Nyt TS halveeraa Jeesuksen kirkastusvuorikokemuksenkin!

Anonyymi-ap

Hän kirjoitti näin:
”Kaikki sellaiset kertomukset Raamatussa, jossa ollaan yhteydessä vainajiin ovat paha synti tai pelkkä illuusioi. Esim. kirkastusvuorikokemus.”

Raamatussa kerrotaan kyseisestä kirkastusvuorikokemuksesta näin:

”Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.”
Matt 17:1-3

Mihin TS pyrkii tällaisella ateistisella Raamatun maahanpolkemisellaan? Miksi hänelle Raamattu ei ole enää pyhä?

34

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on pitkään herjannut hyvin monia Raamatun totuuksia, eikä vähiten Jeesuksen sovitusverta, joka on hänelle hullutus.

• Anonyymi

Jeesus noudatti Moseksen lakeja, ei rikkonut niitä.

5.Moos.18
      10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
      11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
      12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
      13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.

• Anonyymi

Silti mitätöit tämän Raamatun tapahtuman näin sanoen:
        ”Kaikki sellaiset kertomukset Raamatussa, jossa ollaan yhteydessä vainajiin ovat paha synti tai pelkkä illuusioi. Esim. kirkastusvuorikokemus.”

Mikä kohta Raamatussa sinulle enää on totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mitätöit tämän Raamatun tapahtuman näin sanoen:

Mikä kohta Raamatussa sinulle enää on totta?

Ei Teuvolle mikään ole pyhää.

• Anonyymi

Luuk.16

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.

• Anonyymi

Raamattu kehottaa tutkimaan itseään ja pitämään vain se, mikä on hyvä, oikein ja totta.

Kirjoituksia pitää verrata keskenään sekä Uuden Testamentin puolella,
      eri kirjoittajien kesken ja etenkin Jeesuksen itsensä antamien opetuksien kesken,
      ja Vanhan Testamentin ikuisiin totuuksiin.

Viisaat Juutalaiset osasivat tutkia aikanaan jo Paavalin tuomia uusia oppeja ja vertasivat niitä Vanhan Testamentin, Tooran eli 5 Ms.kirjan teksteihin. Jos ne poikkesivat siitä, uudet opit piti laittaa sivuun, vaikka ne olisivat kuinka houkuttelevia tahansa.

Ap. t. 17:11

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

Kaikki mikä on päässyt Raamatun lehdille, ei suinkaan tarkoita, että se on täysin totta.
      Käärme saa paratiisissa vapaasti heti levittää omia valheitaan.
      Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupalla palstatilaa jne.

• Anonyymi

Sinä siis todellakin väität, että Raamatussa on paljon valhetta?
        Ja sinultako pitäisi tulla Peltoinlahdentielle kysymään, mikä on totta ja mikä valetta? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinultako pitäisi tulla Peltoinlahdentielle kysymään, mikä on totta ja mikä valetta? 😂

Kuvitteletko olevasi joku "vainajan henkiin manaaja," kyllä kuollut on ja pysyy edelleen kuolleena, naurettavista yrityksistäsi huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainajien herjaaminen ja vainajien henkiin yhteydenotot, kutsumiset ja pelkät yrityksetkin, ovat paha asia Herran silmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi joku "vainajan henkiin manaaja," kyllä kuollut on ja pysyy edelleen kuolleena, naurettavista yrityksistäsi huolimatta.

Turhaa, täysin turhaa on sinun yrityksesi valehdella. Etkö tosiaan käsitä, miten valehtelijoitten käy???

Ilm 21:8
        ” Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa, täysin turhaa on sinun yrityksesi valehdella. Etkö tosiaan käsitä, miten valehtelijoitten käy???

” Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

On irvokasta, että muka uskovainen, patologinen valehtelija, syyttää rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi. Häpeisit, mutta et älyä edes sitä kuinka toiset joutuu tuntemaan myötähäpeää puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainajien herjaaminen ja vainajien henkiin yhteydenotot, kutsumiset ja pelkät yrityksetkin, ovat paha asia Herran silmissä.

Vainajat eivät kirjoita enää mitään. Teuvo kirjoittaa, koska hän ei ole vainaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On irvokasta, että muka uskovainen, patologinen valehtelija, syyttää rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi. Häpeisit, mutta et älyä edes sitä kuinka toiset joutuu tuntemaan myötähäpeää puolestasi.

Raamattu sinut tuomitsee. Tee parannus, lopeta valehteleminen, anna pelastaa itsesi ikuisesta kadotuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sinä olet osoittanut olevasi rehellinen?
        Valehtelet jatkuvasti samaa valhetta ja herjaat Jumalaa ja Raamattua. Sellainen EI ole rehellistä todellakaan.

• Anonyymi

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

Koetelkaa KAIKKEA ja pitäkää se mikä on hyvää.

• Anonyymi

Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

• Anonyymi

Kaikenlaista onkin tässä koeteltu Suomi24:ssa. Opettavaista toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Jumalan Sana on KOKONANSA TOTUUS.

”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        Psalmi 119:160

• Anonyymi

Minä pidän ainakin Jeesuksen veren sovituksen ja apostolien opetuksen, myös Paavalin, jota täällä estotta herjataan.

• Anonyymi

Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat.

Kaikki Jumalan kolme eri Persoonaa ovat sidottuja Jumalan lakeihin ja käskyisin, joita he noudattavat, eivät riko niitä.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Jeesus on siduttu Jumalan lakeihin ja käskyihin, ei riko niitä.

5 Ms.18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä TAHI KÄÄNTYY VAINAJIEN PUOLEEN.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle.

Kuningas Saul teki sen virheen, että kääntyi Profeetta Samuelin vainajan hengen puoleen
        ja menetti Pyhän Hengen lahjan ja sai tilalle hurmoshengen.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on siduttu Jumalan lakeihin ja käskyihin, ei riko niitä.

5 Ms.18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä TAHI KÄÄNTYY VAINAJIEN PUOLEEN.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle.

Kuningas Saul teki sen virheen, että kääntyi Profeetta Samuelin vainajan hengen puoleen
        ja menetti Pyhän Hengen lahjan ja sai tilalle hurmoshengen.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

1.Sam.28
        6 Ja Saul kysyi Herralta, mutta Herra ei vastannut hänelle, ei unissa, ei uurimin eikä profeettain kautta.
        7 Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki".
        8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo, ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".
        9 Mutta vaimo vastasi hänelle: "Sinä tiedät kyllä, mitä Saul on tehnyt, kuinka hän on hävittänyt vainaja-ja tietäjähenkien manaajat maasta. Miksi virität minulle ansan tuottaaksesi minulle kuoleman?"
        10 Niin Saul vannoi hänelle Herran kautta ja sanoi: "Niin totta kuin Herra elää: tästä asiasta ei sinulle tule mitään syytä".
        11 Vaimo kysyi: "Kenen minä nostatan sinulle?" Hän vastasi: "Nostata minulle Samuel".
        12 Mutta kun vaimo näki Samuelin, huudahti hän kovalla äänellä. Ja vaimo sanoi Saulille: "Miksi olet pettänyt minut? Sinähän olet Saul."
        13 Kuningas sanoi hänelle: "Älä pelkää. Mitä sinä näet?" Vaimo vastasi Saulille: "Minä näen jumal'olennon nousevan maasta".
        14 Hän kysyi häneltä: "Minkä näköinen hän on?" Vaimo vastasi: "Vanha mies nousee ylös, viittaan verhoutuneena". Niin Saul ymmärsi, että se oli Samuel, ja kumartui kasvoilleen maahan ja osoitti kunnioitusta.
        15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
        16 Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
        17 Herra on tehnyt sen, minkä hän on minun kauttani puhunut: Herra on reväissyt kuninkuuden sinun kädestäsi ja on antanut sen toiselle, Daavidille.

Se oli niin paha teko, että Jumala veti oman Henkensä pois Saulista ja lähetti pahan hurmoshengen tilalle.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Pyhän Hengen syyttäminen Ananiaan ja Safiiraan murhaajaksi on todella törkeätä puhetta.

• Anonyymi

2. Moos. 20:13

"Älä tapa. [2. Moos. 21:12; Matt. 5:21,22]

5. Moos. 5:17

"'Älä tapa. [2. Moos. 20:13+]

• Anonyymi

Niinhän Teuvo väittää jatkuvasti.

• Anonyymi

Luopiotilassa olleet alkuseurakuntalaiset tappoivat Ananiaan ja Safiiran ja veivät heiltä talokaupan rahat. Pistivät syyn Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Johannes oli rehellinen kun kertoi, että alkuseurakunta on pilalla. Kommunismi eli yhteisomistus ja rahanahneet antikristukset, valeapostolit saivat siellä mellastaa ihan vapaasti.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes oli rehellinen kun kertoi, että alkuseurakunta on pilalla. Kommunismi eli yhteisomistus ja rahanahneet antikristukset, valeapostolit saivat siellä mellastaa ihan vapaasti.

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirja.

Alkuseurakunta oli Jumalan työ ihmisissä. Herjaamalla alkuseurakuntaa herjaat Kristuksen morsianta!

• Anonyymi

Aina silloin kun puhutaan pelkistä hengistä ja henkijeesuksista pitäisi hälytyskellot soida.

Varoitus eksyttäjistä

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

• Anonyymi

Kyllä TOTUUS ON SE, ETTÄ SINÄ TS OLET LAADULTASI YKSI PAHIMMISTA EKSYTTÄJISTÄ.
        Hyvää on se, ettet mitään saa aikaiseksi.

• Anonyymi

Ei Jeesuksen tarvi kääntyä vainajahenkien puoleen heiltä jotain kysyäkseen.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista suuruuksista, jotka tekeytyy apostoleiksi ja profeetoiksi. He ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Nämä väärät profeetat ja antikristukset ( kuten TS ) herjaavat mm. Paavalia ja alkuseurakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä väärät profeetat ja antikristukset ( kuten TS ) herjaavat mm. Paavalia ja alkuseurakuntaa.

Antikristukset riehuivat siellä alkuseurakunnassa. Tappoivat yhden pariskunnankin rahojen saamiseksi heiltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe