Ajattelin palkita sinut ja saat valita millaiset alushousut laitan tänään jalkaan.
1. Punaiset pitsiset
2. Mustat pitsiset
3. Mustat
4. Ei alushousuja olleenkaan
Rakastan sinua ja saat niin paljon tunteita aikaan 🥰😘😍♥️
Mies sait sellaiset fibat kyllä aikaan viime yönä
45
437
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä oletko mies vai nainen, mutta ainakin naisille puuvilla on käytännössä terveellisintä alusvaatemateriaalia.
- Anonyymi
Nainen tietenkin ja kaikki alusvaatteet ovat yhdenvertaisuuslain mukaan puuvilla.
- Anonyymi
Niin mutta naisena erittäin älykkäille ja kultivoituneille esiintyvä äijä on mieltynyt selvästi hiostavampiin materiaaleihin. Onko lycraa, pitsiä mitä, pienikin yksityiskohta saattaa auttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta naisena erittäin älykkäille ja kultivoituneille esiintyvä äijä on mieltynyt selvästi hiostavampiin materiaaleihin. Onko lycraa, pitsiä mitä, pienikin yksityiskohta saattaa auttaa
Ollaanko me noin samanlaisia kaksoisliekki rakkaus mieheni kanssa, että meitä ei erota toistamme!?
Olihan mukava saada tietää ja onneksi on vain VÄHÄN OMISTUSHALUINEN.
- Anonyymi
Fiba on virhe. Tarkoitit varmaat viboja elikäs vaibseja.
- Anonyymi
Miksi sulla on niin kova tarve kuvitella tämä hupi-ukko naiseksi? Tuusa mielessä aina vai?
- Anonyymi
Mieluiten valkoiset, mustat tai punaiset stringit.
- Anonyymi
Niin sitä aloittajaäijä pstikymppisenä kusetti itseään, että nämä on mukavammat. No eikä oo
- Anonyymi
Voin kuvitella, että ihanuus M naiselle sopisi parhaiten mustat tai punaiset hotpantsit.
Saispa nähdä irl- Anonyymi
Mulla oli eilen mustat hotpantsit.😇 Tänään ei vielä mitään.
T.ihanuus M nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli eilen mustat hotpantsit.😇 Tänään ei vielä mitään.
T.ihanuus M nainenEi multa. Ei kuulu muille, mitä päälleni vedän.
Mn - Anonyymi
Kuule, vaaleanpunaiset flanellihousut. Semmoset lahkeelliset. Aatteles niitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, vaaleanpunaiset flanellihousut. Semmoset lahkeelliset. Aatteles niitä!
🤣🤣
- Anonyymi
Nelonen, nelonen, nelonen! ♥️
- Anonyymi
Oot tuo joka on saanut sen aikaan, että käytän alusvaatteita jos poistun kotoa 😘💞
- Anonyymi
Kamala näky palstasetä. On nähty 😂
- Anonyymi
Kohta 4 on kannatettavin eli naturellina niiltä osin.
- Anonyymi
Veikkaisin että hän mielummin tulisi kotiisi niin että olet alasti ja olet räplänny ittes valmiiksi märäksi empä tunne ihan äkkiseltään yhtäkään miestä joka sitä lämmittelyä viittä minuuttia kauempaa jaksaa ennen kun munan saa pilluun työntää
- Anonyymi
No sullahan se on sitä varmasti että kerrankin saa katkaravun lämpiöön, emme ihmettele.
- Anonyymi
Miehiä kiinnostaa vain se oma nautinto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemista se vaatii uskallus miehiltä niinkuin naisiltakin. Liika pakkotoistoja opittava työpaikoilla ilman motivaattoreita. Pöydänreunoilta tippuvat murut vaan äkkiä talteen niinkuin aina muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemista se vaatii uskallus miehiltä niinkuin naisiltakin. Liika pakkotoistoja opittava työpaikoilla ilman motivaattoreita. Pöydänreunoilta tippuvat murut vaan äkkiä talteen niinkuin aina muuten.
Mutta nyt puhutaan piirakoista! Leipominenkin on taitolaji.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte.Kunnon nainen osaa hoitaa pmat.Lähinnä miehestä haluaa läheisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte.Kunnon nainen osaa hoitaa pmat.Lähinnä miehestä haluaa läheisyyttä.
Ketä kiinnostaa parin minuutin läheisyys miehen kanssa aktin aikana? Anteeksi loukkaus mutta kuulostat tampiolta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa parin minuutin läheisyys miehen kanssa aktin aikana? Anteeksi loukkaus mutta kuulostat tampiolta naiselta.
Sinä itse vaikutat juuri sellaiselta naiselta kun alennut spinnaamaan ja maalittamaan jotain toista naista outoon valoon näissä palstaäijän katkerissa esityksissä, koska katketa olet itsekin, välillä kirjoittelet kuin seksin ylipapitar ja välillä räyhäät naista esittävälle vaikka mitä noloa haukkuen tyrkyksi ja luoden antifeministisiä seksuaalissävytteisiä anomalioita. Se on hyvin vastenmielistä luettavaa, yksäri. Terveisin T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse vaikutat juuri sellaiselta naiselta kun alennut spinnaamaan ja maalittamaan jotain toista naista outoon valoon näissä palstaäijän katkerissa esityksissä, koska katketa olet itsekin, välillä kirjoittelet kuin seksin ylipapitar ja välillä räyhäät naista esittävälle vaikka mitä noloa haukkuen tyrkyksi ja luoden antifeministisiä seksuaalissävytteisiä anomalioita. Se on hyvin vastenmielistä luettavaa, yksäri. Terveisin T
Mitä vtun maalittamista on jos sanon mielipiteeni idarista joka niin epätoivoinen, että parin minuutin läheisyyden takia alentuu miehen kanssa aktiin eikä osaa vaatia kunnon kohtelua. Ja mitä antifeminististä siinä on? Ei taida olla sullakaan käsitteet handussa. Spinnaa sinä jorpakkoon.
- Anonyymi
Isot vaaleanpunaiset isoäidin alushousut flanelliset sukkanauhoilla miesten mieleen
- Anonyymi
Jos asuisin omassa asunnossa niin olisin jo varmaan ommellut sellaiset vanhanajan alusvaatteet, mutta oli kunnianloukkaus asua NAISENA YKSIN OMASSA ASUNNOSSA.
Olin sentään jo 48 vuotias silloin ja kunnianloukkaus rikosilmoitus oli tehty, kun olin 45vuotias.
Muutin vanhempien luo asumaan, koska minä sain tietää että exä on nykyisen vaimonsa kanssa tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
Kävin sakon kuittaan vankilassa pois ja minä olin miettinyt, että minä voisin muuttaa omaan asuntoon.
Tuokin oli KUNNIANLOUKKAUS ja sain tuomion siitä. Facebookissa kysytään " MITÄ MIETIT?".
EN OLLUT KIRJOITTANUT KAIKKIA ASIOITA MITÄ MIETIN NIIN TIETENKIN LOUKKASIN KUNNIOITA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asuisin omassa asunnossa niin olisin jo varmaan ommellut sellaiset vanhanajan alusvaatteet, mutta oli kunnianloukkaus asua NAISENA YKSIN OMASSA ASUNNOSSA.
Olin sentään jo 48 vuotias silloin ja kunnianloukkaus rikosilmoitus oli tehty, kun olin 45vuotias.
Muutin vanhempien luo asumaan, koska minä sain tietää että exä on nykyisen vaimonsa kanssa tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
Kävin sakon kuittaan vankilassa pois ja minä olin miettinyt, että minä voisin muuttaa omaan asuntoon.
Tuokin oli KUNNIANLOUKKAUS ja sain tuomion siitä. Facebookissa kysytään " MITÄ MIETIT?".
EN OLLUT KIRJOITTANUT KAIKKIA ASIOITA MITÄ MIETIN NIIN TIETENKIN LOUKKASIN KUNNIOITA!Miten sinä aloituksia suoltava äijä saatkin aina kehiteltyä näihin monologeihin jonkun utopistisen oikeussalidraaman?🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä aloituksia suoltava äijä saatkin aina kehiteltyä näihin monologeihin jonkun utopistisen oikeussalidraaman?🥱
Alushousuista oikeussaliin mkay hyvä gubbe
- Anonyymi
Näyttäisit hyvältä missä vain värissä - tai ilman. Ajatus sinusta violetinvärisissä alusvaatteissa kiihottaa.
- Anonyymi
Laita vaikka punaiset pitsiset tyttönen
- Anonyymi
älä nuku siis käden päällä jotenkin vahingossakin voi puutua täysin tunnotomaksi silloin
mutta mikä oli aika hauskakin idea kesätyönäkin tytöille kaupungin kasvien niiden hoitaminen, rentoa hommaa, olisi kyllä piänyt imoittautua jo tammikuussakin tuollaiseen jos hakijoita paljonkin - Anonyymi
Kohta 4. Vielä laitat päällesi nätin mekon. Tavataan ulkona puistossa. Istutaan puiston penkille, sinä syliini, kasvot minuun päin. Ratsastat päälläni, samalla suudelllaan ja katsellaan toisiamme silmiin.
- Anonyymi
Laita naru
- Anonyymi
Kävikö siinä niin että Jeenna siskoksi houkutteli tahallaan kuvaamana itseeään, yritti iskea , situi sylittä, suuteli kaulaan, tätisi mies, joka kuvasi vai tekikö sen pyynnöstä, ja jäi kiinni, ,haukuitte pedofiiliksi koska siskosi joka leikeissänne mukana, oli alta 16 vuotta, ja se mies tappoi itsensä, hyppäsikö itse junan alle vai työsittekö ja saitte vakuutusrahat?
Tehän ette keinoja kaihda ja tuon kuoleman takia, joka oli murha, koette raivoa mitä työnnätte miehille ja muille naisille, juotte pois ja elätätte itseänne muilla, tai tilaatte hakattua energiaa ja tietoisuutta vaikka ritarihengiltä? - Anonyymi
Binkin väriset biksut ihan kivat on tykkään
- Anonyymi
huhuh teitä 🤣🧺
- Anonyymi
Kyllä punaseiset pitsiset sopisi kaipaamalleni miehelle parhaiten . 😍
- Anonyymi
Saa ne pukea sille.
- Anonyymi
Miehet pöksyissä vai ilman?
- Anonyymi
J naiselta M-miehelle, puspus 😘
- Anonyymi
Pus, ihanaa viikonloppua!😘🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pus, ihanaa viikonloppua!😘🫂
Vähän on kyllä erikoista toimintaa...
- Anonyymi
Kolme, lycra, kiitos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693