Taas JT pukeutumisesta

Anonyymi-ap

Kun olin kokouksessa, JT pukeutuvat hillitysti, mutta ankeasti ja värittömästi. On heidän pukeutumisensa parempaa kuin monien. Mutta eivät he pärjää todella hyvin pukeutuneille. Jäävät jälkeen. Ankeus on oikea sana kuvaamaan JT pukeutumista.

10

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on asiallista pukeutumista!

• Anonyymi

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

Amerikkalaiset Jehovan todistajat värikkäine vaatteineen osaavat pukeutua, suomalaiset Jehovan todistajat eivät osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotona ja vapaa-ajalla aina legingsit päällä. Enkä aio tyyliäni muuttaa. Harmaisiin suomalaisiin JT kokouksiin en tule. Enkä edes suostu ostamaan harmaita JT vaatteita. Maksan vain niistä vaatteista, joista pidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

Minulla oli kerran keltainen villatakki ja pusero kokouksessa. Sitä oikein ääneen ihmeteltiin. Olisi pitänyt olla harmaa.

• Kyllä minusta jeesuksen Raappahousuja jäljittelevät jt Raappahousut ovat erittäin tyylikäs asuste. Nehän ovat lisäksi jt tutkimusten mukaan ehdottomasti edullisimmat pöksyt päästellä Peräilmaa. Ja jos vähän turahtelee housuun, niin ne on helppo pestä normaalilla pesuaineella 40 ℃ haaleassa vedessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe