Parantajan armolahjasta

Anonyymi-ap

Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.
Ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet niitä tylysti ja väkivaltaisesti.

39

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuk 9:2:

"Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita."

Julistamaan oppeja uudestikastamisesta tai lauantaista.
      Ei näin Jeesus käskenyt näin tehdä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on uudesti kastaminen? Jeesus käski näin kastaa ihmisiä. Kastakaa heitä Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

https://www.bible.com/fi/bible/330/MAT.28.19-20.FB92

3000 kastetta oikeana Helluntaina samana päivänä kun he tulivat uskoon.
        Ei yhtään uudestikastetta niinkuin uususkonnollisesssa hengessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sinä ihminen olet arvioimaan muiden ihmisten kasteella käymistä kun sinä kävit kasteella niin se meni oikein ja muiden ei.
        No onneksi sinä et päätä vaan Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sinä ihminen olet arvioimaan muiden ihmisten kasteella käymistä kun sinä kävit kasteella niin se meni oikein ja muiden ei.
        No onneksi sinä et päätä vaan Jumala.

Kasteoppeja on useita.

• Anonyymi

Vain Jeesuksen omilla 12 apostolilla on parantamisen lahjat. Ei kaikilla.

Sitä varten Jeesus antoi eläissään heille Omaa Henkeään sitä varten.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kastettuja alettiin kutsua uskoviksi "pistis", koska he saivat kasteessa uskon Hengen lahjan.

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasteoppeja on useita.

Mutta vain yksi oikea kaste.

• Anonyymi

1Kor 12:30:

"Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?"

• Anonyymi

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

1Tim 4:11-14:

"Tätä KÄSKE JA OPETA. Älköön kukaan nuoruuttasi katsoko ylen, vaan ole sinä uskovaisten esikuva puheessa, vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa. Lue, kehoita ja opeta ahkerasti, kunnes minä tulen. ÄLÄ LAIMINLYÖ ARMOLAHJAA, joka sinussa on ja joka sinulle annettiin profetian kautta, vanhinten pannessa kätensä sinun päällesi."

• Anonyymi

Onko tuosta itsesi korottamisesta jotain hyötyäkin? Katsooko Jeesus hyvällä?

• Anonyymi

Sieltä se todellinen luonne taas tuli näkyviin.

• Anonyymi

Sehän olisi hyvä asia jos parantamisen armolahja toimisi.

• Anonyymi

Oikeat lääkärit ja nykyaikaiset lääkkeet, sairaalat ja laitteet ja hoitohenkilökunta ovat parantamista varten. He toimii Jumalan käsinä parantamistyössä.

• Anonyymi

Paavalilla oli valehtelun armolahja.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi

Olet valehtelija. Tässä sinulle raamatun opetusta.

Kirje galatalaisille 1:1 Minä Paavali apostoli joka en ole saanut vitkaani ihmisiltä enkä kenenkään ihmisen välityksellä vaan jonka ovat apostoliksi asettaneet Jeesus Kristus ja Isä Jumala.

• Anonyymi

Paavalia oli synnintunto.
      Hän antoi koko elämänsä Jeesukselle ja hänet naulittiin ristille.
      Paavali oli apostoli.

• Anonyymi

Paavali ei katunut tekemäänsä murhaa.

Sai Saatanan henkiolennon sisälleen, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Paha enkeli ei saanut nousulupaa.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei katunut tekemäänsä murhaa.

Sai Saatanan henkiolennon sisälleen, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.

Paha enkeli ei saanut nousulupaa.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

Sun pitää hyväksyä että niin kuin Jumala sanoi Paavalille että minun armossani on sinulle kyllin sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.
        Koita päästä eteenpäin Paavali ongelmastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää hyväksyä että niin kuin Jumala sanoi Paavalille että minun armossani on sinulle kyllin sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.
        Koita päästä eteenpäin Paavali ongelmastasi.

Paavalin omia puheita sellaiset puheet.

Teloitusluonteinen kuolema Roomassa, ei siihen liittynyt mitään armoa.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin omia puheita sellaiset puheet.

Teloitusluonteinen kuolema Roomassa, ei siihen liittynyt mitään armoa.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Ei vslehtelu ole armolahja. Ne ovat hänen omia puheitaan mutta auttaako se ketään että toistat samoja sananpaikkoja ja vielä sellaisia joista tuo sinun Paavali vihasi näkyy.

• Anonyymi

Paavalilla oli paljon vastustajia hänen eläessään ja samoin tänä aikanakin.
      Samoin kuin Jeesuksellakin.

Paavalin opetusta

Jaak 4:7:

"Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee."

Jaak 5:6:

"Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä."

• Anonyymi

Murha antoi oikeuden Saatanan enkelin asua Paavalissa.

Demoni viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema teloittamalla.

• Anonyymi

Jumala uudestisynnytti Paavalin.
      Herra kutsui ja valitsi Paavalin pakanoiden apostoliksi.

• Anonyymi

Paavalilla toimi kaikki Jumalan antamat armolahjat.
      Hänellä oli parantamisen armolahja.
      Hän oli Jeesuksen todistaja myös vainoissa.

• Anonyymi

Saulus oli Tarsolainen murhamies, joka piilotteli väärällä nimellä ulkomailla kymmenisen vuotta, ettei olisi saatu kiinni tekosistaan.

Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saulus oli Tarsolainen murhamies, joka piilotteli väärällä nimellä ulkomailla kymmenisen vuotta, ettei olisi saatu kiinni tekosistaan.

Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin.

Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkee ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksista ja valittujen eli Juutalaisten uskon kimppuun hyökkäävistä Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka eivät ole hänen lähettämiään.

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitut.

For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect.

• Anonyymi

Joku helluntailainen äärisiipi vastustaa Paavalia.
      Heillä on parempi helluntaikin kuin alkuperäinen.

• Anonyymi

Luttereilla on n 30 ero siipeä jotka vastustaa milloin mitäkin, hellarrissa ei tuollaista humpuukia ole.

Mutta kun mitään ymmärrystä ei jumalattomilla ole niin tarinat on kuin tuhannen ja sen yhden yön satuj.

• Anonyymi

Paavali oli vielä tappohommissa oikeana helluntaina , eikä kuullut kun siellä oikeat apostolit puhuivat oikealla vieraalla kielellä järjeviä asioita.

Kukaan ei molissut sekavia hurmoskieliä Paavalin tapaan.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luttereilla on n 30 ero siipeä jotka vastustaa milloin mitäkin, hellarrissa ei tuollaista humpuukia ole.

Mutta kun mitään ymmärrystä ei jumalattomilla ole niin tarinat on kuin tuhannen ja sen yhden yön satuj.

Helluntaikirkko on eräs helluntailaisuuden alalahko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli vielä tappohommissa oikeana helluntaina , eikä kuullut kun siellä oikeat apostolit puhuivat oikealla vieraalla kielellä järjeviä asioita.

Kukaan ei molissut sekavia hurmoskieliä Paavalin tapaan.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

Pakkovauvakastetuista Paavalin rienaajista ei tarvitse välittää. Pietari kirjoitti kirjeessään, että he menevät kadotukseen.

• Anonyymi

Hellarit haluavat muuttaa puheenaiheenkin aivan toiseksi.
      Näin toimivat eksyttäjät.

• Anonyymi

Mahtuuko päähäsi muuta kuin eksytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuuko päähäsi muuta kuin eksytys.

Ei eded sitä mahdu, kun purzuaa ulos korvistaankin.

• Anonyymi

Jeesus kirosi viikunapuun kun ei mitään hedelmää löytynyt.
      Värilippujen heilutus ei olisi puuta pelastamut.

• Anonyymi

Parhami ja Olseni ei tyytynyt heiluttelemaan mitään sateenkaarilippuja. Ne miehet meni suoraan asiaan, koska molemmat helluntaigurut vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami ja Olseni ei tyytynyt heiluttelemaan mitään sateenkaarilippuja. Ne miehet meni suoraan asiaan, koska molemmat helluntaigurut vietiin vankilaan sodomiasta.

Nykyisin parhamin ja olsenin teot hyväksytään pakkovauvakastettujen seurakunnassa.
        Siellä jopa vihitään heitä! Nämä ovat nykyisin pakkovauvakastettujen uskonveljiä/-sisaria!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe