Mies sait sellaiset fibat kyllä aikaan viime yönä

Anonyymi-ap

Ajattelin palkita sinut ja saat valita millaiset alushousut laitan tänään jalkaan.
1. Punaiset pitsiset
2. Mustat pitsiset
3. Mustat
4. Ei alushousuja olleenkaan

Rakastan sinua ja saat niin paljon tunteita aikaan 🥰😘😍♥️

45

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä oletko mies vai nainen, mutta ainakin naisille puuvilla on käytännössä terveellisintä alusvaatemateriaalia.

• Anonyymi

Nainen tietenkin ja kaikki alusvaatteet ovat yhdenvertaisuuslain mukaan puuvilla.

• Anonyymi

Niin mutta naisena erittäin älykkäille ja kultivoituneille esiintyvä äijä on mieltynyt selvästi hiostavampiin materiaaleihin. Onko lycraa, pitsiä mitä, pienikin yksityiskohta saattaa auttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta naisena erittäin älykkäille ja kultivoituneille esiintyvä äijä on mieltynyt selvästi hiostavampiin materiaaleihin. Onko lycraa, pitsiä mitä, pienikin yksityiskohta saattaa auttaa

Ollaanko me noin samanlaisia kaksoisliekki rakkaus mieheni kanssa, että meitä ei erota toistamme!?
        Olihan mukava saada tietää ja onneksi on vain VÄHÄN OMISTUSHALUINEN.

• Anonyymi

Fiba on virhe. Tarkoitit varmaat viboja elikäs vaibseja.

• Anonyymi

Miksi sulla on niin kova tarve kuvitella tämä hupi-ukko naiseksi? Tuusa mielessä aina vai?

• Anonyymi

Mieluiten valkoiset, mustat tai punaiset stringit.

• Anonyymi

Niin sitä aloittajaäijä pstikymppisenä kusetti itseään, että nämä on mukavammat. No eikä oo

• Anonyymi

Voin kuvitella, että ihanuus M naiselle sopisi parhaiten mustat tai punaiset hotpantsit.
      Saispa nähdä irl

• Anonyymi

Mulla oli eilen mustat hotpantsit.😇 Tänään ei vielä mitään.
        T.ihanuus M nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli eilen mustat hotpantsit.😇 Tänään ei vielä mitään.
        T.ihanuus M nainen

Ei multa. Ei kuulu muille, mitä päälleni vedän.
        Mn

• Anonyymi

Kuule, vaaleanpunaiset flanellihousut. Semmoset lahkeelliset. Aatteles niitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, vaaleanpunaiset flanellihousut. Semmoset lahkeelliset. Aatteles niitä!

🤣🤣

• Anonyymi

Nelonen, nelonen, nelonen! ♥️

• Anonyymi

Oot tuo joka on saanut sen aikaan, että käytän alusvaatteita jos poistun kotoa 😘💞

• Anonyymi

Kamala näky palstasetä. On nähty 😂

• Anonyymi

Kohta 4 on kannatettavin eli naturellina niiltä osin.

• Anonyymi

Veikkaisin että hän mielummin tulisi kotiisi niin että olet alasti ja olet räplänny ittes valmiiksi märäksi empä tunne ihan äkkiseltään yhtäkään miestä joka sitä lämmittelyä viittä minuuttia kauempaa jaksaa ennen kun munan saa pilluun työntää

• Anonyymi

No sullahan se on sitä varmasti että kerrankin saa katkaravun lämpiöön, emme ihmettele.

• Anonyymi

Miehiä kiinnostaa vain se oma nautinto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntemista se vaatii uskallus miehiltä niinkuin naisiltakin. Liika pakkotoistoja opittava työpaikoilla ilman motivaattoreita. Pöydänreunoilta tippuvat murut vaan äkkiä talteen niinkuin aina muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntemista se vaatii uskallus miehiltä niinkuin naisiltakin. Liika pakkotoistoja opittava työpaikoilla ilman motivaattoreita. Pöydänreunoilta tippuvat murut vaan äkkiä talteen niinkuin aina muuten.

Mutta nyt puhutaan piirakoista! Leipominenkin on taitolaji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitte.Kunnon nainen osaa hoitaa pmat.Lähinnä miehestä haluaa läheisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitte.Kunnon nainen osaa hoitaa pmat.Lähinnä miehestä haluaa läheisyyttä.

Ketä kiinnostaa parin minuutin läheisyys miehen kanssa aktin aikana? Anteeksi loukkaus mutta kuulostat tampiolta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa parin minuutin läheisyys miehen kanssa aktin aikana? Anteeksi loukkaus mutta kuulostat tampiolta naiselta.

Sinä itse vaikutat juuri sellaiselta naiselta kun alennut spinnaamaan ja maalittamaan jotain toista naista outoon valoon näissä palstaäijän katkerissa esityksissä, koska katketa olet itsekin, välillä kirjoittelet kuin seksin ylipapitar ja välillä räyhäät naista esittävälle vaikka mitä noloa haukkuen tyrkyksi ja luoden antifeministisiä seksuaalissävytteisiä anomalioita. Se on hyvin vastenmielistä luettavaa, yksäri. Terveisin T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse vaikutat juuri sellaiselta naiselta kun alennut spinnaamaan ja maalittamaan jotain toista naista outoon valoon näissä palstaäijän katkerissa esityksissä, koska katketa olet itsekin, välillä kirjoittelet kuin seksin ylipapitar ja välillä räyhäät naista esittävälle vaikka mitä noloa haukkuen tyrkyksi ja luoden antifeministisiä seksuaalissävytteisiä anomalioita. Se on hyvin vastenmielistä luettavaa, yksäri. Terveisin T

Mitä vtun maalittamista on jos sanon mielipiteeni idarista joka niin epätoivoinen, että parin minuutin läheisyyden takia alentuu miehen kanssa aktiin eikä osaa vaatia kunnon kohtelua. Ja mitä antifeminististä siinä on? Ei taida olla sullakaan käsitteet handussa. Spinnaa sinä jorpakkoon.

• Anonyymi

Isot vaaleanpunaiset isoäidin alushousut flanelliset sukkanauhoilla miesten mieleen

• Anonyymi

Jos asuisin omassa asunnossa niin olisin jo varmaan ommellut sellaiset vanhanajan alusvaatteet, mutta oli kunnianloukkaus asua NAISENA YKSIN OMASSA ASUNNOSSA.
        Olin sentään jo 48 vuotias silloin ja kunnianloukkaus rikosilmoitus oli tehty, kun olin 45vuotias.
        Muutin vanhempien luo asumaan, koska minä sain tietää että exä on nykyisen vaimonsa kanssa tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
        Kävin sakon kuittaan vankilassa pois ja minä olin miettinyt, että minä voisin muuttaa omaan asuntoon.
        Tuokin oli KUNNIANLOUKKAUS ja sain tuomion siitä. Facebookissa kysytään " MITÄ MIETIT?".
        EN OLLUT KIRJOITTANUT KAIKKIA ASIOITA MITÄ MIETIN NIIN TIETENKIN LOUKKASIN KUNNIOITA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos asuisin omassa asunnossa niin olisin jo varmaan ommellut sellaiset vanhanajan alusvaatteet, mutta oli kunnianloukkaus asua NAISENA YKSIN OMASSA ASUNNOSSA.
        Olin sentään jo 48 vuotias silloin ja kunnianloukkaus rikosilmoitus oli tehty, kun olin 45vuotias.
        Muutin vanhempien luo asumaan, koska minä sain tietää että exä on nykyisen vaimonsa kanssa tehnyt kunnianloukkaus rikosilmoituksen minusta.
        Kävin sakon kuittaan vankilassa pois ja minä olin miettinyt, että minä voisin muuttaa omaan asuntoon.
        Tuokin oli KUNNIANLOUKKAUS ja sain tuomion siitä. Facebookissa kysytään " MITÄ MIETIT?".
        EN OLLUT KIRJOITTANUT KAIKKIA ASIOITA MITÄ MIETIN NIIN TIETENKIN LOUKKASIN KUNNIOITA!

Miten sinä aloituksia suoltava äijä saatkin aina kehiteltyä näihin monologeihin jonkun utopistisen oikeussalidraaman?🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä aloituksia suoltava äijä saatkin aina kehiteltyä näihin monologeihin jonkun utopistisen oikeussalidraaman?🥱

Alushousuista oikeussaliin mkay hyvä gubbe

• Anonyymi

Näyttäisit hyvältä missä vain värissä - tai ilman. Ajatus sinusta violetinvärisissä alusvaatteissa kiihottaa.

• Anonyymi

Laita vaikka punaiset pitsiset tyttönen

• Anonyymi

älä nuku siis käden päällä jotenkin vahingossakin voi puutua täysin tunnotomaksi silloin

mutta mikä oli aika hauskakin idea kesätyönäkin tytöille kaupungin kasvien niiden hoitaminen, rentoa hommaa, olisi kyllä piänyt imoittautua jo tammikuussakin tuollaiseen jos hakijoita paljonkin

• Anonyymi

Kohta 4. Vielä laitat päällesi nätin mekon. Tavataan ulkona puistossa. Istutaan puiston penkille, sinä syliini, kasvot minuun päin. Ratsastat päälläni, samalla suudelllaan ja katsellaan toisiamme silmiin.

• Anonyymi

Laita naru

• Anonyymi

Kävikö siinä niin että Jeenna siskoksi houkutteli tahallaan kuvaamana itseeään, yritti iskea , situi sylittä, suuteli kaulaan, tätisi mies, joka kuvasi vai tekikö sen pyynnöstä, ja jäi kiinni, ,haukuitte pedofiiliksi koska siskosi joka leikeissänne mukana, oli alta 16 vuotta, ja se mies tappoi itsensä, hyppäsikö itse junan alle vai työsittekö ja saitte vakuutusrahat?

Tehän ette keinoja kaihda ja tuon kuoleman takia, joka oli murha, koette raivoa mitä työnnätte miehille ja muille naisille, juotte pois ja elätätte itseänne muilla, tai tilaatte hakattua energiaa ja tietoisuutta vaikka ritarihengiltä?

• Anonyymi

Binkin väriset biksut ihan kivat on tykkään

• Anonyymi

huhuh teitä 🤣🧺

• Anonyymi

Kyllä punaseiset pitsiset sopisi kaipaamalleni miehelle parhaiten . 😍

• Anonyymi

Saa ne pukea sille.

• Anonyymi

Miehet pöksyissä vai ilman?

• Anonyymi

J naiselta M-miehelle, puspus 😘

• Anonyymi

Pus, ihanaa viikonloppua!😘🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pus, ihanaa viikonloppua!😘🫂

Vähän on kyllä erikoista toimintaa...

• Anonyymi

Kolme, lycra, kiitos.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe