Lapset tehtailleet kymmeniä näpistyksiä Salon seudulla – osa vasta 10-vuotiaita.
Ei voi kuin ihmetellä, miten on vanhempien kasvatustyyli muuttunut, kun 10 vuotiaat varastelevat kuin ammattilaiset.
Vaikka vasemmiston Lii Anderssonin on kehottanut köyhiä varastamaan, laskun maksaa rehellinen yrittäjä ja asiakkaat, koska se hävikki lyödään hintoihin!
Ennen vanhaan ei ollut mitään niin halveksittavaa kuin rosvoaminen. Oli joitakin taloja, jonka porukka oli rosvoja, mutta heitä hyljeksittiin ja aina jos jotain varastettiin, niin heitä syytettiin.
Nyt tuntuu olevan oikein hyve toisen omaisuuden rosvoaminen.
Miksi lapsille ei opeteta "älä varasta"
Anonyymi-ap
4
180
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kyllä jouduin minäkin antamaan lapselleni luvan varastaa ruokaa . Koulu loppui kesäksi niin lapsi jää ilman kouluruokaa .
- Anonyymi
Miksei persuhallitukselle opeteta "Älä varasta !"
- Anonyymi
Vanhempien kasvatustyyli voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta ryhmän voima
on vahvempi. Vanhemmat tuskin edes tietävät mitä heidän kullanmurunsa
puuhaavat muitten kullanmurujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562