anonyymi

Terve kristillisyys ei ketäön sairastuta. Terve kristinusko parantaa entisetkin hölnöt.Kristityn on tarpeen henkilökohtaisesti lukea Raamattua ja huomioida lukiessa tekstin asiayhteydet. Irtijakeilla valheen opettajat eksyttävät vilpittömät jotka eivät itse lue Raamattua.
      Epäterve lain omainen suoritus uskonnollisuus sairastuttaa. Ja mahdollinen piievä mielen sairaus voi puhjeta esiin voimakkaan tunne kokemuksen myötä . Suomessa on kristittyjä terapeutteja jotka ymmärtävät ihmisen syyllisyys kysymyksiä jotka auheuttavat psyyken sairautta..

Lainaus kirjasta: Tekstiä selittävä saarna-- Julkaisija Suomessa Kristillisen kirjallisuuden seura (KKS)
      ' Vantaa- ISBN 951-9169-04-0
      Paino: Juutiprint 1989 Vantaa

Sivu 232.—”..Eräs toinen syy, miksi meidän pitäisi tulkita tekstiä sen välittömässä yhteydessä on tämä: jos teksti irrotetaan välittömästä yhteydestään, se ymmärretään helposti väärin. Kirjoittajan tarkoittama merkitys hukataan, toisia merkityksiä luetaan tekstiin ja eksegeesin sijasta päädytään eisegeesiin. Yksi esimerkki tästä on 1 Joh. 2:27, minkä on tulkittu merkitsevän, että mitään raamattukouluopetusta ei tarvita. Siinä lukee:

"Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niin kuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niin kuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."

Ette tarvitse ketään opettamaan teitä - ja juuri tätä Johannes teki! Hän opetti vääristä opettajista 2. luvun jakeissa 20-26. Jae 27 on välittömästi yhteydessä tähän ajatuskulkuun ja se täytyy tulkita tässä valossa.

Seuraavaksi meidän pitää kysyä: "Ette tarvitse ketään teitä opettamaan" - millä tavalla? Ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa, niin kuin nämä väärät opettajat yrittivät tehdä. Johanneksen lukijoille oli opetettu totuus. Johannes sanoo: "Mutta teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto (totuudesta)" (2:20). Heitä ei tarvinnut opettaa yhä uudelleen!

Mutta mistä totuudesta Johannes puhuu? "Te kaikki tunnette totuuden." Englanninkielinen käännös kuuluu: "All of you know the truth." The viittaa tarkoin määrättyyn totuuteen, ei totuuteen yleensä. Se on totuus, josta Johannes puhuu yhä uudelleen ja uudelleen tässä kirjeessä. Tämä totuus on, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika (2:22).

Väärät opettajat kielsivät tämän totuuden ja toivat muuta opetusta, esittäen kuolettavan erehdyksen. He opettivat, että tarvitaan erityistä tietoa kreikkalaisesta filosofiasta ja astrologiasta, jotta ihmisten sielut voisivat yhdistyä Jumalaan. He opettivat, että tieto (kreikaksi "gnosis"), ei Jeesus, on tie Jumalan luo. Myöhemmin nämä väärät opettajat tunnettiin gnostilaisina.

Kun Johannes vastustaa heitä, hän muistuttaa lukijoitaan, että nämä väärät opettajat olivat lähtöisin seurakunnan sisäpuolelta (2:19). Siinäkään tapauksessa Johanneksen lukijoiden ei pitäisi antaa pettää itseään (etäinen yhteys 4. luvun jakeissa 1-2), sillä he ovat kuulleet totuuden, että Jeesus on Kristus, aivan ensimmäistä kertaa
      evankeliumin kuullessaan, siksi heidän on määrä pysyä siinä (2:24). Sitä paitsi Johannes sanoo, että se voitelu, jonka he ovat saaneet, auttaa heitä (2:27). Siispä heidän ei uudelleen tarvitse olla ihmisen opetettavana! He eivät ole kenenkään opetuksen tarpeessa, se tarkoittaa, ettei näiden väärien opettajien tarvitse lisätä mitään. Tämä on välitön yhteys 1 Joh. kirjeen 2. luvun jakeelle 27.

Jos tämä jae pannaan sanomaan, että me emme ole inhimillisten opettajien tarpeessa, se erottaa sen välittömästä yhteydestään ja aiheuttaa sen, että se on yksin, eristettynä välittömästi ympärillään olevasta ajatuskulusta. Niin kirjoittajan ajatusten virta hukataan, eikä hänen tarkoittamaansa merkitystä saavuteta. On päivänselvää, ettei tämä tee oikeutta tekstille. Pitäisi muistaa, että teksti ilman yhteyttään on vain "todistelutekstiä", sen on määrä sanoa sellaista, mitä ei ole Raamatussa…”

("Eisegeesi" > laittaa tekstiin omia selityksiänsä>vie harhaan
      Eksegeesi > tutkia tekstin konteksti mitä kirjoittaja halusi ilmaista)

• Anonyymi

Eihän Jumalan valtaistuimesta “pyörä irtoa”??? Ja missä on Jeesus Kristus joka on nyt kirkastettuna ja koroitettuna asetettu Jumalan oikealle puolelle?
        Miksi Jeesus Kristus puuttuu tämän "valta istuin näystä"?
        Se on kyllä varmaa että saatanan eksyttävä henki ei koroita Jeesusta Kristusta Jumalan oikealla puolella .

Sydänkarjalan rukouskonferenssi Sirkku Chewningin puhe: "Profetia Suomelle" 2022

https://youtu.be/sMIQ2skbRE4?feature=shared

"...Minulle näytettiin tämä kirkkauden tuleminen heinäkuun 29. päivä 2020 …melkein 2,5 vuotta sitten. Minä seisoin ulkona tässä näyssä ja katselin taivaalle, ja ensin näin vain semmosta suunnatonta kirkkautta ja kunniaa ja aloin jo ajattelemaan et pitäiskö mun sulkea silmät tää on niin kirkasta ja sitten mä aloin näkemään siellä kirkkauden keskellä sieltä ilmestyi Jumalan valtaistuin …. joka alkoi… hahmottumaan .
        Ja sitten näin siinä serafi enkelit jotka olivat valta istuimen yläpuolella sekä sitten kerubit olivat kummallakin sivulla ja siinä keskellä ja sitten aloin katsomaan näiden olentojen jalkoihin ja huomasin että että niissä näkyi sitten siinä valtaistuimen alapuolella näkyi pyörä pyörässä ja ne liikkuivat ja Jumalan sana tuli siihen että nämä ovat vaunut..näitä kutsutaan vaunuiksi.
        Ja minun katsellessani niitä ja sitten yks tämmönen tulinen pyörä irtaantui siitä valtaistuimesta ja lähti viemään herätystä Kiteelle itä-Suomeen ja tajusin siinä että näin herätys lähtee liikkeelle tulisit vaunut jumalan kirkkauden valtaistuimelta lähtevät liikkeelle tuomaan jumalan kirkkautta ja kunniaa eri puolille suomea.."

Mistähän lähteestä tämä oli?
        Jumalan Henki puhuu Totuutta , mutta lähinnä tuo “valtaistuin “ kertomus kuvastaa ihmisen omaa sielullista mielikuvitusta. jossa ilmenee jotain aikoinaan profeetta Hesekielille annetuista näystä.( Hes.1:1-21.)
        Ja silloin ei vielä ollut Jumalan sovitustyö tapahtunut , eikä Jeesusta Kristusta ollut vielä kirkastettu ja korotettu Jumalan oikealle puolelle. Eikä Jumala ollut lähettänyt Pyhää Henkeä, koska Kristus ei vielä ollut kirkastettu. Hesekielin aikaan Jumalan Henki vaikutti ainoastaan profeetoissa.
        Tänä päivänä Jumalan Henki kirkastaa Jeesusta Kristusta joka istuu kaikkivaltiaan Jumalan oikealla puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Jumalan valtaistuimesta “pyörä irtoa”??? Ja missä on Jeesus Kristus joka on nyt kirkastettuna ja koroitettuna asetettu Jumalan oikealle puolelle?
        Miksi Jeesus Kristus puuttuu tämän "valta istuin näystä"?
        Se on kyllä varmaa että saatanan eksyttävä henki ei koroita Jeesusta Kristusta Jumalan oikealla puolella .

Sydänkarjalan rukouskonferenssi Sirkku Chewningin puhe: "Profetia Suomelle" 2022

https://youtu.be/sMIQ2skbRE4?feature=shared

"...Minulle näytettiin tämä kirkkauden tuleminen heinäkuun 29. päivä 2020 …melkein 2,5 vuotta sitten. Minä seisoin ulkona tässä näyssä ja katselin taivaalle, ja ensin näin vain semmosta suunnatonta kirkkautta ja kunniaa ja aloin jo ajattelemaan et pitäiskö mun sulkea silmät tää on niin kirkasta ja sitten mä aloin näkemään siellä kirkkauden keskellä sieltä ilmestyi Jumalan valtaistuin …. joka alkoi… hahmottumaan .
        Ja sitten näin siinä serafi enkelit jotka olivat valta istuimen yläpuolella sekä sitten kerubit olivat kummallakin sivulla ja siinä keskellä ja sitten aloin katsomaan näiden olentojen jalkoihin ja huomasin että että niissä näkyi sitten siinä valtaistuimen alapuolella näkyi pyörä pyörässä ja ne liikkuivat ja Jumalan sana tuli siihen että nämä ovat vaunut..näitä kutsutaan vaunuiksi.
        Ja minun katsellessani niitä ja sitten yks tämmönen tulinen pyörä irtaantui siitä valtaistuimesta ja lähti viemään herätystä Kiteelle itä-Suomeen ja tajusin siinä että näin herätys lähtee liikkeelle tulisit vaunut jumalan kirkkauden valtaistuimelta lähtevät liikkeelle tuomaan jumalan kirkkautta ja kunniaa eri puolille suomea.."

Mistähän lähteestä tämä oli?
        Jumalan Henki puhuu Totuutta , mutta lähinnä tuo “valtaistuin “ kertomus kuvastaa ihmisen omaa sielullista mielikuvitusta. jossa ilmenee jotain aikoinaan profeetta Hesekielille annetuista näystä.( Hes.1:1-21.)
        Ja silloin ei vielä ollut Jumalan sovitustyö tapahtunut , eikä Jeesusta Kristusta ollut vielä kirkastettu ja korotettu Jumalan oikealle puolelle. Eikä Jumala ollut lähettänyt Pyhää Henkeä, koska Kristus ei vielä ollut kirkastettu. Hesekielin aikaan Jumalan Henki vaikutti ainoastaan profeetoissa.
        Tänä päivänä Jumalan Henki kirkastaa Jeesusta Kristusta joka istuu kaikkivaltiaan Jumalan oikealla puolella.

Ensilähetys: ma 12.5.2025, Taivas TV7
        Rukous- Kauniinportin ihme                                       

Tekstinä lainausta em. ohjelman puheesta
        ”…juuri se että kun ei oo rahaa ei oo työtä.. Jeesus on opettanut että tälläisillä sanoilla  on suuri voima, ja suuri ja  että se menee suoraan kohteeseen jeesuksen nimessä ja veren voitto voimassa me murramme  tämän köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen siinä niissä perheissä jotka nyt huutaa apua ja on se köyhyyden demoninen voima niin se vaikuttaa myös että tulee sairauksia ja rahatttomuus tuo riitoja ja tuo kaikkia kamppailuja ja paniikkia ja stressiä jeesuksen nimessä tämä köyhyyden sitovat voimat olivat tässä perheissä me murramme sen voiman riisumme paholainen sinulta kaiken tehtävän aseet varustuksen käskyt määräykset ja murskataan jalkojen alle

ja tulkoon nyt vauraus esiin siunaukset tulee esiin raha varastot täyttyköön jeesuksen nimessä ja kiitos herra siitä että sinä kosketat nyt niin väkevällä voimalla ja kirkkaudella että tulee muutoksia tapahtumaan ja ja kiitämme sinua ylistämme sinua ja sinulle ole mikään mahdotonta jeesuksen aamen..”

KOMMENTTIA: ”..me murramme  tämän köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen..”

Miksi Jeesus puhui että ”köyhät teillä on aina kekuudessanne ”.Mark.14: 7. ”Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina…” ( 5.Moos.15:11.”..Koska köyhiä ei koskaan puutu maasta, sen tähden käsken minä sinua näin: Avaa auliisti kätesi veljellesi, kurjalle ja köyhälle, joita sinun maassasi on…” )
         Miksi Hän ei murtanut ” köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen ” ? KÖYHYYS EI OLE ”HENKI” !!

”..me murramme sen voiman riisumme paholainen sinulta kaiken tehtävän aseet varustuksen käskyt määräykset ja murskataan jalkojen alle..” 
        Jumala on jo Kristuksessa riisunut aseet.. ”

Kol.2: 13.”.. Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, 14. ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. 15. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun..” .

”..tulkoon nyt vauraus esiin siunaukset tulee esiin raha varastot täyttyköön jeesuksen nimessä..” 

Miksei Paavali ”murtanut köyhyyden demonista voimaa” vaan suoritti keräyksiä Jerusalemin pyhille, jotka ovat köyhyydessä.?
        Room.15: 25.”.. Mutta nyt minä matkustan Jerusalemiin viemään pyhille avustusta. 26. Sillä Makedonia ja Akaia ovat halunneet kerätä yhteisen lahjan niille Jerusalemin pyhille, jotka ovat köyhyydessä…”
        2.Kor.8: 1.”.. Mutta me saatamme teidän tietoonne, veljet, mitä Jumalan armo on vaikuttanut Makedonian seurakunnissa: 2. että, vaikka he olivatkin monessa ahdistuksen koetuksessa, niin oli heidän ilonsa heidän suuressa köyhyydessäänkin niin ylenpalttinen, että he alttiisti antoivat runsaita lahjoja. 3. Sillä voimiensa mukaan, sen minä todistan, jopa yli voimiensakin he antoivat omasta halustansa,4. paljolla pyytämisellä anoen meiltä sitä suosiota, että pääsisivät osallisiksi pyhien avustamiseen;.."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”…juuri se että kun ei oo rahaa ei oo työtä.. Jeesus on opettanut että tälläisillä sanoilla  on suuri voima, ja suuri ja  että se menee suoraan kohteeseen jeesuksen nimessä ja veren voitto voimassa me murramme  tämän köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen siinä niissä perheissä jotka nyt huutaa apua ja on se köyhyyden demoninen voima niin se vaikuttaa myös että tulee sairauksia ja rahatttomuus tuo riitoja ja tuo kaikkia kamppailuja ja paniikkia ja stressiä jeesuksen nimessä tämä köyhyyden sitovat voimat olivat tässä perheissä me murramme sen voiman riisumme paholainen sinulta kaiken tehtävän aseet varustuksen käskyt määräykset ja murskataan jalkojen alle

ja tulkoon nyt vauraus esiin siunaukset tulee esiin raha varastot täyttyköön jeesuksen nimessä ja kiitos herra siitä että sinä kosketat nyt niin väkevällä voimalla ja kirkkaudella että tulee muutoksia tapahtumaan ja ja kiitämme sinua ylistämme sinua ja sinulle ole mikään mahdotonta jeesuksen aamen..”

KOMMENTTIA: ”..me murramme  tämän köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen..”

Miksi Jeesus puhui että ”köyhät teillä on aina kekuudessanne ”.Mark.14: 7. ”Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina…” ( 5.Moos.15:11.”..Koska köyhiä ei koskaan puutu maasta, sen tähden käsken minä sinua näin: Avaa auliisti kätesi veljellesi, kurjalle ja köyhälle, joita sinun maassasi on…” )
         Miksi Hän ei murtanut ” köyhyyden sitovan voiman köyhyyden hengen ” ? KÖYHYYS EI OLE ”HENKI” !!

”..me murramme sen voiman riisumme paholainen sinulta kaiken tehtävän aseet varustuksen käskyt määräykset ja murskataan jalkojen alle..” 
        Jumala on jo Kristuksessa riisunut aseet.. ”

Kol.2: 13.”.. Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, 14. ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. 15. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun..” .

”..tulkoon nyt vauraus esiin siunaukset tulee esiin raha varastot täyttyköön jeesuksen nimessä..” 

Miksei Paavali ”murtanut köyhyyden demonista voimaa” vaan suoritti keräyksiä Jerusalemin pyhille, jotka ovat köyhyydessä.?
        Room.15: 25.”.. Mutta nyt minä matkustan Jerusalemiin viemään pyhille avustusta. 26. Sillä Makedonia ja Akaia ovat halunneet kerätä yhteisen lahjan niille Jerusalemin pyhille, jotka ovat köyhyydessä…”
        2.Kor.8: 1.”.. Mutta me saatamme teidän tietoonne, veljet, mitä Jumalan armo on vaikuttanut Makedonian seurakunnissa: 2. että, vaikka he olivatkin monessa ahdistuksen koetuksessa, niin oli heidän ilonsa heidän suuressa köyhyydessäänkin niin ylenpalttinen, että he alttiisti antoivat runsaita lahjoja. 3. Sillä voimiensa mukaan, sen minä todistan, jopa yli voimiensakin he antoivat omasta halustansa,4. paljolla pyytämisellä anoen meiltä sitä suosiota, että pääsisivät osallisiksi pyhien avustamiseen;.."

”… “.. ja me ollaan nyt huomattu kun me ollaan kierretty että on tullu muistatko viimeksikin oli semmonen tilanne-et se yks nainen tuli ja …tupakista halus päästä eroon ja herra sano että se on nikotiini henki joka sitä naista puristaa ja että kun mä ajettiin se nikotiini henki se ei lähde rukoilemalla on se lähtee käskeä pois ja me käskettiin se nikotiini henki tästä naisesta ulos jeesuksen nimessä ja veren voitto voimassa ja käskettiin se vielä lähtemään autioon paikan kun herra on sanonu jo autioon paikkaan tai merten syvyyteen no siinä kävi sitten niin että jeesus vielä sano että nyt ne tupakka aski pitää ottaa myös pois koska ihminen ottaa sitten käden sillee rintataskuun tai käsilaukkuun ja alkaa taas kessuttelemaan niin tässä tapauksessa tämä nainen joka oli kolme askia veti päiväs niin se vapautu samantien kun se nikotiinin henki käskettiin lähteä sinne autioon paikkaan ja mä uskon nyt että ku sä nyt kuulit tämän niin sä toimii samalla lailla ja sä voiti sanoutua irti jeesuksen nimessä…”

KOMMENTTI: ”NIKOTIINI EI OLE ”henki” . Uskovalla on myös ”vanha luonto” jossa edelleen on kaikki lihan mielen halut ja himot. ”Lihaa ei voi ”ajaa ulos” lihan mielestä tehdään parannus ja ojentaudutaan elämään ”Hengen mukaan ” –

Uskovassa ei ole Jumalan Hengen lisäksi mitään muita ”henkiä”.( EI EDES ”NIKOTIINI HENKEÄ”!!)  Jumala ei jaa ”Hengen temppeliään ” perkeleen kanssa .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe