Putin on tehnyt valtavia virheitä aivan kuten ikääntyneillä ja voimaantuneilla diktaattoreilla on tapana.
Venäjän kannalta lienee ikävää Putinin julistus, että hän on = Venäjä.
Putinilla ei ole tulevaisuutta
21
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kummalisen suuri huoli sinulla on ulkovaltojen presidentistä ja hänen hyvinvoinnistaan. Oletteko kenties läheisiäkin? Rehellisesti sanoen olisin ennemmin huolissani omasta tulevaisuudestasi. Se ei kovin hyvältä näytä.
- Anonyymi
Jos rydä psnee ohjuksen Lappeenrantaa Suomen talous tomahtaa ellei Trump toimi välittömästi
Päivänkin viive ja se siitä - Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ainoa kunnon ja miehekäs teko Puuttinilta olisi jos päättäisi itse päivänsä ettei kenenkään muun tarvitse sitä tehdä.
Kyllä se sellaisessa umpikujassa nyt on ettei ole tulevaisuutta.- Anonyymi
Esikuvansa Hitler oli lopulta sentään rehti MIES putiniin verrattuna.
- Anonyymi
Putin oli teollisuusvakoojana Dresdenissä silloin kun väkijoukko piiritti rysän konsulaatit ja meinasi hyökätä
Putin tuli vastaan kivääri mukana ja pyysi armoa
Saksalaiset kysyivät miten hän puhuu saksaa
Ich bin der Dolmetcher
Olen tulkki Putin valehteli- Anonyymi
Armoa ei Siperiaan!
- Anonyymi
Armoa, ei Siperiaan !
- Anonyymi
Armoa ei, Siperiaan !
- Anonyymi
Matkii Hessin maksiimia: Die Partei ist Hitler. Hitler aber ist Deutchland, wie Deutchland Hitler ist.
Eli copycat kulttuuriomimista Putinilta. - Anonyymi
Putin on sielultaan natsi. Ei tosin yhtä pätevä.
- Anonyymi
Ei niin Suomellakaan, naiset joutuvat huoriksi ja äjät sorvataan black holeen muutein vain.
- Anonyymi
tunnetaan myös nimellä Punkkeri pappa..
- Anonyymi
Loppu ei saa olla liian nopea.
Vähän kuten Irakin Saddamin.- Anonyymi
Tyrmään, kaikkien "sotaveteraaniensa" "morsiameksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrmään, kaikkien "sotaveteraaniensa" "morsiameksi".
Putin saattaisi olla hyvinkin "suosittu" vankien keskuudessa.
- Anonyymi
Diktaattori putler on aina ajan tasalla
"Peskovin mukaan Putin sai tietää asiasta ”online” eli verkon välityksellä.
– Kerroimme, että presidentti sai tiedon tapahtuneesta verkossa" - Anonyymi
Hitler oli sotaveteraani. Putin ei ole edes käynyt armeijaa.
- Anonyymi
Putin on lasten murhaaja. Ja suuri pelkuri.
- Anonyymi
Putleri on vanha pieru
hän kuuluu museoon/ mauseleumiin.
Ukko palsamoidaan
ja turistit voivat käydä
5 ruplan tikettiä vastaan
pällistelemässä
Suuren johtajan
150 centtistä torsoa.
( Korkokengät jalassa 160 centtiä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720