Rauhaa!
Ei taivaasa, maan päällä tai maan alla ole yhtäkään arvollista. Koko maailma on pahan vallassa. Miten voisi perususkovaiset siis olla teoissa ja sanoissa mistään kotoisin?
Eivät he olekkaan. Mutta he uskovat ja luottavat Raamattuun, Kristukseen tai Jumalaan. He ylistävät ja rukoilevat häntä. Ainoaa Pyhää. Ja se riittää.
Emme me kykene tekoihin jotka voittaisi pulijumalten palvelijat. Sotilaat asettaa elämänsä peliin jopa useita kertoja, Afrikkalaisilla ei televisiota, kuvia tai vaateita. He ei siis ole varkaita tai I käskyn rikkojia. Löytyy ihmisiä tai maan asukkaita jotka tekee väkeviä tekoja vailla määrää Jumaliensa avulla.
Me olemme kaikin tavoin heikot. Lain ja evankeliumin suhteen. Paljon parjataankin Jumalaa ja uskovia eikä luoteta oikeuteen tai hyvyyteen.
Esim. Mormonien perustajaa ruoditaan. Oliko riittävää että hän uskoi vai olisiko hänen pitänyt elää mitä puhtainta pyhimysmäistä elämää?
Kristus on ainoa ja samoin Jumala. Jos joku onkin yhden elämän elänyt siivosti niin ei välttämättä enää toiste elä siivosti. Ei ole luottamista kehenkään. Tekojen ja sanojen suhteen.
Mutta riittääkö usko Jeesukseen ja Jumalaan siihen että tuon voi pahoine tekoineenkin hyväksyä. Ilman että Jumala menettää kaiken.
Islamilla on oppi että Usko yhteen Jumalaan riittää. Intiassa on oppi että usko Raman nimeen riittää. Kristityillä on monia käsityksiä asiasta. He vihaavat pahaa ja työntää sitä helvettiin. Toisaalta he tekee pahaa ja uskoo sovitukseen.
Riittääkö usko vaikka olisi kuinka syntinen? Vai onko synnilläkin rajansa.
Mikä on riittävä uskovaisuuden taso?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nolla.
Kannattaa uskoa vain tosiasioita.
Ja niitäkän ei jostain raamatusta löydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228