viime tutkimus osittaa lapiss psuurpedot kannat laskeneet rajusta 50 prosenttia eli peto korvauksiin

Anonyymi-ap

viime tutkimus osittaa lapiss psuurpedot kannat laskeneet rajusta 50 prosenttia eli peto korvauksiin ei ole aihetta , takaisin perintään on aihetta petoksilla ja vääryydellä tehtyjä ilmoituksia yms..

ahma kattoo televisoita .karhu nukkuu autotallissa ,kotkat jääkaapin päällä yms..on se poromiehillä vaikeaa ahahheeh oi oi irtaimistokorvauksia ahahheeh oi oi..

7

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

poroisännät ei äly häivää hyvää päivää ahahheeh

• Anonyymi

poromiehet laskee sopulit ja sääsket suurpedoiksi ahaheheh oioi

• Anonyymi

ainut suurpeto lapissa on poromies itse tuhoo luonto kylvää rhua joka tutu ulkomailta mettii toisten maille..aiheuttaa BIO TURVALLISUUS RISKIN MITÄ LIE VIERAS LAJEJA TULEE LAPIIN SIELTÄ JA KASVI TAUTEJA ..KIELLETTÄVÄ VÄLITTÖMÄSTII LAPPI SAASTUU POROMIEHET TUHOAA LAPPIA KUIN PUUTTIN UKRAINAA KAIKKI KUOLEE LAPSET YMS..KÄRSII

• Anonyymi

poromieht kuin mustalaiset

• Anonyymi

UUTISKIRJE: HS julkaisee hyviin uutisiin keskittyvää uutiskirjettä – Tilaa maksutta tästä
        Nälkiintyneille poroille rahdataan Lappiin ennätysmäärä rehua Heinää ajetaan Etelä-Suomesta asti

• Anonyymi

Röyhtäilevät porot hankaloittavat pohjoisen ilmastotalkoita – Lappi ja moni muu maakunta jäämässä ilmastotavoitteesta
        Lapissa kuntien päästövähennykset vaihtelevat paljon, eivätkä kuntapäättäjät voi kaikkeen vaikuttaa. Isoja päästövähennyksiä on saatu esimerkiksi kaukolämmön tuotannossa.

• Anonyymi

Porojen ruoansulatukseen puuttuminen lienee kokonaan poliittisten päättäjien ulottumattomissa. Nautojen rehuun on kyllä kehitetty metaanipäästöjä vähentäviä lisäaineita, mutta voisiko sellaisia kehittää myös poroille, siitä Luonnonvarakeskuksen erikoistutkija Juha-Matti Katajajuuri ei ole varma.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe