Kesän iloisimmat maahanmuuttouutiset

Anonyymi-ap

Laskeepa kesän alkaneen vapusta tai vasta kesäkuun alusta, niin on jo varmaan kertynyt nippu iloisimpia maahanmuuttouutisia. Kertokaa, haluan kuulla ne kaikki!

31

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mohammad lähti takaisin.

• Anonyymi

Uutiseen olisi hyvä saada linkki. Muuten tässä jää epäselväksi, että lähtikö lomilta takaisin vai miten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutiseen olisi hyvä saada linkki. Muuten tässä jää epäselväksi, että lähtikö lomilta takaisin vai miten.

Se olikin valeuutinen, ei se mihinkään lähtenytkään. Päinvastoin tarkistuksen jälkeen saa enemmän tukia eikä lähde ikinä.

• Anonyymi

Matu liiskasi persun vessapaperilla .

• Anonyymi

Islamistit vihaavat vääräuskoisia puoluekannasta riippumatta, eikö tollo tätäkään tiedosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islamistit vihaavat vääräuskoisia puoluekannasta riippumatta, eikö tollo tätäkään tiedosta.

Minä tiiän ja jo vuosia olen ilmoittanut matuille tietämäni persut .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Minä tiiän ja jo vuosia olen ilmoittanut matuille tietämäni persut ."

Hienoa että tulit todistaneeksi tolloutesi, ensin vain epäilin sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Morjens Moktar

• Anonyymi

Paskaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei meidän mamut vihaa. Eikä sinua. Sinä olet se joka vihaat tuntemattomia persuky..rpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei meidän mamut vihaa. Eikä sinua. Sinä olet se joka vihaat tuntemattomia persuky..rpä

Ne vihaa kaikkia vääräuskoisia.

• Anonyymi

viher-vasurien elätittt

EIKUN kaikkihan nämä ovat suomalaisten elättiäh

• Anonyymi

Oikeisto hallitukset ollut 20 vuotta, paitsi Rinne super Marinin hallitus . Ja silloin tuli vain rutkasti ukrainalaisia pakolaisia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeisto hallitukset ollut 20 vuotta, paitsi Rinne super Marinin hallitus . Ja silloin tuli vain rutkasti ukrainalaisia pakolaisia .

Niin, Ukrainasta lisää muun maahanmuuton lisäksi.

Ukrainalaiset pakolaiset ovat OK kun eivät ole elintaso pakolaisia toisin kuin suurin osa partanaamaisista " teineistä ".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Ukrainasta lisää muun maahanmuuton lisäksi.

Ukrainalaiset pakolaiset ovat OK kun eivät ole elintaso pakolaisia toisin kuin suurin osa partanaamaisista " teineistä ".

Toivottavasti heitä ei ole paljon, jonkin verran on kuitenkin:
        https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011274547.html

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Luultavasti vastustavat samat maanpetturit

• Anonyymi

Ilon ja onnen päivä kun tuo tapahtuu.

• Anonyymi

Usa ssa karkoitettiin koko terrori perhe

• Anonyymi

viime vuoteen VERRATTUNA 80 000 uutta työtöntä
      piti olla 100 000 uutta tyopaikkaa

lisäksi kaikki matut ja mustalaiset jotka eivät ole yhteiskuntaan sopeutuneet
      mahtaako miljoona riittää?

Kela ja sossujen ovien takan monen kirjavaa väkeä
      pähdeongelmaiset,, pitkäaikatyöttömät

mihin muka otetaan töihin jos on pitkään poissa työelämästä
      nyt lopetetaan työttömien pajat

lisänä terveyden ja vanhustenhoidon surkea tilanne.ei varaa kokopäivälaitoksiin
      kotihoito ei toimi, ambulanssit ei ota kyytiin ja taxikuskit joutuvat kuskaamaan sairaita poliklinikalle ja siellä saa odottaa tunteja apuja ilman että kukaan edes juottaa tai toisi syötävää ja sit lähetetään kotiin kun on vähän päältä katsottu kun tilaa ei sairaalassa ole
      matuilla ja paperittomilla ilmaiset terveydenhoidot ukrainalaisilla aids, syyhy, ja sun muut taudit joita hoidetaan suomen varoista voi maksaa 20 000 vuodessa mutta suomalaiset eivät pääse terveyskeskuksiiin ei hammashoitoon ei lonkkaleikkauksiin vaikka maksanut veroja vuosia

kela menot kasvavat kun käydään yksityisissä terveystaloissa ja rahat käärivät ulkomaalaiset

suomen talous kuralla ja velkaa miljardeja otetaan lisää

kalliit julkisert hyvinvointijohtajat ja valtion firmojen johtajat vetävät satoja tuhansien palkat , sun muut edut ja optiot silmää rapäyttämättä ja joka vuosi palkat nostetaan 2000- 3000 vaikka tilanne on järkyttävä
      ylläpidetään vanhoja tapoja, linnanjuhlia, kaikenlaisia valtiopäiviä ja istuntoja jotka maksavat mannaa ja sitten ihmetellään julkisia menoja
      valtuustokouspalkkiot nostetaan
      vaalimenot pöyristyttävät
      hyvä palkkaiset ministerit vähentävät vammaisten, vanhusten tukemisesta , laitoshoidot poistetaan kylmästi kuitenkin kukaan heistä ei takuulla vähennä omia etujaan vähääkään, ei joululahjoistaan eikä matkarahoistaan ei sopeuttamisrahoistaan vaikka muita työttömiä rokotetaan

muistakaa kansa kun näätte näitä päättäjiä, turhaan ei kannata kumarrella näitä röyhkeitä omaan edun tavoittelijoita

• Anonyymi

Mitä iloista maahanmuuttoon liittyvää löydät omasta tekstistäsi?

• Anonyymi

Voi, voi, tätä ilottomuuden ja onnettomuuden päivää! Hyvin vähän on tullut iloisia maahanmuuttouutisia, enempi valituksia. Tietenkin eri ihmiset iloitsevat eri asioista, mutta näin aloittajana odotin iloisempaa ilmettä. Toki ilahduttaa kommettien runsaus.

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20165786

Tässä iloinen uutinen jos tosiaan poistunut maasta. Tämmöistä oma-aloitteisuutta lisää niin kyllä tästä vielä hyvä tulee.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kesän iloisimmat kehitysmaamuslimit palaavat ”lomiltaan” SUOMEEN…

• Anonyymi

Kysyykö muslimi ryöstäjä/ raiskaaja puoluekantaa? Kesällä parasta on, kun osa muslimeista häipyy omiin maihinsa. Voisi jokin katastrofi pitää ne poissa lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1536
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1196
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1179
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      264
      1032
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      979
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      960
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      943
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      899
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      792
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe