Liittyykö nämä helluntailaisuuteen

Anonyymi-ap

Sisareni oli opettaja. Hän äänestää KD ta mutta on kaikkien äärisuuntien sanelussa. Tähän kuuluu
Vastustaa rokotuksia erityisesti koronaan
Näkee jotain lentokoneen vanoja?
Erittäin Israelmielinen mutta ei Ukraina. Ajattelee putinistimaisesti. Ja sen maan edun mukaan.
Trumpfani liioitellusti.
Ei NATO ei EU.
Kemikaalimyrkkyjä on kaikessa vaipoista tamponeista ruokiin. Lähettelee minulle kuvia makaronien toukista.

Miten suhtautua. Onko nämä jotain foliohattuja?
Uskoo Jeesykseen. On muuten hyvä kotirouva.

12

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös aloittaja Suomi ole vapaa maa, ajatella, ??? Pitääkö sinua kaikkien kumartaa ja sanoa, että siinäpä istuu jumala valtajakkaralla.

Hokaatko---- ongelmasi?

• Anonyymi

Älä nyt mieti syntyjä syviä päätäsi puhki. On sulla ajatukset kesällä. Tutki enemmin suhteellisuus teoriaa, Einsteiniä henkilönä, peryhdy hänen aivoihinsa.

• Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa juuri tuollaisia ajatuksia. Siellä maallikot mekastaa ja keksii niitä omia oppejaan. Ihmiset uskoo mitä vaan, kun joku kuuluisa saarnamies sellaisia puhuu. Päälle huudetaan halleeluujaa -huutoja, niin valheet vahvistetaan.

• Anonyymi

Helluntailaisuus ja muu kiihkolahkolaisuus tuottaa juuri tuollaisia ns. salaliittoteorioita. Ihminen on ohjelmoitu uskomaan vaikka mihin järjen ja tiedon vastaisiin väitteisiin.

• Anonyymi

Raamattu varoittaa ns. salaliittoteorioista.

Sananl. 1:22

"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?

• Anonyymi

Mennoniitat olivat enismmäisiä helluntailaisten kaltaisia lahkolaisia.

He menivät kapinaan Jumalaa vastaan ja kieltäytyivät kastamasta lapsiaan kristityiksi ja pakenivat omiin kommuuneihista.

Heitä pidätettiin koska kieltäytyivät asepalveluksesta.

Laittoivat syyn uskonnon syyksi, koska siten saa sympatiat puolelleen.

• Anonyymi

Palkka maksetaan itse kunkin omista teoista: Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
        Palkkaa ei makseta toisten tekemisistä, tai tekemättä jättämisistä. Sanan perusteella kukaan ei saa palkkaa kummien uskosta ja papin suorittamasta sakramentista. Paavali kirjoitti:
        Sillä se, joka tekee väärin, on saava takaisin, mitä on väärin tehnyt; ja henkilöön ei katsota.
        Ketään ei myöskään rangaista Aadamin tai isoisän tekemistä synneistä. Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.

• Anonyymi

Siäkö et niitä vanoja näe? Ja et tiedä, että esimerkiksi teflon-teollisuuden takia lähes kaikilla tutkituilla on elimistössään myrkkyjä, jotka eivät hajoa, vaan keräytyvät elimistöön. Ainoa tapa vähentää niitä verestä on luovuttaa verta. Mutta sehän on taas epäeettistä, kun tietää verensä laadun.

Etkö ole tutustunut Deagelin raporttiin siitä, miten paljon pahikset aikovat vähentää populaa tämän vuoden aikana; eniten Britanniassa ja Irlannissa yli 70% verrattuna muutaman vuoden takaiseen, USA:ssakin lähes 70%, Suomessa viitisen prosenttia.

Niistä geenimuuntelupiikityksistä voit kuunnella Pfizerin johtajien omia tunnustuksia. Niitä löytyy netistä, niin voi ihan itse kuunnella.

Uskoon tuloon liittyy rakkaus kaikkeen totuuteen. Silmät avautuvat. Ei enää ole sokea eikä yltiötottelevainen aivopesulle altis nössö.

• Anonyymi

Joh. 8:44

Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

• Anonyymi

Kasteessa Kolmiyhteisen Jumalan nimeen lapsi saa Kristuksen uskon Hengen lahjan ja pääsee Jeesuksen verensuojaan.

Kastamaton Ambomaan lapsi ja lahkolapsi, mikä jätetään tahallaan pakanaksi, ei heillä ole mitään kasteen tuomaa Pyhän uskon Hengen lahjaa.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä kymmnentä vaadittua synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty.

Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten pahojen miesten tuoma paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi

Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

• Anonyymi

Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa, niinkuin sen tekee lapsi kasteessa, ei pääse sinne sisälle. Monet koittavat mutta eivät voi. Aikuisen on vaikea enää pelastua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      84
      6432
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4606
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4337
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 57
      3517
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2778
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2394
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46