Miksi saatana ei pettänyt Aadamia vaan Eevan ?
Kumpaanko sinä luotat miehen sanaan vain naisen sanaan vaikka liha on altis ?
1Tim 2:14:
Eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
Saatana lupaa ja pettää
14
180
Vastaukset
Kumpiko on pahempi:uskoa valhe että teko ei ole väärä, vai tehdä väärin tietoisesti? Syyttää siitä vielä toista.
- Anonyymi
Kyllä Aadam petettiin saatanan ja myös Eevan toimesta. Aadamille Eeva tarjosi Tiedon puun mutta söikin itse Elämän puusta. Hänestä tuli Hauwa, kaikkien elävien äiti. Tämä käy ilmi eräästä raamatun käännöksestä.
Aadam meni lankaan kuin kissa mutta sai Jumalalta laihaksi lohduksi Sanoja. Nämä sanat on kirjattu Avesta teoksiin. - Anonyymi
Nainen on luonnostaan herkkäuskoisempi ja helpommin huijattavissa.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Olet sovinisti.
Juutalaisten sapattiaterialla perheen äiti tai naispuoleinen sytuttää kynttilän.
Muistutuksena kuka sen sammutti.
Se on kai sovinismia sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisten sapattiaterialla perheen äiti tai naispuoleinen sytuttää kynttilän.
Muistutuksena kuka sen sammutti.
Se on kai sovinismia sitten.Ennen vanhaan miehillä oli tuppipuukko vyöllä sangen usein ainakin maatalousyhteisöissä.
Nykysin naisten vyöllä riippuu kyltti, jossa lukee olet sovinisti@ - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Olet sovinisti.
Olet femakko ja ylipainoinen feministi.
- Anonyymi
Saatana meni Eevaan.
Eeva oli ensimmäinen "helluntailahkolainen" vertauskuvallisesti.- Anonyymi
Näkyy menneen muutamiin foorumillakin, kun valetta ja pulun tuubaa tulee jatkuvasti!
- Anonyymi
Mihin seurakuntaan helluntailainen Aurora kuuluu ?
- Anonyymi
Muistetaanpa kaiken tunnekouhunnan keskellä se tosiasia, että Herra Sebaot loi myöhemmin vastustajakseen, Saatanaksi, muuttuneen arkkinenkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi jo ennen tämän luomista kuinka tulee käymään.
Vastuu on siten yksi Herra Sebaotin.- Anonyymi
Jumala ei ole mikään pakottaja sillä hän antoi vapaan tahdon ihmiselle Eedenissä.
Ihminen pakenee tänä päivänäkin omaa vastuutaan.
- Anonyymi
Kissa ihmisillä (Aurora) on terävät kynnet.
Yrittävät olla hienohelmoja ja niitä pitää palvella.
Ovat kerman ystäviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427