On se egon ja oman puolueellisuuden vahvistaminen elämän tarkoituksena varsin erikoinen, kun saa ihmisen kuvittelemaan ja uskomaan sokeasti itseensä ja siihen, että hän pystyisi valehtelemaan ja pettämään muita kuin itseään.
Uskomatonta mutta totta
2
353
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, paha saa aina palkkansa, sillä pahan palkka on vastuun, siis kuolemanpelko.
- Anonyymi
Tein elilen naapurille terveystestin edellisetä kerrasta alkaa vuosi olla. Kävin toisellapuolen tietä ladossa testatekseni onko lääkitys nyt kohdallaan. olin liki vartin. Tulin takaisin ja otin postin puolesta matkaa. Istuin lukemaan ja ja yllättävän lyhyt aika kun tuli neljä autoa yksi oli Partamiehen harmaa Rellu. En tosin katsonut mutta tunnistin ajotyylistä. Sama on vika Pojalla kuin Isälläänkin joka kävi ahkeraan LAPINLOMILLA. Kukaan ei vain häntä siellä koskaan nähnyt..=) Neuvokaa nyt isontalon pikku isäntää käymään tohtorilla helpottaa kun ei tarvii KYYLIÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751