Venäjä esitti rauhanehdot Ukrainalle

Anonyymi-ap

Venäjä julkaisi rauhanehdot Ukrainalle

Osa I

-Ukrainan puolueettomuus, mikä tarkoittaa sen kieltäytymistä liittymästä sotilasliittoihin ja koalitioihin, sekä kolmansien valtioiden sotilaallisen toiminnan kieltämistä Ukrainan alueella ja ulkomaisten aseellisten joukko-osastojen, sotilastukikohtien ja sotilasinfrastruktuurin sijoittamisen kieltämistä siellä

-Kaikkien voimassa olevien kansainvälisten sopimusten ja sopimusten, jotka ovat ristiriidassa tämän pykälän 2 momentin määräysten kanssa, irtisanominen ja kieltäytyminen sellaisten sopimusten tekemisestä tulevaisuudessa;

-Ukrainan aseman vahvistaminen ydinaseettomaksi tai vapaaksi muista joukkotuhoaseista sekä niiden vastaanottamisen, kauttakuljetuksen ja sijoittamisen Ukrainan alueelle suora kielto

-Ukrainan AFU:n ja muiden sotilasjoukkojen koon, aseiden ja sotilasvarusteiden määrän sekä sallittujen teknisten tietojen enimmäisrajojen asettaminen; Ukrainan nationalististen joukkojen lakkauttaminen AFU:ssa ja kansalliskaartissa;

-Venäjän ja venäjänkielisen väestön täysien oikeuksien, vapauksien ja etujen takaaminen; venäjän kielen virallisen aseman myöntäminen;

-Natsismin ja uusnatsismin ihannoinnin ja propagandan lainsäädännöllinen kielto, nationalististen järjestöjen ja puolueiden lakkauttaminen;

-Kaikkien nykyisten Venäjän federaation ja Ukrainan välisten talouspakotteiden, kieltojen ja rajoittavien toimenpiteiden poistaminen ja uusien asettamatta jättäminen

-Perheiden yhdistämiseen ja siirtymään joutuneisiin henkilöihin liittyvien kysymysten ratkaiseminen

-Vihollisuuksien aikana aiheutuneiden vahinkojen korvaamisesta annetuista keskinäisistä vaatimuksista luopuminen

-Ukrainan ortodoksiselle kirkolle asetettujen rajoitusten poistaminen

-Diplomaattisten ja taloudellisten suhteiden (mukaan lukien kaasun kauttakulku), liikenteen ja muiden yhteyksien asteittainen palauttaminen, mukaan lukien kolmansien valtioiden kanssa

Osa 2

Vaihtoehto 1:

AFU:n ja muiden ukrainalaisten puolisotilaallisten joukko-osastojen täydellisen vetäytymisen aloittaminen Venäjän federaation alueelta, mukaan lukien DPR, LPR sekä Zaporižžjan ja Khersonin alueet, ja niiden vetäytyminen Venäjän federaation rajoilta osapuolten sopimalle etäisyydelle hyväksyttävien määräysten mukaisesti.

Vaihtoehto 2. ”Pakettiehdotus”:

-AFU:n ja muiden ukrainalaisten puolisotilaallisten joukko-osastojen uudelleensijoittamisen kielto, lukuun ottamatta liikkeitä, joiden tarkoituksena on vetäytyminen Venäjän federaation rajoilta osapuolten sopimalle etäisyydelle

-Liikkuvuuden lopettaminen ja demobilisaation aloittaminen

-Ukrainaan toimitettavien ulkomaisten sotilastuotteiden ja ulkomaisen sotilasavun lopettaminen, mukaan lukien satelliittiviestintäpalvelujen ja tiedustelutietojen toimittaminen

-Kolmansien maiden sotilaallisen läsnäolon lopettaminen Ukrainan alueella, ulkomaisten asiantuntijoiden osallistumisen lopettaminen Ukrainan puolella toteutettaviin sotilasoperaatioihin

-Ukrainan luopuminen sabotaasista ja vallankumouksellisesta toiminnasta Venäjän federaatiota ja sen kansalaisia ​​vastaan

-Kahdenvälisen tulitaukojärjestelmän seuranta- ja valvontakeskuksen perustaminen

-Vastavuoroinen armahdus ”poliittisille vangeille” ja pidätettyjen siviilien vapauttaminen

-Sotatilalain kumoaminen Ukrainassa

-Ukrainan presidentin ja Verhovna Radan vaalien päivämäärän ilmoittaminen, jotka on pidettävä viimeistään 100 päivää sotatilalain kumoamisen jälkeen

-Sopimuksen allekirjoittaminen I osassa olevien määräysten täytäntöönpanosta.
https://mvlehti.net/2025/06/03/venaja-julkaisi-istanbulin-rauhanehdotuksen-ukrainalle-suomennos-zelensky-idiootit/

3

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten ei muuta kun nimiä papereihin ja sen jälkeen kaljoille.

• Anonyymi

Kauhean pitkä litania jonka olisi voinut tiivistää näin:

Ukraina antautuu täydellisesti ja ehdoitta ja jatkossa kaikista Ukrainan asioista päättää vain ja ainoastaan Venäjä yksin. Kaikki ukrainalaiset "natsit" eli itsenäisyyttä kannattaneet kansallismieliset ukrainalaiset eliminoidaan.

• Anonyymi

Ukrainan alue liitetään myöhemmin Venäjään.
      Allekirjoita paperi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe