Elämme täällä maan päällä vain lyhyen elämän.
Sitten alkaa ikuisuus.
Missä vietät ikuisuutesi?
” Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.”
Psalmi 39:5
Ihmisen katoavaisuus
34
196
Vastaukset
- Anonyymi
Herra, opeta minua ajattelemaan minun loppuani, ja mikä mitta minun elämälläni on, tietääkseni, että minä erkanen täältä.
- Anonyymi
HERRE, lär mig betänka att jag måste få en ände, och vad som är mina dagars mått, så att jag förstår huru förgänglig jag är.
- Anonyymi
LORD, make me to know mine end, and the measure of my days, what it is; that I may know how frail I am.
- Anonyymi
Opeta meitä laskemaan päivämme oikein, että me saisimme viisaan sydämen.
- Anonyymi
Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
Apt 17:26,27
- Anonyymi
”Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.”
Psalmi 39:6- Anonyymi
Katso, minun päiväni ovat kämmenen leveys tykönäs, ja minun elämäni on niinkuin ei mitään sinun edessäs: kuinka aivan turhat ovat kaikki ihmiset, jotka kuitenkin niin suruttomasti elävät Sela!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso, minun päiväni ovat kämmenen leveys tykönäs, ja minun elämäni on niinkuin ei mitään sinun edessäs: kuinka aivan turhat ovat kaikki ihmiset, jotka kuitenkin niin suruttomasti elävät Sela!
Se, såsom en handsbredd har du gjort mina dagars mått, och min livslängd är såsom intet inför dig; fåfänglighet allenast äro alla människor, huru säkra de än stå. Sela.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, såsom en handsbredd har du gjort mina dagars mått, och min livslängd är såsom intet inför dig; fåfänglighet allenast äro alla människor, huru säkra de än stå. Sela.
Behold, thou hast made my days as an handbreadth; and mine age is as nothing before thee: verily every man at his best state is altogether vanity. Selah.
- Anonyymi
Epätoivoinen ihminen uskoo noin. Fiksumpi hyväksyy tosiasiat sellaisena kun ne on.
Ikuisuutesi sinäkin vietät hiilen orgnisena kiertokulkuna.
Ahven! - Anonyymi
Kysyt "Missä vietät ikuisuutesi?"
Sen asian päättää elossa olevat ihmiset, että missä mätänet. - Anonyymi
Rakkaudessa ei ole pelkoa. Jumala on rakkaus.
Pelolla ihmisten houkuttelu lahkoihin on hyvin yleistä.
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Teuvo. Milloin lopetat herjasi ja valheesi ja alat etsiä Jumalaa?
Jumalan tahto ei ole valehtelu, kuten esim. kun väität olevasi edesmennyt, eikä herja, kuten esim kun herjaat apostoleja ja kristittyjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo. Milloin lopetat herjasi ja valheesi ja alat etsiä Jumalaa?
Jumalan tahto ei ole valehtelu, kuten esim. kun väität olevasi edesmennyt, eikä herja, kuten esim kun herjaat apostoleja ja kristittyjä.Eikö yhteydet pelaa?
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yhteydet pelaa?
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."Älä viitsi. Pelaat typerää ja valheellista peliä. Kaikki sinun temppusi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Pelaat typerää ja valheellista peliä. Kaikki sinun temppusi tietää.
Kumpaa sinä kuvittelet enemmän tempuillasi häpäisevän, vainajaa vai itseäsi?
Minäpä kerron, olet tehnyt itsestäsi naurettavan klovnin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa sinä kuvittelet enemmän tempuillasi häpäisevän, vainajaa vai itseäsi?
Minäpä kerron, olet tehnyt itsestäsi naurettavan klovnin.Kylläpä jaksat tuota typerää leikkiä.
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy?
Jeesus on kärsinyt Golgatan ristillä sinunkin syntiesi tähden.
On sinusta itsestäsi kiinni, miten sinun käy ikuisuudessa. Mahdollisuus sinulla on pelastua, mutta tahdotko sinä?
”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä jaksat tuota typerää leikkiä.
Etkö tiedä, miten valehtelijoitten käy?
Jeesus on kärsinyt Golgatan ristillä sinunkin syntiesi tähden.
On sinusta itsestäsi kiinni, miten sinun käy ikuisuudessa. Mahdollisuus sinulla on pelastua, mutta tahdotko sinä?
”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22Minua ei satujeesuksesi tekemiset kiinnosta, joten hukkaan menee lorsaamisesi.
- Anonyymi
Keniassa lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pian temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään.- Anonyymi
Kaikenlaista maailmassa tapahtuu, kuten Martti Lutherin antisemitismi, josta Hitler sai sytykettä ja vauhtia holokaustiinsa?
Sinulla on omat syntisi, kuten haureutesi vaimoasi kohtaan, herjasi ja valheesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista maailmassa tapahtuu, kuten Martti Lutherin antisemitismi, josta Hitler sai sytykettä ja vauhtia holokaustiinsa?
Sinulla on omat syntisi, kuten haureutesi vaimoasi kohtaan, herjasi ja valheesi.Hellutailiikkeen perustaja Parhami oli kova antisemitisti, piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan. Vietiin vankilaan sodomiasta.
Factatietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellutailiikkeen perustaja Parhami oli kova antisemitisti, piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan. Vietiin vankilaan sodomiasta.
Factatietoa.On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.
Ehkä haluat katsella muiden syntejä mieluummin kuin omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on psykologisesti perusfakta. Syyllisyyttä omista virheistään tunteva ihminen projisoi virheensä muihin, jotta voisi välttyä raskaalta syyllisyydentunteelta. Se ei kuitenkaan juuri mitään auta, mutta itsesuggestion kautta ihminen luulee sen auttavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin synnit siirtyi tuhansiin, jotka meni sellaisten tyyppien käsien alle saamaan niitä luvattuja "siunauksia"...ja "armolahjoja"...mitä lahkoissa luvataan antaa.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
Jos helluntailainen lahkopastori tulee kohti silmät kiiluen kädet ojossa, niin kiireesti alta pois! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on psykologisesti perusfakta. Syyllisyyttä omista virheistään tunteva ihminen projisoi virheensä muihin, jotta voisi välttyä raskaalta syyllisyydentunteelta. Se ei kuitenkaan juuri mitään auta, mutta itsesuggestion kautta ihminen luulee sen auttavan.
Tämä TS on oikein tämän syndrooman prototyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellutailiikkeen perustaja Parhami oli kova antisemitisti, piti nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan. Vietiin vankilaan sodomiasta.
Factatietoa.Taas venäjän trolli kylvää valheita ja eripuraa kristittyjä kohtaan.
Venäjän tarkoitus on heikentää Suomea.
Helluntailaisuus ei tullut Venäläisten kertomalla tavalla.
Helluntailaisuus syntyi Jerusalemissa ensimäisenä Helluntaina.
- Anonyymi
Syntejä voi olla vain hihhuleilla.
- Anonyymi
Sitä saa ihmetellä, että mikä hinku niillä on niiden syntiensä perään.
- Anonyymi
Room 3:23
”Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla”
Psalmi 51:7
”Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.” - Anonyymi
Jesaja 45:22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room 3:23
”Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla”
Psalmi 51:7
”Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.”Jenkkilahkot:
Jehovantodistajat, Helluntailaiset, Mormoonit, Adventistit kieltää perisynnin kokonaan.
Ne uskoo paratiisin käärmeen saarnaan: mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää vapaasti kaikista paratiisin puista.
- Anonyymi
Ikuisuus on todella että aikaa ei ole.Se on poissa.
Jumalan luona ihminen on siellä missä kuuluu olla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941