Trump käynnistää kostokampanjan Muskia vastaan?

Anonyymi-ap

Hyvästi Tesla ja avaruuden valloitus?

14

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trumpilla varmaan loppuvat peli merkit ensin.
      Rahalla saa paljon aikaiseksi, varsinkin kun sitä on helvetisti.

• Anonyymi

Trump tulee vaikeuttamaan Teslan toimintaa ja
        Muskin bisneksiä?

• Anonyymi

Trump ja Musk, kaksi hullua kuin kaksi marjaa.

• Anonyymi

Minä tiesin jo vuosi sitten, kun kuulin että Musk on lähtenyt Trumpin kelkkaan, niin hyvää ei seuraa. Ihmettelin miten ihmeessä innovatiivinen sähköautomiljardööri voi muka tukea fossiili Trumpia ja uskoa jotenkin hyötyvänsä hänestä. Nyt Trumpin ja Muskin välirikko on varmaa ja saa nähdä miten otatuksessa käy. Musk on noin 100 kertaa rikkaampi kuoin Trump, mutta Trumpilla on miljoonia ääliötukijoita...

• Anonyymi

Trump nousi Muskin rahoilla uudelleen valtaan, mutta eihän siinä tosiaan ole mitään järkeä, että kun Trump drillaa beibi drillaa, niin sähköautobuumi vain kasvaisi.

• Anonyymi

Trump leikkaa Muskin yritysten tukia isolla
      kädellä.Siksi Teslan kurssikin romahti?

• Anonyymi

Tilanne menee entistä likaisemmaksi.Musk
      sanoo Trumpin löytyvän Harvey Epsteinin
      tiedostoista?

• Anonyymi

eihän toi ole edes uutinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän toi ole edes uutinen

Ei oikeastaan ainoastaan se että joku uskaltaa
        sanoa sen ääneen.Trump ei tosiaan ole mikään
        puhdas pulmunen?

• Anonyymi

Johan rakkautta riitti jonkin aikaa, nyt hyvä haukkua toisiaan. Musk huomasi, tuli veikattua väärää hevosta.

• Anonyymi

Muskin vierailu Trumpilla maksoi Muskille monta miljardia, ja jos se olisi vielä jatkunut täystuho. Musk tekee alumiinista autoja ja alumiinin tuontitulllit eivät varmaankaan tunnu hyvältä muskin lompakossa

• Anonyymi

Nuo kaksi sekopäätä on ilmiriidassa kekenään ja persujen kannatus jatkaa romahtamista. Tästähän tuli oikein hyvä viikko!!

• Anonyymi

Trumppi totes eilen, että Teslan kauppa ei käy ja se on Muskin ihan omaa syytä, ei Trump pakottanut Muskia lähtemään mukaan vaalikampanjaansa eikä DOGE projektiin, Musk itse halusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109