Kansa alkaa ymmärtää leikkauksia ja kannatus nousee

Anonyymi-ap

Köyhimmätkin on vähitellen heränneet siihen ettei ole varaa pitää valtion piikkiin luksustoimintaa ja sieltä pitää leikata missä sitä rahaa on. Luulen, että viesti on mennyt perille ja persujen kannatus ottaa huikean loikan kesällä

18

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Juu - Matu/Mamut ja Paperittomat-Paskiaiset - Elää LuksusElämää - !

- JA - ME - MAKSETAAN - - Koko Lysti - ! - Noille Kaikki On - ILMAISTA - !

• Anonyymi

Katsos. Hullu vammainen heräsi. Wauuu ! Ja aina niin katkerana. Ihana lukea katkeria.teillä ei kos kaan ole kivaa. Opettele nauramaan ,se on kivaa ja terveellistä. Samalla voisit opetella pienten ja isojen kirjainten eron.

• Anonyymi

Luule persu mitä vaan. Hahhahhaaaa.

• Anonyymi

Sitten heräsit, kävit kusella, laskit kissan ulos ja menit takaisin nukkumaan:))

• Anonyymi

Nimenomaan luulet. Eli kyseessä on luulosairaus.

• Anonyymi

Kauan on vasemmisto propagoinut leikkauksista pk -seudun media apunaan.

Vähennentäänkö valtionvelkaa vai otetaanko lisää - näistä vaihtoedoista ei SDP osaa valita

• Anonyymi

''....näistä vaihtoedoista ei SDP osaa valita''

Harvemmin oppositiopuolue saa valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''....näistä vaihtoedoista ei SDP osaa valita''

Harvemmin oppositiopuolue saa valita.

Eikä tarvitse kun hallitus vie virkavastuulla suunniteltuja leikkauksia ja velanottoja eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Riikka-Petterit ovat ainakin valintansa tehneet: Lisää velkaa

• Anonyymi

Niin varmaan käy. Pidetään itäraja kiinni, etteivät venäläiset pääse tänne vilkastuttamaan elinkeinoelämää rahoillaan ja pidetään kaikki ovet länteen auki, että saadaan sieltä kallishintaisia sotatarvikkeita. Sinne ne verorahat menevät velaksiotettujen ohella ja tavallinen kansalainen tietysti ymmärtää että näin on pakko tehdä. Kokoomus pärjää kun on osannut selittää asian kansalaisille, sen sijaan vv-ministeri Purra inttää joka yksityiskohdasta erikseen ja vain ärsyttää ihmisiä. Tyyli muistuttaa kovasti Juha Sipilän toimintaa ja puolueen kannatuskäyräkin on hyvin saman suuntainen kuin kepulla tuolloin.

• Anonyymi

Ja pidetään ne ryssän rajat kiinni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pidetään ne ryssän rajat kiinni!

Kalliiksi se tulee, mutta niin on nyt viisasta tehdä. Sinänsä outoa, että meitä köyhdyttää yhtä aikaa niin itä kuin länsi. EU on tässä tilanteessa hyväksi jos kokonaisuutta katsoo, koska yksin olisi taakka vielä raskaampi.

• Anonyymi

Purrako tätä viestiä laittelee useampaan kertaan...?

• Anonyymi
      UUSI

On aivan naurettava väite ,että taloutta korjataan ottamalla lisävelkaa ja tekemällä tulonsiirtoja varakkaimmille toimin ,joilla velkarahaa siirretään varakkaille.

Talouteen vetoamalla ja luomalla uhkakuvaa talouden kaaoksellisesta tilasta haetaan tuollaisille toimille yleistä hyväksyntää ja pyritään peittämään teon todelliset motiivit ja itse toimi. Tämä hallitus on ottanut velkaa enemmän kuin yksikään aiempi hallitus ja tuollaista velan ottoa ei voi kutsua hyvällä omalla tunnollakaan talouden tasapainottamiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

"... tuollaista velan ottoa ei voi kutsua hyvällä omalla tunnollakaan talouden tasapainottamiseksi."

On selvää että lisävelkaantuminen ei tasapaisota taloutta millään tavalla. Keskuudessamme on kuitenkin ihmisiä jotka eivät näitä asioita ymmärrä ja heille tasapainotusväittämä menee täydestä. Heistä useimmat lienevät ps-kannattajia joita tällä propagandalla ruokitaan.

• Anonyymi
        UUSI

Riikkapetteri ei muuta keksinyt.

• Anonyymi
      UUSI

Huhhuh mitä juttuja taas ilmoilla!

• Anonyymi
      UUSI

Ottaa huikean loikan.... siis alaspäin. Pitääkö pohjakosketus vai menevätkö siitäkin läpi ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe