👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻HIENOA! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/99aa83e6-45e5-4ddc-ae5a-3bea6ac6ff84
"Volkswagenin ikonisen hot hatch -mallin, Golf GTI:n seuraava versio julkaistaan sähköisenä. Yhtiön toimitusjohtaja Thomas Schäfer kuvailee mallin olevan ”hirviöauto.”
"Yhtiöllä on suunnitteilla myös Golf GTI:tä räyhäkämpi Golf R, joka on myös sähköinen. Autoexpressin mukaan R julkaistaan nelivetoisena."
Mikä sitten on Volkkarin näkemys "hirviöautosta"? BMW on ilmoittanut, että sen M3/M5-mallien nykyaikaiset moottorit tuottavat yli 1300 hevosvoimaa eli pääseekö Volkkarikin yli 1000 hepan rajan?
Nuo olisivat olleet polttomoottoriaikakaudella kunnioitettavia tehoja, mutta kyllä 1000 hevosvoimaa on tänä päivänä aika tylsä lukema, kun puhutaan urheiluautoista. Esim. Rimacin Neverassa on vakiona 1914 hevosvoimaa ja Xiamin SU7 Ultrassakin 1548 hevosta.
Volkswagen Golf GTI ja Golf R saavat nykyaikaiset moottorit. Mallien valmistus jatkuu.
28
241
Vastaukset
- Anonyymi
"kun puhutaan urheiluautoista."
Golf ei ole urheiluauto. Se on perheauto taviksille.
Tämä kannattaa pitää mielessä niin puhtaan oikeasta kategoriasta. - Anonyymi
"Nuo olisivat olleet polttomoottoriaikakaudella kunnioitettavia tehoja, mutta kyllä 1000 hevosvoimaa on tänä päivänä aika tylsä lukema, kun puhutaan urheiluautoista."
Golf on normiauto eikä mikään urheiluauto enkä minä ainakaan ymmärrä mihin normaalissa autossa tarvitaan 1000 hevosvoimaa. Ylipäätään hevosvoimista höpisee lähinnä henkisesti teinin asteelle jääneet typerykset. Suurin osa ajelee autolla mukavasti vaikka autossa olisi vain 100 hevosvoimaa. Eikä sen enempää normaalissa liikenteessä ei tehoa tarvita.
Ylipäätään teho ei autossa ole edes 20 tärkeimmän asian joukossa.- Anonyymi
"Ylipäätään teho ei autossa ole edes 20 tärkeimmän asian joukossa."
Kaikki eivät ole Tauno Tasalakkeja jotka vaeltavat elämäänsä läpi leuka rinnassa pettymyksestä toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ylipäätään teho ei autossa ole edes 20 tärkeimmän asian joukossa."
Kaikki eivät ole Tauno Tasalakkeja jotka vaeltavat elämäänsä läpi leuka rinnassa pettymyksestä toiseen.Jos mietitään normaalia arkiajoa niin auton teho ei ole mitenkään erityisen tärkeä asia. Normaali autoilija pärjää hyvin vaikka autossa olisi 100 hevosvoimaa. Ne, jotka maksavat paljon turhista ominaisuuksista kuten tehosta ovat typeriä Tauno Tasalakkeja. Tehosta maksaminen on täysin järjetöntä kun sitä ei oikeasti tarvitse koskaan eikä kukaan sitä huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mietitään normaalia arkiajoa niin auton teho ei ole mitenkään erityisen tärkeä asia. Normaali autoilija pärjää hyvin vaikka autossa olisi 100 hevosvoimaa. Ne, jotka maksavat paljon turhista ominaisuuksista kuten tehosta ovat typeriä Tauno Tasalakkeja. Tehosta maksaminen on täysin järjetöntä kun sitä ei oikeasti tarvitse koskaan eikä kukaan sitä huomaa.
Samalla periaatteella pieni kerrostaloasunto on kaikki mitä ihminen tarvitsee ja kaikki parempi asuminen ei ole mitenkään erityisen tärkeä asia.
Kaikki eivät halua tyytyä siihen matalimpaan tasoon millä elämää pystyy elämään.
Sen takia meillä on automalleista eri tehoversioita ja varusteluversioita. Ja sellaisia pieniä kerrostaloasuntoja ilman pihaa ja toisaalta omakotitaloja joissa on piha ja puutarha.
Katsos kun eri ihmisillä on eri standardeja siitä millaiseksi elämänsä haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla periaatteella pieni kerrostaloasunto on kaikki mitä ihminen tarvitsee ja kaikki parempi asuminen ei ole mitenkään erityisen tärkeä asia.
Kaikki eivät halua tyytyä siihen matalimpaan tasoon millä elämää pystyy elämään.
Sen takia meillä on automalleista eri tehoversioita ja varusteluversioita. Ja sellaisia pieniä kerrostaloasuntoja ilman pihaa ja toisaalta omakotitaloja joissa on piha ja puutarha.
Katsos kun eri ihmisillä on eri standardeja siitä millaiseksi elämänsä haluaa.Asuminen on vähän eri asia kuin tehojen lisääminen autoon. Tehojen lisääminen ei nopeuta matkan tekoa, ei paranna ajettavuutta, ei lisää tavaratilaa jne. Siitä ei ole arjessa yhtäkään merkittävää hyötyä. Ja autonsa tehoilla kehuvat taas ovat naurettavan typeriä idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla periaatteella pieni kerrostaloasunto on kaikki mitä ihminen tarvitsee ja kaikki parempi asuminen ei ole mitenkään erityisen tärkeä asia.
Kaikki eivät halua tyytyä siihen matalimpaan tasoon millä elämää pystyy elämään.
Sen takia meillä on automalleista eri tehoversioita ja varusteluversioita. Ja sellaisia pieniä kerrostaloasuntoja ilman pihaa ja toisaalta omakotitaloja joissa on piha ja puutarha.
Katsos kun eri ihmisillä on eri standardeja siitä millaiseksi elämänsä haluaa."Kaikki eivät halua tyytyä siihen matalimpaan tasoon millä elämää pystyy elämään."
Ja silloin kun haaskaa rahansa pihalla olevaan peltiromuun niin tyytyy usein oikeassa elämässä matalimpaan tasoon. Auto on pelkkä tavara eikä tuota onnea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuminen on vähän eri asia kuin tehojen lisääminen autoon. Tehojen lisääminen ei nopeuta matkan tekoa, ei paranna ajettavuutta, ei lisää tavaratilaa jne. Siitä ei ole arjessa yhtäkään merkittävää hyötyä. Ja autonsa tehoilla kehuvat taas ovat naurettavan typeriä idiootteja.
"Siitä ei ole arjessa yhtäkään merkittävää hyötyä. "
No joo. Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta.
Omastakin mielestä 1.000 hevosvoimaa on täysin naurettavaa mutta kyllä arkajossa 200 hv on se mukavuusraja. Itseasiassa vääntö ala kierroksilla on paljon huipputehoa tärkeämpi asia.
Ps. Muistakaa että luette autopalstaa. Jos autot ei kiinnosta ja on aivan sama millaisilla mopomoottoreilla ajatte niin olette väärällä palstalla.
Www.Vauva.fi/virkkausvinkkeja on aina vaihtoehto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siitä ei ole arjessa yhtäkään merkittävää hyötyä. "
No joo. Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta.
Omastakin mielestä 1.000 hevosvoimaa on täysin naurettavaa mutta kyllä arkajossa 200 hv on se mukavuusraja. Itseasiassa vääntö ala kierroksilla on paljon huipputehoa tärkeämpi asia.
Ps. Muistakaa että luette autopalstaa. Jos autot ei kiinnosta ja on aivan sama millaisilla mopomoottoreilla ajatte niin olette väärällä palstalla.
Www.Vauva.fi/virkkausvinkkeja on aina vaihtoehto.Monet ovat kiinnostuneita (ainakin kun pitää vaihtaa autoa) autoista vaikka ei auton teho kiinnostakaan. Ei kaikki autoista kiinnostuneet ole kiinnostunut auton tehosta eikä se läheskään kaikille autoilijoille ole tärkeä asia. Autopalstalla voi keskustella vaikka kuinka paljon autoista vaikka ei ikinä keskustelisi auton tehosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat kiinnostuneita (ainakin kun pitää vaihtaa autoa) autoista vaikka ei auton teho kiinnostakaan. Ei kaikki autoista kiinnostuneet ole kiinnostunut auton tehosta eikä se läheskään kaikille autoilijoille ole tärkeä asia. Autopalstalla voi keskustella vaikka kuinka paljon autoista vaikka ei ikinä keskustelisi auton tehosta.
Esimerkiksi kun jotkut ovat ostamassa uutta autoa niin monesti yksikään heidän kriteereistään ei liity auton tehoon. Valtaosa autoilijoista ei tiedä autonsa kiihtyvyyttä tai hevosvoimien määrää.
Lisäksi oikeastaan ei pitäisi nykyaikana edes puhua hevosvoimista, koska kilowatti on nykyaikaisempi termi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi kun jotkut ovat ostamassa uutta autoa niin monesti yksikään heidän kriteereistään ei liity auton tehoon. Valtaosa autoilijoista ei tiedä autonsa kiihtyvyyttä tai hevosvoimien määrää.
Lisäksi oikeastaan ei pitäisi nykyaikana edes puhua hevosvoimista, koska kilowatti on nykyaikaisempi termi."Valtaosa autoilijoista ei tiedä autonsa kiihtyvyyttä tai hevosvoimien määrää."
Jos ei tiedä autonsa tehoa eikä sillä ole merkitystä niin silloin parempi palsta on
www.vauva.fi/virkkausvinkit
tai
www.youtube.com/kissavideot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Valtaosa autoilijoista ei tiedä autonsa kiihtyvyyttä tai hevosvoimien määrää."
Jos ei tiedä autonsa tehoa eikä sillä ole merkitystä niin silloin parempi palsta on
www.vauva.fi/virkkausvinkit
tai
www.youtube.com/kissavideotTuo sinun tekstisi on naurettavan typerä, suorastaan idiotismin huippu. Autoissa on muutakin kuin tehot ja edes urheiluautoa hankkivalle teho ei ole tärkein asia. Teho ei ole edes autointoilijoille tärkein asia. Vaikka ei auton tehoa tiedä niin voi silti rauhassa keskustella autoista, sitten vain keskustelu on muista auton ominaisuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun tekstisi on naurettavan typerä, suorastaan idiotismin huippu. Autoissa on muutakin kuin tehot ja edes urheiluautoa hankkivalle teho ei ole tärkein asia. Teho ei ole edes autointoilijoille tärkein asia. Vaikka ei auton tehoa tiedä niin voi silti rauhassa keskustella autoista, sitten vain keskustelu on muista auton ominaisuuksista.
Kannattaisiko opetella lukemaan ja sitten vielä ymmärtämään lukemaansa?
Kirjoitin.
"Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta."
Se on täysin eri juttu kuin "tärkein asia".
Sun kirjoitukset on kyllä niin summittaists mölyämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko opetella lukemaan ja sitten vielä ymmärtämään lukemaansa?
Kirjoitin.
"Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta."
Se on täysin eri juttu kuin "tärkein asia".
Sun kirjoitukset on kyllä niin summittaists mölyämistä.Ja osasin kyllä lukea tekstisi ja tekstisi oli aivottoman typerä. Johonkin kissavideoihin ja vastaaviin ohjaaminen vain sen takia, koska kiinnostus autoissa kohdistuu muuhun kuin auton tehoon on idiotismia. Itse asiassa auton tehon ei tarvitse olla edes tärkeä asia itselle ja silti autoista voi keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osasin kyllä lukea tekstisi ja tekstisi oli aivottoman typerä. Johonkin kissavideoihin ja vastaaviin ohjaaminen vain sen takia, koska kiinnostus autoissa kohdistuu muuhun kuin auton tehoon on idiotismia. Itse asiassa auton tehon ei tarvitse olla edes tärkeä asia itselle ja silti autoista voi keskustella.
Ja siis autoista voi keskustella vaikka ei tietäisi oman autonsa tehoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis autoista voi keskustella vaikka ei tietäisi oman autonsa tehoa.
No miten noin omasta mielestäsi tämä keskustelu sinun osaltasi on mennyt täällä autopalstalla?
Näin ulkopuolisesta näyttää että olet vähän kuin Paavi saarnaamassa ateistien maailmankonferensissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten noin omasta mielestäsi tämä keskustelu sinun osaltasi on mennyt täällä autopalstalla?
Näin ulkopuolisesta näyttää että olet vähän kuin Paavi saarnaamassa ateistien maailmankonferensissa.Sellainen jolle pelkkä teho on tärkein asia autossa ei ole automies.
- Anonyymi
Sähkömoottorin järkkyväännön ansiosta riittää matalatkin hevosvoimalukemat.
Hyundain Ioniq 5N:ssä on vain 650 hevosvoimaa ja liikahtaa niilläkin ihan ok.
Pikkuautoista esim. Renault 5:n sporttimallissa on vain 540 heppaa. Varmasti jaksaa liikuttaa pikkukärryä.
Kaikissa tietysti nykyaikainen moottori.- Anonyymi
Kyllä se on nimenomaan tuo valtava vääntö heti ala kierroksilla joka puhuttelee. Huipputeholla ei ole niin suurta merkitystä vaan sillä voimantunteella arkisessa ajossa.
Kaikki ei sitä ymmärrä ja heille on nämä virkkupalstat ja kissavideot. Siellä maailmassa heillä on parempi olo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nimenomaan tuo valtava vääntö heti ala kierroksilla joka puhuttelee. Huipputeholla ei ole niin suurta merkitystä vaan sillä voimantunteella arkisessa ajossa.
Kaikki ei sitä ymmärrä ja heille on nämä virkkupalstat ja kissavideot. Siellä maailmassa heillä on parempi olo.Voimantunteella arkisessa ajossa ei ole paskankaan väliä. Useimmat vain kulkevat paikasta A paikkaan B autolla eikä huomaa tehoa ikinä. Polttomoottoriauton ja sähköauton tehoero on lähinnä mielikuvituksen tuotetta, todellisuudessa lähes kukaan ihminen ei eroa ikinä tule huomaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nimenomaan tuo valtava vääntö heti ala kierroksilla joka puhuttelee. Huipputeholla ei ole niin suurta merkitystä vaan sillä voimantunteella arkisessa ajossa.
Kaikki ei sitä ymmärrä ja heille on nämä virkkupalstat ja kissavideot. Siellä maailmassa heillä on parempi olo."Kaikki ei sitä ymmärrä ja heille on nämä virkkupalstat ja kissavideot"
Mielisairaat aivottomat typerykset kuvittelevat, että autoista keskusteltaessa pitää aina puhua tuosta sähköautojen täysin kuvitteellisesta "voimantunteesta". Todellisuudessa tuota "voimantunnetta" kukaan ei edes huomaa arkiajossa. Ei edes ammattikuskit.
- Anonyymi
Ihan hyvä, että Golf pidetään ajan tasalla.
- Anonyymi
"Mielisairaat aivottomat typerykset kuvittelevat, että autoista keskusteltaessa pitää aina puhua tuosta sähköautojen täysin kuvitteellisesta "voimantunteesta"."
Olet edelleen ylireagoiva hysteerikko kukkahattutäti joka laittaa sanoja toisten suuhun kun ei ymmärrä lukemaansa.
""Siitä ei ole arjessa yhtäkään merkittävää hyötyä. "
No joo. Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta."
Tuo on täysin eri asia kuin
"autoista keskusteltaessa pitää aina puhua tuosta sähköautojen täysin kuvitteellisesta "voimantunteesta"
Minun silään tuo näyttää hysteerikon yliragoinnilta ja pahasti puutteeliselta kyvyltä ymärtää luettua.
Autojen voimantuoton voi mitata kellolla ja automies kyllä tuntee sen kun painaa kaasua.
Olet mölyävä apina jolla on joku tarve päästä vaahtoamaan tästä asiasta.
Edelleen. sulle löytyisi varmaan vastaanottavaisempi yleiö jostain virkkuu- tai hassutkissavideot-palstalta.
Täällä autopalstalla olet vain mies joka saarnaa hassu hattu päässään täysin epärelevanttia agendaansa.- Anonyymi
"Autojen voimantuoton voi mitata kellolla"
Ei kukaan normaali autoilija mittaile voimantuottoa kellolla. Jos tuon toteamiseen tarvitaan kelloa niin sitten asialla ei ole merkitystä.
"automies kyllä tuntee sen kun painaa kaasua"
Pääosin he vain kuvittelevat tuntevansa sen. Lisäksi tämä on sellainen täysin merkityksetön yksityiskohta. Loppujen lopulta normaalissa ajossa tuolla ei ole paskankaan väliä eikä se vaikuta mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Autojen voimantuoton voi mitata kellolla"
Ei kukaan normaali autoilija mittaile voimantuottoa kellolla. Jos tuon toteamiseen tarvitaan kelloa niin sitten asialla ei ole merkitystä.
"automies kyllä tuntee sen kun painaa kaasua"
Pääosin he vain kuvittelevat tuntevansa sen. Lisäksi tämä on sellainen täysin merkityksetön yksityiskohta. Loppujen lopulta normaalissa ajossa tuolla ei ole paskankaan väliä eikä se vaikuta mihinkään.Ylipäätään tuosta voimantuotosta pitää aivottomasti rääkyä, vaikka se ei ole lähes kenellekään erityisen tärkeä asia autossa. Voimantuotto ei ole tärkein asia autossa edes automiehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään tuosta voimantuotosta pitää aivottomasti rääkyä, vaikka se ei ole lähes kenellekään erityisen tärkeä asia autossa. Voimantuotto ei ole tärkein asia autossa edes automiehille.
"Mutta onhan se mukavampaa elämää kun auto ei hyydy heti kättelyssä kun tulee voiman tarvetta."
Yksikään normaali polttis ei hyydy, kaikissa nykyaikaisissa polttiksissa on jo riittävästi tehoa. Tuo "hyytyminen" oli ihan oman mielikuvituksesi tuotetta.
- Anonyymi
Ihan odotettua.
- Anonyymi
Olishan se vähän noloa, jos on kaveri kyydissä ja 300 km/h:n vauhdissa kuivalla asvaltilla luistoneston valo ei vilku, kun voimapolkimen survaisee pohjaan... 🫢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902