Hyvästi Tesla ja avaruuden valloitus?
Trump käynnistää kostokampanjan Muskia vastaan?
14
127
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpilla varmaan loppuvat peli merkit ensin.
Rahalla saa paljon aikaiseksi, varsinkin kun sitä on helvetisti.- Anonyymi
Trump tulee vaikeuttamaan Teslan toimintaa ja
Muskin bisneksiä? - Anonyymi
Trump ja Musk, kaksi hullua kuin kaksi marjaa.
- Anonyymi
Minä tiesin jo vuosi sitten, kun kuulin että Musk on lähtenyt Trumpin kelkkaan, niin hyvää ei seuraa. Ihmettelin miten ihmeessä innovatiivinen sähköautomiljardööri voi muka tukea fossiili Trumpia ja uskoa jotenkin hyötyvänsä hänestä. Nyt Trumpin ja Muskin välirikko on varmaa ja saa nähdä miten otatuksessa käy. Musk on noin 100 kertaa rikkaampi kuoin Trump, mutta Trumpilla on miljoonia ääliötukijoita...
- Anonyymi
Trump nousi Muskin rahoilla uudelleen valtaan, mutta eihän siinä tosiaan ole mitään järkeä, että kun Trump drillaa beibi drillaa, niin sähköautobuumi vain kasvaisi.
- Anonyymi
Trump leikkaa Muskin yritysten tukia isolla
kädellä.Siksi Teslan kurssikin romahti? - Anonyymi
Tilanne menee entistä likaisemmaksi.Musk
sanoo Trumpin löytyvän Harvey Epsteinin
tiedostoista?- Anonyymi
eihän toi ole edes uutinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän toi ole edes uutinen
Ei oikeastaan ainoastaan se että joku uskaltaa
sanoa sen ääneen.Trump ei tosiaan ole mikään
puhdas pulmunen?
- Anonyymi
Johan rakkautta riitti jonkin aikaa, nyt hyvä haukkua toisiaan. Musk huomasi, tuli veikattua väärää hevosta.
- Anonyymi
Muskin vierailu Trumpilla maksoi Muskille monta miljardia, ja jos se olisi vielä jatkunut täystuho. Musk tekee alumiinista autoja ja alumiinin tuontitulllit eivät varmaankaan tunnu hyvältä muskin lompakossa
- Anonyymi
Nuo kaksi sekopäätä on ilmiriidassa kekenään ja persujen kannatus jatkaa romahtamista. Tästähän tuli oikein hyvä viikko!!
- Anonyymi
Trumppi totes eilen, että Teslan kauppa ei käy ja se on Muskin ihan omaa syytä, ei Trump pakottanut Muskia lähtemään mukaan vaalikampanjaansa eikä DOGE projektiin, Musk itse halusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873