Olin monta vuotta lähetystyössä Afrikassa ja todistin, miten kuolleeksi julistettu jo herää eloon ja nousee todistamaan arkustaan. Tätä ei uskottu ja minua väitettiin valehtelijaksi vaikka Herra tietää että totuudessa ja vilpittömässä mielessä elin!
Kuollut heräsi eloon
35
184
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöistä todellakin tapahtuu Suomessakin. Voin todistaa tämän omin silmin nähneenä. Olin nuori teinipoika ja olin isäni ja koiramme kanssa jänismetsällä. Koiralla oli ajo ja se oli jo pari tuntia jänistä pyörittänyt. Siinä passipaikkaa vaihtaessa äkkäsin kuolleen jäniksen harjun kupeessa kyljellään makaamassa. Hitto, otanpa sitä kovista kiinni, mutta sitten, kun olin metrin päässä ojentamassa käsiäni kohti sitä kohti, se heräsi henkiin ja lähti juoksemaan pusikkoon. Eikä se onneton uudesti kuollut vaikka ammuin sitä kohti molemmat piiput tyhjäksi hauleja...Kyllä sen täytyi olla Jeesus, joka antoi sille jäniksen uuden elämän ja minulle tyhjän padan.
- Anonyymi
katsos- vemmel- sai sääreen vauhtia, eikä sitä haulit pysäytä
se on vemmelsääri....
Tee seuraavankerran jälkiruokana ohiammuttua jänisruokaa.
- Anonyymi
Julistuksia on moneen lähtöön, ainakin noissa maissa.
Onnistuihan Jeesuskin huijaamaan Lasaruksen kanssa ja moni uskoo sen yhä. - Anonyymi
Tämmöisiä typeriä alotuksia on osio läpitäynnä !
Mikä vaivaa muutamia tyyppejä ?- Anonyymi
Sinua taitaa vaivata uskon puute.
Kirje heprealaisille 13:8 Jeesus Kristus on sama eilen tänään ja ikuisesti.
Markus 16:17-18 Ja nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuollettavaa ei se heitä vahingoita, he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markus 16:17-18 Ja nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuollettavaa ei se heitä vahingoita, he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi.Markuksen loppu on huijarin kirjoitus, edes kirjoittajan nimestä ei ole tietoa. Kirkolliskokous on sen sinne riitaisassa kokouksessa lisännyt pidetämään evankeliumia.
Asiasta on varoitus -92 painoksen Mark.16:9 kohdalla
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markuksen loppu on huijarin kirjoitus, edes kirjoittajan nimestä ei ole tietoa. Kirkolliskokous on sen sinne riitaisassa kokouksessa lisännyt pidetämään evankeliumia.
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]Johannes 14 Totisesti totisesti joka uskoo minuun on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen ja vielä suurempiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes 14 Totisesti totisesti joka uskoo minuun on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen ja vielä suurempiakin.
Tuossa on se sanan kohta Johannes 14:12
alku tekstikin on hyvä lukea.
Koko raamattu on kallisarvoista tietoa sielun ja mielen ravintoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes 14 Totisesti totisesti joka uskoo minuun on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen ja vielä suurempiakin.
Jeesuksella oli valta maan päällä antaa syntejä anteeksi ja tehdä niitä voimatekoja, mutta lopetti niiden tekemisen.
Mark. 8:12
Jeesus huokasi syvään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti: tälle sukupolvelle ei merkkiä anneta."
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksella oli valta maan päällä antaa syntejä anteeksi ja tehdä niitä voimatekoja, mutta lopetti niiden tekemisen.
Mark. 8:12
Jeesus huokasi syvään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti: tälle sukupolvelle ei merkkiä anneta."
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.Johanneksen evankeliumi todistaa aloituksen kirjoituksen todeksi.
Jos jotkut ovat saaneet kokea Jeesuksen kautta jotain ihmeellistä en minä ainakaan heiltä sitä ole pois ottamassa enkä vaatimassa ihmettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markus 16:17-18 Ja nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuollettavaa ei se heitä vahingoita, he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi.Mutta, kun se sinapinsiemenpussi on hukassa. Siten ei ole uskoa sinapinsiemenkään verran meitillllll... ei vuoretkaan hypi mereen. Me vain mussutellaan sitä ja tätä, sekä ollaan niin bolleeta, riippuu millä kasteella on kastettu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markuksen loppu on huijarin kirjoitus, edes kirjoittajan nimestä ei ole tietoa. Kirkolliskokous on sen sinne riitaisassa kokouksessa lisännyt pidetämään evankeliumia.
[16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]etkö ymmärtänyt sanaa- ---luotettavaksi katsotulla---- tiedolla, mikä on tullut ehkä paikanpäältä ja on siten perimätietoa.
Sillähän sopii täydentää asia, koska se tiedetään.... hokaatko
- Anonyymi
Nigerian pastori heilutteli kädessään paperia ja väitti sen olevan häntä itseään koskeva kuolintodistus. Kehui heränneensä kuolleista. Porukka huusi aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan ihan villisti.
Yksi järkevä ihminen pyysi katsoa sitä kuolintodistusta. Kuolintodistus oli oikea kuolintodistus, mutta kuollut olikin tuon pastorin serkku, jonka nimi oli hyvin samanlainen.- Anonyymi
Kuolleitten herättäjät yrittävät ottaa yhteyttä vainajahenkiin, mikä on todella paha asia.
3. Moos. 20:27
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa." [3. Moos. 19:31+] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleitten herättäjät yrittävät ottaa yhteyttä vainajahenkiin, mikä on todella paha asia.
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa." [3. Moos. 19:31 ]kyllä ateismissa on vainajahenki- joka väittää evoluution olevan elämänantaja..
Se on hyvä asia se.
joten kerro osoite, piipahdetaan kivittämässä, ettei höpise joutavia ; ))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa." [3. Moos. 19:31 ]Eikös se Jeesuskin ottanut yhteyttä vainajahenkeen, kun Lasarus oli jo haissut haudassa ja Jeesus sitten palautti sen vainajanhengen vainajaan. Paha oli asia, totta.
Lasaruksessa puhui senjälkeen vainaja- ja tietätäjähenki, varmaan kertoi rikasmies- lasarusjutun meille, eikös vain
- Anonyymi
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."- Anonyymi
Näinhän se on tänäänkin... Jeesus nousi kuolleista- eikö porukka usko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on tänäänkin... Jeesus nousi kuolleista- eikö porukka usko...
Yhtä paljjon kuin joulupukkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä paljjon kuin joulupukkiin.
joulupukki ei ole parantanut muutakuin kauppiaitten rahakatteita. Hieman eri porukat on takana
- Anonyymi
Raija Pellin kirjassa: Harhaajohtat, vahvassa uskossa, kerrotaan kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneen saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät herättää häntä henkiin erilaisin loitsuin ja mantrojen avulla tuntikaupalla.
- Anonyymi
Jos eivät onnistuneet, niin eivät olleet totisessa uskossa he.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.
- Anonyymi
Sinäpä et taas ole päivittänyt tietoasi... Helluntalaiset hakivat.
Höh- luterilaiset hakivat- kirkkoherrahan siellä päsmäsi.... Ei helluntaissa ole kirkkoherroja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei kannata yrittää herättää kuolleita jos ei ole uskossa. Ei siitä silloin mitään tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä et taas ole päivittänyt tietoasi... Helluntalaiset hakivat.
Höh- luterilaiset hakivat- kirkkoherrahan siellä päsmäsi.... Ei helluntaissa ole kirkkoherrojaHelluntailaisen hakivat nuoren saarnamiehensä ruumiin.
Olivat kutsuneen paikalle erään Lut.kirkon papin, niin voivat syyttää häntä, jos kaikki menee pieleen, niinkuin se menikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei kannata yrittää herättää kuolleita jos ei ole uskossa. Ei siitä silloin mitään tule.
Helluntailaiset on väärässä uskossa, väärämielisten uskossa ja vieras henki sisällä.
Parhamin usko ja Olsenin usko ei ole tervettä kristinuskoa koskaan nähnytkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset on väärässä uskossa, väärämielisten uskossa ja vieras henki sisällä.
Parhamin usko ja Olsenin usko ei ole tervettä kristinuskoa koskaan nähnytkään.Oletko miettinyt että mikä henki itsesi sisällä on? Oletko ulkokullattu onko Jeesus nimittänyt sinut herjaamaan muita uskovia?
Eikö Jeesus riitä sinulle onko jotain häntä parempaa? Ei ole. - Anonyymi
Pellillä ei ole mitään kykyä selittää mitään Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt että mikä henki itsesi sisällä on? Oletko ulkokullattu onko Jeesus nimittänyt sinut herjaamaan muita uskovia?
Eikö Jeesus riitä sinulle onko jotain häntä parempaa? Ei ole.On lutterin eli paavin munkin sepustukset, niitä kumartavat ja hokevatsamaa kuin isänsäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisen hakivat nuoren saarnamiehensä ruumiin.
Olivat kutsuneen paikalle erään Lut.kirkon papin, niin voivat syyttää häntä, jos kaikki menee pieleen, niinkuin se menikin.Nokian evankelisluterilaisen seurakunnan entinen kirkkoherra Markku Koivisto, 63, aloitti 1990-luvulla Nokia Mission nimellä tunnetun karismaattisen hengellisen toiminnan.
Koivisto sai väkeä liikkeelle lyhyessä ajassa. Hengellisiin tilaisuuksiin tultiin linja-autoilla sankoin joukoin jopa kaukaakin.
Nokia Mission johtaja koki nolon lopun: Käytti miehiä seksuaalisesti hyväkseen ja joutui erotetuksi omasta yhteisöstään
Nokia Mission perustajan Markku Koiviston puheet olivat huimia. Hän yritti herättää kuolleita henkiin ja lupasi parannusta pysyvästi sairaille. Itse hän jäi kiinni miesten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.... kertoo lehti
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200101207
tämähän on yhteiskunnallisesti sovitettua asiaa- eli on palannut takaisin hengelliseen voisiko sanoa, työelämään,. eli on löytänyt hengellisen kodin Sleystä, eli Suomen luterilaisesta evankeliumiyhdistyksestä... Siunausta Markulle.
Ymmärrämme perisynnin haasteet. vain panettelijat ovat ilkeitä... raatelevia suseja.
---lammasten-- vaatteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokian evankelisluterilaisen seurakunnan entinen kirkkoherra Markku Koivisto, 63, aloitti 1990-luvulla Nokia Mission nimellä tunnetun karismaattisen hengellisen toiminnan.
Koivisto sai väkeä liikkeelle lyhyessä ajassa. Hengellisiin tilaisuuksiin tultiin linja-autoilla sankoin joukoin jopa kaukaakin.
Nokia Mission johtaja koki nolon lopun: Käytti miehiä seksuaalisesti hyväkseen ja joutui erotetuksi omasta yhteisöstään
Nokia Mission perustajan Markku Koiviston puheet olivat huimia. Hän yritti herättää kuolleita henkiin ja lupasi parannusta pysyvästi sairaille. Itse hän jäi kiinni miesten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.... kertoo lehti
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200101207
tämähän on yhteiskunnallisesti sovitettua asiaa- eli on palannut takaisin hengelliseen voisiko sanoa, työelämään,. eli on löytänyt hengellisen kodin Sleystä, eli Suomen luterilaisesta evankeliumiyhdistyksestä... Siunausta Markulle.
Ymmärrämme perisynnin haasteet. vain panettelijat ovat ilkeitä... raatelevia suseja.
---lammasten-- vaatteissa.Pyhän Sydämen kappeli 11.12.2022
https://www.youtube.com/watch?v=bscyvbPGTvM
- Anonyymi
Kuolleita kannattaa mennä herättelemään Gaazaan. On aineistoa ja jos vähänkin onnistuu pienenee Israelin kansanmurha.
Kannattaa aloittaa lapsista ja naisista. - Anonyymi
Miksi tämä Jeesuksen ihmetekoihin ja sairaiden parantamisiin uskova porukka sitten astuu jalallaan minkään terveydenhoidon laitoksen ovesta sisään?
Usko ja todistelu ei parannakkaan vai mikä se on.
Oi Jeesus anna sitä, anna tätä ja ota tuota vähän pois kun Jumala antoi liikaa. - Anonyymi
Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään todisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3943278Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151536En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481165
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857