Että mikähän tähän auttaisi . Lääkärit eivät reagoi lainkaan kun tätä jo vuosia valittanut . Eivät edes kirjaa sitä mihinkään . Surkeaksi kantasuomalais potilaiden helvetiksi maamme tehty .
Mistä jatkuva huimaus johtuu ?
11
277
Vastaukset
- Anonyymi
Juo vettä
- Anonyymi
Toinen neuvo, syö suolaa. Pysyy se neste sisällä sen jälkeen. Jos nesteet menee läpi, juominen ei auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen neuvo, syö suolaa. Pysyy se neste sisällä sen jälkeen. Jos nesteet menee läpi, juominen ei auta.
Jotkut puhuu pan-suolan puolesta, että on paras ensiapu huimaamiseen ja kramppeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut puhuu pan-suolan puolesta, että on paras ensiapu huimaamiseen ja kramppeihin.
Jos se auttaisi niin lääkäri olisi sitä suositellut hänelle .
- Anonyymi
Vaadi röngten , usein sanovat että huimaus on psyykkisistä asioista johtuva, minun serkkuni vaati aikoinaan päänsä kuvattavaksi , ja hänellä oli kasvain aivoissa . Joten aina yksinkertainen liikaa lääkärisä se kun yksinkertainen liian vähä. .voi olla että tasapaino elin on saanut jonkin asteiden tulehduksen ta muun vaurio. , joten syitä on monia sinun oieutesi on saada aiihen hoitoa ja ennenkaikkea diagnoosi miksi pyörryttää
Ei ne saa sitä sivuuttaa jos sinua pyörryttää.
Älä anna periksi vaadi saada kunnon tutkimus . - Anonyymi
Huimaus voi johtua hyvin monesta syystä. Tavallisia syitä:
▪ liian matala tai korkea verenpaine
▪ jännitysniska
▪ raudan puute ja anemia
▪ sisäkorvan sairaus
▪ migreeni
▪ nestevajaus
▪ aliravitsemus
▪ diabetes- Anonyymi
Aloittajana Kiitän neuvoista ! Anteeksi etten huomannut mainita että molempia korvia kutisee helkatisti myös . Eli tämä huimaus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta myös . Ja jopa suihkussa pelottaa käydä . Kun kaatumisvaara suuri . Pitäs mennä ties mille lekurille . Entis aikaan oli oma lääkärit . Nyt on kielitaidottomat pöhelöt Hus.ssa ja Yksityisillä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana Kiitän neuvoista ! Anteeksi etten huomannut mainita että molempia korvia kutisee helkatisti myös . Eli tämä huimaus aiheuttaa keskittymiskyvyn puutetta myös . Ja jopa suihkussa pelottaa käydä . Kun kaatumisvaara suuri . Pitäs mennä ties mille lekurille . Entis aikaan oli oma lääkärit . Nyt on kielitaidottomat pöhelöt Hus.ssa ja Yksityisillä .
Kannattaisko puhdistaa korvat koska se korvavaha/ tukkoisuus voi aiheuttaa huimausta. Kuinka usein putsaat korvasi korvavahasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla korvan kutina voi olla merkki estrogeenitasojen laskusta.
Lähestyvä menopaussi.
- Anonyymi
onko voimakkaampi huimaus jos käännät päätä nopeasti sivulle? kokeile molemmat puolet. jos on, niin ei ole vakavaa. joku syndrooma se on. terkkarillakin tietävät sen nimen. ohimenevää .
- Anonyymi
Ei siis mitään apua terkkari antanut . Johtuu siitä että olen siis kantasuomalainen ! Olisi tulkki Kelasta pitänyt olla mukana . Alan vaatimaan seuraavaan terv.keskuskäyntiin sellaista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205