Presidentti Trump määräsi matkustuskiellon Yhdysvaltoihin 12 maan kansalaisille
Satu-Maria Niikko Yle
4:39
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on allekirjoittanut keskiviikkona matkustuskiellon, joka koskee 12 maan kansalaisia. Asiasta kertoo Valkoinen talo.
Trumpin hallinto pyrkii estämään pääsyn Yhdysvaltoihin Afganistanin, Myanmarin, Tšadin, Kongon tasavallan, Päiväntasaajan Guinean, Eritrean, Haitin, Iranin, Sudanin, Libyan, Somalian ja Jemenin kansalaisilta.
Lisäksi Trump määräsi seitsemää maata koskevan osittaisen matkustuskiellon. Nuo maat ovat Burundi, Kuuba, Laos, Sierra Leone, Togo, Turkmenistan ja Venezuela.
Päätöstä perusteltiin kansallisella turvallisuudella. Matkustuskielloilla pyritään suojelemaan Yhdysvaltoja ulkomaiselta terrorismilta ja muilta kansallista ja yleistä turvallisuutta koskevilta uhilta.
Trumpin hallinto pyrkii estämään pääsyn Yhdysvaltoihin
13
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hätiä mitiä, Suomeen kyllä otetaan edelleenkin haittamaahanmuuttoa, aina löytyy veronikahonkasaloja, tyttituppuraisia,sofiavirtoja ja minnakoskeloita.
- Anonyymi
Niin, nyt nuo mitkä olisivat muuten pyrkineet Yhdysvaltoihin tulevatkin tänne kepposineen.
- Anonyymi
suomeen otetaan edelleen eikä siinä kaikki
Mamut saa pk-seudulla uusimmat parhaat kalleimmat asunnot
mitäpä emme tekisi kehitysmaalaisten suhteen vaikka he lisääntyy kuin kanit- Anonyymi
Joo, mitä ihmettä integroitumattomat haittamaahanmuuttajat tekee asunnoilla jossakin esim. Hertsikan rannassa, Vuosaaressa, Vantaan Pakkalassa ? Lähettääkö Kela myös näille hyödyttömille ja tuottamattomille sakeille muuttokehotuksen halvempiin asuntoihin että töitä tekevät ihmiset pääsee lähemmäksi kaupunkeihin asumaan ?
- Anonyymi
Trump THE BOSS!!
- Anonyymi
milläs minä nyt saan tämän asumaan kanssani 🤣🤣🤣
https://www.youtube.com/watch?v=HOH6CuR6dDk - Anonyymi
Oikein ja luonnollista.
- Anonyymi
Kuka Trumplandiaan edes haluaisi?!
- Anonyymi
No juurikin kehitysmaihin meneekin kehitysmaa porukka.
- Anonyymi
Hyvä uudistus. Kaikista noista maista jo tulleet pitäisi myös likvidoida järjestelmällisesti.
- Anonyymi
Tässä asiassa olen Trumpin kanssa samaa mieltä. Haittamaahanmuutto SEIS!
- Anonyymi
Minäkin olen samaa mieltä. Tänäänkin uutisissa esitellyt tiukennuslait on edelleenkin ihan liian lepsuja, malli täytyy ottaa Tanskasta, jolle ei haittamaahanmuutto kukkoile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen samaa mieltä. Tänäänkin uutisissa esitellyt tiukennuslait on edelleenkin ihan liian lepsuja, malli täytyy ottaa Tanskasta, jolle ei haittamaahanmuutto kukkoile.
Joissakin maissa onkin jo myöhäistä ottaa härkää sarvista esim. Ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693