Mistä jatkuva huimaus johtuu ?

Anonyymi-ap

Että mikähän tähän auttaisi . Lääkärit eivät reagoi lainkaan kun tätä jo vuosia valittanut . Eivät edes kirjaa sitä mihinkään . Surkeaksi kantasuomalais potilaiden helvetiksi maamme tehty .

11

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juo vettä

• Anonyymi

Toinen neuvo, syö suolaa. Pysyy se neste sisällä sen jälkeen. Jos nesteet menee läpi, juominen ei auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen neuvo, syö suolaa. Pysyy se neste sisällä sen jälkeen. Jos nesteet menee läpi, juominen ei auta.

Jotkut puhuu pan-suolan puolesta, että on paras ensiapu huimaamiseen ja kramppeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut puhuu pan-suolan puolesta, että on paras ensiapu huimaamiseen ja kramppeihin.

Jos se auttaisi niin lääkäri olisi sitä suositellut hänelle .

• Anonyymi

Vaadi röngten , usein sanovat että huimaus on psyykkisistä asioista johtuva, minun serkkuni vaati aikoinaan päänsä kuvattavaksi , ja hänellä oli kasvain aivoissa . Joten aina yksinkertainen liikaa lääkärisä se kun yksinkertainen liian vähä. .voi olla että tasapaino elin on saanut jonkin asteiden tulehduksen ta muun vaurio. , joten syitä on monia sinun oieutesi on saada aiihen hoitoa ja ennenkaikkea diagnoosi miksi pyörryttää
      Ei ne saa sitä sivuuttaa jos sinua pyörryttää.
      Älä anna periksi vaadi saada kunnon tutkimus .

• Anonyymi

Huimaus voi johtua hyvin monesta syystä. Tavallisia syitä:
      ▪ liian matala tai korkea verenpaine
      ▪ jännitysniska
      ▪ raudan puute ja anemia
      ▪ sisäkorvan sairaus
      ▪ migreeni
      ▪ nestevajaus
      ▪ aliravitsemus
      ▪ diabetes

• Anonyymi

Aloittajana Kiitän neuvoista ! Anteeksi etten huomannut mainita että molempia korvia kutisee helkatisti myös . Eli tämä huimaus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta myös . Ja jopa suihkussa pelottaa käydä . Kun kaatumisvaara suuri . Pitäs mennä ties mille lekurille . Entis aikaan oli oma lääkärit . Nyt on kielitaidottomat pöhelöt Hus.ssa ja Yksityisillä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajana Kiitän neuvoista ! Anteeksi etten huomannut mainita että molempia korvia kutisee helkatisti myös . Eli tämä huimaus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta myös . Ja jopa suihkussa pelottaa käydä . Kun kaatumisvaara suuri . Pitäs mennä ties mille lekurille . Entis aikaan oli oma lääkärit . Nyt on kielitaidottomat pöhelöt Hus.ssa ja Yksityisillä .

Kannattaisko puhdistaa korvat koska se korvavaha/ tukkoisuus voi aiheuttaa huimausta. Kuinka usein putsaat korvasi korvavahasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla korvan kutina voi olla merkki estrogeenitasojen laskusta.
        Lähestyvä menopaussi.

• Anonyymi

onko voimakkaampi huimaus jos käännät päätä nopeasti sivulle? kokeile molemmat puolet. jos on, niin ei ole vakavaa. joku syndrooma se on. terkkarillakin tietävät sen nimen. ohimenevää .

• Anonyymi

Ei siis mitään apua terkkari antanut . Johtuu siitä että olen siis kantasuomalainen ! Olisi tulkki Kelasta pitänyt olla mukana . Alan vaatimaan seuraavaan terv.keskuskäyntiin sellaista .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1209
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    Aihe