Palstan perinteinen kysykää aloitus. Eli kysykää Pirpanalta. Vastaan omantunnon mukaan.. :)
Viihdettä ja palstapor.noa..
Perinteet kunniaan..
56
387
Vastaukset
- Anonyymi
minäkin kohta menen nukkumaan nijotta isonen
Niin miekin. Jotta notta jaksaapi 12 tuntisen työpäivän.. ja jos lykästääpi vaan 10 tuntia riittää..
Hyvee yötä sinullekin.
Ei ole. On liian epähygieeninen tapa. Siis se posliini. Sellainen lyhyt karvoitus on mieleeni.
Oletko syönyt tänään juustoa?
En.. pistin kaikki fyffet pihaan ja juustoa ei ole kaapissa..
Ei mut söin lounaalla fetaa.. se on juustoa.
- Anonyymi
Paljnko maksaa?
Noh oikeasti, vieläkö olet suivaantunut sille aurausvallille?
En minä mitään halua tietää, koska tiedän liikaa. Onneksi aivovaurio auttaa tehokkaasti unohtamaan.
Oletko koskaan miettinyt, että söinköhän minä äsken ja pitänyt tarkistaa astioista.Paljon se maksaa, kun ei ole kaupan..
Voi Timppa kulta.. minulla on pirunmoinen muisti, mut ajoittain unohdan laittaa julkisissa vessan oven lukkoon. Kas kun mulla on kotona aina avoimet ovet.. jopa vessassa.. paha tapani. :)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Paljon se maksaa, kun ei ole kaupan..
Voi Timppa kulta.. minulla on pirunmoinen muisti, mut ajoittain unohdan laittaa julkisissa vessan oven lukkoon. Kas kun mulla on kotona aina avoimet ovet.. jopa vessassa.. paha tapani. :)Ei se ole paha tapa. Mulla on ihan sama juttu ja se auttaa hyvin paljon ilmankierrossa. Moni ei ymmärrä, mutta me tehdastyöläiset tajutaan. Varsinkin kemian prosessinhoitajana.
Ja sitten niistä yleisistä käymälöistä. Kerran kävin ostoskeskuksessa päästämään pöntöntappajakakan.
Jäin huvikseen pyörimäään siihen alueelle ja odottamaan seuraavaa kävijää.
Hän kävi ja tuli ihan valkoisena pois.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole paha tapa. Mulla on ihan sama juttu ja se auttaa hyvin paljon ilmankierrossa. Moni ei ymmärrä, mutta me tehdastyöläiset tajutaan. Varsinkin kemian prosessinhoitajana.
Ja sitten niistä yleisistä käymälöistä. Kerran kävin ostoskeskuksessa päästämään pöntöntappajakakan.
Jäin huvikseen pyörimäään siihen alueelle ja odottamaan seuraavaa kävijää.
Hän kävi ja tuli ihan valkoisena pois.
>simiti<Hitto! On sullakin huvit.
- Anonyymi
ohoh salainen sgentti ja tohtori nolla tulee näitä vanhojha hauskoja juttuja
BNelosella tulee - Anonyymi
onkohan joillekin liian jännitytävä joku 006 ja Docyor No.... tankkijuttuhan on joo yuodda ja...
- Anonyymi
Haluaisitko muuttaa Kouvostoliittoon heinähangon emännäksi?
- Anonyymi
onkohan liian jännittäv ä jugtu joku 007u ja tgohroei nolll
Noh, oon sen verran tylsä, että kysyn kauanko olet kirjoittanut sinkuissa? ☺️
Olen kirjoittanut Sinkuissa vuodesta 2020 lähtien. Piipahtelin lukemassa 2019,mutta en osallistunut keskusteluihin. Eli verrattain nuori Sinkkulainen.
- Anonyymi
Jos saisit mahdollisuuden pelastaa yhden esineen palavasta talostasi, mikä se olisi?
Puhelimeni. Kaikki salasanat, pääsyavaimet, valokuvat, yhteystiedot yms on puhelimessani.
En ole ruuturiippuvainen muutoin, mutta koko elämäni on tallennettuna luuriin. Vanha koronatodistuksenikin.. :)
- Anonyymi
Jos huominen olisi viimeinen elinpäiväsi, miten käyttäisit sen, ja mahdollisesti kenen kanssa?
Omassa seurassa ja soittaisin musiikkia. Ottaisin pari drinksua, rommikolaa. Illalla tilaisin pitsan ja menisin ajoissa nukkumaan. Laittaisin viestin exälle naapuriin ja kertoisin salasanan puhelimeeni, ihan käytännön asioiden hoitamista varten.
Mitä aineksia tarvitaan hyvään mansikkamargaritaan? 😂
Keksittekö Pujiksen kanssa lisää tekemistä, ettei aina tapaamiset toistu samalla kaavalla? Ei ole pakko vastata.
Ei vielä hirveämmin.. ongelmani poistui kuin itsestään, kun puin sitä palstalla. Sen tosiasian ymmärtäminen, että ongelma oli korvieni välissä ja henkilökohtainen asennoitumiseni muuttaminen auttoi.
Toki pikkuisen pujiskin nyt ymmärtää minua paremmin.
Suunitelmissa on kyllä tekemistä jos moista.
- Anonyymi
Imetkö munaa joka ilta? Vain vain joka toinen?
Missä vaiheessa kesää saa aloittaa jäätelön ahmimisen ja mikä on tämän kesän oikea jäätelömaku, josta kukaan ei saa lipsua?
Niin.. jäätelön ahminisen saa aloittaa kun jäätelökiskat avautuvat. Se on sesongin alku.
Makuna suosin vanhan ajan vaniljaa. Muu vanilja kun on ihan piisamin perseestä.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. jäätelön ahminisen saa aloittaa kun jäätelökiskat avautuvat. Se on sesongin alku.
Makuna suosin vanhan ajan vaniljaa. Muu vanilja kun on ihan piisamin perseestä.Sainkin jo vastauksen. Sama jäätelömaku siis. - cu-
- Anonyymi
minulla on kyllä ihan hy väkin icea jos nuorison kanssa teen jotain hauskaa peliä... voisin näyttää jotain vanhoja juttuja, että minkälainen olisi huska juttu
Noh.. minä en ymmärrä peleistä tuon taivaallista, joten olen väärä ihminen vastaamaan kysymykseesi.
- AnonyymiUUSI
Oho. :) No kysytääs...
Oletko pysynyt ruodussa työtehtävien suorittamisen kanssa? Jossain kohtaa valittelit että liika tunnollisuus rassaa. Saitko rajattua tekemistäsi?
xLinerEn saanu. Teen edelleen töitä kuin eläin. Ja tällä uudellakin osastolla on alettu käyttämään sitä hyväksi.
Mutta kiitos asian muistuttamisesta. Aloitan työmäärän rajaamisen taas huomenna.
- AnonyymiUUSI
No joop tässä kaverin puolesta kyselen jotta millainenka heppu on tämä nykyään 37-vuotias mies joka on naimisissa äitinsä Tyynen kanssa. Tota kun toi mun kaverini on aivan hulluna tuollaisiin epäselviin miesoletettuihin niin joskohan vain mä aattelin josko mun kaverini saisi vonkattua uuden pimatsun tuosta Tyynestä ittellensä.
Tyyne haudattiin.. olikohan se nyt kolme viikkoa sitten. Joten unohda. Kaverisi joutuu keksimään muuta.
- AnonyymiUUSI
Onko vanhan kaurapuuron lämmittäminen perinnetyä?
Öhöm. - AnonyymiUUSI
Kumpi ois kivempi? Etukuormaaja traktori vai kaivinkone?
No juu.. kaivinkoneella saa kuoppia ja etukuormaajalla kasoja. Tykkään enempi kasoista...
- AnonyymiUUSI
Voiko 35-vuotias tai vanhempi menettää neitsyytensä?
- AnonyymiUUSI
Vuosi vuodelta kuitenkin epätodennäköisempää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi vuodelta kuitenkin epätodennäköisempää.
Sulla ei oo sananvaltaa.
- AnonyymiUUSI
Missä sinkut palstan kiusaaja asuu?
Palstakiusaaja asuu meidän jokaisen kirjoittelijan sydämmessä. Valitettava totuus.
Jokainen alentuu joskus kiusaajaksi.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Palstakiusaaja asuu meidän jokaisen kirjoittelijan sydämmessä. Valitettava totuus.
Jokainen alentuu joskus kiusaajaksi.Olet täysin oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Tekeekö itsetyydytys hyvää sydämelle?
- AnonyymiUUSI
Oletko jo nukkumassa?
- AnonyymiUUSI
pöom milliMatin luona jo hetken... mutta niin mikä miespuutarhuri... Saksikäsi -Eetu-Edward
- AnonyymiUUSI
milli-Matti aiia Nukku-Matti, herra Sandman.
- AnonyymiUUSI
Metallica, musiikki Sandman pitäisikö pikästä aikaa kuunnella.
on todellakin vaativaa juttua nuorten naistenkin knssa suunnitella jotain hauskaa peliä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857