Vainoamista sellainen on kun kirjoittaa helluntalaisista jatkuvalla syötöllä että kun siellä tapahtuu sellaista niin eivät he ole kristittyjä ja sitten oli se joka jankutti siitä parhamista. Nämä syyttivät kaikkia helluntalaisia huonojen seassa on myös hyviä. En itse ole helluntalainen mutta mulla on heissä ystäviä ajattelin että ei heistä ole mukava lukea päivästä toiseen vääryyttä että heidän uskoaan painetaan alas ja sitä tekee ihminen/ihmiset jotka nimittävät itseään uskoviksi.
Sitten aloit kirjoittamaan minusta tapasi mukaan valheita olet omassa päässäsi kuvitellut jotain niin kerrot sen totuutena. Olen iloinen että saat siitä palkan Jumalalta.
Auttaako viha
12
129
Vastaukset
- Anonyymi
Et koskaan pyydä anteeksi kun sanot jotain mikä ei pidä paikkaansa. Joka toiselle kuoppaa kaivaa hän itse siihen lankeaa ja olet langennut et kaulaasi myöten vaan olet upoksissa. Se mitä teet on syntiä elät synnissä. Et ole tehnyt parannusta.
Laitoin vihan otsikoksi ei siitä kiinni pitäminen sinua perille vie.- Anonyymi
Kadotustuomio helluntaiuskonnon lapsiuhreille, jotka eivät pidä turpaansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotustuomio helluntaiuskonnon lapsiuhreille, jotka eivät pidä turpaansa kiinni.
Mikä aiheuttaa valheellisen puhumisen?
Kadotus tuomion antaa Jeesus ei ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä heidän pitäisi pitää suunsa kiinni?
Ymmärrätkö että syyllistyt itse rikokseen kun levittelet perättömiä asioita?
Minulla ei ole mitään helluntaiseurakunnan lapsiuhreja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi kuuluu myös lapsille. Miten he ottavat pelastuksen vastaan jos ei heille siitä kukaan puhu?
- Anonyymi
Toisaalta täällä on myös yksi pakkomielteinen sairas, joka hokee koko ajan Luther-houreitaan ja vihaa luterilaisia mitä iljettävimmällä tavalla.
- Anonyymi
Täällä näyttää olevan monenlaista kirjoitusta pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on siinä kirkossa missä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näyttää olevan monenlaista kirjoitusta pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on siinä kirkossa missä on.
Täällä pitäisi olla moderointia. Jos esim. ilmoitan ylläpidolle jostain loukkaavasta viestistä, sitä ei poisteta. Ilmeisesti ylläpidossa on töissä muutamia datanominörttejä, jotka kuluttavat päivänsä pelaamalla tietokonepelejä ja roikkumalla somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pitäisi olla moderointia. Jos esim. ilmoitan ylläpidolle jostain loukkaavasta viestistä, sitä ei poisteta. Ilmeisesti ylläpidossa on töissä muutamia datanominörttejä, jotka kuluttavat päivänsä pelaamalla tietokonepelejä ja roikkumalla somessa.
Ylläpidossa on pakkovauvakastetut.
Ehkäpä he rienaavat täällä helluntailaisia, jotta työpaikka säilyisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidossa on pakkovauvakastetut.
Ehkäpä he rienaavat täällä helluntailaisia, jotta työpaikka säilyisi?En usko että ylläpito onko ylläpito sulle vastaus kaikkeen.
- Anonyymi
Minä en vihaa luterilaisia enkä muihinkaan seurakuntiin kuuluvia.
- Anonyymi
En ole sulle elämästäni mitään velkaa. En tiedä missä sun elämä on mutta minun turvani on Jeesus Kristus. Ei ne sun nuolet enää osu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673