Yöllä tupakanpoltto sytyttänyt tulipaloja Saratovissa, Engelsissä ja Ryazanissa.
Öljy- ja ohjusvarastoja tuhoutunut. Olisiko Puten aika aloittaa raittiuskampanja?
Nyt palavat venäläiset öljyvarastot
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sanompa vaan että venäjän tuhot aiheuttaa oma väki...milloin tajuavat lopettaa sodan..
- Anonyymi
Eikös jokainen venäläinen kannata kiihkeästi Putinin ristiretkeä.
- Anonyymi
Samaa kansaa ovat...tiiä vaikka putinin naapurissa asuu vihollinen...siksi venäjä tuskin koskaan rauhoittuu sataan vuoteen...mitä pitemmälle osta jatkuu niin sitä enempi omat koirat puree kinttuun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kansaa ovat...tiiä vaikka putinin naapurissa asuu vihollinen...siksi venäjä tuskin koskaan rauhoittuu sataan vuoteen...mitä pitemmälle osta jatkuu niin sitä enempi omat koirat puree kinttuun..
niin makaavat kuin petaavat, törkyjensä keskellä.
- Anonyymi
Ei kai taas pidä ottaa snapsia???
No, illalla vasta, kun ajoon lähtö... - Anonyymi
Fine👍
- Anonyymi
Venäjällä roihuaa suuri öljynjalostamo
Engelsin kaupungissa sijaitsevaan öljynjalostamoon iskettiin viime yönä.
Kaupungissa sijaitsevat jalostamot tuottavat polttoainetta muun muassa samassa kaupungissa sijaitsevan lentotukikohdan tarpeisiin.
Ukraina on iskenyt aiemminkin Engelsin alueella sijaitseviin öljynjalostamoihin. Muun muassa pitkän kantaman Tu-95 -pommikoneet operoivat kaupungissa sijaitsevasta lentotukikohdasta.
Iskujen kerrotaan kohdistuneen myös muille alueille Venäjällä. Djagilevon lentotukikohta, elektroniikkalaitos Tambovin alueella ja useat kohteet Brjanskin alueella ovat sosiaalisessa mediassa leviävin tietojen mukaan olleet iskujen kohteina.
Venäjän puolustusministeriön väittää, että viime yön aikana 174 ukrainalaista droonia ammuttiin alas. Venäjän mukaan droonien kohteina oli 12 eri aluetta laittomasti miehitetyn Krimin niemimaan lisäksi.
Ukraina on viime aikoina iskenyt useasti syvällä rintamalinjojen takana sijaitseviin kohteisiin. - Anonyymi
Mahorkka palaa kirkkaasti ja kovaa paukkuen.
- AnonyymiUUSI
Liekkien seasta erottui TU-160 Blackjack kasaan painuneena.
- AnonyymiUUSI
Tämä heikentää meidän suurinta uhkaa.
Ukraina täytyy tukea lisää.
Toivottavasti tämä saa muutoksen Venäjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830