Tämä helvetin kuvottava tauti ei ole vielä saanut rokotetta ERITTÄIN VALITETTAVAA!!!Sateenkaarkuvottavuudet tulisi lailla kieltää....Jos kaksi miestä panee toisiaan persereikään,niin siinä ei ole mitään rakkautta...VAIN KUVOTTAVA SAIRAUS!!!!!
Homous on pahempi sairaus ,kuin syövät ja aids yhteensä
11
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan on lievästi sanottu mielipide...kuvottavan sairaita ovat! Suomen sivistyssanastoon pitäisi saada vielä loukkaavampi ja kuvaavampi sana homolle.Kuvottavava on hyvin suuntaa antava sana.
- Anonyymi
Toinen kaappi homo.
Teitä varmaan yhdistää vielä se, että olette työttömiä porvari Persuja. - Anonyymi
Mää oon yrittänyt sairastua homouteen , mut en vie viies vuodes ole onnistunut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oon yrittänyt sairastua homouteen , mut en vie viies vuodes ole onnistunut .
Ai , minä haluaisin saada sellaisen sairauden et minusta tulisi kirjolla oleva . Se on nyt muotia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se ei sitten ole sun juttu. Jätä se muille ja jatka itse entisellään.
- Anonyymi
Minua ei homot häiritse, varmaan johtuu siitä, että olen varma omasta sexsuaalisesta suuntaukseta.
Mitä enemmän homoja, sitä enemmän jää naisia minulle.
Tule vaan rohkeasti kaapista ulos, koska sinun odottamaa rokotetta tuskin tulee. - Anonyymi
Homoushan ei ole tarttuvaa, eli mitä väliä sillä on kenellekään, jos joku toinen on homo ?
Asennemuutosta, niin itselläkin on parempi olla. Ei kaikkia tarvitse vihata sen takia, että he ovat erilaisia.
Jos ei homoudesta tykkää, voi olla tyytyväinen, ettei ole itse homo. Se siitä.- Anonyymi
Mää pelkään pirust jotta musta tulee cp vammanen .
- Anonyymi
Pian se nähdään ja tilipäivänä lopulta.
- Anonyymi
Kauhia jos mies niin sairastuu ja siitä tulee lesbo .
- Anonyymi
Kyllä kalanmaksaöljy auttaa estämään homouden syntymisen . Suomessa ei varmaan ole yhtään inuiitti homoa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1504748BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053974- 2113177
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093039Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main822863- 1251700
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91615- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471166MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1451133