danlovi kutsuu putini Helsinkiin voitonjuhliin jahka Ukraina on vapautettu

Anonyymi-ap

danilovi suuttu kun venäläisten omistama areenan nimi muutetiin Helsinki
areenaksi.
Nyt varmaan pitää turpaansa pienemmällä venäjän puolustamisesta ja
ihannoimisesta.
Taxi Somalikin olis ollu parempi Pormestari.

11

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainan vapauttaminen
      on samanlainen härski tekosyy kuin puna-armeijan yritys
      tulla Suomeen Stalinin käskystä 30.9.-39 tarkoituksena
      "vapauttaa Suomen työläiskansa tilanherrojen ja tehtaanpatruunoiden
      orjuudesta".

• Anonyymi

Ei se Venäjä 80 vuotta sittenkään Suomesta välittänyt, mutta oli tosi ystävällinen sentään kun antoi itsenäisenä pysyä. Olisi voinnut tuhota Suomen. Tuo kaheli sotarikollinen Churschill se ehdotteli tuolloin Venäjälle hyökkäämistä, koska uskoi sen olevan heikossa tilassa. Hyökkäsi kuitenkin Dresdeniin ja murhasi siviileitä tuo luopio sikarimiekkonen, nyt onneksi edesmennyt ja vain paha maku jäänyt.

• Anonyymi

SUOMI EI KIINOSTA ITÄNAAPURIA - SUHTEET ON PILATTU JA TEHTY RIKOLLISTA PUUHAA VÄLIEN TUHOAMISEEN
      SUOMI KÄRSIKÖÖN KUN JOHTO ON MÄTÄ

• Anonyymi

Olen samaa mieltä..SLAVA VENÄJÄ ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kaiken pahan alku ja juuri on ryssä.

• Anonyymi

Aloittajalle sanomme että Ukraina antautuu pakosta, mutta koska ?

Venäjällä hyvä palaute, saavat ihan vapaasti tulla Ukrainasta hakemaan Kieviin vietäväksi 6000 ruumispussia - odottavat noutajaa!

https://www.youtube.com/watch?v=RLAzSxb5PLY

Tuosta vaan linkistä katsomaan, Venäjä sanoo eikä väitä pusseissa olevan sitä mitä on.

• Anonyymi

Hakisivat Ukrit pois vainajat.
        Minun mielestä Sapliinilta oli häväistys Ukrainalaisia vainajia kohtaan,kun ei hyväksynyt edes sitä kun Venäjä ehdotti 2-3päivää tulitaukoa että "keräisivät"vainajat pois rintamalta.On kyllä ääliö pressa.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Yritätkö nyt vetää yllesi "olen pohjanmaalainen" teatteriasua, ettei vain tunnistettaisi, että olet Jumalan ja kristittyjen pilkkaaja ateismipalstalta, ja samalla Venäjän pilkkaaja natopalstalta?

• Anonyymi
      UUSI

Ei Putinia helsinkiin enää koskaan.
      Se ukko on arvokkaampi, kuin Helsinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe