.....kun kaikki muut autot ovat äänettömiä sähköautoja.
Nolottaa ja hävettää.
Minua niin nolottaa ajaa täällä Espoossa liikennevaloissa muiden rinnalle pörisevällä autollani....
11
116
Vastaukset
- Anonyymi
Saathan tuota sinäkin sähköauton jo aika edullisesti.
- Anonyymi
Minuakin nolottaa puolestasi.
- Anonyymi
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP - Anonyymi
Laita ämpäri päähäsi
nolottaa vielä enemmän.
Vain kommareita nolottaa
terveillä ihmisillä ei nolota KOSKAAN . - Anonyymi
Kyllä niissä halvalla tehdyissä kipoissa on sisällä taatusti yhtä meluisaa tai jopa meluisampaa kuin sinun premiumautossasi.
- Anonyymi
Ei ikivanhassa Tojossa olekaan start&stop toimintoa.
- Anonyymi
Paina vaan reilusti kaasua liikennevaloissa.
- Anonyymi
Minä taas aina masennun, kun näen valkoisen Teslan, ja piristyn, kun kuulen terveen dieselkoneen äänen. Hidastetöyssyissä näkyy Tesla-kuskeja ahdistavan melkoisesti. Katsokaas joskus Konna ja Koukku -leffoja - siihen aikaan autoissa oli paitsi aidot puskurit myös kunnon jousitus - sähköautohan hajoaisi ensimmäiseen töyssyyn. Pyörien ripustukset pettää ja se on siinä.
- Anonyymi
Menneisyydessä eläjä.
- Anonyymi
Henkilöautodieseleistä pitäisi päästä eroon. Tappavat pakokaasuillaan ihmisiä sydänkohtauksiin yms.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa ajaa sitten muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683