Miten Neuvostoliitton kävi? Miten Venäjän tulee käymään?
Venäjä käyttää varansa aseisiin kuin Neuvostoliitto
13
121
Vastaukset
- Anonyymi
Huonostihan siinä lopulta käy, kun asiat alkaa mennä alaspäin niin syöksy on nopea.
- Anonyymi
jauhopäät vain lisääntyvät, kun näitten ei saa aatellä järkevästi suletssa valtiossa
- Anonyymi
Aikansa sätkii, mutta valtion perustana sotiminen? Miten noin kuin investointimielessä?
- Anonyymi
Miten Suomen tulee käymään, jolla on nyt pienen maan tulot mutta suurvallan menot?
- Anonyymi
Pohdi sitä omassa ketjussasi. Täällä keskustellaan Venäjästä.
- Anonyymi
Venäjäkö muka käyttää vähät varansa aseisiin kuin imbesilli Nato-Tiltu?
Ei taida toteutua. Nato Tiltu on itse sanonut että Venäjältä on miehet, aseet, rahat, öljy, kaasu, lavat, lentokoneet, veneet, potkulaudat ... kaikki on loppu.
Millä Venäjä muka aseita hankkis?- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Ukraina ei rahaa käytä asehankintoihin. Se kerjää aseet.
- Anonyymi
Venäjällä vallitseva löyhkä on vanha viina.
Vimpan päälle kun kansan tärkeimmät asiat on vodka ja aseet.
Putlerin uimalakin alla on mätää- Anonyymi
Ja Ladahan on kovasti huono auto sun MIELESSÄ...
- Anonyymi
Venäjä käyttää varansa aseisiin kuin Neuvostoliitto, ei kuitenkaan niin hölmösti kuin Nato-suomi, että velkarahalla hankittuihin F-35 koneisiin EI saa rahallakaan varaosia.
No nyt Nato-Tiltu voi käynnistää MIELI-kuvituksensa ja loihtia varaosat OMASTA PÄÄSTÄ! 🤣🤣🤣- Anonyymi
Mielenvikainen trolli vaahtoa yöt ja päivät typeriä juttujaan.
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909