Nyt TS halveeraa Jeesuksen kirkastusvuorikokemuksenkin!

Anonyymi-ap

Hän kirjoitti näin:
”Kaikki sellaiset kertomukset Raamatussa, jossa ollaan yhteydessä vainajiin ovat paha synti tai pelkkä illuusioi. Esim. kirkastusvuorikokemus.”

Raamatussa kerrotaan kyseisestä kirkastusvuorikokemuksesta näin:

”Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.”
Matt 17:1-3

Mihin TS pyrkii tällaisella ateistisella Raamatun maahanpolkemisellaan? Miksi hänelle Raamattu ei ole enää pyhä?

76

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on pitkään herjannut hyvin monia Raamatun totuuksia, eikä vähiten Jeesuksen sovitusverta, joka on hänelle hullutus.

• Anonyymi

Jeesus noudatti Moseksen lakeja, ei rikkonut niitä.

5.Moos.18
      10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
      11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
      12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
      13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.

• Anonyymi

Silti mitätöit tämän Raamatun tapahtuman näin sanoen:
        ”Kaikki sellaiset kertomukset Raamatussa, jossa ollaan yhteydessä vainajiin ovat paha synti tai pelkkä illuusioi. Esim. kirkastusvuorikokemus.”

Mikä kohta Raamatussa sinulle enää on totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mitätöit tämän Raamatun tapahtuman näin sanoen:

Mikä kohta Raamatussa sinulle enää on totta?

Ei Teuvolle mikään ole pyhää.

• Anonyymi

Jeesus on sitoutunut Jumalan lakeihin, eikä ota yhteyttä vainajahenkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on sitoutunut Jumalan lakeihin, eikä ota yhteyttä vainajahenkiin.

Jeesus tapasi Kirkastusvuorella Eliaan ja Mooseksen. Jeesus keskusteli heidän kanssaan. Kiistätkö sinä edelleen tämän ko. kohtaamisen?

Lue tämä.
        Matt 17:1-9
        ”Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
        Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
        Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.
        Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".
        Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".
        Kun opetuslapset sen kuulivat, lankesivat he kasvoilleen ja peljästyivät kovin.
        Niin Jeesus tuli heidän tykönsä, koski heihin ja sanoi: "Nouskaa, älkääkä peljätkö".
        Ja kun he nostivat silmänsä, eivät he nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen yksinään.
        Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta Jeesus varoitti heitä sanoen: "Älkää kenellekään kertoko tätä näkyä, ennenkuin Ihmisen Poika on noussut kuolleista".

• Anonyymi

Jeesus noudatti Moseksen lakeja, ei rikkonut niitä.

Mooseksen laki on Jutalaiustta ja Kristus oli syntyjään Juutalainen mutta ei ollut mooseksen lakien perään.Mooseksen laki on tappava ja paska,ei armoa.
        Kristus ostoitti RAKKAUTTA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tapasi Kirkastusvuorella Eliaan ja Mooseksen. Jeesus keskusteli heidän kanssaan. Kiistätkö sinä edelleen tämän ko. kohtaamisen?

Lue tämä.
        Matt 17:1-9
        Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.
        Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".
        Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".
        Kun opetuslapset sen kuulivat, lankesivat he kasvoilleen ja peljästyivät kovin.
        Niin Jeesus tuli heidän tykönsä, koski heihin ja sanoi: "Nouskaa, älkääkä peljätkö".
        Ja kun he nostivat silmänsä, eivät he nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen yksinään.
        Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta Jeesus varoitti heitä sanoen: "Älkää kenellekään kertoko tätä näkyä, ennenkuin Ihmisen Poika on noussut kuolleista".

Totta! Jeesus myös huusi Lasarukselle, siis kuolleelle ja herätti hänet kuolleista!

• Anonyymi

Luuk.16

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.

• Anonyymi

Raamattu kehottaa tutkimaan itseään ja pitämään vain se, mikä on hyvä, oikein ja totta.

Kirjoituksia pitää verrata keskenään sekä Uuden Testamentin puolella,
      eri kirjoittajien kesken ja etenkin Jeesuksen itsensä antamien opetuksien kesken,
      ja Vanhan Testamentin ikuisiin totuuksiin.

Viisaat Juutalaiset osasivat tutkia aikanaan jo Paavalin tuomia uusia oppeja ja vertasivat niitä Vanhan Testamentin, Tooran eli 5 Ms.kirjan teksteihin. Jos ne poikkesivat siitä, uudet opit piti laittaa sivuun, vaikka ne olisivat kuinka houkuttelevia tahansa.

Ap. t. 17:11

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

Kaikki mikä on päässyt Raamatun lehdille, ei suinkaan tarkoita, että se on täysin totta.
      Käärme saa paratiisissa vapaasti heti levittää omia valheitaan.
      Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupalla palstatilaa jne.

• Anonyymi

Sinä siis todellakin väität, että Raamatussa on paljon valhetta?
        Ja sinultako pitäisi tulla Peltoinlahdentielle kysymään, mikä on totta ja mikä valetta? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinultako pitäisi tulla Peltoinlahdentielle kysymään, mikä on totta ja mikä valetta? 😂

Kuvitteletko olevasi joku "vainajan henkiin manaaja," kyllä kuollut on ja pysyy edelleen kuolleena, naurettavista yrityksistäsi huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainajien herjaaminen ja vainajien henkiin yhteydenotot, kutsumiset ja pelkät yrityksetkin, ovat paha asia Herran silmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi joku "vainajan henkiin manaaja," kyllä kuollut on ja pysyy edelleen kuolleena, naurettavista yrityksistäsi huolimatta.

Turhaa, täysin turhaa on sinun yrityksesi valehdella. Etkö tosiaan käsitä, miten valehtelijoitten käy???

Ilm 21:8
        ” Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa, täysin turhaa on sinun yrityksesi valehdella. Etkö tosiaan käsitä, miten valehtelijoitten käy???

” Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

On irvokasta, että muka uskovainen, patologinen valehtelija, syyttää rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi. Häpeisit, mutta et älyä edes sitä kuinka toiset joutuu tuntemaan myötähäpeää puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainajien herjaaminen ja vainajien henkiin yhteydenotot, kutsumiset ja pelkät yrityksetkin, ovat paha asia Herran silmissä.

Vainajat eivät kirjoita enää mitään. Teuvo kirjoittaa, koska hän ei ole vainaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On irvokasta, että muka uskovainen, patologinen valehtelija, syyttää rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi. Häpeisit, mutta et älyä edes sitä kuinka toiset joutuu tuntemaan myötähäpeää puolestasi.

Raamattu sinut tuomitsee. Tee parannus, lopeta valehteleminen, anna pelastaa itsesi ikuisesta kadotuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sinä olet osoittanut olevasi rehellinen?
        Valehtelet jatkuvasti samaa valhetta ja herjaat Jumalaa ja Raamattua. Sellainen EI ole rehellistä todellakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen omat laulavat perillä Jeesuksen luona!

Ja he veisasivat Moseksen, Jumalan palvelian virttä ja Karitsan virttä, sanoen: suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekos, Herra Jumala kaikkivaltias! oikiat ja totiset ovat sinun ties, sinä pyhäin Kuningas!

• Anonyymi

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

Koetelkaa KAIKKEA ja pitäkää se mikä on hyvää.

• Anonyymi

Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

• Anonyymi

Kaikenlaista onkin tässä koeteltu Suomi24:ssa. Opettavaista toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa se totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja kaivaa esiin. Ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Jumalan Sana on KOKONANSA TOTUUS.

”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        Psalmi 119:160

• Anonyymi

Minä pidän ainakin Jeesuksen veren sovituksen ja apostolien opetuksen, myös Paavalin, jota täällä estotta herjataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan Sana on KOKONANSA TOTUUS.

”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
        Psalmi 119:160

Käärmeen puheet paratiisissa eivät ole tottta. Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupalla palstatilaa, jne.

• Anonyymi

Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat.

Kaikki Jumalan kolme eri Persoonaa ovat sidottuja Jumalan lakeihin ja käskyisin, joita he noudattavat, eivät riko niitä.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Jeesus on siduttu Jumalan lakeihin ja käskyihin, ei riko niitä.

5 Ms.18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä TAHI KÄÄNTYY VAINAJIEN PUOLEEN.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle.

Kuningas Saul teki sen virheen, että kääntyi Profeetta Samuelin vainajan hengen puoleen
        ja menetti Pyhän Hengen lahjan ja sai tilalle hurmoshengen.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on siduttu Jumalan lakeihin ja käskyihin, ei riko niitä.

5 Ms.18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä TAHI KÄÄNTYY VAINAJIEN PUOLEEN.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle.

Kuningas Saul teki sen virheen, että kääntyi Profeetta Samuelin vainajan hengen puoleen
        ja menetti Pyhän Hengen lahjan ja sai tilalle hurmoshengen.

1. Sam. 18:10

Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

1.Sam.28
        6 Ja Saul kysyi Herralta, mutta Herra ei vastannut hänelle, ei unissa, ei uurimin eikä profeettain kautta.
        7 Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä". Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki".
        8 Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo, ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon".
        9 Mutta vaimo vastasi hänelle: "Sinä tiedät kyllä, mitä Saul on tehnyt, kuinka hän on hävittänyt vainaja-ja tietäjähenkien manaajat maasta. Miksi virität minulle ansan tuottaaksesi minulle kuoleman?"
        10 Niin Saul vannoi hänelle Herran kautta ja sanoi: "Niin totta kuin Herra elää: tästä asiasta ei sinulle tule mitään syytä".
        11 Vaimo kysyi: "Kenen minä nostatan sinulle?" Hän vastasi: "Nostata minulle Samuel".
        12 Mutta kun vaimo näki Samuelin, huudahti hän kovalla äänellä. Ja vaimo sanoi Saulille: "Miksi olet pettänyt minut? Sinähän olet Saul."
        13 Kuningas sanoi hänelle: "Älä pelkää. Mitä sinä näet?" Vaimo vastasi Saulille: "Minä näen jumal'olennon nousevan maasta".
        14 Hän kysyi häneltä: "Minkä näköinen hän on?" Vaimo vastasi: "Vanha mies nousee ylös, viittaan verhoutuneena". Niin Saul ymmärsi, että se oli Samuel, ja kumartui kasvoilleen maahan ja osoitti kunnioitusta.
        15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
        16 Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
        17 Herra on tehnyt sen, minkä hän on minun kauttani puhunut: Herra on reväissyt kuninkuuden sinun kädestäsi ja on antanut sen toiselle, Daavidille.

Se oli niin paha teko, että Jumala veti oman Henkensä pois Saulista ja lähetti pahan hurmoshengen tilalle.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Pyhän Hengen syyttäminen Ananiaan ja Safiiraan murhaajaksi on todella törkeätä puhetta.

• Anonyymi

2. Moos. 20:13

"Älä tapa. [2. Moos. 21:12; Matt. 5:21,22]

5. Moos. 5:17

"'Älä tapa. [2. Moos. 20:13+]

• Anonyymi

Niinhän Teuvo väittää jatkuvasti.

• Anonyymi

Luopiotilassa olleet alkuseurakuntalaiset tappoivat Ananiaan ja Safiiran ja veivät heiltä talokaupan rahat. Pistivät syyn Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Johannes oli rehellinen kun kertoi, että alkuseurakunta on pilalla. Kommunismi eli yhteisomistus ja rahanahneet antikristukset, valeapostolit saivat siellä mellastaa ihan vapaasti.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes oli rehellinen kun kertoi, että alkuseurakunta on pilalla. Kommunismi eli yhteisomistus ja rahanahneet antikristukset, valeapostolit saivat siellä mellastaa ihan vapaasti.

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Johannes karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan. Hän oli ainoa, jolle voitiin uskoa Ilmestyskirja.

Alkuseurakunta oli Jumalan työ ihmisissä. Herjaamalla alkuseurakuntaa herjaat Kristuksen morsianta!

• Anonyymi

Aina silloin kun puhutaan pelkistä hengistä ja henkijeesuksista pitäisi hälytyskellot soida.

Varoitus eksyttäjistä

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

• Anonyymi

Kyllä TOTUUS ON SE, ETTÄ SINÄ TS OLET LAADULTASI YKSI PAHIMMISTA EKSYTTÄJISTÄ.
        Hyvää on se, ettet mitään saa aikaiseksi.

• Anonyymi

Ei Jeesuksen tarvi kääntyä vainajahenkien puoleen heiltä jotain kysyäkseen.

• Anonyymi

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista suuruuksista, jotka tekeytyy apostoleiksi ja profeetoiksi. He ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Nämä väärät profeetat ja antikristukset ( kuten TS ) herjaavat mm. Paavalia ja alkuseurakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä väärät profeetat ja antikristukset ( kuten TS ) herjaavat mm. Paavalia ja alkuseurakuntaa.

Antikristukset riehuivat siellä alkuseurakunnassa. Tappoivat yhden pariskunnankin rahojen saamiseksi heiltä.

• Anonyymi

Aivan käsittämätöntä Teuvolta!

• Anonyymi

Tämä on yksi pahimmista TS-sammakoista, joilla hän pyrkii tyhjentämään Jeesuksen yliluonnolliset kokemukset, mutta, huom!, mutta vain omassa pääkopassaan!

• Anonyymi

Vainajahenkiin ei saa edes yrittää ottaa yhteyttä, ei missään erämaassa eikä vuorilla liikkuessa.
      Voi käydä kuten kävi kuningas Saulille, joka otti yhteyttä profeetta Elian henkeen.

Jumala veti oman henkensä pois Saulista ja antoi pahan hengen mennä tilalle.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Ei Jeesuksen tarvi manata mitään Mooseksen henkeä ja haamua esille, koska se on paha synti ja kiellettyJumalan laissa, johon Jeesus on sitoutunut 100 %:sti.

• Anonyymi

Raamatussa voi olla Jumalan lain kanssa ristiriitaisia kertomuksia, mutta ne pitää hylätä.

Jeesus meni vasta kuoltuaan Tuonelaan, jossa vainajien henget ovat. Mutta ei vainajien henget voi sieltä tulla ihmisten ilmoille haamuina.

Luuk. 16:26

Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa voi olla Jumalan lain kanssa ristiriitaisia kertomuksia, mutta ne pitää hylätä.

Jeesus meni vasta kuoltuaan Tuonelaan, jossa vainajien henget ovat. Mutta ei vainajien henget voi sieltä tulla ihmisten ilmoille haamuina.

Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

Henkimaailmasta niitä eksyttäväisiä haamuja nousee, jotka sanoo olevansa, milloin Jeesus, milloin Mooses, Elia tai Bileami, tai ihan kuka vaan.

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä horjuttamassa ja heitä eksytämässä.

Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkimaailmasta niitä eksyttäväisiä haamuja nousee, jotka sanoo olevansa, milloin Jeesus, milloin Mooses, Elia tai Bileami, tai ihan kuka vaan.

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä horjuttamassa ja heitä eksytämässä.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Kaikki Raamatun kertomukset ja tarinat tulee verrata Jumalan ikuisiin lakeihin ja käskyihin.

Lain ja käskyjen vastaiset teot ovat syntiä ja ne tulee hylätä välittömästi.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Raamatun kertomukset ja tarinat tulee verrata Jumalan ikuisiin lakeihin ja käskyihin.

Lain ja käskyjen vastaiset teot ovat syntiä ja ne tulee hylätä välittömästi.

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Synti erottaa ihmisen Jumalasta.

Syntiä ei pidä tehdä eikä hyväksyä missään muodossa.

• Anonyymi

Jeesus lähetti selväkielisiä lainopettajia, ei mitään hihhuleita eikä haamujen metsästäjiä.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Jumalan lait vastaiset väitteet pitää heti hylätä ja jättää omaan mahdottomuuteensa.

Esim. se, että Pyhä Henki olisi tappanut Ananiaan ja Safiiran talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.

• Anonyymi

Kyllä niitä Ananiaan ja Safiiran ryöstömurhan tekijöitä tulee etsiä alkuseurakuntaan soluttautuneiden antikristuksien joukosta.

• Anonyymi

Vainajahenkiin yhteydenottoja kutsutaan spiritismiksi. Hurmoslahkoissa niitä henkiä rukoillaan ja mantrataan tulemaan esiin ja pyydetään ilmaisemaan paikalla olostaan tavalla tai toisellla.

• Anonyymi

Spiritistisissä istunnoissa noidat ja meediot ottaa yhteyttä rukouksilla ja loitsuillaan vainajahenkiin, joina esiintyy Saatanan lähettämät henget henkimaailmasta, jotka henget esiintyy vainajien henkinä. Ihmiset saadaan uskomaan, että he saivat yhteyden kuolleisiin omaisiinsa. Mikä on täyttä valhetta ja eksytystä.

• Anonyymi

3. Moos. 19:31

Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne. [5. Moos. 18:11; 1. Sam. 28:3; 2. Kun. 21:6; Jes. 8:19]

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

1. Joh. 4:1

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]

Raamatun mukaan pitää tutkia kaikki, myös Raamatun opetukset, henget ja kaikki mahdollinen pitää tutkia ja koetella ja vain se mikä on hyvä ja oikein ja totta, tulee pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]

Raamatun mukaan pitää tutkia kaikki, myös Raamatun opetukset, henget ja kaikki mahdollinen pitää tutkia ja koetella ja vain se mikä on hyvä ja oikein ja totta, tulee pitää.

Kirjoituksia pitää uskaltaa tutkia ja laittaa asioita kyseenalaiseksi ja pitää vain se mikä on yhtäpitävää muun Raamatun ilmoituksen mukaan ja Jumalan lakien ja käskyjen mukaista.

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa. [Joh. 5:39]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksia pitää uskaltaa tutkia ja laittaa asioita kyseenalaiseksi ja pitää vain se mikä on yhtäpitävää muun Raamatun ilmoituksen mukaan ja Jumalan lakien ja käskyjen mukaista.

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa. [Joh. 5:39]

Ei se "sanan vastaanottaminen" mitään pikaista uskoontuloa tarkoita, kuten eksyttäjät sen haluaisivat tekevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo tehnyt tyhjäksi Jeesuksen käskyt ja nyt kirkastusvuorikokemuksen. Mitä vielä Teuvo?

• Anonyymi

Älä myöskään esiinny ”edesmenneenä”, kun sinussa kerran vielä henki pihisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en missään tapauksessa sinua usko Teuvo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläkä sinä esiinny uskovaisena, etkö tiedä mitä Raamattu sanoo vainajahenkiin sekaantumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, et sinä ole saanut vihaamaasi ihmistä henkiinherätettyä.Tätä mieltä on touhuistasi Raamattu, jonka oppeja sinä hanakasti muihin sovellat.
        ""Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, et sinä ole saanut vihaamaasi ihmistä henkiinherätettyä.Tätä mieltä on touhuistasi Raamattu, jonka oppeja sinä hanakasti muihin sovellat.
        ""Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."

Jatkaa ilmeisesti niitä V-L hoitomiesten perinteitä, voisiko sanoa, että on hoiddettu hoitomies.

• Anonyymi

Paavali ei nähnyt Damaskontiellä mitään Jeesusta. Ei edes haamua. Kuuli päästään ääniä, muut eivät kuulleet yhtään mitään. Porukka oli epäluotettavia roistoja.

Vaaditut luotettavat todistajat puuttuvat.

"Sillä jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla".

• Anonyymi

Salaman ja valon välähdys Damaskontiellä viittaa paremminkin tämän herran ilmestymiseen.

Luuk. 10:18

Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman."

Erilaiset lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa, silloin henkimaailma on aktiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaman ja valon välähdys Damaskontiellä viittaa paremminkin tämän herran ilmestymiseen.

Luuk. 10:18

Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman."

Erilaiset lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa, silloin henkimaailma on aktiivinen.

Kaatajapastorit käyttää kundaliinia ja reikivoimia ihmisen kaatamisen selälleen maahan suorilta jaloilta.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi

Älä anna lahkosaarnaajien kosketella päätäsi tai otsaasi ja pumpata vierasta henkeä sisällesi. Kaikki huijaukset tehdään Jeesuksen nimessä.

"Sillä monta tulee minun nimessäni (Jeesus-nimessä) ja he eksyttävät monta."

• Anonyymi

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

"Minä olen Jeesus, turha on sinun potkia pistinsä vastaan. Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana. Paavalin uusi henkiopas.

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on PISTIN annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKLELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

"Minä olen Jeesus, turha on sinun potkia pistinsä vastaan. Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana. Paavalin uusi henkiopas.

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on PISTIN annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKLELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Se tässä on tragikoomista Teuvo, että sinä joka olet muka ”edesmennyt”, olet säilyttänyt aivan sanan kirjoitustyylin, herjamaneerit, suosikkiherjattavasi ja kaiken muun samanlaisena kuin minkälaisina me saimme ne nähdä silloin kun kirjoitit vielä rekisteröityneellä nimimerkilläsi.
        Et kai sinä ihan oikeasti luule, että valheesi menee läpi? Ei mene. Sinut on erittäin helppo tunnistaa!
        Tiedä se, että joudut valheesi kanssa Jumalan eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä on tragikoomista Teuvo, että sinä joka olet muka ”edesmennyt”, olet säilyttänyt aivan sanan kirjoitustyylin, herjamaneerit, suosikkiherjattavasi ja kaiken muun samanlaisena kuin minkälaisina me saimme ne nähdä silloin kun kirjoitit vielä rekisteröityneellä nimimerkilläsi.
        Et kai sinä ihan oikeasti luule, että valheesi menee läpi? Ei mene. Sinut on erittäin helppo tunnistaa!
        Tiedä se, että joudut valheesi kanssa Jumalan eteen.

Kyllä se olet nimenomaan juuri sinä, joka olet vielä ku***sa valheittesi takikia, muka uskovaista näyttelevä hupiukko.

• Anonyymi

Enkelit ja demonit on jaettu kristillisessä perinteessä seuraavasti:
      Demonit:

* Psoudothei tai valejumalat, jotka haluaisivat tulla palvotuiksi jumalina. Näihin kuuluu Jeesusta erämaassa kiusannut demoni, joka lupasi kaikenlaista, mikäli Jeesus kumartuisi maahan ja palvelisi häntä. Heidän ruhtinaansa on Beelzebub.
      * Mendariorum tai valehtelun henget. Nämä yrittävät pettää ihmisiä ennustuksilla ja heidän ruhtinaansa on Python.
      * Iniquitatis tai vihan tiehyet (Vessels of Anger) ovat kaikkien syntisten tapojen (wicked arts) takana. Heidän ruhtinaansa on Belial.
      * Revengers of wickedness eli pahuuden kostajat. Heidän ruhtinaansa on Asmodeus.
      * Prestigiators eli arvovaltaiset, jotka matkivat ihmeitä ja magiaa palvelemalla viettelevät ihmisiä. Heidän ruhtinaansa on Saatana.
      * Arial powers eli ilman henget tuovat ruttoa ja aiheuttavat ukkosta. Heidän ruhtinaansa on Marizim.
      * Furies eli raivot kylvävät epäonnea, sotaa ja tuhoa. Heidän ruhtinaansa on Abaddon.
      * Criminators (en keksi hyvää suomennosta) ovat parjaajia ja panettelijoita. Heidän ruhtinaansa on Astaroth.
      * Temptators eli viekottelijat. Tämä luokka käsittää myös kaikki pahat henget joita ei lueta kuuluviksi muihin luokkiin. Edustavat kaikenlaista himoitsemista. Heidän ruhtinaansa on Mammon.

• Anonyymi

Enkelit:

* Serafi tarkoittaa palavaa liekkiä, tulta tai sytyttäjää. (Jes 6:2): "Hänen yläpuolellaan seisoivat serafit, joilla oli kuusi siipeä kullakin: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella verhosivat ruumiinsa ja kahdella lensivät." Serafit ovat kaikista enkeleistä Jumalaa lähimpinä ja niiden tarkoitus on ylistää häntä.
      * Kerubit (Hes. 1:5-12): "Niillä oli ihmisen muoto, ja kullakin neljä siipeä... Niiden kasvot olivat kuin ihmisen kasvot, mutta oikealla puolella oli leijonan kasvot ja vasemmalla härän ja vielä niillä oli kotkan kasvot... Kullakin olennolla oli kaksi siipeä ylhäällä levällään, niin että ne koskettivat toistensa siipiä, ja kahdella siivellä ne peittivät vartalonsa." Kerubit ovat pyhien paikkojen vertijoita ja Jumalan ilmestymisen ja läsnäolon vertauskuvia.
      * Valtaistuimet (Hes. 1:16-21): "Kaikki neljä pyörää olivat toistensa kaltaiset, ja ne välkehtivät kuin olisivt krysoliitista tehdyt. Niissä oli kuin pyörä ristikkäin toisen kanssa... Pyörät olivat korkeat, pelottavat, jokaisen keskus välkehti kauttaaltaan (tai: jokaisen kehä oli täynnä välkehtiviä silmiä)." Valtaistumet innoittavat ihmisiä rakastamaan, palvelemaan ja toteuttamaan Jumalan tahtoa.
      * Herruudet valvovat alempiarvoisia enkeleitä ja ovat avuksi silloin kun ihminen yrittää vapautua eripuraisuudesta ja kaikesta mikä kahlitsee hänet maahan ja maalliseen.
      * Vallat ovat joidenkin käsitysten mukaan keskeisessä roolissa enkelten ja demonien välisessä taistelussa. Vallat kuvaavat myös inhimillisen järjen rajoituksia mutta toisaalta myös mahdollisuuksia. Ne ovat mukana myös silloin kun ihmeitä tapahtuu.
      * Voimat antavat ihmisille jumalaista voimaa, joka ei koskaan katoa, vaan nostaa ihmistä koko ajan lähemmäksi Jumalaa.
      * Hallitukset ovat kansojen ja suurten kaupunkien suojelijoita. Ne myös auttavat ihmisiä toimimaan Jumalan työtovereina.
      * Arkkienkeleitä on Raamatun mukaan seitsemän ja kaksi niistä on mainittu siellä (Mikael ja Gabriel) ja yksi Apokryfikirjoissa (Rafael). Arkkienkelit painavat ihmissieluun jumalallisen leiman joka valaisee ihmisen ymmärrystä.
      * Enkelit toimivat suojelusenkeleinä, sanansaattajina ja ihmisten ilmestyksissä. Niiden tehtävänä on ihmisten suojeleminen ja ohjaaminen.

Lähteet: C.J.S. Thompson : Mysteries and secrets of magic (demonit) ja Olli Seppälä : Maan ja taivaan enkelit (enkelit).

• Anonyymi

* Prestigiators eli arvovaltaiset, jotka matkivat ihmeitä ja magiaa palvelemalla viettelevät ihmisiä. Heidän ruhtinaansa on Saatana.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi

Hän ei kunnioita Jumalan sanaa vieläkään. Mielenmuutosta ei ole ilmennyt.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      79
      7409
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      204
      4650
    3. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      72
      4550
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      58
      4120
    5. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      70
      4107
    6. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      33
      3619
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      61
      3005
    8. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      65
      2732
    9. Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?

Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj
      Pori
      39
      1925
    10. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1685
    Aihe