Vapaa Nelikymppinen erittäin kestävä ja kiireettömästä seksistä Nauttiva erittäin viriilin Sinkku Mies vailla 18-58v Halukasta Naista Nauttimaan hyvästä ja kiireettömästä seksistä Luonnon helmaan Seinäjoki ja sen lähi alue
Löytyykö nyt Naista Seksiseuraksi Seinäjoki
17
416
Vastaukset
- Anonyymi
Tule Halukas Nainen Nauttimaan nyt yöllä Kyrkösjärvelle?😉
- Anonyymi
Laita hame päälle ja vedä tumppuusi.
Löytyykö Naista nyt kyrkösjärvellä ?
- Anonyymi
Löytyy😘
- Anonyymi
Naaraamalla ehkä. Onnea matkaan!
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy😘
Huhuu,olisiko Naista Liikenteessä tänään Seinäjoella?Ota kyytiin keskustasta -40v-Mies ??
- Anonyymi
Kuumaa42 kirjoitti:
Huhuu,olisiko Naista Liikenteessä tänään Seinäjoella?Ota kyytiin keskustasta -40v-Mies ??
Jos on niin persaukinen mies, ettei ole rahaa edes omaan autoon, niin antaa olla.
- Anonyymi
Kesä-Mies_81 kirjoitti:
Nainen Tule keskustaan?sauna jo lämmin😉😉
Keskustaan ei missään nimessä, perussuomalaisiin ehkä!
- Anonyymi
Varmasti löytyy Seinäjoelta.
- Anonyymi
Kesä-Mies_81 kirjoitti:
Haluatko joku nainen ottaa auto ajelulle luonnon helmaan tänään ?😉Keskustasta?😜
Ei halua
- Anonyymi
Nauti nyt vain siitä kädestäs niin kuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Täällä Salme 92 v , terves reikä vaikka rupi reunalla.
- Anonyymi
Salme, jos sulla on auto ja ajokortti niin hae tuo vonkaaja keskustasta ja anna vähän kyytiä.
- Anonyymi
Löytyykö romani-naista seksisuhteeseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843369
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442807Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212053Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202037- 621944
- 1081872