Ihan selvästi se heijastus kaarentui maata suojaava kupua vasten.
Sellaisen voi nähdä vain jos kupu on totisinta totta..!
Jotkut olivat nähneet jossain kulmikkaassa lasissa sateenkaari heijastuksen kulmikkaana..!
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Näin tänään SATEENKAAREN TAIVAALLA !
78
583
Vastaukset
- Anonyymi
Sulta taisi jäädä ne fysiikan tunnit käymättä?
Saat sateenkaaren aikaiseksi vaikkapa puutarhassasi auringonpaisteella matalammalla kuin talosi katto.
Ja se onnistuu myös täysin ikkunattomissa sisätiloissa jos on lamppu(ja) joista tulee kaikki valon spektrit.
Muistutuksena, normaalit lamput ei täyttä spektriä tarjoile.
Etkä tarvitse edes vettä sen spektrin näkemiseen, riittää että hankit itsellesi prisman, vaikkapa avaamalla kiikarit, ja sitten sisätiloissakin, pistät sen sopivaan kulmaan ulkoa tulevaan Auringonvaloon, ja saat seinälle spektrin.
Saa suorittaa.- Anonyymi
Juu mut ei sitä kaarta saa muuten kuin kupua vasten.
- Anonyymi
Sateenkaaren voi tehdä vaikka kastelemalla nurmikkoa aurinkoisella säällä suihkuttamalla vettä sopivaan suuntaan.
- Anonyymi
Yllytyshullulle hellepäivän tekemistä.
- Anonyymi
Tuo on taasen todiste jotta asumme Matriisissa.
- Anonyymi
Silloin siinä kohdassa on pieni kupu. Se vain on toisella värähtelytasolla joten sitä ei voi koskettaa.
- Anonyymi
Just Joo, TÄNÄÄN, 4.6. klo2.23 näit ihan varmasti sateenkaaren taivaalla?
Pidätkö meitä toisia lukijoita täysinä idiootteina?
Emme me ole samanlaisin idiootteja kuin SINÄ, sen huomaa esim. siitä, etteivät ketkään muut kirjoita noita typeriä ristejä joka viestinsä perään, siihen syyllistyy vain täydellinen typerys. - Anonyymi
oliko hauzka< katsella ja tuojotella siten sitä
- Anonyymi
Tuossa ei ole järjen häivääkään jos olisit nähnyt sateenkaaren. Missä ihmeessä se kupu olisi? Ja millä korkeudella?
Keskiverto salaliittoteoreetikko ei ulkoile. Sieltä vanhempien kellarista tai ullakolta kun ei tarvitse liikahtaa. Joten en usko sinun nähneen sateenkaarta muualla kuin ehkä netissä.
Ja jos olisit ikinä ollut esimerkiksi lapsena ulkona, niin tietäisit sateenkaarten tulevan pienemmissäkin mittakaavoissa vesileikkejen yhteydessä.
Enkä edes oleta sinun ikinä käyneen peruskoulutusta jossa tuo oltaisiin myös selitetty.- Anonyymi
Hassua että kaikki kommentit taitaa olla vihamielisiä minua kohtaan!?
Onko paska perseessä ja tekis vaan mieli ottaa se paska käteen ja heittää pois?
✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕Oletko jotenkin vainoharhainen kun koet että viestit joissa oikaistaan käsitystäsi sateenkaaresta ihan käytännön esimerkein, jonka voit itse toistaa jos et usko, avulla jotenkin sinua -vastaan- suunnattuna toimena?
Kyseessähän on vain oikaisu antamaasi väärään tietoon.
Siinä ei ole mitään henkilökohtaista tai sinua vastaan suunnattua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕On vaikea ottaa tosissaan henkilöä, joka ei oli muka ikinä nähnyt Suomessa pienimuotoisia sateenkaaria esimerkiksi juuri nurmikon kastelun yhteydessä, tai lapsena vaikka kastelulaitteen lähistöllä.
Tai ihan sadesäällä nähdä, kuinka se sateenkaari laskeutuu näkyvälle alueelle. Ettei se ole vain taivaalla jossain korkealla.
Vähänkin matkustelleet ovat varmasti nähneet niitä suihkulähteissä ja vesiputouksissa.
Jokainen voi itse testata näitä asioita, jos jollakin ihmeellä on elämänsä kulkenut ilman noita havaintoja.
Ja bonuksena, tämä opetetaan peruskoulussa kaikille. Etten tiedä mitä sinä olet siellä tehnyt. Tuon ymmärtäminen muuten auttaa saamaan sateenkaaren esille.
Etkä vastannut muuten kysymyksiin.
"Missä ihmeessä se kupu olisi? Ja millä korkeudella?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕Miksi sitten kirjittelet noita täydellisiä typeryyksiä ja vielä älyttömillä risteillä höystettynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✝️➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕Olipas taas älykäs kommentti, mitä sitten tarkoittikaan, ja ne ääliömäiset ristit?
Ei sinulle kukaan ole vihamielinen, mutta kirjoita juttuja joissa on jotain järkeä, nuo typeryydet alkavat jo riittää.
Et varmasti ole ikinä nähnyt sateenkaarta öisellä taivaalla, se näkyy vain aurinkoisella ilmalla ja niin, että Aurinko on katselijan selän takana, sen paikka riippvain katselijasta ja ilmassa ollevista pienen pienistä vesipisaroista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas älykäs kommentti, mitä sitten tarkoittikaan, ja ne ääliömäiset ristit?
Ei sinulle kukaan ole vihamielinen, mutta kirjoita juttuja joissa on jotain järkeä, nuo typeryydet alkavat jo riittää.
Et varmasti ole ikinä nähnyt sateenkaarta öisellä taivaalla, se näkyy vain aurinkoisella ilmalla ja niin, että Aurinko on katselijan selän takana, sen paikka riippvain katselijasta ja ilmassa ollevista pienen pienistä vesipisaroista.Persekärpänen taas suuttui, kun joku vain ilmaisi oman mielipiteensä. Pidetään tämäkin ketju asiallisena, eli yritähän hillitä itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen taas suuttui, kun joku vain ilmaisi oman mielipiteensä. Pidetään tämäkin ketju asiallisena, eli yritähän hillitä itseäsi.
Ehkäpä sinun kannattaisi olla se joka hillitsee itseään, haukut täällä muita ihmisiä tuolla lapsellisella nimellä koska olet älyllisesti epäkehittyneen lapsen tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen taas suuttui, kun joku vain ilmaisi oman mielipiteensä. Pidetään tämäkin ketju asiallisena, eli yritähän hillitä itseäsi.
Joku toki ilmaisi oman mielipiteensä: "Onko paska perseessä ja tekis vaan mieli ottaa se paska käteen ja heittää pois? "
Oli todella tärkeä ja omaperäinen mielipide, ansaitsi todella tulla esiin kirjoitetuksi vai mitä?
Koskas SINÄ alat elää kuten opetat?
Sanoit että pidetään tämäkin ketju asiallisena?
Mistä alkaen on ollut asiallista haukkua toisia kirjoittajia "persekärpäsiksi"?
Mitähän jos itse hillitsisit itseäsi ja eläisit kuten toisia opetat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toki ilmaisi oman mielipiteensä: "Onko paska perseessä ja tekis vaan mieli ottaa se paska käteen ja heittää pois? "
Oli todella tärkeä ja omaperäinen mielipide, ansaitsi todella tulla esiin kirjoitetuksi vai mitä?
Koskas SINÄ alat elää kuten opetat?
Sanoit että pidetään tämäkin ketju asiallisena?
Mistä alkaen on ollut asiallista haukkua toisia kirjoittajia "persekärpäsiksi"?
Mitähän jos itse hillitsisit itseäsi ja eläisit kuten toisia opetat?Ei nyt pidä hermostua, kun tässä edelleen vaan keskustellaan ja tuodaan omia näkemyksiä esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt pidä hermostua, kun tässä edelleen vaan keskustellaan ja tuodaan omia näkemyksiä esille.
SINÄ täällä olet ainoa hermostunut! Mitäs jos toisit niitä omia näkemyksiäsi esiin? Enpä ole täällä sellaisia havainnut?
Siis nuo idioottimaiset paskajutut ovat mielestäsi tärkeitä ja merkittäviä näkemyksiä? Minä todella säälin SINUA.
Kysyin kerran: Koska alat elää kuten opetat ja kunnioitat toisiakin kirjoittajia? Kysyn sitä uudelleen: koska alat ITSE elää kuten opetat: pidetään tämä ketju asiallisena? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ täällä olet ainoa hermostunut! Mitäs jos toisit niitä omia näkemyksiäsi esiin? Enpä ole täällä sellaisia havainnut?
Siis nuo idioottimaiset paskajutut ovat mielestäsi tärkeitä ja merkittäviä näkemyksiä? Minä todella säälin SINUA.
Kysyin kerran: Koska alat elää kuten opetat ja kunnioitat toisiakin kirjoittajia? Kysyn sitä uudelleen: koska alat ITSE elää kuten opetat: pidetään tämä ketju asiallisena?Ei tarvitse HUUTAA, jäitä hattuun. Keskustellaan asiasta eikä ihmisistä, eikös joo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse HUUTAA, jäitä hattuun. Keskustellaan asiasta eikä ihmisistä, eikös joo?
Ei täällä ole kukaan huutanut, jos kirjoittaa YHDEN sanan isolla se ei ole huutamista vaan asian korostamista.
Sitähän olen odottanut kieli lorpallaan, koska alat keskustella asioista, tähän mennessä olet juurikin puhunut ihmisistä, siis toisista kirjoittajista
Pistäs viimeinkin niitä kuuluisia jäitä hattuusi ja ala elää kuten opetat, siis kirjoitata asioista, tähän asti olet vain hyökkäillyt toisia kirjoittajia vastaan. Jookos joo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan huutanut, jos kirjoittaa YHDEN sanan isolla se ei ole huutamista vaan asian korostamista.
Sitähän olen odottanut kieli lorpallaan, koska alat keskustella asioista, tähän mennessä olet juurikin puhunut ihmisistä, siis toisista kirjoittajista
Pistäs viimeinkin niitä kuuluisia jäitä hattuusi ja ala elää kuten opetat, siis kirjoitata asioista, tähän asti olet vain hyökkäillyt toisia kirjoittajia vastaan. Jookos joo?Olet kiihtyneessä tilassa kommentteja kirjoittaessa, sen takia KOROSTAT jatkuvasti sanoja. Tuollainen käytös saattaa liittyä autismiin ja sen tuomiin tunne-elämän haasteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kiihtyneessä tilassa kommentteja kirjoittaessa, sen takia KOROSTAT jatkuvasti sanoja. Tuollainen käytös saattaa liittyä autismiin ja sen tuomiin tunne-elämän haasteisiin.
Taivas varjelkoon meitä keittiöpsykologeilta.
Juttusi on muutoinkin pelkkää ROSKAA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas varjelkoon meitä keittiöpsykologeilta.
Juttusi on muutoinkin pelkkää ROSKAA.Taivaankansi varjelee meitä. :)
- Anonyymi
Mistäs sinä sen voit tietää kun sitä kupua ei ole kukaan nähnyt eikä kuvannut?
- Anonyymi
Vaikea kuvata kun Supo:kin kokoajan väijyy ja ottaa henkilöitä kiinni jotka yrittävät sitä. Jos taas joku onnistuu kuvaamaan siitä todistusaineistoa, niin äijät napataan ja kuvamateriaali laitteineen takavarikoidaan jonnein kellarin perähikiään, jossa myös Salaisia kansioita piilotellaan tavallisilta kansalaisilta paikkaan jonne ei aurinko paista!!!!
Myös Men in black porukka väijyy ja vaientaa heitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kuvata kun Supo:kin kokoajan väijyy ja ottaa henkilöitä kiinni jotka yrittävät sitä. Jos taas joku onnistuu kuvaamaan siitä todistusaineistoa, niin äijät napataan ja kuvamateriaali laitteineen takavarikoidaan jonnein kellarin perähikiään, jossa myös Salaisia kansioita piilotellaan tavallisilta kansalaisilta paikkaan jonne ei aurinko paista!!!!
Myös Men in black porukka väijyy ja vaientaa heitä!Ootko tosissas, katsoisin tuollaisen jutun jo huonoksi huumoriksi.
Vai että oikein Supo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Men in black porukka väijyy ja vaientaa heitä!Jaa, minun niskaani ei ole kyllä Supo hengittänyt vaikka olenkin ottanut valokuvia lentokoneessa ja muilla korkeilla paikoilla. Tosin en ole nähnyt sitä kupuakaan.
- Anonyymi
Sateenkaaren voi havaita vain 42 asteen kulmasta. Lukuhan on tuttu myös Douglas Adamsin The Hitchhiker's Guide to the Galaxysta.
Oz-waldin maailmasta myös esim. Dorothy Gale = 42 ja Scarecrow = 42. Elokuvan kesto on 1h 42min.
Ja myös "Kennedy cursessa" R.F. Kennedy salamurhattiin 42 vuotiaana.- Anonyymi
Höpön löpön, tuo kulmaväite ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Mitähän tuolla 42asteen kulmalla tarkoitit?
Sateenkaari on tasan tarkkaan katsojansa edessä, kun aurinko on selän takana, ja sen korkeus riippuu auringon korkeudesta.
Nuo muut numero sattumat voit pistää ihan vain salaliittoteoreetikkojen piikkiin, kyllähän maailmaan numeroita mahtuu, eivät ne tarkoita mitään muuta kuin sitä lukua jota haluaa ilmaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön löpön, tuo kulmaväite ei pidä paikkaansa.
Siihen sitten niitä perusteluja. Vai riittääkö pelkkä (harmaantuneen) auktoriteetti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuolla 42asteen kulmalla tarkoitit?
Sateenkaari on tasan tarkkaan katsojansa edessä, kun aurinko on selän takana, ja sen korkeus riippuu auringon korkeudesta.
Nuo muut numero sattumat voit pistää ihan vain salaliittoteoreetikkojen piikkiin, kyllähän maailmaan numeroita mahtuu, eivät ne tarkoita mitään muuta kuin sitä lukua jota haluaa ilmaista.Mutta entäs kun niitä voi havaita 42 astetta ja risat myös auringon puolelta. Myös muilla kulmilla mutta ei sekä edestä että takaa. Ja "pääsateenkaari" vaatii sen 42+ astetta aurinko takana. Ja eiköhän tässä siitä puhuttu.
Ja joo on varmaan sattumaa kaikki luvut ja kaikki kun harmaa-karhu sen kerran kertoo. - Anonyymi
Mutta oletteko huomanneet että se kuinka korkealla se kaari on vaihtelee samassa paikassa sen mukaan kuinka korkealla Aurinko sattuu olemaan.
Sateenkaaret lähellä Auringon nousua tai laskua on matalalla.
Kyseessä ei siis voi olla kupu-heijastus, koska samassa paikkaa karttaa se kupu olisi aina samalla korkeudella.
Ja sopivasti kun sattuu lähelle sadeseinämää se kaari voi olla ihan nenän edessä.
Sekä, lentäessä pilvien päällä voi nähdä hyvällä tuurilla täyden sateenympyrän; itse olen tuollaisen kerran nähnyt. Konehan ei taatusti lentänyt (uiskennellut) sen kuvun ulkopuolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet että se kuinka korkealla se kaari on vaihtelee samassa paikassa sen mukaan kuinka korkealla Aurinko sattuu olemaan.
Kyseessä ei siis voi olla kupu-heijastus, koska samassa paikkaa karttaa se kupu olisi aina samalla korkeudella.
Ja sopivasti kun sattuu lähelle sadeseinämää se kaari voi olla ihan nenän edessä.
Sekä, lentäessä pilvien päällä voi nähdä hyvällä tuurilla täyden sateenympyrän; itse olen tuollaisen kerran nähnyt. Konehan ei taatusti lentänyt (uiskennellut) sen kuvun ulkopuolella.Oletko itse käynyt korkealla taivaalla tutkimassa, miten sateenkaaret muodostuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse käynyt korkealla taivaalla tutkimassa, miten sateenkaaret muodostuu?
Miten tää liittyy asiaan?
Lentokoneesta kaaren voi nähdä alapuolella pilvissä.
Miten se voisi olla jossain kuvussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse käynyt korkealla taivaalla tutkimassa, miten sateenkaaret muodostuu?
Taas tuo lapsellinen: oletko itse.....?
Miksi kuvittelet että jokainen asia maailmassa pitäisi tutkia itse? Kirjastoissa on tietoa hyllymetreittäin ja netti täynnä valmiiksi tutkittua tietoa?
Miten kuvittelet, että kuka tahansa tavis osaisi tutkia tuollaisia asioita ilman tiedeemiehen koulutusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuo lapsellinen: oletko itse.....?
Miksi kuvittelet että jokainen asia maailmassa pitäisi tutkia itse? Kirjastoissa on tietoa hyllymetreittäin ja netti täynnä valmiiksi tutkittua tietoa?
Miten kuvittelet, että kuka tahansa tavis osaisi tutkia tuollaisia asioita ilman tiedeemiehen koulutustaEt siis ole käynyt kymmenien kilometrien korkeudessa tutkimassa, onko siellä kupu, joka aiheuttaa sateenkaari, eipä yllättänyt. Ja sitten vaan luotat maksetun ”asiantuntijan” sanaan kuin lammas. Lapsellista ja typerää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä, lentäessä pilvien päällä voi nähdä hyvällä tuurilla täyden sateenympyrän; itse olen tuollaisen kerran nähnyt. Konehan ei taatusti lentänyt (uiskennellut) sen kuvun ulkopuolella.Ei kai se kaaren ja auringon korkeus sitä kulmaa mihinkään muuta.
Ei tässä mistään kupu-heijastuksesta ollutkaan kyse. Teidän ei ole aina pakko vastata jokaiselle kuin flättärille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä, lentäessä pilvien päällä voi nähdä hyvällä tuurilla täyden sateenympyrän; itse olen tuollaisen kerran nähnyt. Konehan ei taatusti lentänyt (uiskennellut) sen kuvun ulkopuolella.Muuten hyvä juttu mutta sisälsi yhden virheen: sateenkaaret vähän ennen Auringon nousua tai laskua ovat korkeimmillaan, kun taas Aurinko on korkeammalla, näkyy sateenkaari matalana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole käynyt kymmenien kilometrien korkeudessa tutkimassa, onko siellä kupu, joka aiheuttaa sateenkaari, eipä yllättänyt. Ja sitten vaan luotat maksetun ”asiantuntijan” sanaan kuin lammas. Lapsellista ja typerää. :D
Miksi minun pitäisi käydä kymmenien kilometrien korkeudessa koska sateenkaari on ilmiö jonka ihmiset yleensä havainnoivat ihan täältä maanpinnalta.
Mikä on "maksettu asiantuntija"? Yleensä asiantuntijat saavat palkkaa esim yliopistolta, mutta he saavat sen palkan siitä että tutkivat asioita, eivät siitä että julkaisevat asioita jotka eivät pidä paikkaansa! Olet kuten itseäsi luonnehdit, lapsellinen ja typerä.
ps. Ei minun tarvitse mennä tutkimaan kymmenien kilometrien korkeuteen, onko siellä mitään merkillistä kupua, koska KUKAAN ei ole tuollaista ihme kupua havainnut, eikä siitä ole yhdenkään täysipäisen todistusta, tiedä, ettei sitä ole olemassakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi käydä kymmenien kilometrien korkeudessa koska sateenkaari on ilmiö jonka ihmiset yleensä havainnoivat ihan täältä maanpinnalta.
Mikä on "maksettu asiantuntija"? Yleensä asiantuntijat saavat palkkaa esim yliopistolta, mutta he saavat sen palkan siitä että tutkivat asioita, eivät siitä että julkaisevat asioita jotka eivät pidä paikkaansa! Olet kuten itseäsi luonnehdit, lapsellinen ja typerä.
ps. Ei minun tarvitse mennä tutkimaan kymmenien kilometrien korkeuteen, onko siellä mitään merkillistä kupua, koska KUKAAN ei ole tuollaista ihme kupua havainnut, eikä siitä ole yhdenkään täysipäisen todistusta, tiedä, ettei sitä ole olemassakaan.Eipä sinun tarvitse koskaan tutkia ja analysoida mitään itse joo, kun annat valtahegemonian hyväksymien "asiantuntijoiden" ajatella puolestasi. Lapselliset ja typerät aivopestyt lampaat on juuri tuollaisia. :D
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinun tarvitse koskaan tutkia ja analysoida mitään itse joo, kun annat valtahegemonian hyväksymien "asiantuntijoiden" ajatella puolestasi. Lapselliset ja typerät aivopestyt lampaat on juuri tuollaisia. :D
Enempää kommentoimatta kysyn: mikä on oma koulutuksesi taso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinun tarvitse koskaan tutkia ja analysoida mitään itse joo, kun annat valtahegemonian hyväksymien "asiantuntijoiden" ajatella puolestasi. Lapselliset ja typerät aivopestyt lampaat on juuri tuollaisia. :D
Olet väärässä, lapselliset ja typerät lampaat ovat juurikin SINUNLAISIASI jotka uskovat kaiken mitä jotkut tietämättömät salaliittoteoreetikot typeryyksisään suustaan päästävät.
Mitä ovat valtahegemonian hyväksymät "asiantuntijat? Ne ovat juuri niitä joite teidän foliohattujen on mahdotonta ymmärtää, annatte noitten valehtelevien salaliittohörhöjen ajatella puolestanne, koska te ette osaa tutkija ettekä analysoida mitään, ettehän te edes osaa ajatella mitään omalla päällänne.
Asiantuntijan tuntee siitä, että hän tietää asiasta josta puhuu, eikä papukaijana räksytä jotain salaliittohörhöjen valheita.
ps. Kupua ei ole kukaan nähnyt eikä kuvannut vai mitä lapsellinen ja typerä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat nämä: tutkit ja mietit itse tai uskot siihen mitä muut kertovat. Mistä tiedät että ne lättämaa-asiantuntijat ovat oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä juttu mutta sisälsi yhden virheen: sateenkaaret vähän ennen Auringon nousua tai laskua ovat korkeimmillaan, kun taas Aurinko on korkeammalla, näkyy sateenkaari matalana.
Kerro lisää?
The elevation of the sun is a crucial factor in determining the visibility and appearance of rainbows. During sunrise or sunset, when the sun is near the horizon, low rainbows are more likely to be observed. As the sun rises higher in the sky, the antisolar point descends, causing the rainbow to shift downwards. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä, lapselliset ja typerät lampaat ovat juurikin SINUNLAISIASI jotka uskovat kaiken mitä jotkut tietämättömät salaliittoteoreetikot typeryyksisään suustaan päästävät.
Mitä ovat valtahegemonian hyväksymät "asiantuntijat? Ne ovat juuri niitä joite teidän foliohattujen on mahdotonta ymmärtää, annatte noitten valehtelevien salaliittohörhöjen ajatella puolestanne, koska te ette osaa tutkija ettekä analysoida mitään, ettehän te edes osaa ajatella mitään omalla päällänne.
Asiantuntijan tuntee siitä, että hän tietää asiasta josta puhuu, eikä papukaijana räksytä jotain salaliittohörhöjen valheita.
ps. Kupua ei ole kukaan nähnyt eikä kuvannut vai mitä lapsellinen ja typerä?Lapsellinen ja typerä purkaus, hillitse tunteitasi ja hyväksy, että ihmisillä on eriäviä mielipiteitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen ja typerä purkaus, hillitse tunteitasi ja hyväksy, että ihmisillä on eriäviä mielipiteitä. :)
Mielipiteet voivat olla oikeita tai vääriä, esim. litteä maa ja sitä kattava kupu ovat niitä vääriä mielipiteitä koska kukaan ei ole pystynyt todistamaan niitä, ainoastaan maapallo ja aurinkokunta on aukottomasti todistettu.
Sinun purkauksesi oli lapsellinen ja typerä, hillitse tunteitasi ja ala tavoistasi poiketen ajattelemaan omalla päälläsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää?
The elevation of the sun is a crucial factor in determining the visibility and appearance of rainbows. During sunrise or sunset, when the sun is near the horizon, low rainbows are more likely to be observed. As the sun rises higher in the sky, the antisolar point descends, causing the rainbow to shift downwards.Mitä lisää halusit tietää? Netti on täynnä tietoa miksi minun pitäisi sinulle jotain kertoa?
- Anonyymi
Markku.Lahtinen kirjoitti:
Koulutukseni taso on korkea, hyvin korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteet voivat olla oikeita tai vääriä, esim. litteä maa ja sitä kattava kupu ovat niitä vääriä mielipiteitä koska kukaan ei ole pystynyt todistamaan niitä, ainoastaan maapallo ja aurinkokunta on aukottomasti todistettu.
Sinun purkauksesi oli lapsellinen ja typerä, hillitse tunteitasi ja ala tavoistasi poiketen ajattelemaan omalla päälläsi.Nyt oli jo vähän asiallisempi kommentti, mutta parantamisen varaa on vielä. Nyt vaikutat vähän "suvaitsevaiselta" punavihreältä, joka ei siedä mitään vastakkaisia mielipiteitä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli jo vähän asiallisempi kommentti, mutta parantamisen varaa on vielä. Nyt vaikutat vähän "suvaitsevaiselta" punavihreältä, joka ei siedä mitään vastakkaisia mielipiteitä. :)
Mikähän Sinä, epäasiallisten kommenttien mestari olet toisia arvostelemaan, siedän ihan varmasti erilaisia mielipiteitä asioista, joista voi olla montaa mieltä.
Törkeitä valheita en siedä, esim valetta litteästä maasta jota peittää kupu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän Sinä, epäasiallisten kommenttien mestari olet toisia arvostelemaan, siedän ihan varmasti erilaisia mielipiteitä asioista, joista voi olla montaa mieltä.
Törkeitä valheita en siedä, esim valetta litteästä maasta jota peittää kupu.Pallomaa on valheista suurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallomaa on valheista suurin.
Perustele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallomaa on valheista suurin.
Viimein yönä aurinko taas laski näkymättömiin. Lättämaateoria kmoutuu joka päivä. Mutta seuraillaan nyt, jospa se Aurinko tänään pienenisi taivaalla ja jäisi ensi yöksi tuikkimaan pikku tähtenä.
Anonyymi kirjoitti:
Koulutukseni taso on korkea, hyvin korkea.
Mikäli on edes jonkinlainen ymmärrys fysiikasta ja yleensä tähtitieteestä kontra kosmologiasta, niin ei kupujuttuja kirjoittele.
Tosin koulutuksia on korkeita ja matalia, ne eivät aina kerro koko totuutta, jos dissonanssi katoaa.- Anonyymi
Markku.Lahtinen kirjoitti:
Tiedediktatuurin puolesta! Kenenkaan paitsi kkoulutettujen ei pidä sanoa missään mitän..
Eikö ihmiset saa sanoa asiaansa? Tää on teoria-palsta ja sen piti olla demokratiaa että saa sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedediktatuurin puolesta! Kenenkaan paitsi kkoulutettujen ei pidä sanoa missään mitän..
Eikö ihmiset saa sanoa asiaansa? Tää on teoria-palsta ja sen piti olla demokratiaa että saa sanoa.Tietenkin demokraattisessa maassa saa sanoa mitä vain, ei sitten vain pidä ihmetellä jos joutuu herjauksien ja solvauksien kohteeksi jos kirjoittaa jotain täysin typerää. Ihmiset saavat Onko paska perseessä ja tekisi vain sanoa asiansa, mutta entäs jos mitään asiaa ei ole, vain typeryttä ja luuloa?
Tässä näitä hengentuotteita joita Sinä puolustat:
"Onko paska perseessä ja tekisi vaan mieli ottaa se paska käteen ja heittää pois?"
Tämä hengentuote löytyy tästä ketjusta ylempää. Tuonkaltaisia juttuja lisää, eiks je?
Demokratiaan kuuluu myös, että pahimpiin typeryyksiin ja valheisiin saa sanoa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin demokraattisessa maassa saa sanoa mitä vain, ei sitten vain pidä ihmetellä jos joutuu herjauksien ja solvauksien kohteeksi jos kirjoittaa jotain täysin typerää. Ihmiset saavat Onko paska perseessä ja tekisi vain sanoa asiansa, mutta entäs jos mitään asiaa ei ole, vain typeryttä ja luuloa?
"Onko paska perseessä ja tekisi vaan mieli ottaa se paska käteen ja heittää pois?"
Tämä hengentuote löytyy tästä ketjusta ylempää. Tuonkaltaisia juttuja lisää, eiks je?
Demokratiaan kuuluu myös, että pahimpiin typeryyksiin ja valheisiin saa sanoa vastaan.Anteeksi, oikoluku ei oiken toiminut, saanette kuitenkin selkoa asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin demokraattisessa maassa saa sanoa mitä vain, ei sitten vain pidä ihmetellä jos joutuu herjauksien ja solvauksien kohteeksi jos kirjoittaa jotain täysin typerää. Ihmiset saavat Onko paska perseessä ja tekisi vain sanoa asiansa, mutta entäs jos mitään asiaa ei ole, vain typeryttä ja luuloa?
Demokratiaan kuuluu myös, että pahimpiin typeryyksiin ja valheisiin saa sanoa vastaan.Se koulutus-kortti nyt on aina niin vanhanaikainen etta kysymys on kuuluuko se oikeasti edes mihinkään teoria-palstalle. Mutta voidaan siitäkin instituutiosta puhua jos tarve on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entäs kun niitä voi havaita 42 astetta ja risat myös auringon puolelta. Myös muilla kulmilla mutta ei sekä edestä että takaa. Ja "pääsateenkaari" vaatii sen 42 astetta aurinko takana. Ja eiköhän tässä siitä puhuttu.
Ja joo on varmaan sattumaa kaikki luvut ja kaikki kun harmaa-karhu sen kerran kertoo.Niin, yksi presidenttiehdokas murhattiin 42-vuotiaana, ja sekö sitten todistaa jotain? Hänen isoveljensä ammuttiin 46-vuotiaana, Salvador Allende 65-vuotiaana. Keksikää nyt niistäkin luvuista jokin salaliittoteoria. Kiinnostui sitte nyt sellaisista salaliittoteorioita joissa on jotain järkeä. Esim. siitä että ammuttiinko Trumpia oikeasti viime vuonna? Pelissä oli paljon. Hänen korvansa parani täydellisesti alta aikayksikön, ja muuten pitkävihaisena ja pikkusieluisena nillittäjänä tunnettu äijä näyttää unohtaneen koko jutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, yksi presidenttiehdokas murhattiin 42-vuotiaana, ja sekö sitten todistaa jotain? Hänen isoveljensä ammuttiin 46-vuotiaana, Salvador Allende 65-vuotiaana. Keksikää nyt niistäkin luvuista jokin salaliittoteoria. Kiinnostui sitte nyt sellaisista salaliittoteorioita joissa on jotain järkeä. Esim. siitä että ammuttiinko Trumpia oikeasti viime vuonna? Pelissä oli paljon. Hänen korvansa parani täydellisesti alta aikayksikön, ja muuten pitkävihaisena ja pikkusieluisena nillittäjänä tunnettu äijä näyttää unohtaneen koko jutun.
Laitetaan laitetaan lisää 42:sta.. Toiset sentään tuo tänne jotain mutta että se on myös heidän vastuulla jos ja kun porukka ei sitten tiedä mistä puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele?
Merten pinnat ei havaintojen ja mittausten perusteella kaarru, joten Maa ei voi olla pallo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtoehdot ovat nämä: tutkit ja mietit itse tai uskot siihen mitä muut kertovat. Mistä tiedät että ne lättämaa-asiantuntijat ovat oikeassa?
Mistä tiedät että lättämaatutkijat on oikeassa?
Sen ymmärtämiseksi tulee ajatella omin aivoin ja on oltava myös hyvä keskittymiskyky?, muuten lähtee lapasesta ja taantuu äkkiä takaisin virallisen väitteen kahleisiin.
Epsteinin Saarella on sänkyjen pöytälampuissa litteän maan kartan koristeet, niin älkää kysykö miten vaan kysykää miksi..!!!
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että lättämaatutkijat on oikeassa?
Sen ymmärtämiseksi tulee ajatella omin aivoin ja on oltava myös hyvä keskittymiskyky?, muuten lähtee lapasesta ja taantuu äkkiä takaisin virallisen väitteen kahleisiin.
Epsteinin Saarella on sänkyjen pöytälampuissa litteän maan kartan koristeet, niin älkää kysykö miten vaan kysykää miksi..!!!
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕ETUSIVU UUSIKSI.
Säkin olet siellä saarella ollut asiakkaana, vai olitko uhrina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merten pinnat ei havaintojen ja mittausten perusteella kaarru, joten Maa ei voi olla pallo.
Älä viitti, kyllä ne meren pinnat ovat niin moneen kertaan havaittu kaartuviksi.
Maa on todistettu palloksi jo vuosituhansia sitten, littamaasta ei ole ensimmäistäkään pitävää todistetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, kyllä ne meren pinnat ovat niin moneen kertaan havaittu kaartuviksi.
Maa on todistettu palloksi jo vuosituhansia sitten, littamaasta ei ole ensimmäistäkään pitävää todistetta.Ei ole havaittu. Monet luulee, että on, koska laivat katoaa muka "horisontin" taakse. Kyse siinä on optisesta harhasta, horisontti on optinen ilmiö. Kohteita saa toistettavasti näkyviin "horisontin takaa" zoomaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole havaittu. Monet luulee, että on, koska laivat katoaa muka "horisontin" taakse. Kyse siinä on optisesta harhasta, horisontti on optinen ilmiö. Kohteita saa toistettavasti näkyviin "horisontin takaa" zoomaamalla.
Paitsi että ei saa. Yhtään kuva- tai videotodistetta tästä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että ei saa. Yhtään kuva- tai videotodistetta tästä ei ole.
Valehtelet, esim. Youtubessa on ollut tuhansia videoita joissa tuodaan kohteita näkyviin zoomaamalla. Nykyään niitä on vaikeampi löytää haulla, koska Flat Earth videoita alettiin systemaattiseesti hautaamaan YouTuben suuressa puhdistuksessa Trumpin ekan kauden aikana. Flat Earth mainittiin erikseen YouTuben julkilausumassa ”vaarallisesta disinformaatiosta”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet, esim. Youtubessa on ollut tuhansia videoita joissa tuodaan kohteita näkyviin zoomaamalla. Nykyään niitä on vaikeampi löytää haulla, koska Flat Earth videoita alettiin systemaattiseesti hautaamaan YouTuben suuressa puhdistuksessa Trumpin ekan kauden aikana. Flat Earth mainittiin erikseen YouTuben julkilausumassa ”vaarallisesta disinformaatiosta”.
Kunhan höpötät omiasi, millään zoomilla ei saa taivaanrannan taakse painunutta kohdetta esiin! Valehtelet ihan ite!
Vai että ihan tuhansia kohteita? Kyllä se nykyiaikainen kuvankäsittely on helppoa, mitä tahansa valhetta voi yrittää todistaa kuvankäsittelyllä?
ps. tuosta You Tuben suuresta puhdistuksesta ei ole muuta kuin teidän salaliittolaisten todistamattomia väitteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tainnut muutaman nähdä. Taivaanrannassa on silmin etäisesti näkynyt joku piste ja siitä on sitten saatu isompi kohiseva kuva. Se muka sitten todistaa jotain.
- Anonyymi
Tuo 42 astetta selitettynä TIETEELLÄ.
https://inlightofnature.com/how-rainbows-form/ - Anonyymi
Eli Viki on tämänkin takana. Hänellä on niin heikko yleissivistys, etten yhtään ihmettele hänen häpeävän jo omia juttujaan.
Mutta näin asia menee kun on henkisesti jäänyt noin 4 vuotiaan tasolle.- Anonyymi
Ja sie oot koulut käynynnä ..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sie oot koulut käynynnä ..?
Kyllä olen DI. Mutta aloituksen kaltainen juttu ei vaadi edes sellaista.
Olen korjaillut ihan tarpeeksi Vikin aivopieruja, jotta minulla on varaa huomauttaa asiasta. Ne eivät vaadi mitään jopa alakoulua ihmeellisempää sivistystä.
- Anonyymi
Tosta "kohteita saa esiin zoomaamalla".
Oliskos sitä videota missä Suokista zoomataan Tallinnan satamassa parkissa oleva laiva?
Miksei?- Anonyymi
Kommenttejanne odotellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttejanne odotellen.
Haloo haloo.
Onko valoo siellä laivan kannella Tallinnassa jonka saisi kuvattua Suokista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022