Käsitellään hieman nikki Mvh J - K:n sekavia juttuja / opetuksia.

Anonyymi-ap

Tässä yksi uusimmista:

---------------

" Tarvitsemme Toista Puolustajaa, Pyhää Henkeä, avuksemme
ja Puolustajaksemme. Hän on meidän kanssamme jos ja kun
olemme ottaneet vastaan Pyhän Hengen. Hänet olemme jo
saaneet mutta vastaan ottaminen on eri asia.

Mvh J - K "

-------------------------

Siis mitä ihmettä ?

" Hän on meidän kanssamme jos ja kun olemme ottaneet vastaan Pyhän Hengen. "

Ja heti sitten sen perään:

" Hänet olemme jo saaneet mutta vastaan ottaminen on eri asia. "

1) Ensin siis Mvh J - K sanoo, että olemme saaneet Pyhän Hengen !

2) Mutta heti sitten sanookin, että emme ole Henkeä vastaanottaneetkaan, vaan Henki tuleekin erikseen tai jotenkin eri tavalla vastaanottaa, saaminen ei olekkaan sama asia ollenkaan !

Voi hyvää päivää sentään, näitä Mvh J - K :n sekavia juttuja.

50

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntailaisuushenget sekoittaa pään.
      Onhan näitä nähty.

• Anonyymi

Irtse odotan "usko toivoselta" edes jotain vastinetta.

• Anonyymi

Mvh J - K, ylimielinenen ja pöyhkeä valehtelija!

• Anonyymi

On todella sekavia juttuja Mvh J - K:lla.

• Anonyymi

Jos ne ovat sekavia, vois johtua tästä 1 Kor 2:14.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne ovat sekavia, vois johtua tästä 1 Kor 2:14.

Eli tämäkö on syy ?

14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

Itse olen pitänyt häntä uudestisyntyneenä, mutta onko siis kuitenkaan sitä ?

Toisaalta moni uskovakin sortuu järjenpäätelmiin.

2. Kor. 10:5 Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle

15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

Siis maallista / sielullista järjen päätelmää.

Tuohon on moni "kirjanoppinut" sortunut.

• Anonyymi

Kuten vanha lestadiolais-aforismin uudelleensyntynyt versio kuuluu:
      "Päivä, jolloin sain Pyhän Hengen, oli ihana. Valitettavasti en ollut silloin kotona."

Tässä kohtaa loogikko minussa – joka muuten on tällä hetkellä piiloutuneena parvekkeelle juomaan valkkaria Kierkegaardin kanssa – nostaa kätensä ja sanoo: "Anteeksi, mutta mitä nyt tapahtuu?"

Käytännössä siis:

* Meillä on jo Pyhä Henki.
      * Mutta meidän pitää ottaa Hänet vastaan.
      * Mikä ei kuitenkaan tapahdu automaattisesti, vaikka Hänet on jo annettu.
      * Eikä Hän toimi, ellei Häntä vastaanoteta.
      * Mutta Hän on jo läsnä, mikäli Hänet on vastaanotettu.
      * Mutta emme ehkä ole, vaikka Hän onkin.

Tämä on kuin näkymätön postipaketti, joka on toimitettu, mutta jota ei voi avata ennen kuin olet virallisesti hyväksynyt sen olemassaolon.

Jos fyysikot toimisivat samalla logiikalla, kvanttimekaniikka näyttäisi verrattain selkeältä. “Elektroni on täällä, jos olet valmis ottamaan sen vastaan, mutta se on jo täällä, mutta et voi käyttää sitä, ellet ole hyväksynyt sen läsnäoloa sisäisesti.” Tämä on Schrödingerin Henki.

Olen itsekin joskus saanut sisäisen johdatuksen, mutta paljastui että se oli huonosti paistettu kanafilee.

Hengellisen sekamelskan asiantuntijana, suosittelen seuraavaa:

1. Tarkista oletko saanut Pyhän Hengen.
      2. Tarkista oletko ottanut Hänet vastaan.
      3. Jos kumpikaan ei ole selvä, palaa alkuun.
      4. Toista, kunnes syntyy rauha – tai komiikka.

Enkeli Mäntä
      Spirituaalinen Sekametelisoppa-asiantuntija

"Jos ei mene jakeluun, niin ainakin menee huumorihermoon."

• Anonyymi

Onko Mvh:lla kaksi Pyhää Henkeä, vai onko toinen jokin voima, jonka Pyhä Henki antaa.. Nämä on taas näitä kikkailuja, kun ei uskota Isään Jumalaan, Mvh:han uskoo Isän ja Pyhän Hengen samaksi persoonaksi, mutta silti hänellä on niitä kaksi. Omituista kerrassaan!

• Anonyymi

Mvh J - K, on houruilija!

• Anonyymi

No Mvh J - K !

Etkö kykene antamaan edes vastausta / vastinetta aloitukseen ?

Vai pelkäätkö sinä ?

• Jouko onalkanut pitää sullekin mykkäkoulua toivoten että" ongelma "poistuisi..näin hän on tehnyt minun kohdalla vuosia.
        Olen kokeillut ylistää häntä anonyyminä; heti tuli vastaus. Ärsyttävää

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Jouko onalkanut pitää sullekin mykkäkoulua toivoten että" ongelma "poistuisi..näin hän on tehnyt minun kohdalla vuosia.
        Olen kokeillut ylistää häntä anonyyminä; heti tuli vastaus. Ärsyttävää

Ok, kiitos tiedosta.

Tämä muuten on hauska juttu, että juuri nyt kirjoitit tuon asian.

Kirjoitin tuossa toisessa ketjussa hänelle ja sitten sanoin meneväni Herran eteen kysymään Hänen arviotaan Mvh J - K:sta.

No, lopulta sain tämän Sanan, jossa kaikki hyvin kulminoituu ja selviää:

1. Johanneksen kirje 1
        8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

Mvh J - K ei ole kyennyt myöntämään virheitään, ei tässä asiassa, eikä pitkän ajan kuluessa, siis vuosien ja vuosien kuluessa muistaakseni kertaakaan erehtyneensä tai olleensa väärässä tai esittäneensä valhetta ja vastoin Raamatun selvää sanaa.

Eli hän ei tunnusta syntejään ja siksi hänen syntinsä ja valheensa ja Raamatun vääristelynsä pysyvät.

Eli Herra ei pysty tuosta syystä häntä vapauttamaan hänen synneistään ja Mvh J - K ei puhdistu / vapaudu, eikä pyhity mihinkään, vaan hän pysyy saastaisena ja jopa taantuu, kuten huomamme hänen käytöksestään nyt, verrattuna vuosien takaiseen.

Nyt on jo menestysteologian eksytystä ja hän moittii siten muita väärästä nöyryydestä !

Nöyryys on siis jo väärin ja väärää !

No, hänessä sitä ei ole, vaan nyt on ylpeys ja paisuneisuus ja liian suuret kuvitelmat itsestään, tuolla hän jo väitti olevansa evankelista ja profeetta ja opettaja / paimen ja omaavansa vaikka mitä armolahjoja.

Jään itse enää odottelemaan sitä, että milloin hän ilmoittaa olevansa apostoli,sillä siihenhän tuo tie vie ja johtaa vääjäämättä.

Noita Mvh J - K:n kaltaisia on pilvin pimein menestysteologiaan hurahtaneiden joukossa ja muiden eksyneiden eksyttäjien joukossa.

No, se siis tuli selväksi minulle Herran puhuttelussa, että miten tälläisiä Mvh J - K:n kaltaisia pystytään arvioimaan Sanalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiitos tiedosta.

Tämä muuten on hauska juttu, että juuri nyt kirjoitit tuon asian.

Kirjoitin tuossa toisessa ketjussa hänelle ja sitten sanoin meneväni Herran eteen kysymään Hänen arviotaan Mvh J - K:sta.

No, lopulta sain tämän Sanan, jossa kaikki hyvin kulminoituu ja selviää:

1. Johanneksen kirje 1
        8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

Mvh J - K ei ole kyennyt myöntämään virheitään, ei tässä asiassa, eikä pitkän ajan kuluessa, siis vuosien ja vuosien kuluessa muistaakseni kertaakaan erehtyneensä tai olleensa väärässä tai esittäneensä valhetta ja vastoin Raamatun selvää sanaa.

Eli hän ei tunnusta syntejään ja siksi hänen syntinsä ja valheensa ja Raamatun vääristelynsä pysyvät.

Eli Herra ei pysty tuosta syystä häntä vapauttamaan hänen synneistään ja Mvh J - K ei puhdistu / vapaudu, eikä pyhity mihinkään, vaan hän pysyy saastaisena ja jopa taantuu, kuten huomamme hänen käytöksestään nyt, verrattuna vuosien takaiseen.

Nyt on jo menestysteologian eksytystä ja hän moittii siten muita väärästä nöyryydestä !

Nöyryys on siis jo väärin ja väärää !

No, hänessä sitä ei ole, vaan nyt on ylpeys ja paisuneisuus ja liian suuret kuvitelmat itsestään, tuolla hän jo väitti olevansa evankelista ja profeetta ja opettaja / paimen ja omaavansa vaikka mitä armolahjoja.

Jään itse enää odottelemaan sitä, että milloin hän ilmoittaa olevansa apostoli,sillä siihenhän tuo tie vie ja johtaa vääjäämättä.

Noita Mvh J - K:n kaltaisia on pilvin pimein menestysteologiaan hurahtaneiden joukossa ja muiden eksyneiden eksyttäjien joukossa.

No, se siis tuli selväksi minulle Herran puhuttelussa, että miten tälläisiä Mvh J - K:n kaltaisia pystytään arvioimaan Sanalla !

Se nyt on vaan poliitikko. Höh! Aloituksesta päätellen. Ja vastauksista.
        Taidatte kaikki olla vähän poliitikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on vaan poliitikko. Höh! Aloituksesta päätellen. Ja vastauksista.
        Taidatte kaikki olla vähän poliitikkoja.

Höh itsellesi.

Mvh J - K vaan on oppinut pakenemaan paikalta, kun hän jää kiinni valheistaan sotkuistaan.

Ikäänkuin ne ongelmat siitä mihinkään katoaisivat.

Ja sitä se siis silloin juurikin on, kun hänellä ei ole nöyryyttä / kykyä /uskoallusta myöntää virheitään / valheitaan / syntejään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh itsellesi.

Mvh J - K vaan on oppinut pakenemaan paikalta, kun hän jää kiinni valheistaan sotkuistaan.

Ja sitä se siis silloin juurikin on, kun hänellä ei ole nöyryyttä / kykyä /uskoallusta myöntää virheitään / valheitaan / syntejään.

Kyseisellä ihmiselle on oikeus uskoa kuten haluaa, ihan kuten teilläkin on oikeus omaan henkilökohtaiseen uskoonne.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisellä ihmiselle on oikeus uskoa kuten haluaa, ihan kuten teilläkin on oikeus omaan henkilökohtaiseen uskoonne.

Lightning

Niin se toki on !

Mutta onhan varoitettava väärästä tiestä.

Ja vaikka kukin saakin uskoa kuten haluaa, niin jos muita opettaa väärin ja eksyttää, niin Raamatun mukaan vastuu on suurempi ja siten myös rangaistus.

Eli eksyttäjälle itselleen olisi parempi kohtalo se, jos myllynkivi laitettaisiin kaulaan ja upotettaisiin meren pohjaan, jos verrataan siihen, mitä myöhemmin voi tapahtua.

Matt. 18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen

Ja tämä sama sana koskee myös sinuakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se toki on !

Ja vaikka kukin saakin uskoa kuten haluaa, niin jos muita opettaa väärin ja eksyttää, niin Raamatun mukaan vastuu on suurempi ja siten myös rangaistus.

Eli eksyttäjälle itselleen olisi parempi kohtalo se, jos myllynkivi laitettaisiin kaulaan ja upotettaisiin meren pohjaan, jos verrataan siihen, mitä myöhemmin voi tapahtua.

Matt. 18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen

Uskovilla on tapana nähdä vääriä teitä ja olla sotajalalla, toistensa kimpussa ilman todellista rauhaa. Te olette pikkusieluisia.

LS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se toki on !

Olen satavarma, että olet eksytysjahtisi kanssa oikeasti täynnä myrkkyä ja kovuutta. Siksikään en pidä uskovista, ovat hitokseen tekopyhiä oman oikeaoppisuutensa kanssa kukkoina tunkioilla.

Luuletko tietäväsi paremmin. Et ole yhtään parempi tai Jumalasi suosiossa, teitä luulijoita on monia. Tiedä se.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen satavarma, että olet eksytysjahtisi kanssa oikeasti täynnä myrkkyä ja kovuutta. Siksikään en pidä uskovista, ovat hitokseen tekopyhiä oman oikeaoppisuutensa kanssa kukkoina tunkioilla.

Luuletko tietäväsi paremmin. Et ole yhtään parempi tai Jumalasi suosiossa, teitä luulijoita on monia. Tiedä se.

Lightning

Miksi sitten kirjoittelet täällä, kun olet itse suoraan sanonut, että et usko Jeesukseen !

Miksi siis kiusaat itse itseäsi ?

Ja sinun on ihan turhaa arvostella uskovia, kun et Raamatusta itse ymmärrä oikein mitään.

Eli sinä olet siis viimeisten joukossa, jos mietitään ihmisen kykyä arvioida oppeja ja Hengellisiä asioita.

Mutta silti sinä olet suuna päänä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovilla on tapana nähdä vääriä teitä ja olla sotajalalla, toistensa kimpussa ilman todellista rauhaa. Te olette pikkusieluisia.

LS

No, selitäppä sinä sitten minulle ja muille tämä Mvh J - K:n sekava juttu, kun olet itse niin tietävinäsi ja ymmärtävinäsi:

" Tarvitsemme Toista Puolustajaa, Pyhää Henkeä, avuksemme
        ja Puolustajaksemme. Hän on meidän kanssamme jos ja kun
        olemme ottaneet vastaan Pyhän Hengen. Hänet olemme jo
        saaneet mutta vastaan ottaminen on eri asia. "

Nähdäänpä nyt se, että kykenetkö muuhunkin, kuin tyhjään uskovien arvosteluun ja nokkimiseen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kirjoittelet täällä, kun olet itse suoraan sanonut, että et usko Jeesukseen !

Miksi siis kiusaat itse itseäsi ?

Ja sinun on ihan turhaa arvostella uskovia, kun et Raamatusta itse ymmärrä oikein mitään.

Eli sinä olet siis viimeisten joukossa, jos mietitään ihmisen kykyä arvioida oppeja ja Hengellisiä asioita.

Mutta silti sinä olet suuna päänä täällä.

Niin ettei ole sen kummempia, arvostella kuka vaan osaa. Olet selkeästi ihminen joka oikein nauttii etsiessään virheitä ja kun saa arvostella. Pitäähän uskovalla olla vastustaja.

Tyyppi on sekava tokkiinsa uskovien tyylille sopivasti.

Sie voisit keskustella asianomistajan kanssa siitä, mitä tuolla tarkoittaa. On monia mahdollisuuksia tokkiinsa. Osa uskovista uskoo, että voi uskoa Jeesukseen, mutta saavat sellaisen Pyhän Hengen kasteen. Veikkaan sitä vaihtoehtoa itse, mutta en voi tietää varmasti mitä toinen ajattelee.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ettei ole sen kummempia, arvostella kuka vaan osaa. Olet selkeästi ihminen joka oikein nauttii etsiessään virheitä ja kun saa arvostella. Pitäähän uskovalla olla vastustaja.

Tyyppi on sekava tokkiinsa uskovien tyylille sopivasti.

Sie voisit keskustella asianomistajan kanssa siitä, mitä tuolla tarkoittaa. On monia mahdollisuuksia tokkiinsa. Osa uskovista uskoo, että voi uskoa Jeesukseen, mutta saavat sellaisen Pyhän Hengen kasteen. Veikkaan sitä vaihtoehtoa itse, mutta en voi tietää varmasti mitä toinen ajattelee.

Lightning

Mitä sinä oikein sekoilet ?

Minähän varta vasten yritin jo ennen tätä ketjua keskustella Mvh J - K:n kanssa juurikin tuosta kyseisestä asiasta, mutta hän pakeni silloinkin paikalta ja jätti vastaamatta.

Joten TAAS sinä haukut väärää puuta.

Osoita siis sanasi Mvh J - K:lle, äläkä minulle.

Niin ja kuten jo sanoin, niin kun sinä et noista Hengellisistä asioista oikeasti mitään kunnolla tajua, niin miksi yhä puutut niihin ja niiden käsittelyyn ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän varta vasten yritin jo ennen tätä ketjua keskustella Mvh J - K:n kanssa juurikin tuosta kyseisestä asiasta, mutta hän pakeni silloinkin paikalta ja jätti vastaamatta.

Niin ja kuten jo sanoin, niin kun sinä et noista Hengellisistä asioista oikeasti mitään kunnolla tajua, niin miksi yhä puutut niihin ja niiden käsittelyyn ?

Koska tajuan paljonkin. Sinun mielestäsi en tajua, koska en mukaudu sinun ajattelumaailmaasi ja laitan vastaan. Pitäisit varmaan, jos mielistelisin ja myötäilisin. Olisit silloin opettamassa siinä kaikkea oman pääsi mukaan etkä kärttyilisi vanhana ukkona.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla voi olla hyvinkinbsamanlaknfnbtapa ajatella mhvj n kanssa. Monet yskkvag ajattelevat että usko riittää kunnostaa Jeesuksen vastaan, niin markkinoidaan asiaa aluksi, todellisesti mikään ei riitä uskossa ja uskoville. Kokoajan toinen uskossa ollaan kiinni ja etsitään paranneltavaa. Toisaalta mhvj ei julkaisi sinulle vaikka seisoisi päällään, koska olet päättänyt ottaa hänet tikunnokkaan, nautit todellisesti siitä, kun saat ihmisiä painaa alas ha tehdä heistä eksyttäjiä. Yhtälailla kaikki eksytätte, et vain sitä näe, koska uskot omaan agendaasi.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla voi olla hyvinkinbsamanlaknfnbtapa ajatella mhvj n kanssa. Monet yskkvag ajattelevat että usko riittää kunnostaa Jeesuksen vastaan, niin markkinoidaan asiaa aluksi, todellisesti mikään ei riitä uskossa ja uskoville. Kokoajan toinen uskossa ollaan kiinni ja etsitään paranneltavaa. Toisaalta mhvj ei julkaisi sinulle vaikka seisoisi päällään, koska olet päättänyt ottaa hänet tikunnokkaan, nautit todellisesti siitä, kun saat ihmisiä painaa alas ha tehdä heistä eksyttäjiä. Yhtälailla kaikki eksytätte, et vain sitä näe, koska uskot omaan agendaasi.

Lightning

Korjauksia. Näpyttelen ja ei taida sormi osua oikeaan kohtaan, pitäisi oikolukea paremmin.
        ....
        Oli jotain sellaista noissa väärin kirjoitetuissa...kuten...
        Hyvinkin samanlainen tapa ajatella...Monetkin uskovat uskovat että riittää kun ottaa Jeesuksen vastaan...jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tajuan paljonkin. Sinun mielestäsi en tajua, koska en mukaudu sinun ajattelumaailmaasi ja laitan vastaan. Pitäisit varmaan, jos mielistelisin ja myötäilisin. Olisit silloin opettamassa siinä kaikkea oman pääsi mukaan etkä kärttyilisi vanhana ukkona.

Lightning

Vai tajuat sinä muka paljonkin uskon asioista !

Etkä kuitenkaan omien sanojesi mukaan usko Jeesukseen, etkä myös Raamatun olevan Jumalan sanaa !

Näen tässä todella suuren ristiriidan !

Mutta sinä toki itse olet sille umpisokea, kuten Sana todistaa:

6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
        9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
        10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.

14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.

16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

• Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Taasko se lightning on täällä haukkumassa muita. Ja kuten tavallista, ihan kujalla tapauksesta.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Taasko se lightning on täällä haukkumassa muita. Ja kuten tavallista, ihan kujalla tapauksesta.

Ja sinä se osaat itse aina vain ilkeillä. Ehkä olisi parempi, jos et minusta edes pidä, pysyiisitkin itse minun sättimisestä pois, etkä odota minulta mitään. Pata nimittäin kattilaa soimaa.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tajuat sinä muka paljonkin uskon asioista !

Etkä kuitenkaan omien sanojesi mukaan usko Jeesukseen, etkä myös Raamatun olevan Jumalan sanaa !

Näen tässä todella suuren ristiriidan !

Mutta sinä toki itse olet sille umpisokea, kuten Sana todistaa:

6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut-sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet-
        9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
        10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.

15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.

16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

En ole uskova, etkä sinäkään. Olet nimittäin kova ja kylmä kivi, arvostelet ja luulet olevasi viisas, sinussa ei ole elämän henkeä. Voisin todeta Mahatma Gandhin tavoin, pidän Kristuksesta, mutten pidä kristityistä.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä se osaat itse aina vain ilkeillä. Ehkä olisi parempi, jos et minusta edes pidä, pysyiisitkin itse minun sättimisestä pois, etkä odota minulta mitään. Pata nimittäin kattilaa soimaa.

Lightning

Auroraborealis ei ole ilkeillyt sinulle, hän vain on kertonut sinulle, sinusta itsestäsi ikävältä tuntuvan, totuuden.

Ja sinä ITSE TAAS vedit vain herneet nenuun.

Näin se sinun kanssasi kaiken aikaa menee, ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auroraborealis ei ole ilkeillyt sinulle, hän vain on kertonut sinulle, sinusta itsestäsi ikävältä tuntuvan, totuuden.

Ja sinä ITSE TAAS vedit vain herneet nenuun.

Näin se sinun kanssasi kaiken aikaa menee, ikävä kyllä.

Niinpä niin. Itselläsi herneet nenässä koko ajan.
        Jus sinusta autorabn vastaus oli ystävällisen oloinen, niin haloo.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin. Itselläsi herneet nenässä koko ajan.
        Jus sinusta autorabn vastaus oli ystävällisen oloinen, niin haloo.

Lightning

Totuus satuttaa, ymmärrän sen hyvin.

Varsinkin kun siitä ei itse tykkää ja se paljastaa itsestä ikäviä asioita.

Niin se vain menee, ei sille mitään mahda.

Ja minä en kirjoita tunteella, enkä ota vastaan toisten arvioita tunteella, joten hengitys kulkee hyvin nenän kauttakin. :)

Sinun ei pidä projisoida omia ongelmiasi minuun, ne herne asiat ovat sinun ongelmiasi, eivät minun. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Niinpä pata kattilaa soimaa, en kiellä sitä. Sinulle olen maksanut ja maksan samalla mitalla takaisin...nykyisin.oli aika jolloin kerjäsin hyväksyntääsi, mutta sä vain nokit..niinkuin korppi.paras oiskin jos pysyisit eri ketjuissa.en minä tästä mitenkään erityisesti nauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole uskova, etkä sinäkään. Olet nimittäin kova ja kylmä kivi, arvostelet ja luulet olevasi viisas, sinussa ei ole elämän henkeä. Voisin todeta Mahatma Gandhin tavoin, pidän Kristuksesta, mutten pidä kristityistä.

Lightning

Sinä et tunne minua. Mulla on vahva usko
        Jumalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä pata kattilaa soimaa, en kiellä sitä. Sinulle olen maksanut ja maksan samalla mitalla takaisin...nykyisin.oli aika jolloin kerjäsin hyväksyntääsi, mutta sä vain nokit..niinkuin korppi.paras oiskin jos pysyisit eri ketjuissa.en minä tästä mitenkään erityisesti nauti.

Varmastikin tahtomattani olen loukannut. Rikkonainen ihmisenä, kun olen myös varmasti ollut ja ahdistustakin kokenut, niin silloin ei ole jaksanut olla kestävä kaikessa.

Ei muuta.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tunne minua. Mulla on vahva usko
        Jumalaan.

..., niinhän sitä monikin itsestään kuvittelee.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit tuosta, että joskus kerjäsit hyväksyntääni. Niin on myös minulle käynyt joskus elämässä. Se loukkaa tunteita ja sattuu, kun kokee ettei ole toiselle kelpaava, tiedän sen kyllä.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla soi tämä päässä tai on soinut varmaan tälle päivää.

Saat taas jälleen biisin.
        Lola Young -Messy.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh itsellesi.

En tunne Mvh J - K:oota henkilökohtaisesti enkä puhutellut häntä edes viiden metrin päästä. Ja poliitikot on aina poliitikkoja. Enee tai vähee.

• Anonyymi

Itse sain Pyhän Hengen 1991, mutta en osannut kunnolla ottaa sitä vastaan . Se sai minut juovuksiin niin että melkein ajoin autolla ojaan.

Myös Raamattua se alkoi opettaa niin että sain toinen toiseensa liittyviä sormipaikkoja joissa oli vahvaa ajankohtaista sanomaa. Siitäkin pelästyin.

Muutakin tapahtui. Eikä sukulaisetkaan osannut ottaa sitä vastaan. Niinpä se lopulta sanoi olevansa kyllä minulle tarkoitettu mutta aikovansa vastedes toimia kollektiivisesti Suomen kulttuuria vähän kohottaen.

Mitäpä minä olisin voinut tehdä kun se oli liian väkevä oman lihallisen luontoni suhteen. En kestänyt yhtään ja työt joihin se olisi minut määrännyt olisivat olleet mahdollisesti vaikeita lihallisen tottumattoman mieleni suorittaa.

• Anonyymi

Jos olette Kristittyjä niin miksi rienaatte Mvh J viestien sanomaa. Ovatko ne liian pyhiä teille. Liian pyhiä nettiin laitettavaksi jossa possut mahdollisesti tallaavat niiden sisältämät helmet murskaksi jalkoihinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olette Kristittyjä niin miksi rienaatte Mvh J viestien sanomaa. Ovatko ne liian pyhiä teille. Liian pyhiä nettiin laitettavaksi jossa possut mahdollisesti tallaavat niiden sisältämät helmet murskaksi jalkoihinsa?

Siis Mvh J on katolisen kirkon harhaopin pauloissa selittäen jumaluutta katolaisen porttokirkon linssien läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein kiukuttelet ?

Selitä sinä sitten tuo Mvh J - K:n sekoilu, joka on aloituksessa, ei tässä muuta vaadita, kun kerran hän ei itse edes kykene sitä selvittämään, vaikka väittää itseään jopa profeetaksi ja evankelistaksi ja opettajaksi.

Jään yhä vaan odottelemaan selitystä asiaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein kiukuttelet ?

Selitä sinä sitten tuo Mvh J - K:n sekoilu, joka on aloituksessa, ei tässä muuta vaadita, kun kerran hän ei itse edes kykene sitä selvittämään, vaikka väittää itseään jopa profeetaksi ja evankelistaksi ja opettajaksi.

Jään yhä vaan odottelemaan selitystä asiaan !

Lähes kaikki ns. kristityt ovat ottaneet kyselemättä ja miettimättä sen enempää vastaan katolilaiset opetukset. Mvh J - K yritti sovittaa katolilaista opetusta Raamatun ilmoitukseen. Syntyi järjetöntä ja kummallista sotkua. Katolisen kirkon eksytyksiä sopimaan Raamatun ilmoitukseen.

• Anonyymi

Miten sinun elämäsi nyt on? Kartteletko vielä Pyhää Henkeä? Hän neuvoo ja ohjaa ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinun elämäsi nyt on? Kartteletko vielä Pyhää Henkeä? Hän neuvoo ja ohjaa ihmistä.

Pyhä Henki ei opeta valhetta !

Mutta Mvh J - K on opettanut sitä ja usein.

Vaikka hän siis itse väittää olevansa opettaja ja profeetta ja evankelista ym ym...

Miten tämä tälläinen yhtälö on mahdollinen ???

No, vastaus on tietenkin: Ei mitenkään !

Sillä Herra itse on sanonut ja sanoo:

Luuk. 6:39 Hän sanoi heille myös vertauksen: "Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki ei opeta valhetta !

Mutta Mvh J - K on opettanut sitä ja usein.

Vaikka hän siis itse väittää olevansa opettaja ja profeetta ja evankelista ym ym...

Miten tämä tälläinen yhtälö on mahdollinen ???

No, vastaus on tietenkin: Ei mitenkään !

Sillä Herra itse on sanonut ja sanoo:

Luuk. 6:39 Hän sanoi heille myös vertauksen: "Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan?

Kysymys oli tuolle joka oli saanut Pyhän Hengen 1991.

• Anonyymi

Niin kuin polttomoottori tarvitsee voitelua samoin uskovainen.

• Anonyymi

Kaiketi öljy ei kuitenkaan ole turhaa? Varsinkaan näinä pimeinä aikoina. Varsinkin, kun sitä on lampussa. Ja moottorissa. Niveliin liikettä, edes sinne tienpäähän postilaatikolle, ja kalanmaksaöljyä lääkärin määräämänä ja ohjeistettuna oraalisesti suun kautta 20 ml aamuisin. Nivelien voiteluun.
        Vanhana laiminlyöntinsä kyllä huomaa. Koskaan ei ole myöhäistä! Vaikka vähän "sattuisikin" ja ottaisi kipiää postilaatikolla käynti. Fyysisesti tai psyykkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiketi öljy ei kuitenkaan ole turhaa? Varsinkaan näinä pimeinä aikoina. Varsinkin, kun sitä on lampussa. Ja moottorissa. Niveliin liikettä, edes sinne tienpäähän postilaatikolle, ja kalanmaksaöljyä lääkärin määräämänä ja ohjeistettuna oraalisesti suun kautta 20 ml aamuisin. Nivelien voiteluun.
        Vanhana laiminlyöntinsä kyllä huomaa. Koskaan ei ole myöhäistä! Vaikka vähän "sattuisikin" ja ottaisi kipiää postilaatikolla käynti. Fyysisesti tai psyykkisesti.

Se vaikuttaa mieleen. Yleensä polvea jomottaa, nyt se onkin kuin turra ja jäykkä, sillä on vsikea kävellä...kinkkaan menemään, samalla ymmärrän, että minulla on alkanut ilmetä kävelyyn liittyviä rajoitteita.

Lightning

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe