Auttaako viha

Anonyymi-ap

Vainoamista sellainen on kun kirjoittaa helluntalaisista jatkuvalla syötöllä että kun siellä tapahtuu sellaista niin eivät he ole kristittyjä ja sitten oli se joka jankutti siitä parhamista. Nämä syyttivät kaikkia helluntalaisia huonojen seassa on myös hyviä. En itse ole helluntalainen mutta mulla on heissä ystäviä ajattelin että ei heistä ole mukava lukea päivästä toiseen vääryyttä että heidän uskoaan painetaan alas ja sitä tekee ihminen/ihmiset jotka nimittävät itseään uskoviksi.

Sitten aloit kirjoittamaan minusta tapasi mukaan valheita olet omassa päässäsi kuvitellut jotain niin kerrot sen totuutena. Olen iloinen että saat siitä palkan Jumalalta.

12

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et koskaan pyydä anteeksi kun sanot jotain mikä ei pidä paikkaansa. Joka toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankeaa ja olet langennut et kaulaasi myöten vaan olet upoksissa. Se mitä teet on syntiä elät synnissä. Et ole tehnyt parannusta.
      Laitoin vihan otsikoksi ei siitä kiinni pitäminen sinua perille vie.

• Anonyymi

Kadotustuomio helluntaiuskonnon lapsiuhreille, jotka eivät pidä turpaansa kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadotustuomio helluntaiuskonnon lapsiuhreille, jotka eivät pidä turpaansa kiinni.

Mikä aiheuttaa valheellisen puhumisen?
        Kadotus tuomion antaa Jeesus ei ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä heidän pitäisi pitää suunsa kiinni?
        Ymmärrätkö että syyllistyt itse rikokseen kun levittelet perättömiä asioita?
        Minulla ei ole mitään helluntaiseurakunnan lapsiuhreja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evankeliumi kuuluu myös lapsille. Miten he ottavat pelastuksen vastaan jos ei heille siitä kukaan puhu?

• Anonyymi

Toisaalta täällä on myös yksi pakkomielteinen sairas, joka hokee koko ajan Luther-houreitaan ja vihaa luterilaisia mitä iljettävimmällä tavalla.

• Anonyymi

Täällä näyttää olevan monenlaista kirjoitusta pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on siinä kirkossa missä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä näyttää olevan monenlaista kirjoitusta pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on siinä kirkossa missä on.

Täällä pitäisi olla moderointia. Jos esim. ilmoitan ylläpidolle jostain loukkaavasta viestistä, sitä ei poisteta. Ilmeisesti ylläpidossa on töissä muutamia datanominörttejä, jotka kuluttavat päivänsä pelaamalla tietokonepelejä ja roikkumalla somessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pitäisi olla moderointia. Jos esim. ilmoitan ylläpidolle jostain loukkaavasta viestistä, sitä ei poisteta. Ilmeisesti ylläpidossa on töissä muutamia datanominörttejä, jotka kuluttavat päivänsä pelaamalla tietokonepelejä ja roikkumalla somessa.

Ylläpidossa on pakkovauvakastetut.
        Ehkäpä he rienaavat täällä helluntailaisia, jotta työpaikka säilyisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpidossa on pakkovauvakastetut.
        Ehkäpä he rienaavat täällä helluntailaisia, jotta työpaikka säilyisi?

En usko että ylläpito onko ylläpito sulle vastaus kaikkeen.

• Anonyymi

Minä en vihaa luterilaisia enkä muihinkaan seurakuntiin kuuluvia.

• Anonyymi

En ole sulle elämästäni mitään velkaa. En tiedä missä sun elämä on mutta minun turvani on Jeesus Kristus. Ei ne sun nuolet enää osu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe