Jos on, niin paljonko nykyään tienaa ihan perinteisen taksin ajamisesta? Kymmenen vuotta sitten tein noita hommia, ja oli ihan siedettävää. Entä miten Kovasen kuskeilla nykyään menee?
Onko Helsingissä enää oikeita suomalaisia taksikuskeja?
10
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Sipilän oikeistohallitus hävitti ne ne Anne Bernerin johdolla.
- Anonyymi
200-300 euroa päivävuorossa tulee auton kassaan ja siitä sitten kuljettajalle provikat . Varmaan Juhannuksen jälkeen voi tiputtaa 30% pois
- Anonyymi
Seuraavassa jutussa mainittu henkilö, ehta, perinteikäs kantasuomalainen voisi olla sopiva Pääkaupunkiseudulle kuskiksi korvaamaan vaarallisia mamuja, vai mitä?:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011254451.html- Anonyymi
Eihän tuo liity mitenkään taksiin?
- Anonyymi
5 autoa ja 12 kuljettajaa löytyy.
Maksu akt tes mukaan kaikille.
Ei siitä mitään kassaan jää mutta eipähän ainakaan minun autoista tule yhtään some- tai uutiskommenttia mitä kuski mitä kuski tätä.
Ja kyllä - on muuta liiketoimintaa joka pitää taksihomman pystyssä.- AnonyymiUUSI
…ja sitten heräsit.
- Anonyymi
17 autoa ja 21 mamua töissä , saavat syödä kuormasta. Palkkaa maksan 3 euroa tunti. Ovatpa ainakin otsikoissa.
- Anonyymi
Mamulle riittää, että saa jostakin auton. Nehän ovat huumejakelua varten.
- Anonyymi
Eihän Helsingissä asu kuin matuja ja muita pummeja.
- AnonyymiUUSI
Oletko kauan asunut Helsingissä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901