Jos on varaa omistaa niitä niin on varaa maksaakin.
Loma-asuntojen kiinteistöveroja voi nostaa reilusti.
21
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinteistöveron perii kunta. Valtiolle ei mene mitään.
- Anonyymi
Kyllä minä sen tiedän, sotekuluja voi paikata rahalla koska käyttää ne mökkiloisetkin terveyspalveluita kunnissa missä eivät pysyvästi asu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän, sotekuluja voi paikata rahalla koska käyttää ne mökkiloisetkin terveyspalveluita kunnissa missä eivät pysyvästi asu.
Jättäähän ne "mökkiloiset" melko paljon rahaakin mökkipaikkakunnille. Vai luuletko että eivät syö tai juo mitään koko lomansa aikana? Käyttävät myös muita palveluita, esim. mökkitalkkareita pitämään huolta mökeistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio maksaa sotekulut, ei kunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäähän ne "mökkiloiset" melko paljon rahaakin mökkipaikkakunnille. Vai luuletko että eivät syö tai juo mitään koko lomansa aikana? Käyttävät myös muita palveluita, esim. mökkitalkkareita pitämään huolta mökeistään.
Vitut, en osta mitään mökkipaikkakunnalta. Kaiken tuon kaupungista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut, en osta mitään mökkipaikkakunnalta. Kaiken tuon kaupungista...
Sinä oletkin pihi.
- Anonyymi
Miksi niitä ei voisi kansallistaa samalla, että matut ja köyhät pääsee myös mökille? t: Demari
- Anonyymi
Miksi haluat itikoiden syötäväksi vapaaehtoisesti?
- Anonyymi
Tuo jos menisi läpi, niin palokunnat eivät ehtisi sammuttelemaan paloja, kun kaikki surkeimmankin rämämökin omistajat kiirehtisivät polttamaan mörskänsä.
Sosialismi on jo saavuttanut melkoiset mittasuhteet Suomessa muutenkin. "Demari" on valmis verottamaan ihmisiä siitä, jos ovat jotain sukanvarteen onnistuneet jälkipolville säästämään.
Surkeaksi on mennyt. Mistäköhän kummasta tässä alkaa syntyä ajatus, että EU vie kalatkin vedestä? Tai sitten meillä on siellä niin lepsuja edustajia, että eivät osaa pitää Suomen puolta. - Anonyymi
Viisastelelee palstaporvari.
- Anonyymi
Juu, kiinteistöverojen määrä olisi hyvä kymmenkertaistaa. Laiskoilla lösöperseillä on hyvin veronmaksukykyä.
- Anonyymi
Keitä he ovat, ne laiskat lösöperseet? Niitäkö, jotka omistavat perikunnan yhteisen, homeisen mökin ja joilla ei ole rahaa sen enempää kuin osaamistakaan remontteihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä he ovat, ne laiskat lösöperseet? Niitäkö, jotka omistavat perikunnan yhteisen, homeisen mökin ja joilla ei ole rahaa sen enempää kuin osaamistakaan remontteihin?
Toi oli hyvä.
- Anonyymi
Niin on rahaa. Isolla Bemarilla tulivat tuohon naapuriin juuri läsimään. Ei haittaisi vaikka nostaisivat vuosittaisen kiinteistöveron 10 000 euroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on rahaa. Isolla Bemarilla tulivat tuohon naapuriin juuri läsimään. Ei haittaisi vaikka nostaisivat vuosittaisen kiinteistöveron 10 000 euroon.
Eli se olisi ns. kateusvero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä ryysyranta. Meillä naapurustoon pääsee vain Mersuilla.
- Anonyymi
Kateellisten perseaukisten ketju.
- Anonyymi
Onko sinulla varaa ostaa ruokaa? Jos on, niin ruoan alv on korotettava pikaisesti.
- Anonyymi
Onneksi kaupungin vuokra-asuntojen vuokrat nousevat vuosittain.
- Anonyymi
Nostetaan veroja, niin voidaan maksaa loisille parempia avustuksia.
- Anonyymi
Omistusasujille niin kovat verot, että on samalla viivalla vuokralla asujien kanssa. Tonni vähintään kuussa. Terveisin viherpunikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750