Taas JT pukeutumisesta

Anonyymi-ap

Kun olin kokouksessa, JT pukeutuvat hillitysti, mutta ankeasti ja värittömästi. On heidän pukeutumisensa parempaa kuin monien. Mutta eivät he pärjää todella hyvin pukeutuneille. Jäävät jälkeen. Ankeus on oikea sana kuvaamaan JT pukeutumista.

16

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on asiallista pukeutumista!

• Anonyymi

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

Amerikkalaiset Jehovan todistajat värikkäine vaatteineen osaavat pukeutua, suomalaiset Jehovan todistajat eivät osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotona ja vapaa-ajalla aina legingsit päällä. Enkä aio tyyliäni muuttaa. Harmaisiin suomalaisiin JT kokouksiin en tule. Enkä edes suostu ostamaan harmaita JT vaatteita. Maksan vain niistä vaatteista, joista pidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

Minulla oli kerran keltainen villatakki ja pusero kokouksessa. Sitä oikein ääneen ihmeteltiin. Olisi pitänyt olla harmaa.

• Anonyymi

Amerikkalaiset kokoukset ovat asiallisempia kuin suomalaiset hiirulaiskokoukset. Ja amerikkalaisilla on värikkäitä vaatteita kuvissa kokouksissa.

• Anonyymi

Eivätkö uutistenlukijat TV:ssä ole asiallisia? Muutama päivä sitten oli uutistelukijanaisella omenanvihreä housupuku ja pusero. Aamu TV:ssä on naistoimittajalla punainen hame. Eivät nuo miltään kevytkenkäisiltä näytä, vaan asiallisilta. Pukeutuvat paremmin kuin harmaat suomalaiset JT.

• Kyllä minusta jeesuksen Raappahousuja jäljittelevät jt Raappahousut ovat erittäin tyylikäs asuste. Nehän ovat lisäksi jt tutkimusten mukaan ehdottomasti edullisimmat pöksyt päästellä Peräilmaa. Ja jos vähän turahtelee housuun, niin ne on helppo pestä normaalilla pesuaineella 40 ℃ haaleassa vedessä.

• Anonyymi

Suomalaiset jehovat kulkee harmaissa, halvoissa ja värittömissä ryysyissä! Nyt amerikoista mallia!

• Anonyymi

Sitä luulee, että kokoukset ovat samanlaisia värikkäitä tilaisuuksia kuin lehdissä ja jw. org sivustolla. Eivät ne ole. Ne ovat pettymyksiä.

• Anonyymi

Ottaisivatkin amerikkalaisista mallia!

• Anonyymi

Yksittäiset vartiotornikaupusteluun viekoitellut neitoset näyttäisivät kelpoisilta esiintymään edukseen minihameessa
      Olen kuullut että he pitävät illemmalla seuraa vanhimmille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1839
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1703
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1379
    5. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      957
    6. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      957
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      937
    8. 66
      914
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      901
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      52
      888
    Aihe