Miten me sen käytämme?
Käytämmekö sen Jumalan kunniaksi, hänen tahtoansa etsien vai herjassa ja valheessa eläen, omaksi häpeäksemme?
”Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.”
Psalmi 90:12
Elämä on lyhyt
19
123
Vastaukset
- Anonyymi
Opeta meitä ajattelemaan, että meidän pitää kuoleman, että me ymmärtäväisiksi tulisimme.
- Anonyymi
Lär oss betänka huru få våra dagar äro, för att vi må undfå visa hjärtan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lär oss betänka huru få våra dagar äro, för att vi må undfå visa hjärtan.
So teach us to number our days, that we may apply our hearts unto wisdom.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.
Psalmi 39:5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunatonttu on herramme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunatonttu on herramme.
Selvä. Sinä turvaudut saunatonttu, minä Jeesukseen Kristukseen, kuoleman voittajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Sinä turvaudut saunatonttu, minä Jeesukseen Kristukseen, kuoleman voittajaan.
Saunatonttu tuntuu huomattavasti uskottavammalta, kuin sinun lammaspaimenten sepittelemiin satuihin perustuvat uskomuksesi. 😂
- Anonyymi
Ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä niinkuin pakeneva varjo.
- Anonyymi
On sittekin ihminen tyhjän verta: hänen aikansa katoo niinkuin varjo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En människa är lik en fläkt, hennes dagar såsom en försvinnande skugga.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En människa är lik en fläkt, hennes dagar såsom en försvinnande skugga.
Man is like to vanity: his days are as a shadow that passeth away.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä jumala ole sitäkään.
- Anonyymi
Ihminen on mieletön, jos käyttää elämänsä Jumalaa pilkaten ja muita ihmisiä herjaten!
- Anonyymi
Jumalaa ei tosin pysty pilkkaamaan. Voi vain häpäistä uskon ja antaa uskosta älyttömän kuvan, jos liittää siihen tekopyhiä elementtejä tai sitten puolustaa uskon kautta pahuutta ja pahan tekemistä toisille ihmisille.
- Anonyymi
Ilm 16:21
” Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset PILKKASIVAT JUMALAA raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilm 16:21
” Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle; ja ihmiset PILKKASIVAT JUMALAA raesateen vitsauksen tähden, sillä se vitsaus oli ylen suuri.”Kysymys kuuluu että onko jumala sadisti?
- Anonyymi
Tärkeä kysymys!
- AnonyymiUUSI
Ei ristillä kuollut ole voittanut kuolemaa, ei edes omaansa.
- AnonyymiUUSI
”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmi 119:160
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760