Väestö vaihtuu Britanniassakin vähitellään:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/765a940d-cc3b-476d-8933-5b241942b104
Valkoiset jäämässä vähemmistöön Britanniassa
12
145
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan siellä jo hindu pääministerinä .
- Anonyymi
Englanti on ollut aina monikulttuurinen .
- Anonyymi
Tulevat jäämään koko Euroopassa ennen pitkään, koko Euroopasta tulee pidemmällä aikavälillä muslimien hallitsema maanosa. Onneksi en ole enää sitä itse näkemässä.
- Anonyymi
Valitettavasti näin tulee käymään. Omat koirat purevat.
- Anonyymi
Tuskin jossainvaiheessa tuo pelko ottaa itsesuojeluvaiston käyttöön ja sitten alkaa mussukoiden joukkoteurastus. Tuskin kukaan uskoo että valtaosasta noista kehittyisi sivistyneitä eurooppalaisia ihmisiä sitä ennen.
Tuskin noita siihen asemaan tullaan päästämään että noilla olisi myös aseet ja asevomat omassa käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin jossainvaiheessa tuo pelko ottaa itsesuojeluvaiston käyttöön ja sitten alkaa mussukoiden joukkoteurastus. Tuskin kukaan uskoo että valtaosasta noista kehittyisi sivistyneitä eurooppalaisia ihmisiä sitä ennen.
Tuskin noita siihen asemaan tullaan päästämään että noilla olisi myös aseet ja asevomat omassa käytössä.Samoin käy kuin kristinuskon kanssa.
- Anonyymi
Näin luultavasti käy ja muun muassa Ruotsi seuraa perässä. Ja ironisinta on, että nämä maat ovat ihan itse aiheuttaneet sen avoimien rajojen politiikallaan.
- Anonyymi
Kyllä se suomikin seuraa perässä ja on ottamassa ruotsin etumatkaa kiinni.
- Anonyymi
Sisällissotia pukkaa, rikoksia, murhia, puukotuksia, huuumeita, raiskauksia, ammuntaa, miekkareita, uhkauksia, tyhmyyden lisääntymistä, eristäytymistä, köyhyyttä, pitkiä oikeuskäyntejä, ghettoja,mielisairaiden lisääntymistä, tuhopolttoja, varkauksia, yleistä apeutta, poliisin ylivaltaa, kyttäämistä, solvauksia, ansoja, räjähdyksiä, kidutusta, panttivankeja...
= ex-Eurooppa(mme) - Anonyymi
Tarkoitus hävittää valkoinen rotu. Siksi massiiviset väestön siirrot tapahtuu vain valkoisen väestön omaaviin maihin.
- Anonyymi
Britit ovat itse kolonisoineet puoli maailmaa joten siitäs saatte mutta miksi Suomi tai esim Irlanti jotka eivät ole koskaan kolonisoineet ketään ansaitsisivat tulla väestönvaihdetuksi?
- Anonyymi
Olet täsmälleen oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232